dat snappen ze juist beterd an jij...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:05 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
klacht: Bijenkorf snapt niet helemaal hoe je van je zooi af moet komen.
jaa, straks maar even heenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:10 schreef Adelante het volgende:
ach jee, de nerd ploeg is wakker
gaan jullie ook kleertjes kopen jongens?
Je bent gewoon een idioot, kunnen we ook niks aan doen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:10 schreef Adelante het volgende:
ach jee, de nerd ploeg is wakker
gaan jullie ook kleertjes kopen jongens?
gewoon bijenkorf.nl, niet de boekjesquote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:13 schreef Karina het volgende:
Wanneer kom je in die wachtrij dan? Als ik op zo een boekje klik dan is er helemaal geen wachtrij.
Het is totaal overhyped ook deze 3 dagen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:16 schreef kwiwi het volgende:
ik zit even die boekjes te bekijken, maar voor 30 euro korting op bijv. 150 euro ga ik echt niet uren in de digitale wachtrij staanIk dacht dat alles de helft van de prijs zou zijn ofzo aan het aantal wachtenden te zien
Ook, maar ik geloof dat bijenkorf.nl op elk gegeven moment buiten deze dagen geen 27K bezoekers te gelijk heeft. En zullen hun infrastructuur daar dus ook niet op designed hebben.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:15 schreef Pharkus het volgende:
Volgens mij is het meer marketing dan dat de server het niet aan kan.
In het boekje staat het al aangekondigd dat er een 'aardige' portier zal zijn.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:18 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ook, maar ik geloof dat bijenkorf.nl op elk gegeven moment buiten deze dagen geen 27K bezoekers te gelijk heeft. En zullen hun infrastructuur daar dus ook niet op designed hebben.
Denk beetje van alle twee.
Mwoah, voorgaande jaren kon je vaak op zaterdag op de site en begonnen de acties op donderdag. Dus het is wel degelijk servercapaciteit. Ze verkopen het alleen leuk met zo'n portierquote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:15 schreef Pharkus het volgende:
Volgens mij is het meer marketing dan dat de server het niet aan kan.
Boekjes kun je gewoon doorbladeren, wil je wat kopen dan kan dat dus even nietquote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:13 schreef Karina het volgende:
Wanneer kom je in die wachtrij dan? Als ik op zo een boekje klik dan is er helemaal geen wachtrij.
Dus er zitten echt 30k aan mensen voor me op die crapsite?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Mwoah, voorgaande jaren kon je vaak op zaterdag op de site en begonnen de acties op donderdag. Dus het is wel degelijk servercapaciteit. Ze verkopen het alleen leuk met zo'n portier
Welnee, het is marketing. Doen alsof er wat te zien is dan komen er vanzelf meer mensen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dus er zitten echt 30k aan mensen voor me op die crapsite?
Als je je bedenkt dat er ook zo'n 10.000 per dag in een van hun winkels komenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dus er zitten echt 30k aan mensen voor me op die crapsite?
Oh ik koop toch niksquote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Boekjes kun je gewoon doorbladeren, wil je wat kopen dan kan dat dus even niet
Maar wacht even, net zei de portier nog dat de winkel het niet aankon? Hebben jullie in 15 minuten een pand bijgebouwd?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:23 schreef Doodloper het volgende:
"Status 9:20
En we gaan klanten nog sneller toelaten!
Geachte klant, de portier zal de wachtenden in de wachtrij nu nog sneller gaan toelaten. Houd uw plaats in de wachtrij dus goed in de gaten!"
Jeej!![]()
Verkeerde topic.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:26 schreef Apuleius het volgende:
Oh, nwoobserver.wordpress.com Ja, dan is het 100% waar.
Vergeet de audioset niet van 11.400quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:25 schreef Pharkus het volgende:
10700 voor een design hometrainerhet is een dolle boel daar
Een design hometrainer? Dan zitten er allemaal steentjes opgeplakt en hangt er een Louis Vuitton mandje aan of wat moet ik me er bij voorstellen?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:25 schreef Pharkus het volgende:
10700 voor een design hometrainerhet is een dolle boel daar
Eerste hit op google:quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een design hometrainer? Dan zitten er allemaal steentjes opgeplakt en hangt er een Louis Vuitton mandje aan of wat moet ik me er bij voorstellen?
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:30 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Eerste hit op google:
[ afbeelding ]
waarom denk je dat het zo lang duurtquote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Onverantwoord trouwens, één portier voor 27.000 mensen
Ik heb er virtueel een paar doodgemept.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
waarom denk je dat het zo lang duurt
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:30 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Eerste hit op google:
[ afbeelding ]
Ik lol'de.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:34 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik heb er virtueel een paar doodgemept.
Kom bij mij staan mattie Aantal wachtenden voor u: 19839quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:36 schreef Doppeltje-voor-de-darst het volgende:
[..]
Ik lol'de.
Nog 32.000 te gaan..
Dat probleem had Amazon vroeger ook.. en zij hadden een goed ideetje....quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:08 schreef Prof_Hoax het volgende:
Natuurlijk. Jij snapt wel dat je je serverpark volledig moet bouwen op je piekbelasting.
Dat het de overige 362 dagen van het jaar een overcapaciteit van 15200% betekend, boeit natuurlijk niet.
wtf is het nut van een hometrainer van carbon en glasvezelquote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:35 schreef Pharkus het volgende:
[..]
[ afbeelding ] die inderdaad. Mooie stofvanger.
HEUJ, WE GAAN NIET HELPEN VOORKRUIPEN HEquote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:36 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Kom bij mij staan mattie Aantal wachtenden voor u: 19839
Je mag wel voor bij mij hoor.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
HEUJ, WE GAAN NIET HELPEN VOORKRUIPEN HE
wtf, dat is zeker een dwaze prijsquote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:35 schreef Pharkus het volgende:
[..]
[ afbeelding ] die inderdaad. Mooie stofvanger.
O oke, dan is het goedquote:
de Bijenkorf heeft dat helemaal niet zelf gebouwd, maar dat is gebaseerd op bestaande e-commerce oplossingen die heus geen overdreven groot probleem hebben met de huidige load en waarbij best tijdelijk extra capaciteit beschikbaar te stellen is, met loadbalacing en schaalbare toepassingen e.d....quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:18 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ook, maar ik geloof dat bijenkorf.nl op elk gegeven moment buiten deze dagen geen 27K bezoekers te gelijk heeft. En zullen hun infrastructuur daar dus ook niet op designed hebben.
Denk beetje van alle twee.
En ik dan? ga maar weer lekker achteraan staan hoor.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O oke, dan is het goed
Is er iemand die nog verder vooraan staat? Die krijgt een dol-dwaze tietenpic als beloning!
Okeee! Jij mag bij mij staan, gaan we via de achteringang.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O oke, dan is het goed
Is er iemand die nog verder vooraan staat? Die krijgt een dol-dwaze tietenpic als beloning!
Dat komt omdat al die dol-dwaze huismoeders zich met alle macht in een maatje 38 proberen te proppen aangezien er niks anders meer over is voor die dol-dwaze prijs.quote:Status 9:38
Geachte klant, het is erg moeilijk om uit alle dwaze artikelen iets moois uit te kiezen. De portier zal de wachtenden in de wachtrij daarom iets minder snel gaan toelaten. Zo hebben alle klanten ruim de tijd om op deBijenkorf.nl te shoppen. Bedankt voor uw begrip.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:41 schreef Pharkus het volgende:
"Queue-it offers a range of value-adding features, all based on the core virtual queue functionality (patent pending)."
Je kan tegenwoordig ook alles maar patenteren
Ja, niets bijzonders, ze kijken naar het sessionid zo te zien.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:42 schreef Crimyclown het volgende:
Pharkus wat gebeurt er als je op die F5 toets slaat? Blijf je in de wachtrij?
Ja.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:42 schreef Crimyclown het volgende:
Pharkus wat gebeurt er als je op die F5 toets slaat? Blijf je in de wachtrij?
En 30 blauwe plekken gehad van een stampede van korte pittige kapsels die met paraplu's aan het rammen zijn.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:43 schreef kwiwi het volgende:
Ik had overigens ondertussen gewoon naar de winkel kunnen gaan, en bij thuiskomst alsnog in de rij gestaan voor de virtuele deur.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:45 schreef Crimyclown het volgende:
Als je dat wachtrij nummer aanpast kan je voorkruipen!
Ik ga nog liever in de virtuele rij staan dan dat ik mijn kleding moet kopen bij de Cheap&Awful.quote:
met jouw nummer schuif ik er 4000 opquote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:44 schreef MPC60 het volgende:
Wachtrij nummer c40e509a-a440-4d27-8da7-2b196ddf3a5c
Hij gaf me een handje voor hij pauze ging houden, als hij dat bij iedereen doet is hij nog wel ff bezig.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:50 schreef Adelante het volgende:
Die portier heeft wel lang pauze zeg
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:51 schreef kovenant het volgende:
[..]
met jouw nummer schuif ik er 4000 op
En bedanktquote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:51 schreef kovenant het volgende:
[..]
met jouw nummer schuif ik er 4000 op
In de adresbalk, alleen is de vraag waar je het naar moet veranderen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:54 schreef Doppeltje-voor-de-darst het volgende:
Hoe verander ik mijn nummer?
wacht even, jij bent met 526 voor je nog langer dan een uur bezig?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:55 schreef Crimyclown het volgende:
Zo doen we die ding, en nu maar even wachten.
[ afbeelding ]
Ja kut laatmaar sta nu weer achteraanquote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
wacht even, jij bent met 526 voor je nog langer dan een uur bezig?Ik heb iets van 21500
Ja werkt niet meer... Sta weer achteraan nu.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:56 schreef Doppeltje-voor-de-darst het volgende:
870e1b5f-d164-4af8—a359-f84267f6f782
?
Tja, als je een beetje slim bent neem je een provider die heel snel capaciteit op en neer kan schakelen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:08 schreef Prof_Hoax het volgende:
Natuurlijk. Jij snapt wel dat je je serverpark volledig moet bouwen op je piekbelasting.
Dat het de overige 362 dagen van het jaar een overcapaciteit van 15200% betekend, boeit natuurlijk niet.
Dat werkt bij mij nietquote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:58 schreef Doppeltje-voor-de-darst het volgende:
je moet hem steeds refreshen, ik sta nu van 35.000 -> 21.000 lol
Of het nummertje wijzigen.
Ik gok op veel verveelde mensen op hun werk.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:00 schreef Pietverdriet het volgende:
wil er serieus iemand me vertellen dat er 43.000 mensen voor de webpagina van de bijenkorf zitten wachten tot ze de webshop in kunnen? Ik geloof er geen fuck van, dit is marketing
Hoho ik ben heul niet verveeld.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:02 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik gok op veel verveelde mensen op hun werk.
Zeker, wie gaat er nu in de rij staan bij de winkel. Zeker met die regen in Rotterdam hahaquote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:02 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik gok op veel verveelde mensen op hun werk.
Het gaat niet zozeer om capaciteit, dat is er genoeg, maar als je alleen gaat pieken kost je bandbreedte ineens heeeeeel veel geld. Ook nog de serverload, ik denk dat ze gewoon limieten op connecties zodat iedereen fatsoenlijk op die site kan ipv dat alle mensen tegelijk heel de server-load omhoog trekken en niemand fatsoenlijk kan shoppen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tja, als je een beetje slim bent neem je een provider die heel snel capaciteit op en neer kan schakelen.
Lol, 't is ook een kutwinkel.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:03 schreef Jor_Dii het volgende:
150 voor de nieuwe James Bond box op Blu-ray (afgeprijsd van 199,-)!!!!!!
heb deze vandeweek binnen gekregen van Amazon voor 110 euro
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:03 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer om capaciteit, dat is er genoeg, maar als je alleen gaat pieken kost je bandbreedte ineens heeeeeel veel geld. Ook nog de serverload, ik denk dat ze gewoon limieten op connecties zodat iedereen fatsoenlijk op die site kan ipv dat alle mensen tegelijk heel de server-load omhoog trekken en niemand fatsoenlijk kan shoppen.
'quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:08 schreef Doppeltje-voor-de-darst het volgende:
Er lopen mensen daar te FOK!ken voorin, kan iemand die misschien even aanpakken?
Bij mij niet meer, wachtende 40.000 + 1 ofzo.quote:
Nee ik zat er al op, nu gaat hij weer.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:11 schreef Doppeltje-voor-de-darst het volgende:
[..]
Bij mij niet meer, wachtende 40.000 + 1 ofzo.
Zou er echt iemand zijn met nummertje 1? Ik geloof er geen flikker van.
Als je in de wachtrij gaat staan, kun je in 2040 een MacBook uit 2012 kopen!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:11 schreef djkoelkast het volgende:
En ik dacht een server uit 1973 te kunnen bestellen
quote:Aantal wachtenden voor u: 29603
Verwachte tijd entree: U staat momenteel in de wachtrij
Verwachte tijd in wachtrij: U staat momenteel in de wachtrij
Oh, hoopte dat het echt zo was, je wachtrij-nummer stond nog onderaan, dus dan zou ik mooi jouw plekje kunnen overnemenquote:
Ik niet in ieder gevalquote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:18 schreef Karina het volgende:
Gaan jullie nou ook echt iets kopendat moet dan wel iets heel bijzonders zijn, wil je er zo lang voor in de digitale rij gaan staan.
Ik ook niet hoor, boekjes kijken is wel leukquote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik niet in ieder gevalAls ik wat wil hebben ga ik wel naar de winkel, die zit om de hoek
ohquote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:19 schreef Doppeltje-voor-de-darst het volgende:
dan sta je nog voor me
Sta nu weer op 41.000
Dankjewel!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:23 schreef Doodloper het volgende:
[..]
oh
http://portier.debijenkor(...)34849337214519819&f=
geen dank
Zijn er serieus zoveel mensen die die troep willenquote:Aantal wachtenden voor u: 54590
kwartiertje later nog even veel chimeiden voor me.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:15 schreef Pharkus het volgende:
Aantal wachtenden voor u: 18428
2000 plekken opgeschoven in een dik uur![]()
ff pissen
dan is alles op, helaasquote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:29 schreef P8 het volgende:
Maar wat gaat er nu gebeuren als we straks binnen zijn?
een webshop sluit niet, gaat gewoon door.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:33 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben benieuwd wat ze tegen sluitingstijd gaan doen, iedereen nog naar binnen gooien?
Drie dwaze dagen - 9.00 t/m 00.00?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:34 schreef macca728 het volgende:
[..]
een webshop sluit niet, gaat gewoon door.
Dus als ik eenmaal binnen ben zou ik kunnen blijven zitten tot morgenochtend, om dan iets te kopen dat op 5 okt om 0.00 in de aanbieding gaat?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:34 schreef macca728 het volgende:
[..]
een webshop sluit niet, gaat gewoon door.
Dat is sowieso niet het geval bij de Bijenkorfquote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:36 schreef djkoelkast het volgende:
Maar we trappen er allemaal maar al te graag in, want stel nou dat er toch iets leuks bij zit voor weinig.
Citaat van Facebook.quote:vanmorgen om 9 uur geen probleem, leek veel beter dan de vorige DDD, alles in mijn winkelwagen gedaan, nog even rondneuzen en ja hoor, eruit gegooid! Gaan jullie zo met je klanten om? Nu heb ik 40078 (echt waar!) mensen voor me!! Slaat werkelijk nergens op!
Toch werkt hij een stuk beter dan vorige jaren. Jij wilt liever elke keer dat je vastloopt, waardoor je heel de dag online moet zijn ?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:36 schreef djkoelkast het volgende:
Weet je, geen enkele andere site zou hier mee weg komen en daarom doen ze het.
Ik weet ook zeker dat als je toegelaten wordt het één grote teleurstelling wordt.
Maar we trappen er allemaal maar al te graag in, want stel nou dat er toch iets leuks bij zit voor weinig.
Zo zijn we gewoon
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:38 schreef Doppeltje-voor-de-darst het volgende:
[..]
Citaat van Facebook.
HAHA, eigen schuld, trut!
Lijkt me wel, al zou dat pas om 9.00 in de aanbieding gaan.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dus als ik eenmaal binnen ben zou ik kunnen blijven zitten tot morgenochtend, om dan iets te kopen dat op 5 okt om 0.00 in de aanbieding gaat?
Nee ik dacht eerst ook om 9.00, maar in het boekje staat online om 0.00quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:39 schreef macca728 het volgende:
[..]
Lijkt me wel, al zou dat pas om 9.00 in de aanbieding gaan.
oh gek, wel beter haha, heb nog wat nodig morgen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee ik dacht eerst ook om 9.00, maar in het boekje staat online om 0.00
quote:Anne-Marie van Toen
ik sta al bijna anderhalf uur in de wachtrij, wat gaat het toch slecht met nederland!
Nog zo'n domme kut, alleen in de rij gaan staan, niks kopen.quote:Same here! 8:50 ingelogd op een gegeven moment waren er nog 4395 wachtenden voor me. Om 9:38 wordt ik eruit gegooid, toen waren er 3.890 en nu opeens 34.560?! Kom op Bijenkorf, jullie IT team moet dit toch kunnen fixen. Overigens wil ik niet eens een item uit de DDD bestellen, misschien ideetje om de "normale bezoekers" naar de standaard site te leiden?
Ik ben nog nooit in de echte of virtuele bijenkorf geweest tijdens die dwaze dagen, voor zover ik me kan herinneren.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:38 schreef macca728 het volgende:
[..]
Toch werkt hij een stuk beter dan vorige jaren. Jij wilt liever elke keer dat je vastloopt, waardoor je heel de dag online moet zijn ?
Ahw, daar kwam ik nou net voor!quote:Pfff, gelukt bahalve natuurlijk de Bengh jurk. Echt zoooo slecht dat die al zo snel zijn uitverkocht. Ik was om tien over negen in de webshop en toen was ie al weg ! Nu wordt ie alweer op marktplaats aangeboden voor de hoofdprijs grrrr !
Volop..quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:42 schreef djkoelkast het volgende:
Er zijn dus mensen die die spullen goedkoop inkopen om winst te maken op Marktplaats? Wat een sneuheid!
Het wordt idd tijd dat we dit soort stupide koopvee eens afstraffen met z'n allen. Goede reactie dus!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:38 schreef Doppeltje-voor-de-darst het volgende:
[..]
Citaat van Facebook.
HAHA, eigen schuld, trut!
Jij bent zondag pas aan de beurt, als alle doldwazigheid al voorbij isquote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:45 schreef Tijn het volgende:
Het zakt nog niet erg.
Aantal wachtenden voor u: 63413
Maar wil je nou ook echt wat kopen?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:47 schreef Adelante het volgende:
Aantal wachtenden voor u: 4136
Verwachte tijd entree: 11:11
Verwachte tijd in wachtrij: 24 minuten
Ik ben er vorig jaar ook per toeval binnengelopen, maar had daar helemaal geen last van.. leek gewoon een normale winkeldag. Misschien ligt het wel aan de stad ook, kan me voorstellen dat het bijvoorbeeld in Amsterdam drukker is dan ergens in het oosten van het land.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:49 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik ben een paar jaar geleden eens bij toeval een Bijenkorf binnen gelopen tijdens deze Dwaze Dagen. Alles mooi geel verpakt, alsof het godverdomme Pasen is en overal, werkelijk overal zie je bekakte dametjes en tamelijk veel chimi's graaien naar truien, broeken, jurkjes en ander prul dat dan afgeprijsd is van 129,99 naar 89,99..Als je je echt een dag wilt vermaken moet je midden in een Bijenkorf op een stoel gaan zitten en genieten van de gefrustreerde mensen die weer net te laat zijn voor dat ene artikel
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar wil je nou ook echt wat kopen?
Cashe wissen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:51 schreef Tijn het volgende:
Hmm... volgens mij is er geen manier om weer uit te de rij te gaan. Je browser sluiten heeft in elk geval geen zin, want als ik daarna weer terug ga, ben ik niet naar achteren geplaatst.
Er staan dus denk ik een hoop mensen onzinnig in de rij die helemaal niet willen shoppen, maar er simpelweg niet meer uit kunnen. Dat blaast het getal wel lekker op.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:51 schreef Tijn het volgende:
Hmm... volgens mij is er geen manier om weer uit te de rij te gaan. Je browser sluiten heeft in elk geval geen zin, want als ik daarna weer terug ga, ben ik niet naar achteren geplaatst.
Er staan dus denk ik een hoop mensen onzinnig in de rij die helemaal niet willen shoppen, maar er simpelweg niet meer uit kunnen. Dat blaast het getal wel lekker op.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:36 schreef Jor_Dii het volgende:
http://www.facebook.com/debijenkorf ook leuk om die frustraties te lezen
'quote:''Andrea Prins 22662 mensen achter hun pc's voor me in de webshop, meer dan een uur wachttijd. Lang leve het kommunisme, nu weten we hoe het toen in Oostberlijn was ;-)'
Dat krijg je als iedereen er uitgeknikkerd wordtquote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:55 schreef Adelante het volgende:
Aantal wachtenden voor u: 2218
Verwachte tijd entree: 11:00
Verwachte tijd in wachtrij: 5 minuten
We gaan hard
Zoek eens op 'bijenkorf' op Marktplaatsquote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:42 schreef djkoelkast het volgende:
Er zijn dus mensen die die spullen goedkoop inkopen om winst te maken op Marktplaats? Wat een sneuheid!
Inderdaad:Dquote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:58 schreef Adelante het volgende:
Volgens mij gooien ze nu alle dubbele ip-adressen eruit, gaat hard
dus volgend jaar 0.00 in de rij gaan staanquote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, dat maakt niks uit. Het zal wel met een cookie worden bijgehouden.
Ik zit al op 28, toch maar eens kijken of er een vervroegd sinterklaascadeautje is. Ik verwacht van nietquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:03 schreef Doppeltje-voor-de-darst het volgende:
http://portier.debijenkor(...)34849337214519819&f=
Deze is nog 30 minuten
vanaf +/- 9.10 aan de tijd dat dit topic geopend werd te zienquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:05 schreef Crimyclown het volgende:
Hoeland hebben jullie nu moeten wachten?
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
vanaf +/- 9.10 aan de tijd dat dit topic geopend werd te zien
Ik ook! Samen winkelen?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zit al op 28, toch maar eens kijken of er een vervroegd sinterklaascadeautje is. Ik verwacht van niet
Ja, wie niet.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ik nog 32. Die portier vond mijn tetten vast mooier
Ik was ver voor jou, jij en je tetten ook altijd.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ik nog 32. Die portier vond mijn tetten vast mooier
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:09 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik was ver voor jou, jij en je tetten ook altijd.
Ik zit nog op 9500 ofzo, echt eerlijk gaat het er niet aan toe.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Tijd om manboobies te kweken en een pruik op te zetten heren.
quote:Aantal wachtenden voor u: 68161
Eerst ff pissen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:16 schreef Pharkus het volgende:
Als ik binnen ben ga ik midden in een gangpad breed uit een kopje koffie drinken.
Ik vind het een slechte zaak dat er geen koffie wordt opgestuurd tijdens het wachtenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:16 schreef Pharkus het volgende:
Als ik binnen ben ga ik midden in een gangpad breed uit een kopje koffie drinken.
Twee jaar geleden werkte ik zelf rond die tijd bij de Bijenkorf. Er bestaan ook acties die alleen tussen bijvoorbeeld 9u en 10u geldig zijn etc.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:49 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik ben een paar jaar geleden eens bij toeval een Bijenkorf binnen gelopen tijdens deze Dwaze Dagen. Alles mooi geel verpakt, alsof het godverdomme Pasen is en overal, werkelijk overal zie je bekakte dametjes en tamelijk veel chimi's graaien naar truien, broeken, jurkjes en ander prul dat dan afgeprijsd is van 129,99 naar 89,99..Als je je echt een dag wilt vermaken moet je midden in een Bijenkorf op een stoel gaan zitten en genieten van de gefrustreerde mensen die weer net te laat zijn voor dat ene artikel
Ja discriminatie van webshoppers !!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind het een slechte zaak dat er geen koffie wordt opgestuurd tijdens het wachten
Zeg Ade, er zijn er hier meer in dit topic die staan te wachten....quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:26 schreef Adelante het volgende:
Wel grappig is dat als je je bestelling hebt geplaatst, je gewoon verder kunt winkelen
Neem de tijdquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:26 schreef Adelante het volgende:
Wel grappig is dat als je je bestelling hebt geplaatst, je gewoon verder kunt winkelen
Maakt allemaal niets uit joh, als je eenmaal hebt gewacht kun je je browser afsluiten en opnieuw opstarten en je bent er weer inquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:27 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zeg Ade, er zijn er hier meer in dit topic die staan te wachten....
Met elke tet in 1 rij?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:30 schreef kwiwi het volgende:
Ik sta 2x in de wachtrij, 1x in Chrome en 1x in IE
Ben benieuwd of je nog kunt vinden wat je zoekt, als ik facebook moet geloven zijn de beste koopjes al lang weg.quote:
Ik ook niet, ik ga even uitproberen hoe lang het duurt voor je eruit getrapt wordtquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:39 schreef Doodloper het volgende:
13 minuten nog
maar ik hoef helemaal niks
Ik hoef ook niks, maar sta toch in de rij, omdat het kanquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:39 schreef Doodloper het volgende:
13 minuten nog
maar ik hoef helemaal niks
Zie ik je in rij 13 bij de schoenen?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik ga even uitproberen hoe lang het duurt voor je eruit getrapt wordt
Da's nog niks, ik ben al sinds 9 uur aan het wachten.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:34 schreef Pharkus het volgende:
28 minuten, dat zei men 2 uur geleden ook al, als ze nou eens mensen als Adelante uit de winkel zouden gooien, wat heb je nou aan zo'n portier.
Ik ook sinds 9:10 uur hoor lieverd, en ik ben ook nog niet binnen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:42 schreef Doppeltje-voor-de-darst het volgende:
[..]
Da's nog niks, ik ben al sinds 9 uur aan het wachten.
Nog steeds pas 19 minuten
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:42 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zie ik je in rij 13 bij de schoenen?
Mjaquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]Zullen we zoveel mogelijk dozen proberen vast te houden? Maatje 38/39, om alle chimeids te pesten.
Wil de sjaal van Missoni graag.. hoop dat deze er nog is. En verder ga ik gewoon lekker browsen als dat lukt, wie weet vind ik wel weer iets dat ik totaal niet nodig heb maar toch niet kan weerstaanquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben benieuwd of je nog kunt vinden wat je zoekt, als ik facebook moet geloven zijn de beste koopjes al lang weg.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:51 schreef djkoelkast het volgende:
Is er ook spul wat je niet moet aantrekken?
Gewoon doorbladeren, je hebt er alle tijd voor.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:51 schreef djkoelkast het volgende:
Is er ook spul wat je niet moet aantrekken?
sneller bladerenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:57 schreef djkoelkast het volgende:
Nog 3 minuten en in dat boekje nog niks gevonden
Kopen, kopen, kopen!quote:
Ik ook al een tijdje kennelijk, ik ga shoppen tot ik er bij neerval en moet afrekenen.quote:
Je sjaal is er nog!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:45 schreef Fiorellino het volgende:
[..]
Wil de sjaal van Missoni graag.. hoop dat deze er nog is. En verder ga ik gewoon lekker browsen als dat lukt, wie weet vind ik wel weer iets dat ik totaal niet nodig heb maar toch niet kan weerstaan.
Feest!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:59 schreef djkoelkast het volgende:
Dwaze prijzen, een prullenbak voor 150 ipv 200 euro
Setje speakers; de Soundsticks III voor 150 euro. Zijn via de PriceWatch van Tweakers goedkoper te vindenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:59 schreef djkoelkast het volgende:
Dwaze prijzen, een prullenbak voor 150 ipv 200 euro
Valsspelen hequote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:01 schreef djkoelkast het volgende:
WTF
Oude wachtrij nummer
U heeft dit wachtrij nummer reeds eerder gebruikt. Om een nieuw nummer te verkrijgen, klik op de button
ahahhhahahahaquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:02 schreef djkoelkast het volgende:
En nu dus:
Aantal wachtenden voor u: 81381
Verwachte tijd entree: langer dan een uur
Verwachte tijd in wachtrij: langer dan een uur
Hahahaquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:02 schreef djkoelkast het volgende:
En nu dus:
Aantal wachtenden voor u: 81381
Verwachte tijd entree: langer dan een uur
Verwachte tijd in wachtrij: langer dan een uur
Dat doe je juist als je daar kooptquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:03 schreef Karina het volgende:
Daar ga je toch niet op wachtenDan betaal ik liever iets meer.
Zo heel veel is het niet eens goedkoper, soms gewoon duurder dan ergens anders.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:03 schreef Karina het volgende:
Daar ga je toch niet op wachtenDan betaal ik liever iets meer.
Zelfde.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:01 schreef djkoelkast het volgende:
WTF
Oude wachtrij nummer
U heeft dit wachtrij nummer reeds eerder gebruikt. Om een nieuw nummer te verkrijgen, klik op de button
ja dag heb ik dadelijk heel de middag geshopt is alles uitverkochterdepocht.quote:Let op: het plaatsen van artikelen in uw winkelmand betekent geen reservering. Zodra de betaling is afgerond, bent u verzekerd van de artikelen.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:04 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dat doe je juist als je daar koopt
Vaak wel ja en het zijn meestal ook duurdere merken die ik sowieso niet zou kopen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zo heel veel is het niet eens goedkoper, soms gewoon duurder dan ergens anders.
Dan ben je je sessie kwijt en kan je opnieuw beginnen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:07 schreef Aapmensch het volgende:
Nog maar 53.967 voor mij in de wacht. Yeah right
Ik zet mijn PC straks wel op slaapstand en ik zie wel hoe hij reageert op de plotseling bestaande sessie om 8 uur vanavond.
Ik koop liever een zelfde soort product maar dan de helft goedkoper.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:06 schreef kedge het volgende:
Dat mensen zoveel moeite willen doen voor wat korting. Ik betaal liever meer zonder die gekte eromheen.
Dat zie ik dan wel, zou mooi zijn als ze vergeten zijn een time-out op te stellenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan ben je je sessie kwijt en kan je opnieuw beginnen.
Middagpauze, iedereen kapt er meequote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:09 schreef StephanL het volgende:
Gaat snel opeens met aantal wachtende
Prijzen gehalveerd ? Maargoed om je daarvoor tussen de mensenmassa te wurmen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:08 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik koop liever een zelfde soort product maar dan de helft goedkoper.
ja maar je krijgt er een luxe hoes bijquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:22 schreef Pharkus het volgende:
Prijzen van kieskeurig: Sony PRS-T2 21 prijzen, van ¤134 tot ¤152
Dolledwazedagenprijs ¤ 173,95 ¤ 155,00
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |