quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:16 schreef Cue_ het volgende:
Jongens en meisjes. Ik heb morgen een Saturday Night Fever thema feestje. Ideeen wat ermee te doen / aan te trekken?
Beetje voor mijn tijd namelijk
Wie dut er gewoon rookwös op.quote:
Verschrikkelijke combinatie. Ik weet niet wie dat uitgevonden heeft, maar doperwten en wortelen, iegh.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:03 schreef rulerofdeath het volgende:
vanaamd aardappelschijfjes + kipschnitzel+ doperwten en wortels
beter dan de doperwten droog vretenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:18 schreef Troel het volgende:
[..]
Verschrikkelijke combinatie. Ik weet niet wie dat uitgevonden heeft, maar doperwten en wortelen, iegh.
Gewoon zo koud uit de pot. BAM!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
beter dan de doperwten droog vreten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben morgen jarig.beest in bed, dus morgen feest op Dierendag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Gefeliciteerd en succes.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:02 schreef haakon het volgende:
Gewonnen!
Nu slapen. Morgen eerste stagedag!
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 01:50 schreef norich het volgende:
Boh wtf man ik werd wakker net omdat de bel bij mij ging. Wie de fuck belt op dit tijdstip nou aan
Ha skatquote:
Basquote:Op donderdag 4 oktober 2012 06:58 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Selma
Hoe is het, kun je t nog volhouden?
Hopen dat de operatie nut heeft gehad.. Dat je pijn hebt lijkt me normaal maar gelukkig zijn er pijnstillersquote:Op donderdag 4 oktober 2012 07:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Bas
Ik heb net gevraagd of de dosis pijnstiller (pompje) verhoogd kan worden want mn buik doet zo'n zeer. Ben van onder tot mn middenrif opengesneden. En weer dichtgenaaid natuurlijk. Ik was gisteravond om kwart voor 11 pas terug op mn kamer. Operatie duurde 5 uurtjes en de rest van de tijd lag ik in de recoverykamer vanwege een lage bloeddruk. Net een 'shotje' pijnstiller gehad via de ruggeprik en het werkt.
Hopelijk mag ik zo wat eten want ik verrek van de honger. En hopelijk word ik snel verlost van die piszak aan mn bed. Een katheter voelt echt niet fijn.
Hoe is het weer in twente? Hier regent het, een beetje zon zou wel prettig zijn.
Ik mis A'lo.
Straks komt de arts die me geopereerd heeft en zal ik vragen wat ze heeft weggehaald uit mn buik. Ik hou jullie op de hoogte.
Ben benieuwd wat de arts te vertellen heeft. Sterkte met de pijn en het herstel. Dat kan geen pretje zijn... en in Almelo is het ongelooflijk kutweer.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 07:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Bas
Ik heb net gevraagd of de dosis pijnstiller (pompje) verhoogd kan worden want mn buik doet zo'n zeer. Ben van onder tot mn middenrif opengesneden. En weer dichtgenaaid natuurlijk. Ik was gisteravond om kwart voor 11 pas terug op mn kamer. Operatie duurde 5 uurtjes en de rest van de tijd lag ik in de recoverykamer vanwege een lage bloeddruk. Net een 'shotje' pijnstiller gehad via de ruggeprik en het werkt.
Hopelijk mag ik zo wat eten want ik verrek van de honger. En hopelijk word ik snel verlost van die piszak aan mn bed. Een katheter voelt echt niet fijn.
Hoe is het weer in twente? Hier regent het, een beetje zon zou wel prettig zijn.
Ik mis A'lo.
Straks komt de arts die me geopereerd heeft en zal ik vragen wat ze heeft weggehaald uit mn buik. Ik hou jullie op de hoogte.
...toen ik laatst bij de plastisch ch. was begon ze over lokale verdoving voor mijn oor. Toen ik zei dat ik wel een ruggenprik wenste voor de bovenste helft, keek ze wel even raar.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:46 schreef 100% Tukker het volgende:
Ze hebben je humor in ieder geval niet weggehaald.
Was ie bij de hoeren?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:13 schreef Kreator het volgende:
Mijn collega begint elke dag om 6 uur. En werkt dan tot 6 uur door. Vandaag was hij er niet….ik denk die is lekker aan het uitslapen…
“Uitslapen?! Was vanmorgen om 07:40 uur in Arnhem![]()
![]()
.”
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:38 schreef Kreator het volgende:
Ik denk het niet, Tukker. Ik denk het niet....
Nog zoiets.... Had dure licenties besteld voor Symantec. Belt leverancier mij 2 weken later op. Hey met leverancier! Zal ik die licentie ff activeren? Ik denk ach, net zo handig ook. Goeie service, dat ze dat erbij doen. Scheelt mij weer 5 minuten zoeken. 3 minuten werk.
Dus ik krijg net een rekening van 82,71..
Flinke operatie dus... Sterkte en je doet het zo goed hequote:Op donderdag 4 oktober 2012 07:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Bas
Ik mis A'lo.
Uiteraard. Hier leef ik voor.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Daar heb je zeker al achteraan gebeld? Stuur je die gast gewoon een rekening voor het telefoontje. Dat zal hem leren!
Hoezo?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:37 schreef Samzz het volgende:
Straks maar eens even een nieuwe paraplu halen, die wat ik nu heb haalt het einde van de dag niet, vrees ik.
Ik heb net de telefoon naar B. gegooid.quote:
Hij bleef net achter een tak hangen, dat vond ie niet zo fijnquote:
Hopeleijk wel een dikke hoofdwond.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:39 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb net de telefoon naar B. gegooid.Hij zat bij de buren en was wederom zijn telefoon vergeten mee te nemen...
"Oh ja" mompelde hij.
Daar heb ik niet zo veel aan hequote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hopeleijk wel een dikke hoofdwond.
@Samzz: ik heb nog 450 paraplu's liggen..
Daar mag je mij er wel één van geven.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hopeleijk wel een dikke hoofdwond.
@Samzz: ik heb nog 450 paraplu's liggen..
Wat heeft ze?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:21 schreef Samzz het volgende:
Oma blijft nog een nachtje in het ziekenhuis voor de zekerheid.
Niks ernstigs. Alleen houdt ze geen voedsel binnen, nog. Vandaar.quote:
Ah, dat is wel kutquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niks ernstigs. Alleen houdt ze geen voedsel binnen, nog. Vandaar.
Roombabbelaartje?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hey, lekker roombabbelaartje!
Ah, gewoon een Werther dusquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
http://www.dutch-foods.co(...)aars__N_art_415.html
Uh-huh. Zo'n snoepje dat in je mond smelt...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, gewoon een Werther dus
Dan ben ik in ieder geval lekkerquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Uh-huh. Zo'n snoepje dat in je mond smelt...
Geen idee wat het is.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:04 schreef Kreator het volgende:
Een century egg smelt ook wel in je mond, maar ja.. Niet dat ik je daarmee vergelijk verder.
.
Gadverquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eitje dat enkele maanden heeft liggen rotten. Delicatesse..
Zeker. Al die zoetigheid naar binnen zuigen... mmmmm...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan ben ik in ieder geval lekker
Wertherquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:08 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zeker. Al die zoetigheid naar binnen zuigen... mmmmm...
Ik blijf bezig met topic reports...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eitje dat enkele maanden heeft liggen rotten. Delicatesse..
Playen zonder actie. Dit schiet niet op idd. Doe het gewoon een keer.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:09 schreef Samzz het volgende:
Jezus, Tukker. Maak er een keer werk van zou ik zeggen.
Durft 'ie niet, want Miss Tuk..quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:09 schreef Samzz het volgende:
Ach, misschien ligt die ook wel wekelijks op de rug voor een linkse hippie-veganist.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Durft 'ie niet, want Miss Tuk..
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ach, misschien ligt die ook wel wekelijks op de rug voor een linkse hippie-veganist.
Wat niet weet wat niet deert, tochquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zou beter passen dan een rechtse vleesaanbidderquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ach, misschien ligt die ook wel wekelijks op de rug voor een linkse hippie-veganist.
Mja, daar doen meer mensen aan..quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat niet weet wat niet deert, toch.
Sja. Een waar woord.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, daar doen meer mensen aan..
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:09 schreef Samzz het volgende:
Dat speelt wel mee ja.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je moet gewoon eens knopen doorhakken.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[..]
Dat speelt wel mee ja.Ik ben gewoon te liev.
Zeker. Je was gisteren fantastisch! Nooit verwacht dat iemand je 450 keer kon laten komen dmv penetratie, hè?quote:
Ik weet het.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je moet gewoon eens knopen doorhakken.
Seriously, wil iemand me nou even uitleggen wat dat is met 450?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:15 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zeker. Je was gisteren fantastisch! Nooit verwacht dat iemand je 450 keer kon laten komen dmv penetratie, hè?
Ik zou zelf voor 'watje' hebben gekozen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[..]
Dat speelt wel mee ja.Ik ben gewoon te liev.
Wat zal ik zeggenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:15 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zeker. Je was gisteren fantastisch! Nooit verwacht dat iemand je 450 keer kon laten komen dmv penetratie, hè?
Waar is die achtbaan? Dan sloop ik 'm even.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik weet het.
Mijn gevoelens, ze zitten in een achtbaan.
Vraag jezelf het volgende af; ben je gelukkig in de huidige situatie? Zo nee, denk je dat nog te worden.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik weet het.
Mijn gevoelens, ze zitten in een achtbaan.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Seriously, wil iemand me nou even uitleggen wat dat is met 450?
O. Mijn. God. Die ventquote:
Soms wel, soms niet. Zoals in elke relatie. En zoals in elke relatie mis je wel eens wat dingen...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vraag jezelf het volgende af; ben je gelukkig in de huidige situatie? Zo nee, denk je dat nog te worden.
Verdien 450 met uw goud. Succes gegarandeerd.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:21 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Maar het is echt fantastisch!
Nu snap ik in ieder geval hoe ik het in mijn hoofd horen moet, zegmaar.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:21 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Maar het is echt fantastisch!
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nu snap ik in ieder geval hoe ik het in mijn hoofd horen moet, zegmaar.
Uh-huh, en dan mag ik Baron zeker een reach-around geven?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:21 schreef Kreator het volgende:
We kunnen ook gewoon een keer ToF-Orgie houden. Als Miss Tuk dan niet wil komen heeft ze ieg wel de kans gehad..
De basis van de meeste relaties is toch echt wel dat je van elkaar moet houden en niet slechts moet tolereren.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet. Zoals in elke relatie. En zoals in elke relatie mis je wel eens wat dingen...
Mja. Maak dat wat je mist bespreekbaar. Tenzij je dat al doet, dan goed bezigquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet. Zoals in elke relatie. En zoals in elke relatie mis je wel eens wat dingen...
Doe ik dat dan (niet)?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
De basis van de meeste relaties is toch echt wel dat je van elkaar moet houden en niet slechts moet tolereren..
Dat doe ik deels uiteraard wel.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja. Maak dat wat je mist bespreekbaar. Tenzij je dat al doet, dan goed bezig.
Ah... Deelsquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat doe ik deels uiteraard wel.
I think I'll pass on thatquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:21 schreef Kreator het volgende:
We kunnen ook gewoon een keer ToF-Orgie houden. Als Miss Tuk dan niet wil komen heeft ze ieg wel de kans gehad..
Ziet er idd goed uitquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:01 schreef Kreator het volgende:
Tof huis gezien. Helemaal af, in mijn prijsklasse. Goede locatie.
http://www.funda.nl/koop/(...)weg-77/fotos/#foto-1
afhankelijk van de manquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:56 schreef Samzz het volgende:
Dat lijkt mij ook wel wat. Gewoon eens meegesleurd worden zonder te vragen.
* Droomt verder.
*grijpt San's haar en sleur haar mee naar de stal*quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:56 schreef Samzz het volgende:
Dat lijkt mij ook wel wat. Gewoon eens meegesleurd worden zonder te vragen.
* Droomt verder.
Ziet er goed uitquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:01 schreef Kreator het volgende:
Dat komt nu niet zo gelegenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
*grijpt San's haar en sleur haar mee naar de stal*
ziet er erg goed uitquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:01 schreef Kreator het volgende:
Ik overdrijf wel eens. Jeweetz.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:35 schreef Kreator het volgende:
[..]. Ik heb uitspraken gehoord die dat doen vermoeden.
.
Hier heb ik weinig tegenin te brengen...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat risico calculeer je in als je iemand aan de haren meesleept.
*samzz meesleept het bos in*
Ik zie er in het echt niet zo uit als in m'n user icon hè!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:05 schreef Redbaron het volgende:
Bijna klaar met bezoekjes bij sociale werkplaatsen.
Tukkert niet gezien
Doet er niet toe.quote:
Voor mij welquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:28 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik zie er in het echt niet zo uit als in m'n user icon hè!
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:28 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik zie er in het echt niet zo uit als in m'n user icon hè!
Ziet er netjes uit ja. Alleen jammer van dat appartementencomplex er achter.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:12 schreef Kreator het volgende:
Maandag om 17:00 uur bezichtiging.. Damn. Dit huis is tof.
2 airco's, alles dubbel glas, nieuwe keuken, nieuwe badkamer, leuke tuin, nieuwe vloeren, alles geschilderd in nette kleuren, vlakbij mijn huis, compleet nieuwe elektra... Nice...
Ja okay, maar zo is er overal wel wat. Zeker in de stad.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit ja. Alleen jammer van dat appartementencomplex er achter.
Och, in dat overdekte terras kan je prima naaktlopenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit ja. Alleen jammer van dat appartementencomplex er achter.
Wie? Ik?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och, in dat overdekte terras kan je prima naaktlopen.
Ik zal gewoon eens gaan kijken.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja okay, maar zo is er overal wel wat. Zeker in de stad.
Maandag dus.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:40 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik zal gewoon eens gaan kijken.
Dan doe je je zojuist bestelde mankini aanquote:
Voor 's zaterdags in de synagoge heb ik deze besteld:quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan doe je je zojuist bestelde mankini aan.
Shalom!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:49 schreef GimmeGore het volgende:
Godsklere, ik klik ook eens meteen door naar de laatste post
Hoe blijft dat in godsnaam zitten? Moet je dat met je schaamhaar vervlechten?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Voor 's zaterdags in de synagoge heb ik deze besteld:
[ afbeelding ]
Misschien klemt het aan de voorkant en moet hij het van achter inbrengen ofzo?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe blijft dat in godsnaam zitten? Moet je dat met je schaamhaar vervlechten?
Het is mevrouw Gore voor jou!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:04 schreef Kreator het volgende:
GimmeGore is wel een toffe username trouwens.
Als een veredelde plug. Nice.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:52 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Misschien klemt het aan de voorkant en moet hij het van achter inbrengen ofzo?
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:05 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het is mevrouw Gore voor jou!
Past ie niet in de Yeti?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:27 schreef Samzz het volgende:
Meeeh, gaaf doek gezien, maar zo groot dat ik 'm niet mee krijg in de bus.
Jawel, maar Monster heb ik niet bij me.quote:
Ik kom wel eens een testritje maken dan.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lelijk maar rijdt lekker, net als ik.
Ik weet niet of Monster dat waardeert. Ik zal het vanavond eens vragen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik kom wel eens een testritje maken dan.
Als je op een bruine Yeti leek, zou ik niet lekker rijden denk ik.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lelijk maar rijdt lekker, net als ik.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je op een bruine Yeti leek, zou ik niet lekker rijden denk ik.
Heerlijkquote:
quote:
Ha rooinquote:
Ha Zebraquote:
goed te passe?quote:
Nog 450 seconden tot de fantastische aftrap!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:24 schreef Daywalk3r het volgende:
Godsamme het eerste waar ik aan dacht toen ik het zag. Bedankt Fok![]()
[ afbeelding ]
* De gemeente Enschede gaf 450 mensen een uitkaartje, het is fantastisch*
Hahahaquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:24 schreef Daywalk3r het volgende:
Godsamme het eerste waar ik aan dacht toen ik het zag. Bedankt Fok![]()
[ afbeelding ]
* De gemeente Enschede gaf 450 mensen een uitkaartje, het is fantastisch*
Dag van de eenheid in Duitsland. Dus geen vrachtverkeer daarzo.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:29 schreef Oldenzaal het volgende:
Bas, wat was er gister aan de hand met al het vrachtverkeer?
Alle parkeerplaatsen vol, en zelfs op veel plekken provosorisch
parkeerplaatsen gecreëerd!
Achsooooo!! Thanks, weet ik dat ook weerquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:31 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dag van de eenheid in Duitsland. Dus geen vrachtverkeer daarzo.
Die zijn altijd lastig uit.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou, toch nog 2-2 tegen Helsingborg
Waarom doe je dat dan ?!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat doet de knie verdraaien fucking zeer zeg
Maar ze weten dus nog niets over uitzaaiingen ofzo?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen
Er zijn twee plekken van 5 -10 cm tussen mn maag en darmen weggehaald en het onderste stuk van het buikschort.
Ik ben een stuk slanker nu.
Dat zijn de uitzaaiingen. Het zit ook nog op mn longvliezen maar dat kunnen ze niet opereren. Mn buik is nu 'op het oog' schoon. De chemo, die ik niet meer wil doen tenzij een andere, moet alle microscopische kleine plekjes doen verdwijnen. Geldt ook voor de cellen op het longvlies.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar ze weten dus nog niets over uitzaaiingen ofzo?.
Aids is ook een goed afvalmiddel trouwens.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
De chemo, die ik niet meer wil doen tenzij een andere, moet alle microscopische kleine plekjes doen verdwijnen. Geldt ook voor de cellen op het longvlies.
Ah ok. Eigenlijk dus gewoon goed nieuws. Hopelijk is er nog een andere chemo...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat zijn de uitzaaiingen. Het zit ook nog op mn longvliezen maar dat kunnen ze niet opereren. Mn buik is nu 'op het oog' schoon. De chemo, die ik niet meer wil doen tenzij een andere, moet alle microscopische kleine plekjes doen verdwijnen. Geldt ook voor de cellen op het longvlies.
Oh en ik ben niet mager hoor. 62 kilo schoon aan de haak. Mijn buik is nu gewoon mooi plat. En de wond is met pleistertjes dichtgeplakt dus zal het mooi genezen.
Castaignos?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:09 schreef Kreator het volgende:
Ik werd net door een profvoetballer gevraagd om een keer met hem te gaan golfen. Wie wil me aanraken..
Die kan de hole niet vinden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Castaignos?Die kan beter met je gaan golfen ja...
Smazz! Lekker gerookt zalmmootje van me!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:14 schreef Samzz het volgende:
Mogguh.
Sel, fijn dat de operatie geslaagd is. Ga je beginnen met een andere chemo? En hoe voel je je verder?
Heb gisteren tijdens Twente een halve liter blik Grolsch bij m'n ouders door de Loewe getiefd...quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
De operatie is geslaagd.Dr Roes komt zo weer voor een gesprek maar ik denk dat ik voor een andere chemo kuur moet overleggen met een internist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah goed zo. Ik hoop dat de andere chemo mogelijk is.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
De operatie is geslaagd.Dr Roes komt zo weer voor een gesprek maar ik denk dat ik voor een andere chemo kuur moet overleggen met een internist.
Oh grappig, ik ga zo met die van mij bezigquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:22 schreef Kreator het volgende:
Vanavond maar weer eens aquaria poetsen, verversen enzo.
Ja, same. Er zit ook een beetje blauwalg in de grote. Op het glas... nog nooit gehad, maar ineens sinds een maandje zit het er.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh grappig, ik ga zo met die van mij bezig.Alles eruit en goed schoonmaken en de planten snoeien en zo
.
Ik weet het.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, same. Er zit ook een beetje blauwalg in de grote. Op het glas... nog nooit gehad, maar ineens sinds een maandje zit het er..
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:21 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]Dankzij haar lig ik nu aan een morfinepompje. De ruggeprik werkte onvoldoende.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yeahh lekker spacen in bed
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
Jimi Hendrix cd in de speler, of niet?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dankzij haar lig ik nu aan een morfinepompje. De ruggeprik werkte onvoldoende.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dankzij haar lig ik nu aan een morfinepompje. De ruggeprik werkte onvoldoende.
Ik werd net lastiggevallen door 'miss-talks-too-much' en die achtervolgde me zelfs tot aan de wc...quote:
Cupcake.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:18 schreef Samzz het volgende:
Jezus fuck, aquarium weer schoon, alle vissen (behalve Cupcake) over de zeik. Ik heb de usteriana opgesplitst, eentje links en eentje rechts. Een moehlmannii eruit gehaald, verder alles redelijk hetzelfde weer teruggezet.
Nu met 't hondje wandelen en vanmiddag naar oma, ze gaan meer onderzoeken doen omdat ze achteruit gaat.
En ze wilde je niet even helpenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik werd net lastiggevallen door 'miss-talks-too-much' en die achtervolgde me zelfs tot aan de wc...
Niks mis met een stoere vent die Cupcake heetquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Cupcake.
Ik eis een naamwijziging!
Het is ook niet mijn feestje, maar ik ben er aan het werk.quote:
Ivan. Dat vind ik een mooie naam voor een stoere vent.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ze wilde je niet even helpen? Flauw hoor.
Oh wacht, dat wilde ze wel, jij echter niet.
[..]
Niks mis met een stoere vent die Cupcake heet. Zijn bijnaam is Jaws.
Wat fijn voor je.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ivan. Dat vind ik een mooie naam voor een stoere vent.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Kale koppuh niet te stoppuh!
[ afbeelding ]
quote:
Altijd lekker.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:44 schreef Samzz het volgende:
Pfffiiieeeuw, eindelijk de bak weer zo goed als helder.
Ja. Hij is behoorlijk leeg nu, ik heb zo'n vier grote bladeren van de usteriana afgehaald en 'm opgesplitst. Maar volgende week is ie weer vol denk ik, ik zie vier nieuwe stekken waar gemiddeld twee bladeren per stek uit komenquote:
Nu ja, liever zo dan dat het totaal niet wil groeien.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Hij is behoorlijk leeg nu, ik heb zo'n vier grote bladeren van de usteriana afgehaald en 'm opgesplitst. Maar volgende week is ie weer vol denk ik, ik zie vier nieuwe stekken waar gemiddeld twee bladeren per stek uit komen.
quote:
Kloptquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nu ja, liever zo dan dat het totaal niet wil groeien.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:18 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Heb je de komende tijd ook geen ijzertekort
BAM!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:18 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Heb je de komende tijd ook geen ijzertekort
Lekker kletteren!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
BAM!
Dat wordt moeilijk schijten voor Jeff de komende dagen!
Medisch Centrum Centrumquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dr. Ganja, mijn neuroloog.
Doet me allemaal denken aan:
Ik schijt heavy metal \m/quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
BAM!
Dat wordt moeilijk schijten voor Jeff de komende dagen!
Nat, droog, ik heb altijd zinquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:20 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nice.
Miss Tuk rijdt liever als ze nat is...
Oh, dat heb ik ook een tijd geleden gehad. Gebruik je nog de oudere versie?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat doet msn nou weer irritant? Elke keer dat ik naar m'n inbox ga sluit msn af en zit ik alleen online via hotmail
Yup, die nieuwe ziet er te belachelijk uit om te gebruikenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik ook een tijd geleden gehad. Gebruik je nog de oudere versie?
Ja, same herequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yup, die nieuwe ziet er te belachelijk uit om te gebruiken
BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM!!!quote:
ach ja, iedereen z'n eigen ding hèquote:
zo dans (of "dans") ik niet op hardstyle, dat je het ff weetquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM!!!
[ afbeelding ]
Dat sowieso. Ik kan er niks moois in ontdekkenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ach ja, iedereen z'n eigen ding hè
[..]
zo dans (of "dans") ik niet op hardstyle, dat je het ff weet![]()
dat heb ik met bijvoorbeeld metalquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik kan er niks moois in ontdekken
Bukken dan maarquote:
*Tag team* Boksquote:
Op het einde wel ff tower bridgenquote:
Coool broquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Op het einde wel ff tower bridgen
Ja, lekker is dat. Als ik nu buk moet je me oprapenquote:
Eerst de pik erin, daarna zien we wel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, lekker is dat. Als ik nu buk moet je me oprapen.
Haha. Nee. Mijn gaatjes zijn momenteel voor maar een persoon toegankelijkquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eerst de pik erin, daarna zien we wel.
Jammer Jef, jij valt af.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haha. Nee. Mijn gaatjes zijn momenteel voor maar een persoon toegankelijk.
Ik kan ook wel wat gewicht verliezen. Wellicht heeft Nathalief interessequote:
Dat deert me dan weer niksquote:
Nathquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:02 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik kan ook wel wat gewicht verliezen. Wellicht heeft Nathalief interesseGeintje Nath.
En we hebben elkaar nog Justinquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat deert me dan weer niks
[..]
Nath
Idd, geil retenjong vamme!quote:
Zou ik ook zeggenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat deert me dan weer niks
[..]
Nath
Nathquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |