quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Als ik Cakepops ga verkopen voor SR, dan komen jullie die wel even kopen bij me he?
Zeker!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Als ik Cakepops ga verkopen voor SR, dan komen jullie die wel even kopen bij me he?
dat doe ik altijd!quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok. Ik weet het zeker. Ik ga Cakepops en kerstkoekjes enzo maken voor SR en dan geld schenken
Wat leukquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok. Ik weet het zeker. Ik ga Cakepops en kerstkoekjes enzo maken voor SR en dan geld schenken
Heb ik ook zin innnnnnquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:56 schreef Lutte het volgende:
Fabian heeft net appeltaart op. KutFijne dierendag!
Heb jij een nuttige dag gehad?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Hebben jullie nog iets geks gedaan vandaag?
Best een leuke dag gehadquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb de politie gebeld!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Omdat de stoplichten op een druk kruispunt waren uitgevallen en het een beetje een rotzooitje was met auto's en fietsers die langs elkaar heen probeerden te slalommen. Ik was bijna thuis dus toen ik thuis was meteen m'n Superman-cape aangetrokken en voor 't eerst in m'n leven de pliesie gebeld om het euvel te melden.quote:
Heldin!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Omdat de stoplichten op een druk kruispunt waren uitgevallen en het een beetje een rotzooitje was met auto's en fietsers die langs elkaar heen probeerden te slalommen. Ik was bijna thuis dus toen ik thuis was meteen m'n Superman-cape aangetrokken en voor 't eerst in m'n leven de pliesie gebeld om het euvel te melden.
Ja, bleek goddomme iemand me voor te zijn geweest, daar gaat m'n lintje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |