quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Als ik Cakepops ga verkopen voor SR, dan komen jullie die wel even kopen bij me he?
Zeker!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Als ik Cakepops ga verkopen voor SR, dan komen jullie die wel even kopen bij me he?
dat doe ik altijd!quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok. Ik weet het zeker. Ik ga Cakepops en kerstkoekjes enzo maken voor SR en dan geld schenken
Wat leukquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok. Ik weet het zeker. Ik ga Cakepops en kerstkoekjes enzo maken voor SR en dan geld schenken
Heb ik ook zin innnnnnquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:56 schreef Lutte het volgende:
Fabian heeft net appeltaart op. KutFijne dierendag!
Heb jij een nuttige dag gehad?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Hebben jullie nog iets geks gedaan vandaag?
Best een leuke dag gehadquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb de politie gebeld!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Omdat de stoplichten op een druk kruispunt waren uitgevallen en het een beetje een rotzooitje was met auto's en fietsers die langs elkaar heen probeerden te slalommen. Ik was bijna thuis dus toen ik thuis was meteen m'n Superman-cape aangetrokken en voor 't eerst in m'n leven de pliesie gebeld om het euvel te melden.quote:
Heldin!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Omdat de stoplichten op een druk kruispunt waren uitgevallen en het een beetje een rotzooitje was met auto's en fietsers die langs elkaar heen probeerden te slalommen. Ik was bijna thuis dus toen ik thuis was meteen m'n Superman-cape aangetrokken en voor 't eerst in m'n leven de pliesie gebeld om het euvel te melden.
Ja, bleek goddomme iemand me voor te zijn geweest, daar gaat m'n lintje.
Had je weer te hard Call Me Maybe af zitten spelen op je cassettedeck?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha. Ik heb wel een paar keer de politie op m'n dak gehad. Meestal geluidsoverlast.
Why Tell Me Why.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Had je weer te hard Call Me Maybe af zitten spelen op je cassettedeck?
ze kunnen mn reet likken!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:16 schreef iBenny het volgende:
Pat, je weet wel dat je eten en drinken niet zomaar mag verkopen? Regeltjes en de VWA enzo...
En Siepje.... Gaat wel goedkomen
Nog maar 7 uur les tot het weekend is
Mogguh!
quote:
Oh, ik dacht dat ik weer een facebook-ding mistequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ergens aan het einde van het vorige deel. Heb de post ff zo snel niet voor handen
Neuhj, dan zou ik het op facebook zeggenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ik weer een facebook-ding miste
Ach, hoe vaak ik dingen mis omdat ik er niet op zitquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Neuhj, dan zou ik het op facebook zeggen
Omg wat ben je zieligquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, hoe vaak ik dingen mis omdat ik er niet op zit
Wil je mijn facebookvriendje worden dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen op oneven dagenquote:
Joechei!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wil je mijn facebookvriendje worden dan?
Oke hiermee ga ik ons mam ff in een feeststemming brengenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:32 schreef iBenny het volgende:
Internationale lerarendag, 50 jaar James Bond, 50 jaar geleden eerste single The Beatles en André Kuipers die jarig is... Allemaal aan de cake en koffie. Wat een feest mensen. Wat een feest
Ik ga wel uit eten vanavond, maar met een andere redenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:32 schreef iBenny het volgende:
Internationale lerarendag, 50 jaar James Bond, 50 jaar geleden eerste single The Beatles en André Kuipers die jarig is... Allemaal aan de cake en koffie. Wat een feest mensen. Wat een feest
Ik durf te wedden dat dat ook een betere reden isquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga wel uit eten vanavond, maar met een andere reden
iets met een periode getrouwd zijn en zulcks.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat dat ook een betere reden is
Echt? Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
iets met een periode getrouwd zijn en zulcks.
Natuurlijk. En dank je.quote:
Fijnquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
iets met een periode getrouwd zijn en zulcks.
Dat is het nog steedsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 54% gewijzigd door Lutte op 05-10-2012 11:50:08 ]
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:28 schreef Lutte het volgende:
Berichtje op de site van schoolLig te huilen van het lachen hiero, vooral de betreft en 'ik vindt' zijn toppertjes. Niet quoten bitte xoxo
AIIIIII... die moet echt uit zijn functie ontheven worden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ontoelaatbare medewerkerspraktijken dit!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
AIIIIII... die moet echt uit zijn functie ontheven worden!
Weet je wat een onzin er daar wordt gepost, wees blijquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar ik ga binnenkort erop. Kutgames ook die dat opeens eigenlijk eisenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet je wat een onzin er daar wordt gepost, wees blij
Maar jij en Benny thanks
Kun je niet gaan haken voor het goede doel?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Benny, ik heb me even ingelezen inderdaad over de VWA..
GRRRR
Teach me how to hookquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kun je niet gaan haken voor het goede doel?
Als je breien leuk vindt; haken is tien keer gemakkelijker, veel sneller en je kunt diertjes en zo maken. Of simpel pannenlappen, haalt drie paar uit een bolletje van anderhalve euro en verkoopt ze voor een euro of drie per twee
Moet je ff de OP van het haaktopic checken, staat een filmpje in, dat is werkelijk perfectquote:
gekeken, ziet er moeilijk uitquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Moet je ff de OP van het haaktopic checken, staat een filmpje in, dat is werkelijk perfectZo heb ik het ook geleerd, nadat het met drie keer uitleg van m'n moeder mislukt is
En voor de rest gewoon simpel patroontje zoeken, steken opzoeken op YT en goan. Beste gewoon beginnen met stokjes
Valt echt meequote:
Ja, kut. Daarom mogen er ook nooit etensdingen op koninginnedag verkocht wordenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Benny, ik heb me even ingelezen inderdaad over de VWA..
GRRRR
Hoe ga ik dan geld inzamelen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, kut. Daarom mogen er ook nooit etensdingen op koninginnedag verkocht worden
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Botten in een kerk in Tillywood! Aber oude
Ik zit heel hard te denken maar 't wil niet lukken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ceeeeee, bedenk jij een iets ludieks waarmee ik geld kan inzamelen voor SR.
Je hebt nog een paar maanden om te oefenen hoe je eieren moet verstoppenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:01 schreef Cee het volgende:
[..]Shit, ik had m'n oma nog zo goed verstopt.
Mag een wereldrecordpoging bakken ook niet?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit heel hard te denken maar 't wil niet lukken.
Een gesponsord marathonnetje van iets, gehaakte/gebreide chocomelkbekerhouders, zoiets?
Wat voor marathon?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit heel hard te denken maar 't wil niet lukken.
Een gesponsord marathonnetje van iets, gehaakte/gebreide chocomelkbekerhouders, zoiets?
Eurovisiesongfestivalliedjesluisteren, strippokeren, spijkerpoepen, skypen, cakepopjes bakken en ze allemaal opeten, van Delfzijl naar Enschede wandelen?quote:
Haha, eerst maar eens afwachten of mijn contract verlengt wordt!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:16 schreef Lutte het volgende:
Kun je niet iets met je werk doen? Publiciteit voor hen, actie voor jou en breed publiek makkelijk te bereiken.
Jaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha, eerst maar eens afwachten of mijn contract verlengt wordt!
-> spelling...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha, eerst maar eens afwachten of mijn contract verlengt wordt!
Ging heel goed!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Jaa... maar dat past nooit man. Weet je nog dat jullie hier waren en sliepen.
CHAOS!
Ik wil je als vriendjequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar ik ga binnenkort erop. Kutgames ook die dat opeens eigenlijk eisen
Je mag bij mijquote:
quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:49 schreef Lutte het volgende:
Fabian. Heeft. Een. Stuk. Van. Mijn. Haar. Afgebeten.![]()
En dan ook echt.. Een stuk![]()
Miniwokjesquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 09:42 schreef Kally het volgende:
Huisje al aan kant
Vanavond heerlijk miniwokken met mijn paps
Chocolate chip cookies scoren drie uit vier van je lijstje!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:35 schreef MissJ het volgende:
Nu even naar AH, wil ook even ijs ofzo halen, trek in![]()
Jullie nog tips? Iets met chocolade en/of caramel en/of noten en/of koekjes ofzo?
oehoe dat klinkt erg smakelijk. Van Ben&Jerry's volgens mij he?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Chocolate chip cookies scoren drie uit vier van je lijstje!
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben ik er bij Beat The Best bij. Even het topic upspicen met onze charme!
Nee gewoon koekjesquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:39 schreef MissJ het volgende:
[..]
oehoe dat klinkt erg smakelijk. Van Ben&Jerry's volgens mij he?
ooh hihi. Maar ook heel lekker!quote:
Even gegoogled, maar dat klinkt niet slecht. Ga ik eens via Uitzending Gemist een kans geven!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:40 schreef Lutte het volgende:
Vanavond komt een nieuwe serie, De geheimen van Barslet. Lijkt het jullie wat?
Ja ben ook wel benieuwd!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Even gegoogled, maar dat klinkt niet slecht. Ga ik eens via Uitzending Gemist een kans geven!
Waar zorgt zij voor? Of gewoon onderdak en gezelligheid.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Foei
Ik heb cupcakes gebakken en ga straks naar een vriendin en dan gaan we ze opvreten.
Onderdak, gezelligheid. M'n zusje en d'r vriend en de vriend van m'n vriendin (snap je 'm nog?) zijn er ook dus ik ga gewoon leuk vijfdewielen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Waar zorgt zij voor? Of gewoon onderdak en gezelligheid.
Dan drukt mijn maag op mijn ruggegraat, ik blijf wel rechtop zittenquote:
Je mag toch te alle tijden bouwen en verkopen, zolang het maar gelijkmatig is?quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:41 schreef Renesite het volgende:
Wij hebben een precaire kwestie.
Monopoly:
Als je een stad volledig hebt, vervolgens weer op een van die straten van die volledig in bezit zijnde stad komt, mag je alle straten gelijk bebouwen in een keer?
We hadden je bij deze precaire situatie nodig. Maar mevroi nam haar telefoon niet opquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:31 schreef Kally het volgende:
Brood aan het bakken, het ruikt zoooooooooooo lekker
Wow... dus hij is 15 en vader?quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
JupHij zal twee jaar ouder zijn dan ik of zo. Zit je dan.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:08 schreef -Vaduz- het volgende:
M'n tante: "ja, dat staat in de Moslim".
quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:08 schreef -Vaduz- het volgende:
M'n tante: "ja, dat staat in de Moslim".
Ik had Anke geheten als ik een meisje was geweestquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:16 schreef Lutte het volgende:
Dat vind ik zo'n leuke naamMaar ik ken alleen een hysterisch domme Anke en m'n groep acht juf die zo heette en die was ook niet zo tof
en ik hoop ook sensatie!quote:
Oehquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb wat spoilers gelezen en gezien en dat moet wel goed komen!
Zeg datquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:44 schreef MissJ het volgende:
[..]
OehNou, ben benieuwd, wordt wel tijd dat er wat sensatie komt hoor.
Maak Team Yoni nou niet wakkerquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Vorige week dommelde ik bijna weg. Terwijl ik dat normaal nooit snel heb.
Alle ballen op Ina!
Of Yoni blijkt een vampier te zijn.
Dexter was zooo spannend hèquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Als ik met met 2 gaatjes in m'n nek wakker word weet ik hoe het komt.
Die mag mij best wel in mijn nek bijtenquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Vorige week dommelde ik bijna weg. Terwijl ik dat normaal nooit snel heb.
Alle ballen op Ina!
Of Yoni blijkt een vampier te zijn.
Ik laat je ook zitten.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja niet omdat je mij niet wegstuurt hoor.
Echt zo'n Bosmeisje ja. Ik zie het.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die mag mij best wel in mijn nek bijten![]()
Er bestaat zo'n app waarmee je kan bijhouden hoeveel km en hoelang je er over doet enzo, toch?quote:
Kssst je moeder. Anders loopt ze meequote:Op zondag 7 oktober 2012 22:13 schreef PatriQue89 het volgende:
M'n moeder is het er niet mee eens
ER LOPEN GEKKEN ROND!
Ja alsof jij ze niet op hun kop het moeras in ninjaad.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:13 schreef PatriQue89 het volgende:
ER LOPEN GEKKEN ROND!
Jou durven aanvallen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:13 schreef PatriQue89 het volgende:
ER LOPEN GEKKEN ROND!
Dat heeft heel kort in mijn sig of ondertitel gestaanquote:
Ja, je was zo goed bezig!quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Had ik je tot 25 toch mooi tuk bij Songpop Cee. Toen ben ik bij een slechte dag dom doorgegaan.En je bent beter.
Tot 25, ik vind het al puikemento!quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, je was zo goed bezig!Je had moeten stoppen op je hoogtepunt, bij dag 1! Maar da's ook niet gezellig.
Ik ben ook keitrots op je.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Tot 25, ik vind het al puikemento!
En m'n eerste vier sterren ergens. Met Dance.
zo ergquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:53 schreef PatriQue89 het volgende:
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
ik leef nog.... benieuwd hoe lang nog
owww hardlopen, ja dat is pittig zwaar jaquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ben doodop3,5 km in 28 minuten. Tegenvallertje.
Ik kon 5 km in 22.00 minuten lopen, zal nu wel rond de 25/26 minuten zitten. Teveel trainingsachterstand.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Yes, Hoeveel km ren jij in een half uur?
de temperatuursverschillen zijn nogal groot.quote:Op maandag 8 oktober 2012 08:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmmm. Bij mij is het 9 graden. En bij rene maar 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |