Voor mijn gevoel waren de echte talenten bij Ajax vaak al voor hun 20e bepalender dan hij nu is. Maar nu zul je vast met een rijtje spelers komen voor wie dit niet geldt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hij is pas 20 jaar? En er wordt op hem gelet alsof hij 27 is en het team op sleeptouw moet nemen tegen fucking Madrid.Laat Eriksen gewoon rustig zijn gang gaan en dan zien we het wel, er waren 10 spelers op het veld die allemaal ouder zijn en de meeste waren ook slechter.
Sneijder en vd Vaart vielen meer op toen ze 20 waren maar hadden ook betere spelers om hun heen en hoefde niet zoveel werk te doen als Eriksen, ook was het verwachtingspatroon kleiner, misschien dat ze daardoor juist meer opvielen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel waren de echte talenten bij Ajax vaak al voor hun 20e bepalender dan hij nu is. Maar nu zul je vast met een rijtje spelers komen voor wie dit niet geldt.
het is maar wat de kwaliteiten van de spelers in kwestie zijn. Je hebt spelers van 20 die al een geniale traptechniek hebben en op die manier wat ballen er in leggen, dat heeft Eriksen inderdaad niet. Hij moet het hebben van zijn goede inzicht en daar heb je ook een goed team om je heen voor nodig.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel waren de echte talenten bij Ajax vaak al voor hun 20e bepalender dan hij nu is. Maar nu zul je vast met een rijtje spelers komen voor wie dit niet geldt.
Xavi speelde dan ook niet in de mickey mouse waar Ajax nog iets voorstelt he? Zoals je woendag hebt kunnen zien stelt het niveau in nederland echt geen ene moer voor, dus hier excelleren (as if) is vele malen eenvoudiger.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
Sneijder en vd Vaart vielen meer op toen ze 20 waren maar hadden ook betere spelers om hun heen en hoefde niet zoveel werk te doen als Eriksen, ook was het verwachtingspatroon kleiner, misschien dat ze daardoor juist meer opvielen.
Ook Xavi had op zijn 19de/20ste niet de cijfers die Eriksen vorig seizoen qua assists en goals gescoord heeft.
Het was in de goeie ouwe tijd ook makkelijker voor een talent omdat er een goed elftal stond, meestal al met 3-0 voor en dan kan je lekker je minuten maken en zo naar het niveau groeien, die tijd is er nu niet en Eriksen is ondanks alles wel de beste speler bij Ajax.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Xavi had wel betere spelers om hem heen die zijn passen wel goed aannamen en de kansen afrondde.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Xavi speelde dan ook niet in de mickey mouse waar Ajax nog iets voorstelt he? Zoals je woendag hebt kunnen zien stelt het niveau in nederland echt geen ene moer voor, dus hier excelleren (as if) is vele malen eenvoudiger.
Ja sorry...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Godver gaat het hier nou weer over Eriksen. Mensen met obsessies
.
Niet mijn schuldquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Godver gaat het hier nou weer over Eriksen. Mensen met obsessies
.
Ook morgenochtend, 09.00 uur. 4 kaarten per Ajax Life CC.quote:
Ga sowieso heen, met of zonder kaartquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Belangrijker zaken:
2500 kaarten beschikbaar voor City uit, kosten 51,06 euro zoiets.
Morgen start verkoop EU+, maandag EU.
Twijfel nog. Als we er niet al waren geweest dit jaar was het zonder twijfel, maar nu weet ik 't nog niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ga sowieso heen, met of zonder kaart
Andere club en stadionquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Twijfel nog. Als we er niet al waren geweest dit jaar was het zonder twijfel, maar nu weet ik 't nog niet.
Wel een mooi uitvak, gewoon achter de goal ipv ergens hoog in een hoek.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:45 schreef Smoofie het volgende:
Vorige keer was het een mooie club, nu een aids club uit manchester.
alles uit Manchester is aidsquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:45 schreef Smoofie het volgende:
Vorige keer was het een mooie club, nu een aids club uit manchester.
Dat zeker. En tegen roadtripjes van een uur of 9 heen en terug zeg ik ook niet snel neequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Andere club en stadion
Stad is wel hetzelfde ja maar ik heb mij meer dan prima vermaakt in Manchester
Vorige keer met vliegtuig gegaan maar ik hoorde van gasten die met de bus en boot waren dat het wel heel gezellig was dus ik ga deze keer voor die optiequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat zeker. En tegen roadtripjes van een uur of 9 heen en terug zeg ik ook niet snel nee.
Wij via de tunnel. Heerlijk man, heel Engeland doorsteken met dat bussie. Beetje stom ouwehoeren en bier drinkenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vorige keer met vliegtuig gegaan maar ik hoorde van gasten die met de bus en boot waren dat het wel heel gezellig was dus ik ga deze keer voor die optie
Ook nog een goede optie jaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wij via de tunnel. Heerlijk man, heel Engeland doorsteken met dat bussie. Beetje stom ouwehoeren en bier drinken.
Woensdag heen en vrijdag terug hier toenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:34 schreef Afhaalchinees het volgende:
Als ik ga ga ik met de busreis, vorige keer zat ik 5 dagen in die kutstad omdat ik geen snellere vlucht kon krijgen
Je zit liever 2 dagen in de bus?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:34 schreef Afhaalchinees het volgende:
Als ik ga ga ik met de busreis, vorige keer zat ik 5 dagen in die kutstad omdat ik geen snellere vlucht kon krijgen
twitter:AT5 twitterde op vrijdag 05-10-2012 om 15:58:46AT5 heeft nieuw Ajax-programma: Dit is mijn Club! Straks en vanavond vanaf 18.37u met de aanvoerders van Ajax. http://t.co/WCznmKa7 reageer retweet
Hangt er vanaf hoe je het organiseert natuurlijk, minder geld zal wel kloppenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:03 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
kost je stuk minder geld en tijd
Que?quote:
Dat begrijp ik wel, maar een uurtje of 8-10 ben je wel kwijt per reisquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Que?
Het is echt geen 2 dagen hoor
Ja okequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel, maar een uurtje of 8-10 ben je wel kwijt per reis
Wat kom jij toch altijd dom doen en Juventus nog steeds? Hooguit weer en dat moeten we nog maar afwachtenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:52 schreef bianconeri het volgende:
Ajacieden![]()
![]()
Poulsen met een uitspraak:
Ajax is even groot als Liverpool en Juventus.
En dan zijn er serieus nog idiote Ajaciedendie denken dat dat zo is
Serieus de reacties op die opmerking van Poulsen, echt al die gekken menen dat serieus.
Hoe arrogant kun je zijn!
Qua historie is Ajax groter dan Liverpool, maar qua recente historie gelijk
en sportief gezien en Europees gezien is Liverpool zonder twijfel NU groter.
En Juventus? Qua historie samen met Ajax 1 van de allergrootsten.
Alleen is Juventus dat nog steeds, terwijl Ajax sportief gezien geen drol te zoeken heeft in Europa.
Waar maak je je druk om... Overigens durf ik wel te stellen dat op basis van recente historie Ajax het nog beter doet dan Liverpool. Hun laatste successen in de CL beginnen ook al verleden tijd te worden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:52 schreef bianconeri het volgende:
Ajacieden![]()
![]()
Serieus de reacties op die opmerking van Poulsen, echt al die gekken menen dat serieus.
Alleen is Juventus dat nog steeds, terwijl Ajax sportief gezien geen drol te zoeken heeft in Europa.
Ajax is veel groter dan Juventus natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:52 schreef bianconeri het volgende:
Ajacieden![]()
![]()
Ah, vrijdagmiddag, de TBS-kliniek heeft weer verlofquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:52 schreef bianconeri het volgende:
Ajacieden![]()
![]()
Ja, daarom ben jij hier nu toch?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah, vrijdagmiddag, de TBS-kliniek heeft weer verlof.
Hij wordt gemaakt in de post die jij quote.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, heb hem nog niemand hier zien maken.
Het is meer wetenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:34 schreef Paul het volgende:
Denken dat je kan winnen zondag van Utrecht
degene die dat niet denkt speelt niet tegen utrecht zondagquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:34 schreef Paul het volgende:
Denken dat je kan winnen zondag van Utrecht
Juventusquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:52 schreef bianconeri het volgende:
Ajacieden![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |