quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:16 schreef Cue_ het volgende:
Jongens en meisjes. Ik heb morgen een Saturday Night Fever thema feestje. Ideeen wat ermee te doen / aan te trekken?
Beetje voor mijn tijd namelijk
Wie dut er gewoon rookwös op.quote:
Verschrikkelijke combinatie. Ik weet niet wie dat uitgevonden heeft, maar doperwten en wortelen, iegh.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:03 schreef rulerofdeath het volgende:
vanaamd aardappelschijfjes + kipschnitzel+ doperwten en wortels
beter dan de doperwten droog vretenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:18 schreef Troel het volgende:
[..]
Verschrikkelijke combinatie. Ik weet niet wie dat uitgevonden heeft, maar doperwten en wortelen, iegh.
Gewoon zo koud uit de pot. BAM!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
beter dan de doperwten droog vreten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben morgen jarig.beest in bed, dus morgen feest op Dierendag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Gefeliciteerd en succes.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:02 schreef haakon het volgende:
Gewonnen!
Nu slapen. Morgen eerste stagedag!
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 01:50 schreef norich het volgende:
Boh wtf man ik werd wakker net omdat de bel bij mij ging. Wie de fuck belt op dit tijdstip nou aan
Ha skatquote:
Basquote:Op donderdag 4 oktober 2012 06:58 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Selma
Hoe is het, kun je t nog volhouden?
Hopen dat de operatie nut heeft gehad.. Dat je pijn hebt lijkt me normaal maar gelukkig zijn er pijnstillersquote:Op donderdag 4 oktober 2012 07:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Bas
Ik heb net gevraagd of de dosis pijnstiller (pompje) verhoogd kan worden want mn buik doet zo'n zeer. Ben van onder tot mn middenrif opengesneden. En weer dichtgenaaid natuurlijk. Ik was gisteravond om kwart voor 11 pas terug op mn kamer. Operatie duurde 5 uurtjes en de rest van de tijd lag ik in de recoverykamer vanwege een lage bloeddruk. Net een 'shotje' pijnstiller gehad via de ruggeprik en het werkt.
Hopelijk mag ik zo wat eten want ik verrek van de honger. En hopelijk word ik snel verlost van die piszak aan mn bed. Een katheter voelt echt niet fijn.
Hoe is het weer in twente? Hier regent het, een beetje zon zou wel prettig zijn.
Ik mis A'lo.
Straks komt de arts die me geopereerd heeft en zal ik vragen wat ze heeft weggehaald uit mn buik. Ik hou jullie op de hoogte.
Ben benieuwd wat de arts te vertellen heeft. Sterkte met de pijn en het herstel. Dat kan geen pretje zijn... en in Almelo is het ongelooflijk kutweer.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 07:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Bas
Ik heb net gevraagd of de dosis pijnstiller (pompje) verhoogd kan worden want mn buik doet zo'n zeer. Ben van onder tot mn middenrif opengesneden. En weer dichtgenaaid natuurlijk. Ik was gisteravond om kwart voor 11 pas terug op mn kamer. Operatie duurde 5 uurtjes en de rest van de tijd lag ik in de recoverykamer vanwege een lage bloeddruk. Net een 'shotje' pijnstiller gehad via de ruggeprik en het werkt.
Hopelijk mag ik zo wat eten want ik verrek van de honger. En hopelijk word ik snel verlost van die piszak aan mn bed. Een katheter voelt echt niet fijn.
Hoe is het weer in twente? Hier regent het, een beetje zon zou wel prettig zijn.
Ik mis A'lo.
Straks komt de arts die me geopereerd heeft en zal ik vragen wat ze heeft weggehaald uit mn buik. Ik hou jullie op de hoogte.
...toen ik laatst bij de plastisch ch. was begon ze over lokale verdoving voor mijn oor. Toen ik zei dat ik wel een ruggenprik wenste voor de bovenste helft, keek ze wel even raar.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:46 schreef 100% Tukker het volgende:
Ze hebben je humor in ieder geval niet weggehaald.
Was ie bij de hoeren?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:13 schreef Kreator het volgende:
Mijn collega begint elke dag om 6 uur. En werkt dan tot 6 uur door. Vandaag was hij er niet….ik denk die is lekker aan het uitslapen…
“Uitslapen?! Was vanmorgen om 07:40 uur in Arnhem![]()
![]()
.”
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:38 schreef Kreator het volgende:
Ik denk het niet, Tukker. Ik denk het niet....
Nog zoiets.... Had dure licenties besteld voor Symantec. Belt leverancier mij 2 weken later op. Hey met leverancier! Zal ik die licentie ff activeren? Ik denk ach, net zo handig ook. Goeie service, dat ze dat erbij doen. Scheelt mij weer 5 minuten zoeken. 3 minuten werk.
Dus ik krijg net een rekening van 82,71..
Flinke operatie dus... Sterkte en je doet het zo goed hequote:Op donderdag 4 oktober 2012 07:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Bas
Ik mis A'lo.
Uiteraard. Hier leef ik voor.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Daar heb je zeker al achteraan gebeld? Stuur je die gast gewoon een rekening voor het telefoontje. Dat zal hem leren!
Hoezo?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:37 schreef Samzz het volgende:
Straks maar eens even een nieuwe paraplu halen, die wat ik nu heb haalt het einde van de dag niet, vrees ik.
Ik heb net de telefoon naar B. gegooid.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |