Als een speler er echt helemaal geen klote van kan dan moet je er ook wel de humor van in kunnen zien.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:02 schreef aight1 het volgende:
[..]
Klopt ook, maar ik ga geen eigen spelers uitlachen of belachelijk maken.
PSV was natuurlijk gedoemd te mislukken met een afmaker in de spits en een linksbuiten die altijd naar binnengaat.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd meende ik dat PSV alleraardigst in had gekocht en ik zag ook Twente als grote kanshebber.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:04 schreef mrstylo het volgende:
GGMM maak eens een nieuwe OP met Photoshop ofzo.
Zegt hijquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Reageer dan niet als je alleen maar dingen loopt uit te lokken
3. Eens, hoeft echter niet te betekenen dat je kansloos bent voor de titel. Daar gaat deze hele discussie volgens mij nu over.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd, zelfs als Blind het wél zo slecht deed als jij beweert dan blifjt het een feit dat jullie 4 niet functionerende verdedigers hebben.
Euh, Nee.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:04 schreef mrstylo het volgende:
GGMM maak eens een nieuwe OP met Photoshop ofzo.
Ik bedoel dat je iedere PSV supporter over een kam scheert. Hier zitten ook heus wel realistische supporters.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar kan ik idd op gooien dat het irrelevant is om er een Ajax vs. PSV-discussie van te maken, ja.
Manolevquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Als een speler er echt helemaal geen klote van kan dan moet je er ook wel de humor van in kunnen zien.Helemaal als hij dan ook nog eens een contractverlenging krijgt aangeboden.
Je weet maar nooit.quote:
quote:
True, maar dat vind ik van Marcelo niet, heeft zat wedstrijden gespeeld waar er niemand langs kwam en hij elk kopduel won, daarom blijf ik vertrouwen hebben dat het ooit nog goed komt, desnoods tegen beter weten inquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Als een speler er echt helemaal geen klote van kan dan moet je er ook wel de humor van in kunnen zien.Helemaal als hij dan ook nog eens een contractverlenging krijgt aangeboden.
Méh, Middenveld wasquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd meende ik dat PSV alleraardigst in had gekocht en ik zag ook Twente als grote kanshebber.
4, en jawel dan ben je wel degelijk kansloos voor de titel. Zeker als je er nu een redelijk beperkte keeper achter hebt lopen. Voetbal begint van achteruit. daarom dedenw ij het vorig jaar zo goed; Vertonghen was een enorme baas.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:05 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
3. Eens, hoeft echter niet te betekenen dat je kansloos bent voor de titel. Daar gaat deze hele discussie volgens mij nu over.
Mertens had dat seizoen ervoor natuurlijk wel een flink aantal assists. Maar ik geloof dat ik precies hetzelfde vorig seizoen en ook weer dit seizoen heb gezegd. Spytool me er maar eens op.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
PSV was natuurlijk gedoemd te mislukken met een afmaker in de spits en een linksbuiten die altijd naar binnengaat.
En precies dezelfde faal verdediging natuurlijk.
Ik denk dat je van te voren wel kan zeggen wie het niet wordt, PSV dus. Alweer.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je iedere PSV supporter over een kam scheert. Hier zitten ook heus wel realistische supporters.
De eerdere opmerking die ik maakte had er meer mee te maken dat ik niet denk dat je van te voren in de Eredivisie niet kunt zeggen wie dat er kampioen wordt.
Die wedstrijden heb ik zeker gemist?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:06 schreef aight1 het volgende:
[..]
True, maar dat vind ik van Marcelo niet, heeft zat wedstrijden gespeeld waar er niemand langs kwam en hij elk kopduel won, daarom blijf ik vertrouwen hebben dat het ooit nog goed komt, desnoods tegen beter weten in
Maar dat was Brands' schuld nietquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:06 schreef mrstylo het volgende:
Brands kan wel contract verlengen van Manolev en Marcelo, maar dan niet van Labyad.
Blijkbaar.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die wedstrijden heb ik zeker gemist?
Ik kan er ook niets aan doen dat als er kritiek op je kluppie is, je als een verzuurde krent overkomt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:05 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zegt hijHeb je je eigen posts wel eens terug gelezen knul?
3. Dat ben je niet, je doet nu net alsof PSV op 38 punten achterstand is geëindigd afgelopen 2 jaar.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
4, en jawel dan ben je wel degelijk kansloos voor de titel. Zeker als je er nu een redelijk beperkte keeper achter hebt lopen. Voetbal begint van achteruit. daarom dedenw ij het vorig jaar zo goed; Vertonghen was een enorme baas.
Ik roep al twee jaar dat Marcelo volledig onterecht de stront over zich heen krijgt. Hij is echt behoorlijk goed, maar is nog niet ver genoeg dat hij de verdediging in zijn eentje kan dragen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:06 schreef aight1 het volgende:
[..]
True, maar dat vind ik van Marcelo niet, heeft zat wedstrijden gespeeld waar er niemand langs kwam en hij elk kopduel won, daarom blijf ik vertrouwen hebben dat het ooit nog goed komt, desnoods tegen beter weten in
+ hij maakt simpelweg teveel blunders, moet constanter worden. Want potentie heeft ie, naar mijn mening, wel degelijk.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:07 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik roep al twee jaar dat Marcelo volledig onterecht de stront over zich heen krijgt. Hij is echt behoorlijk goed, maar is nog niet ver genoeg dat hij de verdediging in zijn eentje kan dragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |