Gewoon Alt+S en daar is het nieuwe topicquote:
En dan is het nog niet eens maandagquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:26 schreef Cue_ het volgende:
En nog meer slecht nieuws.. kan er nog wel bijecht wat een kutdag zo al aan het begin
Maandag ben ik vrijquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan is het nog niet eens maandag.
Hoe is het met je zusje? Wat doet ze dan voor sport?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:31 schreef Samzz het volgende:
Van je ouders moet je het hebben, ze gaan liever naar de dertien in een dozijn wedstrijd van mijn zusje dan naar mijn open dag die een keer in het jaar plaatsvindt.
Fantastisch.
Lekkerquote:
Softbal.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoe is het met je zusje? Wat doet ze dan voor sport?
Whehehehequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:26 schreef 100% Tukker het volgende:
Topicreport gedaan.Dit is gewoon not done.
Hebben ze ook een redenatie opgegeven?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:31 schreef Samzz het volgende:
Van je ouders moet je het hebben, ze gaan liever naar de dertien in een dozijn wedstrijd van mijn zusje dan naar mijn open dag die een keer in het jaar plaatsvindt.
Fantastisch.
Nee.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Uh-huh. Vertel eens wat meer over haar...
Nope...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hebben ze ook een redenatie opgegeven?
Dat is afhankelijk van je definitie van leuk.quote:
nee, maar aan die posts van je te zien wil je wel graag pics hebben denk ik.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Denk je dat ik één of andere oude viespeuk ben of zo?
Is ze jonger dan 16 ja?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is afhankelijk van je definitie van leuk.
Overigens heeft ze een vriend en is ze veel te jong voor jou.
En hij is ook gewoon een of andere oude viespeuk.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:51 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
nee, maar aan die posts van je te zien wil je wel graag pics hebben denk ik.
Och, niet perse. Het zou een leuk extraatje zijn op de grijze dag. Meer niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:51 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
nee, maar aan die posts van je te zien wil je wel graag pics hebben denk ik.
whehe.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Kanloos is dat.
Laatst was het fantastische door New Age hippie-man aangeschafte apparaat op de begane grond regelmatig kapot (je weetz wel).
Wij: "Zeg, hippie-man, misschien verstandig om zo'n ding als spare op de plank te hebben aangezien het blijkbaar een redelijk kritieke tool is vandaag de dag."
Hippie-man: "Ja, kunnen jullie aangeven wat dat kost?"
GAST, JE HEBT DAT DING GODVERDOMME TOCH ZELF AANGESCHAFT BUITEN ONS OM!ZOEK HET LEKKER ZELF UIT...
Hoiquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nath!
Hoe was het gisteren? Ik wil echt álles weten!
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
En hij is ook gewoon een of andere oude viespeuk.
Leuk!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoi![]()
Was gezellig![]()
Gewoon kennismaken. En er waren 2 katten aan het vechten om mijn aandacht
Deceptie.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Gewoon kennismaken. En er waren 2 katten aan het vechten om mijn aandacht
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
whehe..
Hier is het ook wel tof. Mijn collega staat al 2 weken om 5 uur op en is hier om 6 uur omdat hij iets af moet maken. Hij helemaal blij vandaag, want bijna klaar. En dus ook bij de enkeltjes afgeknapt. Komt baas binnen: "IS HET AL KLAAR JA??? JA WANT DAT 2e DEEL HOEFT DUS PAS IN NOVEMBER KLAAR hè. DAT WAS WEL 95% VAN HET WERK MAAR JA HAHAHAHA"
...ik zag gewoon de adertjes tevoorschijn komen.
Toen ik 16 was lag ik niet in bed met een dertiger, hoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:58 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook wel eens een dertiger gekrikt?Wat is het probleem?
Dus ze is 16? Nice...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toen ik 16 was lag ik niet in bed met een dertiger, hoor. En al helemaal niet met een dertiger in een relatie
.
Het was grappiger geweest als Tukker geinteresseerd was in de andere honkbalzus.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toen ik 16 was lag ik niet in bed met een dertiger, hoor. En al helemaal niet met een dertiger in een relatie
.
Ze heeft een vriendjequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dus ze is 16? Nice...
Ik zie het probleem niet echt. Ik ben jong van geest en behandel vrouwen altijd als prinsessen. Anderen kunnen dat beamen.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het was grappiger geweest als Tukker geinteresseerd was in de andere honkbalzus..
Jaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Leuk!
Komt er een vervolgafspraakje?
Hoezo? Type oost-Duitse discuswerpster?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het was grappiger geweest als Tukker geinteresseerd was in de andere honkbalzus..
Ja, het was echt fantastisch.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:07 schreef Kreator het volgende:
Vonden jullie de Rydercup trouwens ook zo tof afgelopen weekend? Heb er zeker 10 uur van gezien. Gisteravond nog even de 2 uur durende samenvatting vd 3e dag gekeken. Wat een spectakel.
Neem contact met haar op zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:08 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Boeiend. Ik heb haar meer te bieden dan zo'n bontkraag met pet.
Ik vond het na 10 minuten al saai en heb toen maar alle sifons in huis haar- en spermavrij gemaakt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:07 schreef Kreator het volgende:
Vonden jullie de Rydercup trouwens ook zo tof afgelopen weekend? Heb er zeker 10 uur van gezien. Gisteravond nog even de 2 uur durende samenvatting vd 3e dag gekeken. Wat een spectakel.
Feest in David?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:08 schreef Redbaron het volgende:
Pff dinsdagen zijn echt zwaarder dan maandagen..
Morgen weinig doen denk ik want feestdag in D
....heb je superzaad dan, dat het blijft steken in het putje?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik vond het na 10 minuten al saai en heb toen maar alle sifons in huis haar- en spermavrij gemaakt.
Ach je weet toch wel hoe dat gaat met sperma in water! Dat klontert als de neten en voor je het weet is je sifon verstopt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
....heb je superzaad dan, dat het blijft steken in het putje?
He, vervelend nou.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat gaat moeilijk zonder enige vorm van persoonsgegevens.
Als ik die bron ook ken dan is die bron het haasje als hij/zij mijn zusjes gegevens doorspeeltquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Geeft niet. Ik heb ergens nog een betrouwbare bron...
Ach, ik zit je maar een beetje te stangen...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik die bron ook ken dan is die bron het haasje als hij/zij mijn zusjes gegevens doorspeelt.
Voor geld is alles te koop...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik die bron ook ken dan is die bron het haasje als hij/zij mijn zusjes gegevens doorspeelt.
Weet ikquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:40 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ach, ik zit je maar een beetje te stangen...
I beg to differ.quote:
Het gebruik van mijn anus is ook te koop. Dus een adres moet zeker lukken.quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:40 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ach, ik zit je maar een beetje te stangen...
I know.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het gebruik van mijn anus is ook te koop. Dus een adres moet zeker lukken.
en:
[..]
Bij mij aan de overkant doen ze dat ook.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:07 schreef Samzz het volgende:
Zojuist een vastgoedmakelaar een mail gestuurd of hij wellicht interesse heeft in het uitlenen van zijn pand zodat ik mijn schilderijen daar kan exposeren.
Daar heb ik het idee vandaanquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bij mij aan de overkant doen ze dat ook.
Vraag er dan ook niet naarquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:26 schreef Samzz het volgende:
Wtf__! Ik krijg net een bericht van iemand die me wel een beurt wil geven omdat ik daarom vraag
______!
Dat deed ik ook nietquote:
Welke medicijnen zijn hier verantwoordelijk voor?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik een soort van activist was die de verblijven van orang oetans en gorilla's in dierentuinen sloopte om ze vrij te laten. De "hokken" waren heul simpel van opeengestapelde bakstenen (zonder cement en alles) gemaakt, plus wat gaas dat met punaises was vastgemaakt
Ik dus aan de slag, kwam er een dikke viespeuk van een werknemer achter me aan. Wij beetje kat en muis spelen tot ik het beu was en maar gewoon naar de agente liep. Werd opgepakt en vrijwel direct weer vrijgelaten omdat de rechter ook vond dat de verblijven ERG knullig gebouwd waren.
Dus
Geenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:05 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Welke medicijnen zijn hier verantwoordelijk voor?
Maakte je een one-liner dan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:18 schreef Cue_ het volgende:
Ze snappen hier m'n grappige oneliners niet![]()
stomme mensen
dat is waarquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:19 schreef ACT-F het volgende:
Wat moet je daar nou mee?Je hebt ons toch
Nee gelukkig niet. Wel mensen die net wat te serieus bezig zijn momenteel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:21 schreef ACT-F het volgende:
Laat me raden, van die hardcore IT-nerds met ander soort gevoel voor humor?
Daarom ben je hierquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet. Wel mensen die net wat te serieus bezig zijn momenteel.
Het is een klotedag!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:27 schreef ACT-F het volgende:
Mensen die mijn one-liners niet begrijpen
Waar het hart vol van is...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:30 schreef Kreator het volgende:
Ik lees de hele tijd clitverdeler ipv kitverdeler.
Een klit is zo klein, wat raakt er nu vol van een klitquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als er nou iets anders vol van was, had ie het probleem niet gehad denk ik zo
Je snapt best wat ik bedoel!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:33 schreef Samzz het volgende:
Een klit is zo klein, wat raakt er nu vol van een klit.
Dus omdat jij hebt gegeten mogen wij het niet over klits hebbenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:36 schreef 100% Tukker het volgende:
Dames, ik heb net gegeten.![]()
Bedankt voor jullie begrip.
Ik zou het over rosbief hebben.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus omdat jij hebt gegeten mogen wij het niet over klits hebben? Jammer dan
.
Kom maar hier met dat klitje, ik zal er eens even lekker om- en overheen likkenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus omdat jij hebt gegeten mogen wij het niet over klits hebben? Jammer dan
.
Hij is lekker.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoi.
Hoe is het met je vriend, Lonaa?
Heul niequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:52 schreef Cue_ het volgende:
Blijkbaar zijn we nu klaar met het onderwerp
Ik ben nooit klaar met de clit(oris).quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:52 schreef Cue_ het volgende:
Blijkbaar zijn we nu klaar met het onderwerp
Waar heb jij het dan over, die expositie zondag gaat gewoon doorquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:06 schreef Cue_ het volgende:
Oww die expositie komt er misschien niet eens, kunnen je ouders rustig naar je zusje kijken
Ja joh, domme kut. Wel een beetje oplete hè.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:06 schreef Cue_ het volgende:
Oww die expositie komt er misschien niet eens, kunnen je ouders rustig naar je zusje kijken
Collega?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Komt omdat er zoveel dingen half-half worden gedaan. Alles moet via ICT, behalve als een manager ofzo besluit dat ze het zelf wel regelen. En dan achteraf wel ICT bellen met problemen.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar heb jij het dan over, die expositie zondag gaat gewoon door. Dat is allemaal al geregeld.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja joh, domme kut. Wel een beetje oplete hè.
sorryquote:
Zo gaat het overalquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:10 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Collega?
Zo gaat het hier ook.
Verder goedendag allen!
Ik heb een makelaar aangeschreven over de mogelijkheid om wat van mijn werk in zijn lege pand te hangenquote:
Kun je ze dan in dat pand niet op dezelfde manier ophangen als je ze zondag ophangt?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een makelaar aangeschreven over de mogelijkheid om wat van mijn werk in zijn lege pand te hangen. Vandaar die post.
Zondag gaat de expositie gewoon door, de stand is al geregeld.
Nee, want zondag heb ik een stand.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Kun je ze dan in dat pand niet op dezelfde manier ophangen als je ze zondag ophangt?
Oja. Ja da's wel verstandig. Anders heb je die dingen wel maar geen pand.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want zondag heb ik een stand.
Eerst maar eens afwachten of ik het pand überhaupt ter beschikking krijg. En dan kijk ik wel verder.
Precies. Die expositiewanden zijn sowieso best heel duur... Dat kan ik niet betalen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:36 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Oja. Ja da's wel verstandig. Anders heb je die dingen wel maar geen pand.
Ja dat moet ook zat kunnen lijkt me.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Precies. Die expositiewanden zijn sowieso best heel duur... Dat kan ik niet betalen.
Ik dacht zelf om zwarte doeken (of blauwe of zo) aan het plafond te laten afhangen tot aan het raam en dan de schilderijen met visdraad ook aan het plafond te hangen zodat het lijkt alsof ze tegen het zwarte doek hangen.
Goed bezig, jijquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:30 schreef Kreator het volgende:
God. Ver. Dom. Me.
Ik ben goed bezig. Zowel mijn leverancier als de 'experts' zeiden dat het me niet zou lukken om met een third party tool en DTS pakketten informatie in Dynamics AX te krijgen. Het is me gelukt.
Ja toch. Wat mooie vazen met bloemen als versiering, klaarquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:33 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja dat moet ook zat kunnen lijkt me.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:30 schreef Kreator het volgende:
God. Ver. Dom. Me.
Ik ben goed bezig. Zowel mijn leverancier als de 'experts' zeiden dat het me niet zou lukken om met een third party tool en DTS pakketten informatie in Dynamics AX te krijgen. Het is me gelukt.
Ik had net weer onze Belg aan de telefoon.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:30 schreef Kreator het volgende:
God. Ver. Dom. Me.
Jij wil als vrouw dansen bij beginners 3? Dat betekent wel af en toe een rokje aan hoor!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:12 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Erf ik jouw abonnement bij Rico Latino? *liefkijkt*
Leveranciers van pakketten zijn allemaal mongool.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik had net weer onze Belg aan de telefoon.
Dragan: "Met Dragan!"
Belg: "dfspkfposdkpskg."
Dragan: "Met wie?
Belg: "sdfosdpkfsopkgsdgsd."
Dragan: "WAT?"
Belg: "sifjsdfiojsdf met sdfsdfsdf <naam> sfpsdjfsdjgpsgjo."
Wat een mongool.
Ik vind het best. Ik schaam me niet voor mijn vrouwelijke kant.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij wil als vrouw dansen bij beginners 3? Dat betekent wel af en toe een rokje aan hoor!
Dragan in tutuquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik vind het best. Ik schaam me niet voor mijn vrouwelijke kant.
"We tillen het over het weekend oud & nieuw!"quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Leveranciers van pakketten zijn allemaal mongool.
Moet 1 januari live.
Vroeg 'op korte termijn een meeting om [josti-dingen] te bespreken.'
Antwoord was: "Ik heb binnenkort geen tijd."
Kunnen we wel een keer samen dansen/ heb je in ieder geval de basis onder de kniequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:17 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik vind het best. Ik schaam me niet voor mijn vrouwelijke kant.
Geloof me, dat wil je echt niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kunnen we wel een keer samen dansen/ heb je in ieder geval de basis onder de knie
Je zal vast niet erger zijn dan sommige mannen die er nu dansenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:20 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Geloof me, dat wil je echt niet.
Ik dacht dat er alleen lelijke vrouwen werkten.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dan durft ie tenminste naakt rond te lopen (op kantoor)...
Dit is al beter dan ik ooit zal kunnen:quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je zal vast niet erger zijn dan sommige mannen die er nu dansen
Jij bent zo'n hoofdschudder?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dit is al beter dan ik ooit zal kunnen:
[ afbeelding ]
Vrouwen, wat moet je ermee. Alleen maar janken, miepen en blèren.quote:
Vrouwen met zelfkennis kan ik wél weer waarderen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vrouwen, wat moet je ermee. Alleen maar janken, miepen en blèren.
Ik weet best wanneer ik een zeikdoos ben. En ook wanneer ik moet stoppen. Ik doe het alleen niet altijdquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Vrouwen met zelfkennis kan ik wél weer waarderen.
Hou dan op met zeuren.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet best wanneer ik een zeikdoos ben. En ook wanneer ik moet stoppen. Ik doe het alleen niet altijd.
Wel doortrekken hè.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet best wanneer ik een zeikdoos ben. En ook wanneer ik moet stoppen. Ik doe het alleen niet altijd.
Maakt niet uit hoor, het is je vergevenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
grösquote:
Ik kom eraan.quote:
* Daywalk3r huilt.quote:
* Daywalk3r rijdt verder door naar Goor.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb nog een afgelebberd stukje over, dus huil maar niet
Oh dat vond ik zo waardeloos hequote:
Ik vind het een fantastisch en (volgens mij) uniek concept. Meer van dit soort programma's!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh dat vond ik zo waardeloos heBen op de basisschool nog tekeergegaan tegen de leraar van wie we naar die onzin moesten kijken
Klinkt bekend. Op mijn vakantiewerk vroeger een beetje metaal ontvetten met aceton en dan in de pauze tegen de tafels aanlopen en in slaap vallen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:16 schreef Samzz het volgende:
Speedpainten klaar. Nu maar eens douchen want ik stink ontzettend naar olieverf en terpentine
.
En mijn kamer ook, lekker slapen vannacht.
Ik heb de ramen maar wijd open gezet, als je aan het schilderen bent ruik je de geur niet zo. Maar ik was net beneden en als je dan weer boven komt hoef je alleen je neus maar te volgen om mijn kamer te vindenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:22 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Klinkt bekend. Op mijn vakantiewerk vroeger een beetje metaal ontvetten met aceton en dan in de pauze tegen de tafels aanlopen en in slaap vallen.
Ik zou m'n duimen eraf kauwen voor je.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
GoedenavondIk lig in het ziekenhuis in Rotterdam. Morgen operatie om 10.30u en het duurt 5 uurtjes. Willen jullie duimen voor me dat alles goed gaat?
* ReMcOrE duimt en wenst je heel, heel veel succes!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
GoedenavondIk lig in het ziekenhuis in Rotterdam. Morgen operatie om 10.30u en het duurt 5 uurtjes. Willen jullie duimen voor me dat alles goed gaat?
Ik zal in gedachten de hele dag bij je zijn. Hou je ons op de hoogte als je weer bij bent?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
heel veel succes en sterkte!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
succes Selmaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
Succes en sterkte, meisje!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 07:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen Ik ben doodzenuwachtig. Dank voor jullie steun.
dat dan weer wel. Ga voor morgen nu ook helemaal vrij vragen. Dan heb ik een lekker lang weekend.quote:
Wijn.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vanavond als ik aan een wijntje zit weer
Ik weet het.quote:
Dat ligt wel sterk aan de soort wijn. Vooral goedkope zoete wijn doet dat met je.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik weet het.Het valt me op dat ik me na een paar wijntjes de volgende dag erg gaar voel. Iets wat ik met andere drank niet/minder heb.
Ik drink alleen rode wijn.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat ligt wel sterk aan de soort wijn. Vooral goedkope zoete wijn doet dat met je.
Succes Selquote:Op woensdag 3 oktober 2012 07:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen Ik ben doodzenuwachtig. Dank voor jullie steun.
Lekkerder dan wijn?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:30 schreef Cue_ het volgende:
Mijn lichaam vind het ook niet erg leuk. Zeker niet als er een shotje tussendoor komt
Maar verder heb ik nog niet echt iets gevonden wat ik lekker genoeg vind.
Weten we niet. Ze is vannacht opgenomen met flinke steken in de buikstreek. Ziekenhuis denkt aan een blindedarm ontsteking of een zweet of zo. Ze zijn nu onderzoeken aan het doen.quote:
Da's mooi minder.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weten we niet. Ze is vannacht opgenomen met flinke steken in de buikstreek. Ziekenhuis denkt aan een blindedarm ontsteking of een zweet of zo. Ze zijn nu onderzoeken aan het doen.
Je doet dat extra pakket enkel voor je bril?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:14 schreef Kreator het volgende:
Overigens. Ik betaal 13,77 euro per maand voor een extra pakket waarin ik recht heb op een bril (eens per 3 jaar, met een max van 150 euro).
Zat het net uit te rekenen.... ik betaal dus 495,- euro om 150 euro vergoeding te krijgen, mits het niet in het deel van mijn eigen risico valt..
Jup. Ma gaat om twee uur naar haar toe.quote:
Ja, niet over nagedacht. Vd week maar even bril halen en dan pakket uitzetten.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je doet dat extra pakket enkel voor je bril?
Sterkte.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup. Ma gaat om twee uur naar haar toe.
Gelukkig zo slim om het ook even uit te rekenenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:34 schreef Kreator het volgende:
Ja, niet over nagedacht. Vd week maar even bril halen en dan pakket uitzetten..
We gunnen het je!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:49 schreef Cue_ het volgende:
Nog 6 uur werken en dan eindelijk naar huis. Heb het gehad
Yeah!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
We gunnen het je!Ik mag over 4 uur al weg...
Argh balen. Hopen dat het dan nog goed komt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:56 schreef Samzz het volgende:
En het pand waar ik op gereageerd had wordt per 1 november verhuurd.
Wel vinden ze het een leuk initiatief, dus mocht het onverhoopt niet doorgaan, dan nemen ze contact op.
maar krijgt ze daar dan niet vaker last van?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:14 schreef Samzz het volgende:
Oma mag morgen weer naar huis, ze heeft een uitstulping van de darmen, schijnt vaker voor te komen bij oude mensen.
Geen flauw idee. Zal het vanavond wel horen van m'n ma.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar krijgt ze daar dan niet vaker last van?
Gelukkig lijkt 't mee te vallen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:14 schreef Samzz het volgende:
Oma mag morgen weer naar huis, ze heeft een uitstulping van de darmen, schijnt vaker voor te komen bij oude mensen.
Er staat geen vaste paal daar. Waarschijnlijk zo'n vieze containerflitser, die staan er zo verschrikkelijk vaak.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:14 schreef Gulmez het volgende:
Krijg ik net post, dat ik bij Raalte ben geflitst met 90 km per uur, 10 te hard, komt totaal met administratie kosten erbij op ong 50 euro, maar ik heb echt serieus nog nooit een camera gezien bij Raalte, wel iets verder voorbij Nijverdal die digitale, en ben vandaag alweer geflitst toen ik vanuit wythem Zwolle inreed, stoplicht sprong op oranje, ik had al zo'n vaart dat ik niet het risico wou lopen op een kettingbotsing dus ben doorgereden, flits. -,-
weet iemand hier waar die camera staat in Raalte?
Ownedquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:14 schreef Gulmez het volgende:
Krijg ik net post, dat ik bij Raalte ben geflitst met 90 km per uur, 10 te hard, komt totaal met administratie kosten erbij op ong 50 euro, maar ik heb echt serieus nog nooit een camera gezien bij Raalte, wel iets verder voorbij Nijverdal die digitale, en ben vandaag alweer geflitst toen ik vanuit wythem Zwolle inreed, stoplicht sprong op oranje, ik had al zo'n vaart dat ik niet het risico wou lopen op een kettingbotsing dus ben doorgereden, flits. -,-
weet iemand hier waar die camera staat in Raalte?
Ben een keer door rood gegaan bij die flitser tussen Nijverdal en Wierden om een ambulance de ruimte te geven. Nooit wat van gehoord.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:21 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
OwnedDie homo's staan daar steeds ergens anders.
Soms bij dat benzinestation vanaf Heino naar Raalte. Soms bij Heino. Soms Marienheem. Raalte dus blijkbaar wel eens. Het zijn echt periodes.
En als je door rood bent gereden en geflitst is het 230 euro
Is die niet alleen voor snelheid dan?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ben een keer door rood gegaan bij die flitser tussen Nijverdal en Wierden om een ambulance de ruimte te geven. Nooit wat van gehoord.
Aii, oke! Mijn vader is ook al is in Raalte geflitst, maar mijn navigatie gaf niks aan daar, dus ging ik er vanuit, dat hij misschien die digitale bedoelde, maar oke, ik draag weer bij aan de staatsschuld!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Er staat geen vaste paal daar. Waarschijnlijk zo'n vieze containerflitser, die staan er zo verschrikkelijk vaak.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:22 schreef Gulmez het volgende:
[..]
de kort pittige kapsels die met 78 overal het verkeer op houden hebben zich alweer gemeld
Nee, rood licht, snelheid én afslaan.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:23 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Is die niet alleen voor snelheid dan?
Ik heb tenminste geen bekeuringen van 50 euro of meerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:22 schreef Gulmez het volgende:
[..]
de kort pittige kapsels die met 78 overal het verkeer op houden hebben zich alweer gemeld
Hoe zou dat nu kunnen...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ben een keer door rood gegaan bij die flitser tussen Nijverdal en Wierden om een ambulance de ruimte te geven. Nooit wat van gehoord.
Ik zit zelden in een autoquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:22 schreef Gulmez het volgende:
Mwoah, al moest ik 230 euro betalen. Als ik iemands leven er mee zou redden heb ik het er voor over.quote:
Geen enkele agent zal je bekeuren als je iets doet wat eigenlijk niet mag om een ambu door te laten, hoor.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mwoah, al moest ik 230 euro betalen. Als ik iemands leven er mee zou redden heb ik het er voor over.
Een agent niet, een digitale flitspaal zet me wel op de foto hoor.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen enkele agent zal je bekeuren als je iets doet wat eigenlijk niet mag om een ambu door te laten, hoor.
Heb je die bekeuring gekregen dan? Nee. Wat jammer je dan dat je wel op de foto bent gezetquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Een agent niet, een digitale flitspaal zet me wel op de foto hoor.
Ik zeg alleen dat geflitst worden niet altijd een bekeuring betekent. Met een praktijkvoorbeeld.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je die bekeuring gekregen dan? Nee. Wat jammer je dan dat je wel op de foto bent gezet?
Ik ben ook wel eens door rood geredenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat geflitst worden niet altijd een bekeuring betekent. Met een praktijkvoorbeeld.
Ik rij standaard te hard en door donker oranje, nog nooit een bekeuring gehad.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens door rood gereden. Living on the edge.
Zal dat niet op de 1 of andere manier geregeld zijn? Dat ze de foto's van dat tijdstip niet beboeten?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Een agent niet, een digitale flitspaal zet me wel op de foto hoor.
Ja, weet ik ook niet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:35 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Zal dat niet op de 1 of andere manier geregeld zijn? Dat ze de foto's van dat tijdstip niet beboeten?
Geen idee of het zo kan.
Ik stop wel voor rode lichten. Oranje is afhankelijk van wanneer het licht oranje wordt en of ik tijd heb om te remmen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik rij standaard te hard en door donker oranje, nog nooit een bekeuring gehad.
*klopt af*
Ik gok dat het komt omdat de Ambu zelf ook op de foto staat. 1 +1 is 2. Zoiets?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:35 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Zal dat niet op de 1 of andere manier geregeld zijn? Dat ze de foto's van dat tijdstip niet beboeten?
Geen idee of het zo kan.
Gok meer op tijdstip. Want het kan ook zijn dat je wel naar rechts moet of uitwijken alvorens dat ding er is.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik gok dat het komt omdat de Ambu zelf ook op de foto staat. 1 +1 is 2. Zoiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |