Oeh leukquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb wss parkieten van 4 weken gevonden, hier vlakbij
Ik lag net ook dubbel toen ik hem zag.quote:
Jaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:38 schreef oh-oh het volgende:
Goudamadine vind ik ook wel leuk om te nemen trouwens
Wat cutequote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb wss parkieten van 4 weken gevonden, hier vlakbij
Het is echt een papegaai, dus ik denk dat je er idd op terugkomt wat dat betreft. Hij is echt supertof en vooral grappig, dansen en geluidjes, maar het blijft een papegaai met een verdomd scherpe snavel. En die zou ik echt niet fulltime thuis laten, die gaat ook plukken van eenzaamheid. Of je zou een setje moeten doen!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:42 schreef oh-oh het volgende:
Ja zo een schreeuwerd mot ik niet.
Mss een parkiet en een amadine
O wat een leuke vogelquote:
Doe es disclosenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:59 schreef oh-oh het volgende:
Mogge!
Ik weet zelfs al namen dus ik moet echt ff van die dingen scoren
quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:56 schreef Barbaaf het volgende:
[..]![]()
![]()
Oh-oh, bedankt voor je kaartje. Die is vast lang onderweg geweest
Hier is het droog ende oke, wAad een opluchting na gister, toen liep de hemel leeg geloof ikquote:
Ja ik zit net op Buienradar te kieken, jullie hebben nu wat gister in het Westen was. Ik heb nog een coupe schaap vandaag dankzij al die buienquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:16 schreef oh-oh het volgende:
Hier is het stikdonker en regent het non stop en haaaaaard
Kolerequote:
Damn dat is echt balen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik baal echt zo van die schijtpost![]()
Ik geloof echt dat minder dan de helft er binnen een dag is en ik verstuur nogal wat post per week.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Watervaste pen is wel handig.![]()
Maar dan nog blijven het ontzettende falers.
Wat een schatjes! Die kleuren ook, Tashi werd helemaal gek van het geluid!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:59 schreef oh-oh het volgende:
Mogge!
Oh heerlijk....zoals Sjon uit staat te zoeken!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:34 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Vandaag kregen ze een frikandel extra, en toen we terug kwamen op kantoor had een lieve collega 3 zakkies snacks voor ze gekocht![]()
Firma verwende schijthond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Pisces29 op 04-10-2012 16:38:06 ]Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:32 schreef Pisces29 het volgende:
Stond ik net bij de tijdschriften te kijken, zie ik een ouder-tijdschrift met de hele bups Krabbé op de cover, ligt er een knoepert van een Amerikaanse Bulldog (denk ik, lag op zijn zijkant) op de voorgrond.Ben benieuwd of die echt van hun is, lekker gezellig druk met zoveel kinderen en een grote hond
![]()
-edit
Ah deze dus:
(Ff in een spoiler, want hij is groot)Ze hebben in ieder geval een grote hond, hebben ze ooit eens mee in de " WAF" gestaan volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
Ja,quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:56 schreef Muis006 het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)et-downsyndroom.html
O wat goedquote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:56 schreef Muis006 het volgende:
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:59 schreef oh-oh het volgende:
Mogge!
Doorgaan met verwennenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:34 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Vandaag kregen ze een frikandel extra, en toen we terug kwamen op kantoor had een lieve collega 3 zakkies snacks voor ze gekocht![]()
"Doe mij maar twee frikandellen, een bamischijf en vier ballen gehakt zonder sausquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:34 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:56 schreef Muis006 het volgende:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:47 schreef Barbaaf het volgende:
Speelt hier trouwens nog iemand Farmville?
Oh het is zo erg maar ik blijf echt lachen om dezequote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:56 schreef Muis006 het volgende:
En ik heb ook al Sjon-bij-de-snackbar gelikedquote:
Het wordt nog eens wat met jou en FBquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:58 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
En ik heb ook al Sjon-bij-de-snackbar geliked
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:58 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
En ik heb ook al Sjon-bij-de-snackbar geliked
Waarom zou er hier niet om mogen lachen? 't Is natuurlijk wat anders als je dit tafereel in het echt tegenkomt en in lachen uitbarst.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh het is zo erg maar ik blijf echt lachen om deze![]()
[ afbeelding ]
En echt hard
Eeeeeeeeeeeejquote:
Beterschapquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:53 schreef Pisces29 het volgende:
En de griep heb ik nu ook te pakken, vandaag maar kalm aan doen. Lag om half 9 al in bed gister
Hehehe, hier heeft de wind ook best vaak een bijzonder effectquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:22 schreef oh-oh het volgende:
Hier nog niks.
Het waait, Sjon is echt helemaal waus
quote:
Dankquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Snel opknappen Pisc!
Mooi decor buiten. Genieten als je binnen zit. Ik dan, ik heb geen hond op stand onrust.
Sterkte en succes!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:29 schreef oh-oh het volgende:
Pauze, wish me luck. Ik sla de stad maar ff over, niks heropening van Lush of markt vandaag, het is wel droog maar ik weet dat ik Sjon ga vermoorden als ik het toch doe.
![]()
Niks van dat alles. Zit brood voor de peuter te smeren en moet zo weer naar de dierenarts met de hond. Rusten is er niet bij tot vanavond. Maar het zonnetje schijnt hier al heel af en toe, dus dat scheelt een hoop.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Pisc, lig je nu te doezelen of kijk je wel wat tv enzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:10 schreef Miniem het volgende:
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Nee, ik heb het adres van Strega en Pagan niet..quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:00 schreef Bos81 het volgende:
Ik lees trouwens nu dat George niet meer swerelds grootste is![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |