Kansloze die tegen die bus spugenquote:
Inderdaad belachelijk maar gelukkig zit er een raam tussenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:04 schreef Sickert het volgende:
[..]
Kansloze die tegen die bus spugen
Gaat tijd worden dat we met zn allen eens zinnig gaan reageren door dit soort ventjes meteen een nekschot te geven belachelijk
Vreselijk kansloze hersenloze idioten zeg. Kan ik echt van walgen.quote:
Dat is wat anders dan de staande ovatie die Ajax kreeg na die 0-2 in 1995, over respect gesproken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Vreselijk kansloze hersenloze idioten zeg. Kan ik echt van walgen.
Die mensen hebben gewoon geen fatsoenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan de staande ovatie die Ajax kreeg na die 0-2 in 1995, over respect gesproken.
Trieste kneusjes.quote:
Beschamend dit. Net als al die trieste Ronaldo haters hier.quote:
Haten is dan ook puur "internethaten" hoorquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:36 schreef Stiggie het volgende:
Ik haat hem niet maar het is wel een mannetje wat op je zenuwen/lachspieren kan werken. Als hij in de pauze van kapsel veranderd bijv. Dit gedrag keur ik echter zwaar af want als voetballer niets dan lof voor de man.
Eensch.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:46 schreef Stiggie het volgende:
Ik moet trouwens zeggen dat Blind mij echt iedere wedstrijd met stijgende verbazing doet verrassen. Ik had die jongen al compleet afgeschreven, vond hem niks op basis van meer dan genoeg wedstrijden. Sinds kort doet hij het zeer goed en snap niet waar die kwaliteit opeens vandaan komt, want ik had het nog nooit in hem gezien. Zelfs tegen Real was hij eigenlijk één van de betere.
Op een gegeven moment werd er een hele lange crosspass in de loop op hem gegeven. Zat al klaar voor eenquote:
Ik denk niet dat het in het buitenland veel anders is, zelfs in Spanje zelf.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:06 schreef 16meter het volgende:
[..]
Trieste kneusjes.
Je moet je schamen als Nederlander dat Real Madrid zo'n 'ontvangst' krijgt.
Alsof ze zich druk maken om Ajax daar. Daarnaast behoor je een goede gastheer te zijn en dat jonge tuig desnoods weg te houden van de bus.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:18 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het in het buitenland veel anders is, zelfs in Spanje zelf.
Dit dusquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:20 schreef Abed het volgende:
[..]
Alsof ze zich druk maken om Ajax daar. Daarnaast behoor je een goede gastheer te zijn en dat jonge tuig desnoods weg te houden van de bus.
Ja maar onkruid komt ook altijd weer terug he.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:20 schreef Abed het volgende:
[..]
Alsof ze zich druk maken om Ajax daar. Daarnaast behoor je een goede gastheer te zijn en dat jonge tuig desnoods weg te houden van de bus.
quote:
Gewoon tegen ME busjes aan spugen tochquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:30 schreef Max-Westerman het volgende:
Kneusjes die tegen het raam gaan spugen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |