ja hij was opeens voor de middenklasse gewordenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:26 schreef maartena het volgende:
Romney heeft dit debat duidelijk gewonnen. Waar hij normaal vaak houterig overkomt, is dit het beste dat ik hem heb zien spreken. Hij loog diverse malen, maar dat doet er niet toe..... Hij kwam overtuigend over.
Debatten: Romney 1, Obama 0.
Verliezer van het debat: Jim Lehrer. Hij verloor al snel controle over het debat.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:39 schreef popolon het volgende:
Je kunt 't eigenlijk niet eens een debat noemen, het is een aanfluiting.
Hij had goed naar Mark Rutte gekeken waarschijnlijk.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:26 schreef maartena het volgende:
Romney heeft dit debat duidelijk gewonnen. Waar hij normaal vaak houterig overkomt, is dit het beste dat ik hem heb zien spreken. Hij loog diverse malen, maar dat doet er niet toe..... Hij kwam overtuigend over.
Debatten: Romney 1, Obama 0.
Sowieso stemmen vrouwen vaker 'links' en mannen vaker 'rechts'.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:37 schreef VeX- het volgende:
Ach, Obama was gewoon een beetje vastgeroest. De volgende twee debatten eet hij Romney op.
Daarnaast is de invloed van debatten op de uiteindelijke stem marginaal. Mensen stemmen toch op degene waar ze het persoonlijk goed mee kunnen vinden en in dat geval denk ik dat Romney weinig aanspraak bij kiezers maakt.
Wat me opviel was dat Obama ondanks zijn mindere vorm het onder vrouwen, als vanouds, erg goed deed. Romney deed het vaker goed bij de mannen.
In de VS staat er in voor vrouwen ook nog even net iets meer op het spel dan in Nederland wanneer het om 'links' en 'rechts' gaat. Met uitzondering van de SGP zijn de 'rechtse' Nederlandse partijen van die vreselijke 'liberals'.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Sowieso stemmen vrouwen vaker 'links' en mannen vaker 'rechts'.
Waar doel je dan precies op? Abortus? Dat is vooralsnog legaal en dat zal ook zoo blijven. En verder?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
In de VS staat er in voor vrouwen ook nog even net iets meer op het spel dan in Nederland wanneer het om 'links' en 'rechts' gaat. Met uitzondering van de SGP zijn de 'rechtse' Nederlandse partijen van die vreselijke 'liberals'.
niet als het aan romney ligt. Er is ook nog groot ophef over de pil. Voor een vrouw toch twee best heftige dingen om te riskeren.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:35 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Waar doel je dan precies op? Abortus? Dat is vooralsnog legaal en dat zal ook zoo blijven. En verder?
In Nederland hebben we kunnen zien hoe een slechte eerste debat uit kan pakken op de verdere campagne.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:37 schreef VeX- het volgende:
Ach, Obama was gewoon een beetje vastgeroest. De volgende twee debatten eet hij Romney op.
Daarnaast is de invloed van debatten op de uiteindelijke stem marginaal. Mensen stemmen toch op degene waar ze het persoonlijk goed mee kunnen vinden en in dat geval denk ik dat Romney weinig aanspraak bij kiezers maakt.
Wat me opviel was dat Obama ondanks zijn mindere vorm het onder vrouwen, als vanouds, erg goed deed. Romney deed het vaker goed bij de mannen.
Deze campagne lijkt heel veel op die van 2004, tussen Bush en Kerry. Waarin Obama de positie heeft van Bush, en Romney die van Kerry. En dan vooral qua peilingen. Kerry stond ook 5 punten achter op Bush voor de eerste debatten. Kerry won alle 3 de debatten volgens de instapolls, en halveerde zijn achterstand maar verloor uiteindelijk wel duidelijk. Ik denk dat dat hier ook gaat gebeuren.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:53 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
In Nederland hebben we kunnen zien hoe een slechte eerste debat uit kan pakken op de verdere campagne.
Romney werd in de voorverkiezingen dan ook vergeleken met Kerry: een loser uit Massachusetts.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:50 schreef Montov het volgende:
[..]
Deze campagne lijkt heel veel op die van 2004, tussen Bush en Kerry. Waarin Obama de positie heeft van Bush, en Romney die van Kerry. En dan vooral qua peilingen. Kerry stond ook 5 punten achter op Bush voor de eerste debatten. Kerry won alle 3 de debatten volgens de instapolls, en halveerde zijn achterstand maar verloor uiteindelijk wel duidelijk. Ik denk dat dat hier ook gaat gebeuren.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:02 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
27 Romney mythes in ~40 minuten![]()
En zwakke mensen slikken het als zoete koek!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:08 schreef OMG het volgende:
[..]. Het is best een prestatie. In ieder geval weer genoeg materiaal om spotjes mee te maken.
Volgens mij heeft hij niet gezegd dat hij het weer wil gaan verbieden.quote:
Over de verzekeringen en of ze verplicht moesten worden om de pil te dekken (wat onzinnige herverdeling is).quote:Er is ook nog groot ophef over de pil. Voor een vrouw toch twee best heftige dingen om te riskeren.
Een onzinnige herverdeling die heel wat kansloze (tiener)moeders kan schelen en daarmee flink wat maatschappelijke kosten.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:07 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij niet gezegd dat hij het weer wil gaan verbieden.
[..]
Over de verzekeringen en of ze verplicht moesten worden om de pil te dekken (wat onzinnige herverdeling is).
Wat kost de pil helemaal? Wie gaat daar haar stem op baseren?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:10 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Een onzinnige herverdeling die heel wat kansloze (tiener)moeders kan schelen en daarmee flink wat maatschappelijke kosten.
De weinig draagkrachtige fractie van de bevolking is er vrij groot. Daarvoor kan het een onderwerp zijn dat mede de keuze bepaalt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:11 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat kost de pil helemaal? Wie gaat daar haar stem op baseren?
Romney en zijn flip flopquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:07 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij niet gezegd dat hij het weer wil gaan verbieden.
[..]
Over de verzekeringen en of ze verplicht moesten worden om de pil te dekken (wat onzinnige herverdeling is).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |