Sorry, chef!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:20 schreef starla het volgende:
[..]
Je mist een krokantje in je gerecht.
Valt toch wel meequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:17 schreef RobinOok het volgende:
Toch jammer dat het nu een topchefafzeiktopic geworden is.
Daar gaat het topic toch overquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:17 schreef RobinOok het volgende:
Toch jammer dat het nu een topchefafzeiktopic geworden is.
Ik dacht ook dat dit topic daarover ging. Ik zie alles bij elkaar toch aardig wat kookprogramma's en die dringen toch normen op. De ontwikkeling van smellovision is in de jaren 70 helaas in de knop gebroken, en tv is boven alles een visueel medium. Daardoor wordt presentatie overmatig belangrijk gemaakt. Dan zie je ze composities maken, maar eerlijk gezegd kan ik me moeilijk voorstellen dat een saus of een puree lekkerder wordt door hem in een streep over een bord uit te strijken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:10 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vond weltzmerts opmerking over een boterham met een streep pindakaas ernaast en wat stippen jam eigenlijk wel een leuke....
Natuurlijk, van een restaurant mag je verwachten dat ze het niet zomaar willekeurig op een bord gooien. En eten doe je ook met je ogen, ook ja, TV kijken doe je echter helemaal niet met je neus en mond.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:18 schreef RobinOok het volgende:
Ja, wat een onzin he? Moeite doen om een trui in verschillende kleurtjes te breien terwijl hij net ze warm is als een effen trui. Eikenhouten vloeren huizen leggen terwijl een zeiltje net zo goed werkt. Schoenen me hoge hakken, belachelijk. Naar de kapper, waarom? Een rode auto? Pfffff, alsof die harder gaat dan een zwarte. Rode wijn drinken? Water stilt ook de dorst.
........
Gisteren betrapte ik mezelf hierop terwijl ik een 1-persoons maaltijd aan het koken wasquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:12 schreef Bosbeetle het volgende:
ohja en je weet dat je teveel topchef gekeken hebt als je de helft van je groente weggooit omdat het niet perfect brunoise is gesneden...
Maar niet bij alles.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:43 schreef Broertie het volgende:
We doen het al jaaaaaaaaaaaaaaaren! Zelfs bij de snakbar:" Mag ik een patatje mayo?"
Nee, ik zou denken, het topic gaat erover wanneer JIJ weet dat je teveel topchef hebt gekeken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |