Alhoewel ik met m'n ooghoeken kijk hoorquote:
Dan ga je op de hoek zittenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Alhoewel ik met m'n ooghoeken kijk hoor
en Marco doorquote:
Is het niet een flan?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:23 schreef Burner82 het volgende:
Maken ze nou een vlam?Snap het al de hele week niet
Geen idee.. versta al de hele tijd vlamquote:
Die omschrijvingen van niet-koks zijn altijd heeeeeeeeel vaag (en volgens mij half verzonnen)quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:25 schreef danos het volgende:
Zal wel een teamleider in de zorg zijn, wat een sufkut zeg.
Dat is ook de keus die ze willen forcerenquote:
Ik dacht een teef. Maar dat is zo onaardig om te zeggen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik dacht een teef. Maar dat is zo onaardig om te zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik dacht een teef. Maar dat is zo onaardig om te zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze zijn allemaal engquote:
quote:
Jij had ze vast niet teruggenaaid?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:41 schreef Burner82 het volgende:
Ik ben blij dat ik Marco niet ben..... Ik had dat wijf dwars door de muur heen getimmerd...
Dat dus...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:45 schreef timmmmm het volgende:
Wat een triest wijf is die Fea. Die ene man kan ze niet hebben, dus reageert ze zich standaard of op dat arme lieve knulletje, want da's een makkelijke prooi
Als ik afgekoeld zou zijn wel... Als Marco door is, zeggen: ik stap eruit, ik wil niet met Fea samenwerken. Doei!! Dan zijn ze pas echt genaaidquote:
Dat is waar. Die Stefan had ze weg moeten kicken bij de eend.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:45 schreef timmmmm het volgende:
Wat een triest wijf is die Fea. Die ene man kan ze niet hebben, dus reageert ze zich standaard of op dat arme lieve knulletje, want da's een makkelijke prooi
Ze zit al de hele tijd te zeiken/schreeuwen op Marcoquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:49 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Dat is waar. Die Stefan had ze weg moeten kicken bij de eend.
Zei ik dus alquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:53 schreef zoem het volgende:
Het gaat tussen Marco en Stefan denk ik.
Tussen Marco en Stefanquote:
Ik erger me wel eens aan mensen die in de wij-vorm spreken. Het impliceert overigens dat Frank flink onder de plak zitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |