Kansloze die tegen die bus spugenquote:
Inderdaad belachelijk maar gelukkig zit er een raam tussenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:04 schreef Sickert het volgende:
[..]
Kansloze die tegen die bus spugen
Gaat tijd worden dat we met zn allen eens zinnig gaan reageren door dit soort ventjes meteen een nekschot te geven belachelijk
Vreselijk kansloze hersenloze idioten zeg. Kan ik echt van walgen.quote:
Dat is wat anders dan de staande ovatie die Ajax kreeg na die 0-2 in 1995, over respect gesproken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Vreselijk kansloze hersenloze idioten zeg. Kan ik echt van walgen.
Die mensen hebben gewoon geen fatsoenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan de staande ovatie die Ajax kreeg na die 0-2 in 1995, over respect gesproken.
Trieste kneusjes.quote:
Beschamend dit. Net als al die trieste Ronaldo haters hier.quote:
Haten is dan ook puur "internethaten" hoorquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:36 schreef Stiggie het volgende:
Ik haat hem niet maar het is wel een mannetje wat op je zenuwen/lachspieren kan werken. Als hij in de pauze van kapsel veranderd bijv. Dit gedrag keur ik echter zwaar af want als voetballer niets dan lof voor de man.
Eensch.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:46 schreef Stiggie het volgende:
Ik moet trouwens zeggen dat Blind mij echt iedere wedstrijd met stijgende verbazing doet verrassen. Ik had die jongen al compleet afgeschreven, vond hem niks op basis van meer dan genoeg wedstrijden. Sinds kort doet hij het zeer goed en snap niet waar die kwaliteit opeens vandaan komt, want ik had het nog nooit in hem gezien. Zelfs tegen Real was hij eigenlijk één van de betere.
Op een gegeven moment werd er een hele lange crosspass in de loop op hem gegeven. Zat al klaar voor eenquote:
Ik denk niet dat het in het buitenland veel anders is, zelfs in Spanje zelf.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:06 schreef 16meter het volgende:
[..]
Trieste kneusjes.
Je moet je schamen als Nederlander dat Real Madrid zo'n 'ontvangst' krijgt.
Alsof ze zich druk maken om Ajax daar. Daarnaast behoor je een goede gastheer te zijn en dat jonge tuig desnoods weg te houden van de bus.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:18 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het in het buitenland veel anders is, zelfs in Spanje zelf.
Dit dusquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:20 schreef Abed het volgende:
[..]
Alsof ze zich druk maken om Ajax daar. Daarnaast behoor je een goede gastheer te zijn en dat jonge tuig desnoods weg te houden van de bus.
Ja maar onkruid komt ook altijd weer terug he.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:20 schreef Abed het volgende:
[..]
Alsof ze zich druk maken om Ajax daar. Daarnaast behoor je een goede gastheer te zijn en dat jonge tuig desnoods weg te houden van de bus.
quote:
Gewoon tegen ME busjes aan spugen tochquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:30 schreef Max-Westerman het volgende:
Kneusjes die tegen het raam gaan spugen
Dat is een stuk amusanter.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gewoon tegen ME busjes aan spugen toch
was het leven maar zo eenvoudigquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:17 schreef HowardBeale het volgende:
Neem minuut 55-75 tegen Madrid, kopieer deze naar Utrecht thuis, en je krijgt een 6-0 of een 7-1 uitslag.
sowiesoquote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:26 schreef Sickert het volgende:
at
[..]wat een Ajax blijft dat ook zeg
die vrije trap van Litmanen
eigenlijk die hele wedstrijd
x 9000
Alsof ze toen Real echt zoek speelde. Doe normaal man.quote:
Ehh in Madrid sowieso jaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:22 schreef Equites het volgende:
[..]
Alsof ze toen Real echt zoek speelde. Doe normaal man.
crosspass van eriksen natuurlijkquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op een gegeven moment werd er een hele lange crosspass in de loop op hem gegeven. Zat al klaar voor eengezicht, maar neemt 'm echt perfect aan. Voorzet daarna ook goed. Dat doen al niet veel spelers hem na in de eredivisie
Slimme gast. Opvouwen, in je zak, is het net een zakdoek.quote:
Blind was voetballend altijd al top, apart dat je dus al een faal verwachttequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op een gegeven moment werd er een hele lange crosspass in de loop op hem gegeven. Zat al klaar voor eengezicht, maar neemt 'm echt perfect aan. Voorzet daarna ook goed. Dat doen al niet veel spelers hem na in de eredivisie
Ik moet normaal doen? Wat doe ik verkeerd, iedere wedstrijd staat op zich en je kan 20 aardige minuten tegen Real niet projecteren naar een hele wedstrijd tegen Utrechtquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:22 schreef Equites het volgende:
[..]
Alsof ze toen Real echt zoek speelde. Doe normaal man.
Het lijkt er niet echt uit te komen bij Eriksenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Eriksen en die andere Deen op het middenveld waren niet erg sterk.
oh zal bestquote:
ik vond eriksen wel goedquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Eriksen en die andere Deen op het middenveld waren niet erg sterk.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het lijkt er niet echt uit te komen bij Eriksen
Niet echt, op die positie had hij veel balvaster en sneller moeten zijn. Die andere Deen was ronduit slecht.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
oh zal bestik heb iig een paar openingen op blind van eriksen gezien die ook wel goed waren
[..]
ik vond eriksen wel goed
Op top niveau niet, maar dan heb je ook wat betere spelers om je heen nodig.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het lijkt er niet echt uit te komen bij Eriksen
Hij was de enige speler die vooruit durfde te voetballen, de Jong en Poulsen gaven laffe balletjes terug. En hij heeft gewoon een paar prima steekpassen gegeven en openingen, ook draaide hij een paar keer goed weg van Essien.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet echt, op die positie had hij veel balvaster en sneller moeten zijn. Die andere Deen was ronduit slecht.
Dat zal wel schelen ja, als hij een fatsoenlijke stofzuiger achter zich heeft, kan hij wat meer risico in z'n spel leggen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op top niveau niet, maar dan heb je ook wat betere spelers om je heen nodig.
Hij is pas 20 jaar? En er wordt op hem gelet alsof hij 27 is en het team op sleeptouw moet nemen tegen fucking Madrid.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Toch, het lijstje eeuwige talenten lijkt steeds dichterbij te komen voor deze sympathieke jongen.
Het grootste probleem voor hem is dat hij teveel moet werken, het is een nummer 10 die bij Ajax linkshalf speelt, daar heeft hij niet genoeg kracht voor.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Toch, het lijstje eeuwige talenten lijkt steeds dichterbij te komen voor deze sympathieke jongen.
Poulsen moet ook eens de verdediging gaan verlaten en strijd leveren op het middenveld zodat Eriksen minder meters hoeft te maken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het grootste probleem voor hem is dat hij teveel moet werken, het is een nummer 10 die bij Ajax linkshalf speelt, daar heeft hij niet genoeg kracht voor.
en die tijden komen voor geen enkele Nederlandse club meer terug in de CLquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:26 schreef Sickert het volgende:
at
[..]wat een Ajax blijft dat ook zeg
die vrije trap van Litmanen
eigenlijk die hele wedstrijd
x 9000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |