Gewoon Alt+S en daar is het nieuwe topicquote:
En dan is het nog niet eens maandagquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:26 schreef Cue_ het volgende:
En nog meer slecht nieuws.. kan er nog wel bijecht wat een kutdag zo al aan het begin
Maandag ben ik vrijquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan is het nog niet eens maandag.
Hoe is het met je zusje? Wat doet ze dan voor sport?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:31 schreef Samzz het volgende:
Van je ouders moet je het hebben, ze gaan liever naar de dertien in een dozijn wedstrijd van mijn zusje dan naar mijn open dag die een keer in het jaar plaatsvindt.
Fantastisch.
Lekkerquote:
Softbal.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoe is het met je zusje? Wat doet ze dan voor sport?
Whehehehequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:26 schreef 100% Tukker het volgende:
Topicreport gedaan.Dit is gewoon not done.
Hebben ze ook een redenatie opgegeven?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:31 schreef Samzz het volgende:
Van je ouders moet je het hebben, ze gaan liever naar de dertien in een dozijn wedstrijd van mijn zusje dan naar mijn open dag die een keer in het jaar plaatsvindt.
Fantastisch.
Nee.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Uh-huh. Vertel eens wat meer over haar...
Nope...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hebben ze ook een redenatie opgegeven?
Dat is afhankelijk van je definitie van leuk.quote:
nee, maar aan die posts van je te zien wil je wel graag pics hebben denk ik.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Denk je dat ik één of andere oude viespeuk ben of zo?
Is ze jonger dan 16 ja?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is afhankelijk van je definitie van leuk.
Overigens heeft ze een vriend en is ze veel te jong voor jou.
En hij is ook gewoon een of andere oude viespeuk.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:51 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
nee, maar aan die posts van je te zien wil je wel graag pics hebben denk ik.
Och, niet perse. Het zou een leuk extraatje zijn op de grijze dag. Meer niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:51 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
nee, maar aan die posts van je te zien wil je wel graag pics hebben denk ik.
whehe.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Kanloos is dat.
Laatst was het fantastische door New Age hippie-man aangeschafte apparaat op de begane grond regelmatig kapot (je weetz wel).
Wij: "Zeg, hippie-man, misschien verstandig om zo'n ding als spare op de plank te hebben aangezien het blijkbaar een redelijk kritieke tool is vandaag de dag."
Hippie-man: "Ja, kunnen jullie aangeven wat dat kost?"
GAST, JE HEBT DAT DING GODVERDOMME TOCH ZELF AANGESCHAFT BUITEN ONS OM!ZOEK HET LEKKER ZELF UIT...
Hoiquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nath!
Hoe was het gisteren? Ik wil echt álles weten!
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
En hij is ook gewoon een of andere oude viespeuk.
Leuk!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoi![]()
Was gezellig![]()
Gewoon kennismaken. En er waren 2 katten aan het vechten om mijn aandacht
Deceptie.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Gewoon kennismaken. En er waren 2 katten aan het vechten om mijn aandacht
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
whehe..
Hier is het ook wel tof. Mijn collega staat al 2 weken om 5 uur op en is hier om 6 uur omdat hij iets af moet maken. Hij helemaal blij vandaag, want bijna klaar. En dus ook bij de enkeltjes afgeknapt. Komt baas binnen: "IS HET AL KLAAR JA??? JA WANT DAT 2e DEEL HOEFT DUS PAS IN NOVEMBER KLAAR hè. DAT WAS WEL 95% VAN HET WERK MAAR JA HAHAHAHA"
...ik zag gewoon de adertjes tevoorschijn komen.
Toen ik 16 was lag ik niet in bed met een dertiger, hoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:58 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook wel eens een dertiger gekrikt?Wat is het probleem?
Dus ze is 16? Nice...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toen ik 16 was lag ik niet in bed met een dertiger, hoor. En al helemaal niet met een dertiger in een relatie
.
Het was grappiger geweest als Tukker geinteresseerd was in de andere honkbalzus.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toen ik 16 was lag ik niet in bed met een dertiger, hoor. En al helemaal niet met een dertiger in een relatie
.
Ze heeft een vriendjequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dus ze is 16? Nice...
Ik zie het probleem niet echt. Ik ben jong van geest en behandel vrouwen altijd als prinsessen. Anderen kunnen dat beamen.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het was grappiger geweest als Tukker geinteresseerd was in de andere honkbalzus..
Jaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Leuk!
Komt er een vervolgafspraakje?
Hoezo? Type oost-Duitse discuswerpster?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het was grappiger geweest als Tukker geinteresseerd was in de andere honkbalzus..
Ja, het was echt fantastisch.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:07 schreef Kreator het volgende:
Vonden jullie de Rydercup trouwens ook zo tof afgelopen weekend? Heb er zeker 10 uur van gezien. Gisteravond nog even de 2 uur durende samenvatting vd 3e dag gekeken. Wat een spectakel.
Neem contact met haar op zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:08 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Boeiend. Ik heb haar meer te bieden dan zo'n bontkraag met pet.
Ik vond het na 10 minuten al saai en heb toen maar alle sifons in huis haar- en spermavrij gemaakt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:07 schreef Kreator het volgende:
Vonden jullie de Rydercup trouwens ook zo tof afgelopen weekend? Heb er zeker 10 uur van gezien. Gisteravond nog even de 2 uur durende samenvatting vd 3e dag gekeken. Wat een spectakel.
Feest in David?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:08 schreef Redbaron het volgende:
Pff dinsdagen zijn echt zwaarder dan maandagen..
Morgen weinig doen denk ik want feestdag in D
....heb je superzaad dan, dat het blijft steken in het putje?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik vond het na 10 minuten al saai en heb toen maar alle sifons in huis haar- en spermavrij gemaakt.
Ach je weet toch wel hoe dat gaat met sperma in water! Dat klontert als de neten en voor je het weet is je sifon verstopt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
....heb je superzaad dan, dat het blijft steken in het putje?
He, vervelend nou.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat gaat moeilijk zonder enige vorm van persoonsgegevens.
Als ik die bron ook ken dan is die bron het haasje als hij/zij mijn zusjes gegevens doorspeeltquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Geeft niet. Ik heb ergens nog een betrouwbare bron...
Ach, ik zit je maar een beetje te stangen...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik die bron ook ken dan is die bron het haasje als hij/zij mijn zusjes gegevens doorspeelt.
Voor geld is alles te koop...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik die bron ook ken dan is die bron het haasje als hij/zij mijn zusjes gegevens doorspeelt.
Weet ikquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:40 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ach, ik zit je maar een beetje te stangen...
I beg to differ.quote:
Het gebruik van mijn anus is ook te koop. Dus een adres moet zeker lukken.quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:40 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ach, ik zit je maar een beetje te stangen...
I know.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het gebruik van mijn anus is ook te koop. Dus een adres moet zeker lukken.
en:
[..]
Bij mij aan de overkant doen ze dat ook.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:07 schreef Samzz het volgende:
Zojuist een vastgoedmakelaar een mail gestuurd of hij wellicht interesse heeft in het uitlenen van zijn pand zodat ik mijn schilderijen daar kan exposeren.
Daar heb ik het idee vandaanquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bij mij aan de overkant doen ze dat ook.
Vraag er dan ook niet naarquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:26 schreef Samzz het volgende:
Wtf__! Ik krijg net een bericht van iemand die me wel een beurt wil geven omdat ik daarom vraag
______!
Dat deed ik ook nietquote:
Welke medicijnen zijn hier verantwoordelijk voor?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik een soort van activist was die de verblijven van orang oetans en gorilla's in dierentuinen sloopte om ze vrij te laten. De "hokken" waren heul simpel van opeengestapelde bakstenen (zonder cement en alles) gemaakt, plus wat gaas dat met punaises was vastgemaakt
Ik dus aan de slag, kwam er een dikke viespeuk van een werknemer achter me aan. Wij beetje kat en muis spelen tot ik het beu was en maar gewoon naar de agente liep. Werd opgepakt en vrijwel direct weer vrijgelaten omdat de rechter ook vond dat de verblijven ERG knullig gebouwd waren.
Dus
Geenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:05 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Welke medicijnen zijn hier verantwoordelijk voor?
Maakte je een one-liner dan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:18 schreef Cue_ het volgende:
Ze snappen hier m'n grappige oneliners niet![]()
stomme mensen
dat is waarquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:19 schreef ACT-F het volgende:
Wat moet je daar nou mee?Je hebt ons toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |