Knetjequote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ja jullie hebben geen leven
ja jullie zijn sneu
nou hup fap fap fap sop sop sop op die cijfers
2006quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:16 schreef Fera het volgende:
Maar ik ben pas sinds 11 januari lid. Jullie?
maartquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:16 schreef Fera het volgende:
2007quote:
13 juli 2002quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:16 schreef Fera het volgende:
Way to go.quote:
postsquote:
Wow.quote:
Ik ookquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Wow.Toen was ik nog een klein ukkie.
van 12?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Wow.Toen was ik nog een klein ukkie.
hoezo ben ik je type niet? Hoe denk je dat ik ben gezien de foto?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ben lid vanaf 2007 maar ben toen nog niet zo actief gaan doen dat kwam pas later
en nu heb ik nog periodes dat ik effe geen zin heb in fok
Je kan gewoon niet iedereen zijn type zijn. Deal with it. Naar aanleiding van je foto zou ik ook niks met je willen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:18 schreef MissExpert het volgende:
[..]
hoezo ben ik je type niet? Hoe denk je dat ik ben gezien de foto?
Ik ook zoiets. Alhoewel vanaf eind 2008 begin 2009 ben ik hier actief in SC topicsquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ben lid vanaf 2007 maar ben toen nog niet zo actief gaan doen dat kwam pas later
en nu heb ik nog periodes dat ik effe geen zin heb in fok
je manier van postenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:18 schreef MissExpert het volgende:
[..]
10.quote:
Misschien dat je te jong bent.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:18 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik kan dat ontkrachtenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
je manier van posten
na mijn gevoel kom je nogal kinds over
maar goed ik kan het ook mis hebben hoor
Ik vroeg het alleen maar. Ik begrijp heus wel dat ik niet iedereens type kan zijn.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je kan gewoon niet iedereen zijn type zijn. Deal with it. Naar aanleiding van je foto zou ik ook niks met je willen.
Cute.quote:
Ik nietquote:
Hoe jong ben jij dan?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jongkies hier allemaal.. Nu voel ik me oud..![]()
Ik ben een student. Dus zit tussen de kinderenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
je manier van posten
na mijn gevoel kom je nogal kinds over
maar goed ik kan het ook mis hebben hoor
Ik als klein mannetjequote:
+1quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:21 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik ben een student. Dus zit tussen de kinderen. Ben 20 dus eigenlijk toch nog een kind
Fera geloof ikquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:22 schreef Vinniiee het volgende:
Wie zei dat gisteren ook alweer? Leeftijd is maar een getal
misschien komt er ooit een dag dat ik die woorden terug neem hoor maar dat zie ik tegen die tijd wel weerquote:
Dat was ik vergetenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jaartje jonger dan jij Tijn, dat weet je toch?
Please do. Zo schattig.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik als klein mannetje
w8 ik zal wel even een pic DMén :p
Hell noquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:22 schreef Fera het volgende:
[..]Ik vond mezelf met 18 echt geen kind meer hoor ...
Dat is ook zo, maar hoe ouder je bent hoe wijzer je vaak ook bent. Levenservaring is voor mij een must wil ik goed met iemand kunnen opschieten.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:22 schreef Vinniiee het volgende:
Wie zei dat gisteren ook alweer? Leeftijd is maar een getal
Ja, dat was ik.quote:
Ik ookquote:
Ja, Kif.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb je mijne al gezien? Ja he?
[..]
Ik ook
Wettelijk gezien ben ik dat wel tot 21quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:22 schreef Fera het volgende:
[..]Ik vond mezelf met 18 echt geen kind meer hoor ...
Hoiquote:
Wat valt bij jou onder 'levenservaring' dan ?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar hoe ouder je bent hoe wijzer je vaak ook bent. Levenservaring is voor mij een must wil ik goed met iemand kunnen opschieten.
anders ik welquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik voel me echt geen kind meer hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:23 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Wettelijk gezien ben ik dat wel tot 21
Ik zou ook niet alles willen hebben, dan is de lol eraf..quote:
Laatst zij iemand tegen mij je bent kind zo lang je ouders nog levenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:23 schreef MissExpert het volgende:
[..]
ik heb een leven en ervaringquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar hoe ouder je bent hoe wijzer je vaak ook bent. Levenservaring is voor mij een must wil ik goed met iemand kunnen opschieten.
dat sowiesoquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:23 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Kind van je ouders ja, geestelijk hoop ik niet. En lichamelijk ook niet trouwensquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laatst zij iemand tegen mij je bent kind zo lang je ouders nog leven
Jij wintquote:
Dingen waardoor je de wereld niet meer zwart/wit ziet. Ik hou van mensen die hun mening beargumenteren, die een sterke filosofie/denkhouding hebben, die bagage en/of geschiedenis hebben. Niet negatief oid, maar what doesn't kill you makes you stronger.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Wat valt bij jou onder 'levenservaring' dan ?
Geestelijk alleen als het zo uitkomtquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kind van je ouders ja, geestelijk hoop ik niet. En lichamelijk ook niet trouwens
Ik snap het wel, de scherpe kantjes moeten er af zijn. Dat zegt mijn vader altijd.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dingen waardoor je de wereld niet meer zwart/wit ziet. Ik hou van mensen die hun mening beargumenteren, die een sterke filosofie/denkhouding hebben, die bagage en/of geschiedenis hebben. Niet negatief oid, maar what doesn't kill you makes you stronger.
Ah, dat maakt het duidelijkquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dingen waardoor je de wereld niet meer zwart/wit ziet. Ik hou van mensen die hun mening beargumenteren, die een sterke filosofie/denkhouding hebben, die bagage en/of geschiedenis hebben. Niet negatief oid, maar what doesn't kill you makes you stronger.
quote:
quote:
Ja, dat denk ik wel inderdaad.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap het wel, de scherpe kantjes moet er af zijn. Dat zegt mijn vader altijd.
ik hou van serieuze gesprekken op zijn tijdquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
voetbal?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
hmmm ik mis bijna een interessant onderwerp
Mwah, ik ben 20 en ik heb een hoop meegemaakt. Ik hoor altijd dat ze denken dat ik ouder ben. En de meeste goede gesprekken heb ik sowieso met oudere mensen, van 24 tot 40 ofzo.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, dat maakt het duidelijkDat ben ik wel met je eens ja
Daar hoef je trouwens niet per definitie ouder voor te zijn dan dat jij bent
Hey Rokje, jou heb ik al ff niet gezien.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
.....................quote:
vriend van me in de wijk eind verder op is dat ook aan het kijkenquote:
Amsterdam zeker?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
vriend van me in de wijk eind verder op is dat ook aan het kijken
valt de stroom uit in de hele wijk
maar ik ben er weerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Hey Rokje, jou heb ik al ff niet gezien.
Ben jij ook pas 20? Ik had je idd wel ouder geschat.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mwah, ik ben 20 en ik heb een hoop meegemaakt. Ik hoor altijd dat ze denken dat ik ouder ben. En de meeste goede gesprekken heb ik sowieso met oudere mensen, van 24 tot 40 ofzo.
Ja, ik kan daar heel gelukkig van worden zelfs.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik hou van serieuze gesprekken op zijn tijdgewoon gedachten uitwisselen over bepaalde zaken
Hmm ja daar kan ik niet over oordelen natuurlijkquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mwah, ik ben 20 en ik heb een hoop meegemaakt. Ik hoor altijd dat ze denken dat ik ouder ben. En de meeste goede gesprekken heb ik sowieso met oudere mensen, van 24 tot 40 ofzo.
quote:
Het ging niet over jou hoor.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
met 20 had ik meer dan genoeg meegemaakt, leuk was andersquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:29 schreef Xratedmind het volgende:
Met 20 denk je dat je een hoop hebt meegemaakt,dacht ik ook......nu ben ik iets verder en weet dat dat dus wel meevalt...
No offense ....
Wat?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
vriend van me in de wijk eind verder op is dat ook aan het kijken
valt de stroom uit in de hele wijk
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben jij ook pas 20? Ik had je idd wel ouder geschat.
zoals ik al zei...no offense...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
met 20 had ik meer dan genoeg meegemaakt, leuk was anders
dat weet je niet.. niet iedereen heeft hetzelfde meegemaaktquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:29 schreef Xratedmind het volgende:
Met 20 denk je dat je een hoop hebt meegemaakt,dacht ik ook......nu ben ik iets verder en weet dat dat dus wel meevalt...
No offense ....
nee apeldoornquote:
nergens offense aan genomen hoor, just sayin'quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:31 schreef Xratedmind het volgende:
[..]
zoals ik al zei...no offense...
Nee, echt. Maar dat heb ik vaker met blauwe naampjes, die komen vaak ook wijs over.quote:
Ach, ik krijg dat elke keer weer te horen. Van mensen die ouder zijn, zo van; jij hebt weinig meegemaakt en oudere mensen zijn wijzer. Ik weet van mezelf dat ik 3 jaar geleden dacht dat ik altijd het tegendeel moest bewijzen en mezelf sterk moest maken. Nu denk ik; ik ben gelukkig, komt meerendeels omdat ik dingen heb meegemaakt die niet iedereen meemaakt dus jammer dan!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:29 schreef Xratedmind het volgende:
No offense ....
ach in Rotterdam valt gelukkig nooit de stroom uitquote:
Dat is wat "makkelijker" dan andersom.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:30 schreef Fera het volgende:
Ik heb mannen liever wat ouder ... Ik merk dat ik ze eind twintig, begin dertig wel aantrekkelijk vindt. Toch waren mijn vriendjes altijd maar één of twee jaar ouder.
dit dus.. en iets wat voor de een niks uitmaakt kan voor een ander een ontzettende klap zijnquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat weet je niet.. niet iedereen heeft hetzelfde meegemaakt
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:31 schreef AldoTheApache het volgende:
wou ik net naar de bank gaan verhuizen, is het rust
Ik heb alles al gezien en gedaan schatquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Sommige mensen van 20 hebben meer meegemaakt dan anderen van 60.. je weet het niet
ik ook, maar als ik chips ga eten dan wordt mijn toetsenbord zo vetquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:32 schreef Fera het volgende:
[..]Ik kan kijken vanaf hier. Strategische plek.
mijn ervaring begint nu andersom te worden... dat het er beter op wordt naarmate ik ouder wordtquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:31 schreef Xratedmind het volgende:
Mijn ervaring is dat het altijd erger wordt als dat toen je jonger was....
Ik ben nog niet eens zo lang blauw.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, echt. Maar dat heb ik vaker met blauwe naampjes, die komen vaak ook wijs over.
ik ook welquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, ik kan daar heel gelukkig van worden zelfs.
mijn leven is er iig stukken op vooruitgegaan, vanaf m'n 22/23e ongeveer.. zou voor geen goud terug willenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:31 schreef Xratedmind het volgende:
Klopt, dames zijn er niet altijd van gecharmeerd. Dat weet ik van een vriend van mij, die ook op oudere dames valt maar steeds op zijn leeftijd werd afgewezen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is wat "makkelijker" dan andersom.
Ik vind wat oudere dames aantrekkelijker, en dat is toch vaak wel een probleem
quote:
Wat bedoel je hiermee?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:31 schreef Xratedmind het volgende:
Dat is wel fijn om te horen,was niet bedoeld lullig te klnken...;-)quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mijn leven is er iig stukken op vooruitgegaan, vanaf m'n 22/23e ongeveer.. zou voor geen goud terug willen
Ik ken het.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ook, maar als ik chips ga eten dan wordt mijn toetsenbord zo vet![]()
Klopt. Neemt niet weg dat ik niet van mensen hoef te horen dat ik jong ben dit dat. Ik hou van oudere mensen, ze hebben vaak geweldige verhalen over vroeger en dat respecteer ik heel erg.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Sommige mensen van 20 hebben meer meegemaakt dan anderen van 60.. je weet het niet
Ik ben nog niet eens zo lang lid ...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben nog niet eens zo lang blauw.
i know i know, don't worry.. ik doe gewoon mijn verhaalquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:33 schreef Xratedmind het volgende:
[..]
Dat is wel fijn om te horen,was niet bedoeld lullig te klnken...;-)
het komt denigrerend overquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klopt. Neemt niet weg dat ik niet van mensen hoef te horen dat ik jong ben dit dat. Ik hou van oudere mensen, ze hebben vaak geweldige verhalen over vroeger en dat respecteer ik heel erg.
Heb jij een verhaalquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
i know i know, don't worry.. ik doe gewoon mijn verhaal
Toch blijf ik het doen ...quote:
Nee precies, en dat is dus wel mooi net klotequote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt, dames zijn er niet altijd van gecharmeerd. Dat weet ik van een vriend van mij, die ook op oudere dames valt maar steeds op zijn leeftijd werd afgewezen.
Ja daarom.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
het komt denigrerend over
het boek van sinterklaas is er niks bijquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Heb jij een verhaalohmhygodzzz
Ja hoor, mod van de afwas. Kom je hier? Dan werk ik je even in.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kun jij mij niet ergens mod van maken?
word ik dan wel blauw?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja hoor, mod van de afwas. Kom je hier? Dan werk ik je even in.
mag ik jou dan een kadootje geven als ik jou zie? omdat het kan?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
het boek van sinterklaas is er niks bij
mhm, herkenbaar wel.. nja, kan/durf het wel, maar duurt gigantisch langquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:35 schreef Giertje het volgende:
wat ik wel heb dat is dat ik door alles wat ik heb gezien en meegemaakt door de jaren heen
mensen totaal niet meer kan en durf te vertrouwen
de mensen met welke ervaring dan precies?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:35 schreef Xratedmind het volgende:
Ik zeg maar zo...de mensen met ervaring hebben er voor gezorgd dat je nu kunt leven zoals je leeft.En daar mag je idd best even over nadenken.
jaaahaaa dat heb ik met mijn werk veelvuldig meegemaakt schitterend is datquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klopt. Neemt niet weg dat ik niet van mensen hoef te horen dat ik jong ben dit dat. Ik hou van oudere mensen, ze hebben vaak geweldige verhalen over vroeger en dat respecteer ik heel erg.
jawelquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mag ik jou dan een kadootje geven als ik jou zie? omdat het kan?
oorlogservaring, anders spraken we nu duitsquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
de mensen met welke ervaring dan precies?
Een tijdje geleden bedoel je? Hurts like Heaven?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:36 schreef AldoTheApache het volgende:
Fera, weet je welke ik van Coldplay bedoelde?
JAquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Een tijdje geleden bedoel je? Hurts like Heaven?
quote:
Levenservaring...en dan niet dat kleine beetje....maar gewoon een leven vol...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
de mensen met welke ervaring dan precies?
owquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:38 schreef Fera het volgende:
[..]Ik speel vals, ik zag je die posten vanmiddag.
Wees blij dat ik eerlijk ben.quote:
hmm die mensen uit die oorlog moeten weer dankbaar zijn dat we flink wat jaren ervoor negers hebben uitgebuit anders hadden ze niet gestaan waar ze stonden.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
oorlogservaring, anders spraken we nu duits
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:35 schreef Xratedmind het volgende:
Ik zeg maar zo...de mensen met ervaring hebben er voor gezorgd dat je nu kunt leven zoals je leeft.En daar mag je idd best even over nadenken.
Ik kan je wel blauw schilderen.quote:
ik ben gewoon vreselijk achterdochtigquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mhm, herkenbaar wel.. nja, kan/durf het wel, maar duurt gigantisch lang
Ik ben niemand dankbaar voor hun levenservaring.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:38 schreef Xratedmind het volgende:
[..]
Levenservaring...en dan niet dat kleine beetje....maar gewoon een leven vol...
dat wel ja..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ben gewoon vreselijk achterdochtig
zelfs nu nog tegen vrienden die ik al jaren ken
Klopt ... Het is niet dat ze allemaal in het verzet hebben gezeten of zijn gestorven voor hun land.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmm die mensen uit die oorlog moeten weer dankbaar zijn dat we flink wat jaren ervoor negers hebben uitgebuit anders hadden ze niet gestaan waar ze stonden.
zo kunnen we wel ff bezig blijven
alsof die mensen in de oorlog zoveel keuze hebben, was die oorlog nu dan deden wij het ook.
niet respectloos bedoeld want hell ik heb veel respect ervoor maar ga ze niet op handen dragen voor iets wat ik als normaal acht in die situatie
Ik hou meer van de oudere Coldplay muziek, maar hij is wel leuk.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]voor je eerlijkheid
Wel een toplied toch?
Ja, alleen je hoofd.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Doe je dan ook goed alle plekjes?
Ik heb hem vandaag wel 20x geluisterdquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hou meer van de oudere Coldplay muziek, maar hij is wel leuk.
heb het toch niet over keuzes die je zelf natuurlijk moet maken,maar over de wereld en alle vrijheden die we door hen hebben.Jammer dat je daar anders over denkt,maar das ook een keus die je maakt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ben niemand dankbaar voor hun levenservaring.
als ik dankzij hun mijn leven zo heb dan mogen ze van mij een flink pak rammel hebben.
Ik leef mijn leven en mijn keuzes bepalen mijn levenservaring.
niet de buurman van de buurvrouw die de achterneef van de opa van de neef van die en die is
dank je das lief van jequote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb hem vandaag wel 20x geluisterd
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:42 schreef Fera het volgende:
[..]Lol. Ik hou meer van de muziek die op Parachutes, Rush Of Blood To The Head of X&Y staat.
+100quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:42 schreef Tamashii het volgende:
Eeuwig respect voor mensen die ons land gediend hebben. Elk jaar met dodenherdenking huil ik van binnen en ben ik dankbaar voor hoe we nu leven.
Neemt niet weg wat knetter zei en dat heeft hier verder niks mee te maken.
Heb je ze wel eens gezien?quote:
woont ie toevallig in de matenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:40 schreef Vinniiee het volgende:
Giertje, neef van me heeft ook stroomstoring
Ben ik stom als ik er niks bij voel? Niet dat ik geen respect voor ze heb, integendeel, maar ik voel er niks bijquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:42 schreef Tamashii het volgende:
Eeuwig respect voor mensen die ons land gediend hebben. Elk jaar met dodenherdenking huil ik van binnen en ben ik dankbaar voor hoe we nu leven.
Neemt niet weg wat knetter zei en dat heeft hier verder niks mee te maken.
in het echt?quote:
Hij woont in de maten ja. Me stiefzus zal er ook wel last van hebbenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
woont ie toevallig in de maten
het is net aan de andere kant dan van waar ik woon
Daar was ik ook. Ik heb ze daar voor het eerst gezien, in 2009.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
in het echt?
neeook al spelen ze wel eens in het goffertpark in Nijmegen volgens mij
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar was ik ook. Ik heb ze daar voor het eerst gezien, in 2009.En toen in 2011 op Rock am Ring.
dat hebben de meesten ook niet bewust gedaanquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:42 schreef Xratedmind het volgende:
Ik
[..]
heb het toch niet over keuzes die je zelf natuurlijk moet maken,maar over de wereld en alle vrijheden die we door hen hebben.Jammer dat je daar anders over denkt,maar das ook een keus die je maakt.
quote:
Niet stom, ik begrijp dat wel. Echter vind ik wel dat iedereen het hoort te herdenken. Mensen die dat niet doen, sorry, maar geen respect daarvoor.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ben ik stom als ik er niks bij voel? Niet dat ik geen respect voor ze heb, integendeel, maar ik voel er niks bij
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niet stom, ik begrijp dat wel. Echter vind ik wel dat iedereen het hoort te herdenken. Mensen die dat niet doen, sorry, maar geen respect daarvoor.
die hadden ook niet altijd een keuze.. overleven of sterven.. zorgen voor je gezin of doodgeschoten worden..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:45 schreef Giertje het volgende:
je zou eens de docu zwarte soldaten moeten bekijken
dan zie je het eens van de andere kant
gaat over mannen die vrijwillig bij de SS zijn gegaan
was wel intressant om te horen hoe hun erover denken
volgens de eerste berichten zou et tot 23:00 duren maar ik lees ook al dat sommige huizen alweer stroom hebbenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij woont in de maten ja. Me stiefzus zal er ook wel last van hebben
Dan begrijp jij meer dan dat ik er van begrijp.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niet stom, ik begrijp dat wel. Echter vind ik wel dat iedereen het hoort te herdenken. Mensen die dat niet doen, sorry, maar geen respect daarvoor.
Ik zie een visioen waarin wij trouwen op een Coldplay concert.quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie een visioen waarin wij trouwen op een Coldplay concert.
nee hun zijn echt vrijwillig gegaan om tegen het communisme te vechtenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die hadden ook niet altijd een keuze.. overleven of sterven.. zorgen voor je gezin of doodgeschoten worden..
Klopt, dat lees ik ookquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
volgens de eerste berichten zou et tot 23:00 duren maar ik lees ook al dat sommige huizen alweer stroom hebben
hmm bijzonderquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee hun zijn echt vrijwillig gegaan om tegen het communisme te vechten
zat geen dwang bij
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
IK.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:48 schreef AldoTheApache het volgende:
Iemand zin in een stukje appelaart?
Zin wel maar nee dank jequote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:48 schreef AldoTheApache het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:48 schreef AldoTheApache het volgende:
Wat is er loos Vin?quote:
Volgens mij is het tegenwoordig ook daar voor bedoeld. Of heb ik dat mis ?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:48 schreef Fera het volgende:
Ik herdenk ook altijd en dan niet alleen de mensen die vochten in de Twee Wereldoorlog, maar bijvoorbeeld ook soldaten die het leven lieten in Afghanistan.
Nee dat nietquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:49 schreef Fera het volgende:
[..]
IK.Appeltaart is zo yum. Zelf gebakken?
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ja ik vond het zeer indrukwekkend om te zien ookquote:
Hmmm, voor allebei inderdaad. Maar ik weet niet of iedereen dat doet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij is het tegenwoordig ook daar voor bedoeld. Of heb ik dat mis ?
Warm is het nog lekkerder.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee dat nietmaar kan wel ff 10 minuutjes in de oven doen
Weet ik niet zeker, er wordt veel gepost.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zelfde als ik gisteren postte. Heb je dat meegekregen?
precies dat doe ik dus ook mensen vergeten de oorlogen die erna kwamen terwijl ook daar slachtoffers vielenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:48 schreef Fera het volgende:
Ik herdenk ook altijd en dan niet alleen de mensen die vochten in de Twee Wereldoorlog, maar bijvoorbeeld ook soldaten die het leven lieten in Afghanistan.
Ik heb ook een warme oven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik wel in ieder geval.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm, voor allebei inderdaad. Maar ik weet niet of iedereen dat doet.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb ook een warme oven.Ook een vochtige oven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Ja, dat maakt het inderdaad heel persoonlijk.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wel in ieder geval.
Mijn neef heeft er gezeten, dat was wel even een momentje toen hij terug kwam op Schiphol
quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb ook een warme oven.DamnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Idd,heb zelf vrienden verloren daar en dat is natuurlijk niet leuk.Maar slachtoffers uit het verleden moeten we blijven herdenken....ook als het grootste deel vd bevolking van na de tweede wereld oorlog is.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
precies dat doe ik dus ook mensen vergeten de oorlogen die erna kwamen terwijl ook daar slachtoffers vielen
Uhuquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat maakt het inderdaad heel persoonlijk.
dan komt het ook wel heel dichtbijquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:53 schreef Xratedmind het volgende:
[..]
Idd,heb zelf vrienden verloren daar en dat is natuurlijk niet leuk.Maar slachtoffers uit het verleden moeten we blijven herdenken....ook als het grootste deel vd bevolking van na de tweede wereld oorlog is.
slaap lekkerquote:
Trustenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:02 schreef Vinniiee het volgende:
Meeeeh. Ik ga maar eens vroeg op bed liggen
Slaap lekker Vin.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:02 schreef Vinniiee het volgende:
dat zeg ik iedere avond en er komt nooit wat vanquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:02 schreef Vinniiee het volgende:
Nee. Vertel.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:04 schreef AldoTheApache het volgende:
Weten jullie die brief nog van mijn huisgenoot over dat ze niet ging verhuizen?
Ik ga nog niet slapenquote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat zeg ik iedere avond en er komt nooit wat van
Ja, maar vertel nog maar een keerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:04 schreef AldoTheApache het volgende:
Mijn huisgenote plakte een boze brief aan mijn deurquote:
Maar waarom die brief dan? Wat speelde er daarvoor tussen jullie?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mijn huisgenote plakte een boze brief aan mijn deuren daarin maakte ze het dreigement dat ze niet ging verhuizen, maar dat er andere manieren waren
Dafuq?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:06 schreef AldoTheApache het volgende:
Vraag ik vanochtend: Heb je al een mooie kamer gevonden?
Nee, hoezo?
je ging toch verhuizen?
Ze is heel erg asociaal en irritant, en ik wil haar weghebben, dus heb ik een 3 dagen rommeloffensief gestartquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar waarom die brief dan? Wat speelde er daarvoor tussen jullie?
jaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:04 schreef AldoTheApache het volgende:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:06 schreef AldoTheApache het volgende:
Nee, hoezo?
je ging toch verhuizen?
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ze is heel erg asociaal en irritant, en ik wil haar weghebben, dus heb ik een 3 dagen rommeloffensief gestart
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:06 schreef AldoTheApache het volgende:
Nee, hoezo?
je ging toch verhuizen?
Wat een baas ben je ook.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:09 schreef AldoTheApache het volgende:
Maar dat was zo'n schitterend moment vanochtend, in haar ogen zag je die totale verbijstering
ze was helemaal van slag
Was ook niet vreselijk boeiend, had gewoon moeten zitten.quote:
Niet haten op Ajax.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zag t. Ik haat Ajax, maar had dit ze wel gegund.
quote:
Nou ja dit dus. Rotterdammerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
het is dat het de enige club van NL in de champions league is, maar anders
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
het is dat het de enige club van NL in de champions league is, maar anders
quote:
I know. Valt me weer tegen.quote:
Dat kan altijd, zijn immers allebei NEC fanquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:12 schreef Fera het volgende:
[..]
I know. Valt me weer tegen.Ik dacht dat het wel iets kon worden.
Feyenoorder en een Ajacied. Nope, dat gaat never nooit niet werkenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:12 schreef Fera het volgende:
[..]
I know. Valt me weer tegen.Ik dacht dat het wel iets kon worden.
Ik voelde een klik, voelde jij 'm ook?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat kan altijd, zijn immers allebei NEC fan
Ik ben geen echte Ajacied. Ik ben voor NEC. Maar pappie was ook voor Ajax, dus vandaar.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Feyenoorder en een Ajacied. Nope, dat gaat never nooit niet werken
dat is ook wel eenquote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik voelde een klik, voelde jij 'm ook?
Oooh. Naja mijn neef is Feyenoorder en ikvroeger ook maar ik heb niks meer met voetbalquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben geen echte Ajacied. Ik ben voor NEC. Maar pappie was ook voor Ajax, dus vandaar.
aah dan ben ik niet de enige die er last van heeftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |