quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:07 schreef Karina het volgende:
Beetje vlotter volgende keer he? WIe de lapo had
quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:08 schreef DeeBee het volgende:
Toet toet boing boing, Jan Kees de Jager...
Ook nog hetzelfde TTquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:07 schreef Karina het volgende:
Beetje vlotter volgende keer he? WIe de lapo had
Jager de Jan Keesquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:08 schreef DeeBee het volgende:
Toet toet boing boing, Jan Kees de Jager...
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:11 schreef iFok. het volgende:
[..]
Noem ze alle 24 en ik vind jou een held.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:13 schreef DeeBee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I voel een Verkwalbert of van den Ellende musical in de maak....quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:14 schreef CarlosJacques het volgende:
Waar sloeg dat "de Nederlandse James Bond" eigenlijk op? Gaat Kooijemans de hoofdrol vertolken in Octopoesje? Of De man met gouden pistool?
[..]Knap gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was pas halverwege![]()
[..]Gelukkig is het maar Jan Kees de Jager en niet Willem Alexander Claus George Ferdinand Prins van Oranje, Prins der Nederlanden, Prins van Oranje-Nassau, Jonkheer van Amsberg, dan was je morgen nog bezig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
willem heeft iig niet etc. etc. etc. erachter staan zoals zijn moederquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gelukkig is het maar Jan Kees de Jager en niet Willem Alexander Claus George Ferdinand Prins van Oranje, Prins der Nederlanden, Prins van Oranje-Nassau, Jonkheer van Amsberg, dan was je morgen nog bezig.
Hitler was er niks bij.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een enge mensen en wat een eng programma.
Pff komt de papegaai van de buurman ook nog?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:39 schreef Karina het volgende:
Zij werkte in een muziekwinkel waar Lennon een mondharmonica jatte.
Tofquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:25 schreef Karina het volgende:
Ja Matthijs heeft een nieuwe hype ontdekt
Dat is Matthijs zelf ook.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Zal wel van dat langharig tuig zijn
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:35 schreef Karina het volgende:
Fretz zit er weer bij alsof hij gaat joggen.
Lijkt me ook een aardig stressvol baantje, president zijn van het machtigste land ter wereld.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:38 schreef waaromniet1988 het volgende:
Obama is wel echt oud geworden in die 4 jaar
Amerika is niet meer het machtigste land ter wereld.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Lijkt me ook een aardig stressvol baantje, president zijn van het machtigste land ter wereld.
Militair gezien wel.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Amerika is niet meer het machtigste land ter wereld.
quote:
Oja, is die echt weg?quote:
We kregen net een glimp van zijn gedachtes over vrouwen.quote:
blote vingersquote:
China is het nieuwe Ruslandquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:45 schreef waaromniet1988 het volgende:
Romney vindt China wel erg belangrijk
Kennelijkquote:
Je gunde het ze beide.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:47 schreef marcodej het volgende:
Ivanisevic - Rafter, mooiste Wimbledon-finale ooit.
Untitled! Mooi liedjequote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh dat nummer op de achtergrond is Interpol toch? Weet iemand welk nummer?
Neee gewoon leuker zonder helmquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:49 schreef iFok. het volgende:
[..]
Wat ben jij erg zeg. Je wil Dijkstra dood hebben?!
Ergens in Friesland, al is het volgens mij alleen die brandende boerderij maarquote:
Zou best kunnen...die vonden dat itempje van dinsdag ook niet zo leuk.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hangt de Partij van de Dieren al aan de lijn?
2500quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:57 schreef JosefDettelbacher het volgende:
20000 of wat nepvissen uit China????
2500quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:57 schreef JosefDettelbacher het volgende:
20000 of wat nepvissen uit China????
't Is net Volendam.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:59 schreef NoCigar het volgende:
Barsletten worden ritueel met vis bekogeld in het gereformeerde dorpje.
quote:
Visueel feest.quote:
Rustig maar. Wie zegt dat moslims hier verantwoordelijk voor zijnquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:02 schreef alors het volgende:
[..]
Ja het is elk jaar weer raakkoop zelf je schapen
Ook nog eens verkeerd gespeld.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:08 schreef Cee het volgende:
Hebben ze haar nou uitgenodigd vanwege haar achternaam?
THE Beatles een bandje noemenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wordt er weer een oud bandje verheerlijkt?
quote:
Kan best, maar wat een beroerde sportpresentator.quote:
De reportages die hij maakt zijn wel altijd erg leuk vind ik en hoe hij dit vertelt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
Kan best, maar wat een beroerde sportpresentator.
quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:15 schreef Pietepietje het volgende:
En toen heeft zij Lennon neergeschoten
Het gaat ook nergens over.quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:15 schreef Pietepietje het volgende:
En toen heeft zij Lennon neergeschoten, om die gestolen mondharmonica
Grote Viezerik?quote:
Met een hese stem van Johnquote:
Wat.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:20 schreef marcodej het volgende:
Beatles, de Britse Blof. Aldus Prem.
quote:
quote:In de uitzending van vrijdag 5 oktober o.a.: Frénk van der Linden, Sywert van Lienden, Imanuelle Grives en Géza Weisz. Muziek is er van Skip & Die, Pieter Derks vat de week in stand-up comedy samen. Tafeldame is Halina Reijn.
Ja, inderdaad supertof, allerlei vissen uit de lucht laten vallen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:57 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Een of andere pretentieuze kutserie geloof ik.
quote:
Het is toch te dwaas voor woorden dat Matthijs fucking Prem, Arjen Lulbach en Fretzie uitnodigt om een fucking presidentieel debat tussen Obama en Romney te 'analyseren'? De crisis zeg.quote:
Blijft een vervelend mannetje, hopelijk betrekt Matthijs hem niet bij elk onderwerp want dan krijgt Frenk het al snel iets te hoog in zijn bolletje.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:46 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Straks krijg je nog gasten die wel verstand van zaken hebben, dan kan ik net zo goed Buitenhof kijken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Het is toch te dwaas voor woorden dat Matthijs fucking Prem, Arjen Lulbach en Fretzie uitnodigt om een fucking presidentieel debat tussen Obama en Romney te 'analyseren'? De crisis zeg.
Het blijft natuurlijk een eenvoudige schoenenlapper die Matthijsquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Straks krijg je nog gasten die wel verstand van zaken hebben, dan kan ik net zo goed Buitenhof kijken.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:16 schreef pberends het volgende:
Film over autist Matthijs favoriet op NFF
Oh wacht, andere Matthijs.
Dat eeuwige gegeil van Matthijs op de populaire cultuur lijkt anders ook wel een beetje autistischquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:20 schreef Karina het volgende:
[..]Serieus, ik dacht echt dat het over "onze" Matthijs ging toen ik de kop zag vanmiddag, 1 seconde dan...
Hoe laag, zuren hebben een pH lager dan 7quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:29 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Ben benieuwd hoe hoog de zuurtegraad in dit topic vanavond weer uitslaat.
Ah het eerste zuurtje komt al om de hoek kijkenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:30 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Hoe laag, zuren hebben een pH lager dan 7
Dank voor de verbetering.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:30 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Hoe laag, zuren hebben een pH lager dan 7
Ik hoop dat er veel mensen gebanned worden wegens gedane uitspraken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:29 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Zoals elke avond best hoog.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:29 schreef JosefDettelbacher het volgende:
En dinges.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:35 schreef NoCigar het volgende:
Ah, gelukkig komen Felix en Fronk alles even duiden, snap ik het tenminste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |