dat snappen ze juist beterd an jij...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:05 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
klacht: Bijenkorf snapt niet helemaal hoe je van je zooi af moet komen.
jaa, straks maar even heenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:10 schreef Adelante het volgende:
ach jee, de nerd ploeg is wakker
gaan jullie ook kleertjes kopen jongens?
Je bent gewoon een idioot, kunnen we ook niks aan doen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:10 schreef Adelante het volgende:
ach jee, de nerd ploeg is wakker
gaan jullie ook kleertjes kopen jongens?
gewoon bijenkorf.nl, niet de boekjesquote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:13 schreef Karina het volgende:
Wanneer kom je in die wachtrij dan? Als ik op zo een boekje klik dan is er helemaal geen wachtrij.
Het is totaal overhyped ook deze 3 dagen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:16 schreef kwiwi het volgende:
ik zit even die boekjes te bekijken, maar voor 30 euro korting op bijv. 150 euro ga ik echt niet uren in de digitale wachtrij staanIk dacht dat alles de helft van de prijs zou zijn ofzo aan het aantal wachtenden te zien
Ook, maar ik geloof dat bijenkorf.nl op elk gegeven moment buiten deze dagen geen 27K bezoekers te gelijk heeft. En zullen hun infrastructuur daar dus ook niet op designed hebben.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:15 schreef Pharkus het volgende:
Volgens mij is het meer marketing dan dat de server het niet aan kan.
In het boekje staat het al aangekondigd dat er een 'aardige' portier zal zijn.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:18 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ook, maar ik geloof dat bijenkorf.nl op elk gegeven moment buiten deze dagen geen 27K bezoekers te gelijk heeft. En zullen hun infrastructuur daar dus ook niet op designed hebben.
Denk beetje van alle twee.
Mwoah, voorgaande jaren kon je vaak op zaterdag op de site en begonnen de acties op donderdag. Dus het is wel degelijk servercapaciteit. Ze verkopen het alleen leuk met zo'n portierquote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:15 schreef Pharkus het volgende:
Volgens mij is het meer marketing dan dat de server het niet aan kan.
Boekjes kun je gewoon doorbladeren, wil je wat kopen dan kan dat dus even nietquote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:13 schreef Karina het volgende:
Wanneer kom je in die wachtrij dan? Als ik op zo een boekje klik dan is er helemaal geen wachtrij.
Dus er zitten echt 30k aan mensen voor me op die crapsite?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Mwoah, voorgaande jaren kon je vaak op zaterdag op de site en begonnen de acties op donderdag. Dus het is wel degelijk servercapaciteit. Ze verkopen het alleen leuk met zo'n portier
Welnee, het is marketing. Doen alsof er wat te zien is dan komen er vanzelf meer mensen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dus er zitten echt 30k aan mensen voor me op die crapsite?
Als je je bedenkt dat er ook zo'n 10.000 per dag in een van hun winkels komenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dus er zitten echt 30k aan mensen voor me op die crapsite?
Oh ik koop toch niksquote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Boekjes kun je gewoon doorbladeren, wil je wat kopen dan kan dat dus even niet
Maar wacht even, net zei de portier nog dat de winkel het niet aankon? Hebben jullie in 15 minuten een pand bijgebouwd?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:23 schreef Doodloper het volgende:
"Status 9:20
En we gaan klanten nog sneller toelaten!
Geachte klant, de portier zal de wachtenden in de wachtrij nu nog sneller gaan toelaten. Houd uw plaats in de wachtrij dus goed in de gaten!"
Jeej!![]()
Verkeerde topic.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:26 schreef Apuleius het volgende:
Oh, nwoobserver.wordpress.com Ja, dan is het 100% waar.
Vergeet de audioset niet van 11.400quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:25 schreef Pharkus het volgende:
10700 voor een design hometrainerhet is een dolle boel daar
Een design hometrainer? Dan zitten er allemaal steentjes opgeplakt en hangt er een Louis Vuitton mandje aan of wat moet ik me er bij voorstellen?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:25 schreef Pharkus het volgende:
10700 voor een design hometrainerhet is een dolle boel daar
Eerste hit op google:quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een design hometrainer? Dan zitten er allemaal steentjes opgeplakt en hangt er een Louis Vuitton mandje aan of wat moet ik me er bij voorstellen?
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:30 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Eerste hit op google:
[ afbeelding ]
waarom denk je dat het zo lang duurtquote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Onverantwoord trouwens, één portier voor 27.000 mensen
Ik heb er virtueel een paar doodgemept.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
waarom denk je dat het zo lang duurt
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:30 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Eerste hit op google:
[ afbeelding ]
Ik lol'de.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:34 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik heb er virtueel een paar doodgemept.
Kom bij mij staan mattie Aantal wachtenden voor u: 19839quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:36 schreef Doppeltje-voor-de-darst het volgende:
[..]
Ik lol'de.
Nog 32.000 te gaan..
Dat probleem had Amazon vroeger ook.. en zij hadden een goed ideetje....quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:08 schreef Prof_Hoax het volgende:
Natuurlijk. Jij snapt wel dat je je serverpark volledig moet bouwen op je piekbelasting.
Dat het de overige 362 dagen van het jaar een overcapaciteit van 15200% betekend, boeit natuurlijk niet.
wtf is het nut van een hometrainer van carbon en glasvezelquote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:35 schreef Pharkus het volgende:
[..]
[ afbeelding ] die inderdaad. Mooie stofvanger.
HEUJ, WE GAAN NIET HELPEN VOORKRUIPEN HEquote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:36 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Kom bij mij staan mattie Aantal wachtenden voor u: 19839
Je mag wel voor bij mij hoor.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
HEUJ, WE GAAN NIET HELPEN VOORKRUIPEN HE
wtf, dat is zeker een dwaze prijsquote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:35 schreef Pharkus het volgende:
[..]
[ afbeelding ] die inderdaad. Mooie stofvanger.
O oke, dan is het goedquote:
de Bijenkorf heeft dat helemaal niet zelf gebouwd, maar dat is gebaseerd op bestaande e-commerce oplossingen die heus geen overdreven groot probleem hebben met de huidige load en waarbij best tijdelijk extra capaciteit beschikbaar te stellen is, met loadbalacing en schaalbare toepassingen e.d....quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:18 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ook, maar ik geloof dat bijenkorf.nl op elk gegeven moment buiten deze dagen geen 27K bezoekers te gelijk heeft. En zullen hun infrastructuur daar dus ook niet op designed hebben.
Denk beetje van alle twee.
En ik dan? ga maar weer lekker achteraan staan hoor.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O oke, dan is het goed
Is er iemand die nog verder vooraan staat? Die krijgt een dol-dwaze tietenpic als beloning!
Okeee! Jij mag bij mij staan, gaan we via de achteringang.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O oke, dan is het goed
Is er iemand die nog verder vooraan staat? Die krijgt een dol-dwaze tietenpic als beloning!
Dat komt omdat al die dol-dwaze huismoeders zich met alle macht in een maatje 38 proberen te proppen aangezien er niks anders meer over is voor die dol-dwaze prijs.quote:Status 9:38
Geachte klant, het is erg moeilijk om uit alle dwaze artikelen iets moois uit te kiezen. De portier zal de wachtenden in de wachtrij daarom iets minder snel gaan toelaten. Zo hebben alle klanten ruim de tijd om op deBijenkorf.nl te shoppen. Bedankt voor uw begrip.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:41 schreef Pharkus het volgende:
"Queue-it offers a range of value-adding features, all based on the core virtual queue functionality (patent pending)."
Je kan tegenwoordig ook alles maar patenteren
Ja, niets bijzonders, ze kijken naar het sessionid zo te zien.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:42 schreef Crimyclown het volgende:
Pharkus wat gebeurt er als je op die F5 toets slaat? Blijf je in de wachtrij?
Ja.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:42 schreef Crimyclown het volgende:
Pharkus wat gebeurt er als je op die F5 toets slaat? Blijf je in de wachtrij?
En 30 blauwe plekken gehad van een stampede van korte pittige kapsels die met paraplu's aan het rammen zijn.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:43 schreef kwiwi het volgende:
Ik had overigens ondertussen gewoon naar de winkel kunnen gaan, en bij thuiskomst alsnog in de rij gestaan voor de virtuele deur.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:45 schreef Crimyclown het volgende:
Als je dat wachtrij nummer aanpast kan je voorkruipen!
Ik ga nog liever in de virtuele rij staan dan dat ik mijn kleding moet kopen bij de Cheap&Awful.quote:
met jouw nummer schuif ik er 4000 opquote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:44 schreef MPC60 het volgende:
Wachtrij nummer c40e509a-a440-4d27-8da7-2b196ddf3a5c
Hij gaf me een handje voor hij pauze ging houden, als hij dat bij iedereen doet is hij nog wel ff bezig.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:50 schreef Adelante het volgende:
Die portier heeft wel lang pauze zeg
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:51 schreef kovenant het volgende:
[..]
met jouw nummer schuif ik er 4000 op
En bedanktquote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:51 schreef kovenant het volgende:
[..]
met jouw nummer schuif ik er 4000 op
In de adresbalk, alleen is de vraag waar je het naar moet veranderen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:54 schreef Doppeltje-voor-de-darst het volgende:
Hoe verander ik mijn nummer?
wacht even, jij bent met 526 voor je nog langer dan een uur bezig?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:55 schreef Crimyclown het volgende:
Zo doen we die ding, en nu maar even wachten.
[ afbeelding ]
Ja kut laatmaar sta nu weer achteraanquote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
wacht even, jij bent met 526 voor je nog langer dan een uur bezig?Ik heb iets van 21500
Ja werkt niet meer... Sta weer achteraan nu.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:56 schreef Doppeltje-voor-de-darst het volgende:
870e1b5f-d164-4af8—a359-f84267f6f782
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |