Knetjequote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ja jullie hebben geen leven
ja jullie zijn sneu
nou hup fap fap fap sop sop sop op die cijfers
2006quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:16 schreef Fera het volgende:
Maar ik ben pas sinds 11 januari lid. Jullie?
maartquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:16 schreef Fera het volgende:
2007quote:
13 juli 2002quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:16 schreef Fera het volgende:
Way to go.quote:
postsquote:
Wow.quote:
Ik ookquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Wow.Toen was ik nog een klein ukkie.
van 12?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Wow.Toen was ik nog een klein ukkie.
hoezo ben ik je type niet? Hoe denk je dat ik ben gezien de foto?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ben lid vanaf 2007 maar ben toen nog niet zo actief gaan doen dat kwam pas later
en nu heb ik nog periodes dat ik effe geen zin heb in fok
Je kan gewoon niet iedereen zijn type zijn. Deal with it. Naar aanleiding van je foto zou ik ook niks met je willen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:18 schreef MissExpert het volgende:
[..]
hoezo ben ik je type niet? Hoe denk je dat ik ben gezien de foto?
Ik ook zoiets. Alhoewel vanaf eind 2008 begin 2009 ben ik hier actief in SC topicsquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ben lid vanaf 2007 maar ben toen nog niet zo actief gaan doen dat kwam pas later
en nu heb ik nog periodes dat ik effe geen zin heb in fok
je manier van postenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:18 schreef MissExpert het volgende:
[..]
10.quote:
Misschien dat je te jong bent.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:18 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik kan dat ontkrachtenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
je manier van posten
na mijn gevoel kom je nogal kinds over
maar goed ik kan het ook mis hebben hoor
Ik vroeg het alleen maar. Ik begrijp heus wel dat ik niet iedereens type kan zijn.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je kan gewoon niet iedereen zijn type zijn. Deal with it. Naar aanleiding van je foto zou ik ook niks met je willen.
Cute.quote:
Ik nietquote:
Hoe jong ben jij dan?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jongkies hier allemaal.. Nu voel ik me oud..![]()
Ik ben een student. Dus zit tussen de kinderenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
je manier van posten
na mijn gevoel kom je nogal kinds over
maar goed ik kan het ook mis hebben hoor
Ik als klein mannetjequote:
+1quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jongkies hier allemaal.. Nu voel ik me oud..![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:21 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik ben een student. Dus zit tussen de kinderen. Ben 20 dus eigenlijk toch nog een kind
Fera geloof ikquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:22 schreef Vinniiee het volgende:
Wie zei dat gisteren ook alweer? Leeftijd is maar een getal
misschien komt er ooit een dag dat ik die woorden terug neem hoor maar dat zie ik tegen die tijd wel weerquote:
Dat was ik vergetenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jaartje jonger dan jij Tijn, dat weet je toch?
Please do. Zo schattig.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik als klein mannetje
w8 ik zal wel even een pic DMén :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |