Ik erger me wel eens aan mensen die in de wij-vorm spreken. Het impliceert overigens dat Frank flink onder de plak zitquote:
das niet waar! Gister gingen we langs MIJN familiequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik erger me wel eens aan mensen die in de wij-vorm spreken. Het impliceert overigens dat Frank flink onder de plak zit
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:22 schreef franklop het volgende:
[..]
das niet waar! Gister gingen we langs MIJN familie
uhuh dat is ze ook!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee, maar wel schattig verder hoor
Omdat ik dat wouquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:22 schreef franklop het volgende:
[..]
das niet waar! Gister gingen we langs MIJN familie
Zolang we nog niet dezelfde jas en fiets e.d. hebben lijkt het me geen probleemquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik erger me wel eens aan mensen die in de wij-vorm spreken. Het impliceert overigens dat Frank flink onder de plak zit
Euh dat gaan we dus ook nooit doenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zolang we nog niet dezelfde jas en fiets e.d. hebben lijkt het me geen probleem
Gelukkig niet zeg... ziet er altijd zo belachelijk uit.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Euh dat gaan we dus ook nooit doen
http://www.jut-en-jul.nl/quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zolang we nog niet dezelfde jas en fiets e.d. hebben lijkt het me geen probleem
Wat voor lekker hapje?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:48 schreef roos85 het volgende:
Aangezien ik van Boobieniet over wij mag spreken, bij deze Frank en ik zijn lekker een hapje eten.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:48 schreef roos85 het volgende:
Aangezien ik van Boobieniet over wij mag spreken, bij deze Frank en ik zijn lekker een hapje eten.
En hetzelfde kapsel dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Euh dat gaan we dus ook nooit doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |