SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was dus even door de laatste pagina's naar een TT aan het zoekenquote:
Bon!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:31 schreef zoem het volgende:
Er was weer geen TT-materiaal op het moment suprème![]()
Improvisatie
Sorry, weer vergetenquote:
Jajaquote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:36 schreef egeltje1985 het volgende:
Ha, er is een topic.Sterker nog, 171 al.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:36 schreef egeltje1985 het volgende:
Zit ik altijd saai in mn eentje te kijken...quote:
Dat wist je toch wel?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:36 schreef egeltje1985 het volgende:
Juuls versie: gaat als een kroketquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:37 schreef Cateye2011 het volgende:
ik gebruik de quote van Juul vaak: gaat als een raket
Je hebt wat gemist dan in de afgelopen 170 topicsquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:37 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Zit ik altijd saai in mn eentje te kijken...
quote:
Nee!quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:38 schreef muzas het volgende:
Die blondeZo'n leraarslievelingetje... Taffeswijf
Niet haten op Kevin!!!!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:38 schreef muzas het volgende:
Die blondeZo'n leraarslievelingetje... Taffeswijf
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:38 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nee!Nooit op gezocht of naar gekeken ofzo. Kan iemand de vorige 170 topics even samenvatten?
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:40 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..],
en
Dat vat het wel samen
Haha, ok. Toffe UI's zie ik ook hier.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:40 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..],
en
Dat vat het wel samen
Het zijn ook toffe fok!kers hierquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:40 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Haha, ok. Toffe UI's zie ik ook hier.
Er gaat een wereld voor je openquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:40 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dat moet ook wel als die hard Topchefferquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:40 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
moet je hier kijken http://imgur.com/a/hXpEMquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:40 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
http://imgur.com/a/hXpEMquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:41 schreef zoem het volgende:
[..]
Er gaat een wereld voor je open![]()
Bobbie waar is die meesterlijke gifjespagina?
Staat in de OP hequote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:41 schreef zoem het volgende:
[..]
Er gaat een wereld voor je open![]()
Bobbie waar is die meesterlijke gifjespagina?
Die staat dus nu in mn bookmarks.quote:
Whaha!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:42 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
moet je hier kijken http://imgur.com/a/hXpEM
Het is je vergevenquote:
quote:
quote:
Haha echt hequote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:45 schreef zoem het volgende:
Ik moet elke keer weer lachen als ik door die gifjes scroll
ze blijven briljant. Ik vind het zo jammer dat Paul niet meer hier zitquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:45 schreef zoem het volgende:
qft, al misbruik ik ze wel eens (voor /bij andere topics/ onzinnige dingenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:45 schreef zoem het volgende:
[ afbeelding ]
wat betekent dat ook alweer?quote:
quoted for truthquote:
quote:
quiz foor tienersquote:
Nou, kom maar opquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:48 schreef Burner82 het volgende:
Tijd voor schunnige/dubbelzinnige opmerkingen nu..
Gister was een beter aanbod... ze legde me de woorden in de mond quotequote:
Alleen woorden?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:50 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Gister was een beter aanbod... ze legde me de woorden in de mond quote
Whutquote:
Ja, Kevin woont beetje ver weg he....quote:
Zo word/t/dt* jij wel een Topchefquote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:55 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zo word/t/dt* jij wel een Topchef
(*SSB mag doorhalen wat niet van toepassing is)
Als de persoonsvorm vóór de tweede persoon enkelvoud komt is het zonder t.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:55 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat moet je nu toch wel weten?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:55 schreef Burner82 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat moet je nu toch wel weten?
Moet ik nog nadenken ook nogquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:56 schreef zoem het volgende:
[..]
Als de persoonsvorm vóór de tweede persoon enkelvoud komt is het zonder t.
Nope, maar ik kon wel de verhalen van Harry Mulisch doorgronden en uitleggen...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat moet je nu toch wel weten?
Vergelijk: "Loop jij naar huis?" en "Loopt jij naar huis?" Al zijn er regio's in Nederland waar de tweede versie ook gebruikt wordt.quote:
Waart het ook kant, plakt die t ervoort...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:58 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Vergelijk: "Loop jij naar huis?" en "Loopt jij naar huis?" Al zijn er regio's in Nederland waar de tweede versie ook gebruikt wordt.
quote:
Precies. Als je twijfelt kun je het werkwoord vervangen door lopen oid. Dan is het vaak meteen duidelijk. /offtopicquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:58 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Vergelijk: "Loop jij naar huis?" en "Loopt jij naar huis?" Al zijn er regio's in Nederland waar de tweede versie ook gebruikt wordt.
Maar waar zit de pv dan voor de 2e persoon enkelvoud?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:58 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
quote:
Ik loop jij naar huis? Gaat mij zelfs te verquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:59 schreef zoem het volgende:
[..]
[..]
Precies. Als je twijfelt kun je het werkwoord vervangen door lopen oid. Dan is het vaak meteen duidelijk. /offtopic
Nee, niet zoquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik loop jij naar huis? Gaat mij zelfs te ver
Loop is de pv in jij de tweede persoon enkelvoud in dit geval.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar waar zit de pv dan voor de 2e persoon enkelvoud?
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:04 schreef zoem het volgende:
[..]
Nee, niet zo
Jij word/wordt -> Het is "jij loopt", dus dan is het wordt.
Word/wordt jij? -> Het is "loop jij?", dus dan is het word.
Simpel ezelsbruggetje toch?
* Burner82 schrijft meequote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:06 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Loop is de pv in jij de tweede persoon enkelvoud in dit geval.
quote:
Je hebt nog niks gemist eigenlijkquote:
Gelukkigquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je hebt nog niks gemist eigenlijk
Begint nu pas eigenlijkquote:
Mooi, dan kan ik morgen ook 5min later kijkenquote:
Als het goed is, is er niet iedere dag 5 minuten inleidingquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:09 schreef zoem het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik morgen ook 5min later kijken
CE'tjequote:
Marco is door... Hij werkt zich het snot voor de ogenquote:
Mij niet gezienquote:
Waarschijnlijk heb ik een andere manier van gek maken voor ogen.... (jou manier van gek maken.... kunnen mijn ogen ook niet aanquote:
Schuif gezellig aanquote:
Alhoewel ik met m'n ooghoeken kijk hoorquote:
Dan ga je op de hoek zittenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Alhoewel ik met m'n ooghoeken kijk hoor
en Marco doorquote:
Is het niet een flan?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:23 schreef Burner82 het volgende:
Maken ze nou een vlam?Snap het al de hele week niet
Geen idee.. versta al de hele tijd vlamquote:
<insert wc-geluidje>quote:
Die omschrijvingen van niet-koks zijn altijd heeeeeeeeel vaag (en volgens mij half verzonnen)quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:25 schreef danos het volgende:
Zal wel een teamleider in de zorg zijn, wat een sufkut zeg.
Dat is ook de keus die ze willen forcerenquote:
Oh, ik dacht een mislukte fembotquote:
Ik dacht een teef. Maar dat is zo onaardig om te zeggen.quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik dacht een teef. Maar dat is zo onaardig om te zeggen.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik dacht een teef. Maar dat is zo onaardig om te zeggen.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zijn allemaal engquote:
quote:
denk het ookquote:
Jij had ze vast niet teruggenaaid?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:41 schreef Burner82 het volgende:
Ik ben blij dat ik Marco niet ben..... Ik had dat wijf dwars door de muur heen getimmerd...
Dat dus...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:45 schreef timmmmm het volgende:
Wat een triest wijf is die Fea. Die ene man kan ze niet hebben, dus reageert ze zich standaard of op dat arme lieve knulletje, want da's een makkelijke prooi
Als ik afgekoeld zou zijn wel... Als Marco door is, zeggen: ik stap eruit, ik wil niet met Fea samenwerken. Doei!! Dan zijn ze pas echt genaaidquote:
Dat is waar. Die Stefan had ze weg moeten kicken bij de eend.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:45 schreef timmmmm het volgende:
Wat een triest wijf is die Fea. Die ene man kan ze niet hebben, dus reageert ze zich standaard of op dat arme lieve knulletje, want da's een makkelijke prooi
Ze zit al de hele tijd te zeiken/schreeuwen op Marcoquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:49 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Dat is waar. Die Stefan had ze weg moeten kicken bij de eend.
Zei ik dus alquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:53 schreef zoem het volgende:
Het gaat tussen Marco en Stefan denk ik.
Tussen Marco en Stefanquote:
Ik erger me wel eens aan mensen die in de wij-vorm spreken. Het impliceert overigens dat Frank flink onder de plak zitquote:
das niet waar! Gister gingen we langs MIJN familiequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik erger me wel eens aan mensen die in de wij-vorm spreken. Het impliceert overigens dat Frank flink onder de plak zit
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:22 schreef franklop het volgende:
[..]
das niet waar! Gister gingen we langs MIJN familie
uhuh dat is ze ook!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee, maar wel schattig verder hoor
Omdat ik dat wouquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:22 schreef franklop het volgende:
[..]
das niet waar! Gister gingen we langs MIJN familie
Zolang we nog niet dezelfde jas en fiets e.d. hebben lijkt het me geen probleemquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik erger me wel eens aan mensen die in de wij-vorm spreken. Het impliceert overigens dat Frank flink onder de plak zit
Euh dat gaan we dus ook nooit doenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zolang we nog niet dezelfde jas en fiets e.d. hebben lijkt het me geen probleem
Gelukkig niet zeg... ziet er altijd zo belachelijk uit.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Euh dat gaan we dus ook nooit doen
http://www.jut-en-jul.nl/quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zolang we nog niet dezelfde jas en fiets e.d. hebben lijkt het me geen probleem
Wat voor lekker hapje?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:48 schreef roos85 het volgende:
Aangezien ik van Boobieniet over wij mag spreken, bij deze Frank en ik zijn lekker een hapje eten.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:48 schreef roos85 het volgende:
Aangezien ik van Boobieniet over wij mag spreken, bij deze Frank en ik zijn lekker een hapje eten.
En hetzelfde kapsel dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Euh dat gaan we dus ook nooit doen
pasta!quote:
Allebei kort en pittigquote:
Altijd lekkerquote:
Yes!quote:
eenmaal babi pangang eenmaal 43 en doet u ook maar een keer de62quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:39 schreef roos85 het volgende:
Tenminste hoop dat het lekker is, Frank staat nog in de rij om te bestellen.
Zitten jullie nou allebei in het restaurant the FOK!ken?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:35 schreef roos85 het volgende:
[..]
Yes!
Ik heb pasta met grote garnalen, pesto van basilicum, roomsaus en spinazie.
Klinkt ster-waardig.....quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:35 schreef roos85 het volgende:
[..]
Yes!
Ik heb pasta met grote garnalen, pesto van basilicum, roomsaus en spinazie.
tot zo ver danquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:39 schreef roos85 het volgende:
Tenminste hoop dat het lekker is, Frank staat nog in de rij om te bestellen.
ik ookquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:42 schreef zoem het volgende:
Wie had er hier ook alweer de Panorama gekocht? Was dat nou CE
Geen idee of hij nu post, ik probeer mijn tijd door te komenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:39 schreef zoem het volgende:
[..]
Zitten jullie nou allebei in het restaurant the FOK!ken?
Ik zie het al helemaal voor me
Ik geloof van wel..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:42 schreef zoem het volgende:
Wie had er hier ook alweer de Panorama gekocht? Was dat nou CE
Haha, uiteraardquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
Geen idee of hij nu post, ik probeer mijn tijd door te komen
En hoe kan dat beter dan dat met mijn goede vrienden te doen?
Dit voelt als thuiskomen
Is bellen en afhalen niet makkelijker?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
Geen idee of hij nu post, ik probeer mijn tijd door te komen
En hoe kan ik dat beter dan dat met mijn goede vrienden te doen?
Dit voelt als thuiskomen
quote:
Ik zag 'em toevallig in de winkel liggen. Toch maar niet gekocht.quote:
Ik vind Juul een coole gast en goede kok.. Maar veel meer heb ik niet echt met hem... zou het ook niet kopen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:44 schreef zoem het volgende:
[..]
[..]
Ik zag 'em toevallig in de winkel liggen. Toch maar niet gekocht.
quote:
Contradictio in terminisquote:
quote:
gastenquote:
qftquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:25 schreef timmmmm het volgende:
Haat an fea lalalalala, haat aan fea laaaaaaaaaaaaaaaalalalalala
Ik zie het alleen niet in mijn timelinetwitter:vossius twitterde op vrijdag 05-10-2012 om 19:16:01om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Hi Topcheffies fanclub, gaan we het redden? @RTLTopchef @Smartcook reageer retweetJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Met 3-0 mag ik hopenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:31 schreef zoem het volgende:
Gezien de huidige stand (3-2) gaan ze verliezen.
Feaquote:
We zaten wel vlakbij de Librijestraat..quote:
Bij een sterrenchinees?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
We zaten wel vlakbij de Librijestraat..
Nuh Vapiano, goedkoop lekker etenquote:
Lekker is het belangrijkstequote:
Luiquote:
Ja, lekker droog van Kraanquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:08 schreef Burner82 het volgende:
Je vinger op de pan leggen... en aan de grootte van de blaar kun je zien hoe warm die is
In de olie?quote:
Kweet niet, maar het leek alsof ze het visje wilde leren zwemmenquote:
Zo werkt dat, vis moet zwemmenquote:
Jup.. in de zee en daar moetie blijven ookquote:
SSB zal zo wel binnenkomen danquote:
U riep?quote:
Het is alweer even geleden heurquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:26 schreef zoem het volgende:
[..]
Lap zeg! Gertjuuuuh, SSB is hier om het topic te steluuhhh
Alleen bij de Lapo'squote:Op maandag 8 oktober 2012 19:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het is alweer even geleden heur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop