goed hoor en met jou?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:15 schreef Leef-Mijn-Liefde het volgende:
Het is gister nog allemaal goedgekomen.
Mag nog een dag blijven
Hoe is het met iedereen hier?
Maar als hij amper op de speciale-dental-brokjes kouwt, heeft het dan nog wel effect?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Veelvoorkomende oorzaak van tandsteen bij brokkeneters is het feit dat ze brokken eten. De bestanddelen worden week als er kwijl/water bij komt en blijft plakken waardoor tandsteen wordt gevormd. In dit geval zou ik dus de brokjes die hij zo naar binnen schrokt geven omdat hij die niet zo goed kauwt waardoor er weinig aan de tanden kan blijven plakken.
Tenzij hij weer echt als een achterlijke schrokt en de brokken helemaal niet kauwt en meteen doorslikt.
Alcohol killt bacteriënquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:20 schreef fietsie het volgende:
Tamashii ik ben zelf chronisch-keelontsteking-klant en in die periodes gorgel ik met regelmaat savonds met sterke drank; dat helpt in mijn ogen -echt-.
De huisarts blijft echter maar aandringen op gorgelen met een lichte zoutoplossing.....
Just like everybody else does.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
I am human and I need to be loved lalalala
Ah, boks. Ik heb in Februari getwijfeld om mijn amandelen weg te laten halen omdat ik vaste klant bij de kno ben. Maar ze wilde er maar een weghalen omdat ik min of meer geboren ben met een soort van afwijking en dan zou het te lastig worden en weet ik veel wat voor shit. Dus ik heb het niet gedaan, bovendien vond ik het echt heel eng. Nu is het dus weer de eerste keer sinds die tijd dat ik keelpijn heb. Dus ben opzich tevreden, maar een goede oplossing heb ik nog niet gevonden. En om nou altijd maar aan de drank te gaan. Maar ik merk het eigenlijk nu al wel, 3 slokjes en ik heb geen pijn meer.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:20 schreef fietsie het volgende:
Tamashii ik ben zelf chronisch-keelontsteking-klant en in die periodes gorgel ik met regelmaat savonds met sterke drank; dat helpt in mijn ogen -echt-.
De huisarts blijft echter maar aandringen op gorgelen met een lichte zoutoplossing.....
Alles, kan me niet concentreren. Problemen thuis en niemand om ermee te praten omdat me beste vriend me godverdomme negeert door een potje fifa.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:18 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Altijd goed als jij binnenkomt wandelen toch?![]()
Wat is er kut aan deze dag behalve het weer?
Alcohol is wel weer slecht voor de stembandenquote:
Helpt het dan niet om na de koffie sochtends iets te pakken wat je langzaam op kan eten en in jehanden kunt houden, na het eten een kopje koffie, en na de seks samen lekker douchen?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:21 schreef Leef-Mijn-Liefde het volgende:
Ik kan best goed niet roken behalve;
1 s'Ochtends bij mijn bakje koffie
2 Na het eten
3 Cliché... maar na de sex.
GRRRRRRR hou me tegen
In feite wel. Ik moet eerlijk zeggen dat ik sowieso niet zo'n voorstander van die speciale dentaldingen ben omdat ze vaak beweren iets te doen maar dat niet doen, het hele probleem met brokken is de structuur wanneer deze nat wordt, vergelijk het met chips eten, dat blijft ook zo lekker aan de tanden plakken, als wij dat niet wegpoetsen hebben wij ook alle problemen van dien.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:21 schreef Cryothic het volgende:
ff Lola voor zijn...
[..]
Maar als hij amper op de speciale-dental-brokjes kouwt, heeft het dan nog wel effect?
Dan kun je er net zo goed goedkope brokken in gooien die hij amper kouwt. Toch?
Komt wel goed want jij bent oke! holle holleeee.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:22 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Alles, kan me niet concentreren. Problemen thuis en niemand om ermee te praten omdat me beste vriend me godverdomme negeert door een potje fifa.
Ik heb toen op aanraden van de huisarts royal canin oral gekocht, en hoewel ik eerst dacht dat het gewoon geldklopperij zou zijn, bleek het bij de volgende controle toch wel een heel stuk beter te zijn, en die dikke schrokte ook alles naar binnen, was niet voor niets 2 kilo te zwaarquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:21 schreef Cryothic het volgende:
ff Lola voor zijn...
[..]
Maar als hij amper op de speciale-dental-brokjes kouwt, heeft het dan nog wel effect?
Dan kun je er net zo goed goedkope brokken in gooien die hij amper kouwt. Toch?
Hoef toch geen zangeres te worden.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:23 schreef Leef-Mijn-Liefde het volgende:
[..]
Alcohol is wel weer slecht voor de stembanden
Tja, nu even niet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Komt wel goed want jij bent oke! holle holleeee.
stoppen met roken is killing moeilijk i knowquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:21 schreef Leef-Mijn-Liefde het volgende:
Ik kan best goed niet roken behalve;
1 s'Ochtends bij mijn bakje koffie
2 Na het eten
3 Cliché... maar na de sex.
GRRRRRRR hou me tegen
Gewoon overheen zetten. Die vriend is ook dom dan, dat is toch niks. Lijkt wel een girlsfight.quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoef toch geen zangeres te worden.
Tandsteen bij deze kater poetjes je niet meer zo 123 wegquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
In feite wel. Ik moet eerlijk zeggen dat ik sowieso niet zo'n voorstander van die speciale dentaldingen ben omdat ze vaak beweren iets te doen maar dat niet doen, het hele probleem met brokken is de structuur wanneer deze nat wordt, vergelijk het met chips eten, dat blijft ook zo lekker aan de tanden plakken, als wij dat niet wegpoetsen hebben wij ook alle problemen van dien.
Wat je beter kan doen is eens in de zoveel tijd de tanden poetsen met een oude tandenborstel, of overstappen op vers vlees.
Gisteravond dook het hier weer op: 2x met uur tussenpauze gegorgeld met Single-Malt en om 20:00 naar bed gegaan. Vanmorgen helaas om 5:20 op (kleine uk kon inet meer slapen) maar t is minder erg -nu- dan gister rond deze tijd.....quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ah, boks. Ik heb in Februari getwijfeld om mijn amandelen weg te laten halen omdat ik vaste klant bij de kno ben. Maar ze wilde er maar een weghalen omdat ik min of meer geboren ben met een soort van afwijking en dan zou het te lastig worden en weet ik veel wat voor shit. Dus ik heb het niet gedaan, bovendien vond ik het echt heel eng. Nu is het dus weer de eerste keer sinds die tijd dat ik keelpijn heb. Dus ben opzich tevreden, maar een goede oplossing heb ik nog niet gevonden. En om nou altijd maar aan de drank te gaan. Maar ik merk het eigenlijk nu al wel, 3 slokjes en ik heb geen pijn meer.
Kan je altijd doenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:23 schreef LovelyLady het volgende:
Oh en Samzz:
Ik kijk het wel even aan ... de DA zei: zo groot mogelijke brokken of speciale brokken voor het gebit
Liever wel ja, maar jij hebt me niet horen zingen.quote:
Ik kan het gewoon nog lezenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, half. Berichten krijg je alsnog te zien, alleen dan wazig
.
Nee, dat moet je weg laten halen. Die zal van de brokken denk ik ook niet minder worden...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:24 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tandsteen bij deze kater poetjes je niet meer zo 123 weg
Hihi... En wat bedoelde je dan met iets dat ik kan vastpakken en langzaam op kan eten... viezerikquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Helpt het dan niet om na de koffie sochtends iets te pakken wat je langzaam op kan eten en in jehanden kunt houden, na het eten een kopje koffie, en na de seks samen lekker douchen?
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Liever wel ja, maar jij hebt me niet horen zingen.
charmedquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
I am human and I need to be loved lalalala
Ik begeleid wel op de gitaarquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat wordt wel tijd ja.. mooi duetje, gewoon dronken dan eh :$
Oh, ik de drumsquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik begeleid wel op de gitaar
Een chocolade-koekje?? is niets viezerikkerigs aan toch ?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:25 schreef Leef-Mijn-Liefde het volgende:
[..]
Hihi... En wat bedoelde je dan met iets dat ik kan vastpakken en langzaam op kan eten... viezerik
Eerlijk gezegd vind ik roken gewoon zo lekker
Is whiskey dan ook goed? Want mijn vriend zei bijvoorbeeld dat je beter niet met likeur dat kon doen maar echt vet-vrije alcohol zeg maar.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gisteravond dook het hier weer op: 2x met uur tussenpauze gegorgeld met Single-Malt en om 20:00 naar bed gegaan. Vanmorgen helaas om 5:20 op (kleine uk kon inet meer slapen) maar t is minder erg -nu- dan gister rond deze tijd.....
Oké, aanbod ingetrokkenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ja hallo.. nu wil ze helemaal niet meer zo
ach voor sommige stijlen is het wel goed om een rauwe stem te hebbenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Liever wel ja, maar jij hebt me niet horen zingen.
tatu, kan ook nogquote:
Weg laten halen kost 400/500 euroquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat moet je weg laten halen. Die zal van de brokken denk ik ook niet minder worden...
Maar het principe erachter snap je wel, toch?
Ja, dat snap ikquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat moet je weg laten halen. Die zal van de brokken denk ik ook niet minder worden...
Maar het principe erachter snap je wel, toch?
OOOOOOHHHHH chocolade hmmm...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Een chocolade-koekje?? is niets viezerikkerigs aan toch ?
Ja tuurlijk; is net zo "schoon"quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is whiskey dan ook goed? Want mijn vriend zei bijvoorbeeld dat je beter niet met likeur dat kon doen maar echt vet-vrije alcohol zeg maar.
is ook zo het gaat hand in hand met mijn ochtendkoffiequote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:25 schreef Leef-Mijn-Liefde het volgende:
[..]
Hihi... En wat bedoelde je dan met iets dat ik kan vastpakken en langzaam op kan eten... viezerik
Eerlijk gezegd vind ik roken gewoon zo lekker
He jij hierquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:28 schreef Leef-Mijn-Liefde het volgende:
[..]
OOOOOOHHHHH chocolade hmmm...
Het idee is:quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:28 schreef Leef-Mijn-Liefde het volgende:
[..]
OOOOOOHHHHH chocolade hmmm...
I love the Smiths...quote:
voor zover ik weet wel ja.. dacht ikquote:
there is a light that never goes outquote:
Hahahahahaa.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik begeleid wel op de gitaar
Graag gedaanquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:29 schreef Leef-Mijn-Liefde het volgende:
[..]
I love the Smiths...
Big Mouth Strikes again,
Please, please, please...
Goeie voor spotify. bedankt kingtoppie
Dat is prijzig ja. Maar goed, het gaat ook niet vanzelf weg en ik denk niet dat die brokken er voor gaan zorgen dat het helemaal weggaat, misschien ietsje, of er komt niks bij.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weg laten halen kost 400/500 euro
Heeft poezebeest echt stukken tandsteen? Ik zweer echt bij Royal canin oral, Bij die dikke van mij met hartruis en tandsteen zijn we mooi onder een operatie uitgekomen, en tanden poetsen bij de kat.... ik ben gehecht aan mn vingersquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weg laten halen kost 400/500 euro
Die kat van mij had echt hele brokken op zn tanden zitten, en t was of opereren, maar daar waren ze geen voorstander van omdat ie een hartruisje had, en dus eerst brokken proberen, dat werkte voor hem wel, Maar dat zal ook per kat wel verschillen, Ik vond het uiteindelijk die 35 euro pmnd wel waardquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is prijzig ja. Maar goed, het gaat ook niet vanzelf weg en ik denk niet dat die brokken er voor gaan zorgen dat het helemaal weggaat, misschien ietsje, of er komt niks bij.
Maar dat is uitproberen.
Sowieso! Gewoon county of blues gaan doen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
ach voor sommige stijlen is het wel goed om een rauwe stem te hebben
of krijsende black metalquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sowieso! Gewoon county of blues gaan doen.
Royal Canin zou eventueel nog wel kunnen helpen, jaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Die kat van mij had echt hele brokken op zn tanden zitten, en t was of opereren, maar daar waren ze geen voorstander van omdat ie een hartruisje had, en dus eerst brokken proberen, dat werkte voor hem wel, Maar dat zal ook per kat wel verschillen, Ik vond het uiteindelijk die 35 euro pmnd wel waard
Ja psies .. nahja we zien wel ff hoe het is met die brokkiesquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is prijzig ja. Maar goed, het gaat ook niet vanzelf weg en ik denk niet dat die brokken er voor gaan zorgen dat het helemaal weggaat, misschien ietsje, of er komt niks bij.
Maar dat is uitproberen.
headbangende metalvorkjes bij de snackbarquote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
headbangende metalvorkjes bij de snackbar
Wij hebben al een kat op dieetvoer zitten ivm blaasgruisquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Die kat van mij had echt hele brokken op zn tanden zitten, en t was of opereren, maar daar waren ze geen voorstander van omdat ie een hartruisje had, en dus eerst brokken proberen, dat werkte voor hem wel, Maar dat zal ook per kat wel verschillen, Ik vond het uiteindelijk die 35 euro pmnd wel waard
goeie ouwe tijd.. toen ik nog jong ende vitaal was :$quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Anyway, ik ben er weg van, ga me nu echt even nuttig maken![]()
![]()
[..]
![]()
Ik geloof er heul niks van dat je nu oud bentquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
goeie ouwe tijd.. toen ik nog jong ende vitaal was :$
Waar ken ik dat vanquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Pourquoi?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:34 schreef Grijsbaard het volgende:
SJEMINEE.. de vriend van mijn broertje is ZOOO gierig!!
Pak t af en doe:quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:34 schreef Grijsbaard het volgende:
SJEMINEE.. de vriend van mijn broertje is ZOOO gierig!!
grijze haren door al die exen van me..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik geloof er heul niks van dat je nu oud bent
![]()
dat weet ik niet? wij deden dat vroegah heel vaakquote:
Hij was jarig en wat krijgt mijn broertje? euroshopper chocoladerepen en meer niet!? Dus een waarde van geeneens 3 euro..quote:
Die grijzen haren zijn dan zeker van hun hoofd afgevallenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
grijze haren door al die exen van me..
nee hoor, valt mee
Ik ken het ergens van, dat weet ik zekerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat weet ik niet? wij deden dat vroegah heel vaak
1 keer trek je de conclusiequote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:35 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Hij was jarig en wat krijgt mijn broertje? euroshopper chocoladerepen en meer niet!? Dus een waarde van geeneens 3 euro..
[..]
goeie ouwe tijd.. toen ik nog jong ende vitaal was :$
Wat is daar gierig aanquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:35 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Hij was jarig en wat krijgt mijn broertje? euroshopper chocoladerepen en meer niet!? Dus een waarde van geeneens 3 euro..
hahahahaha..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die grijzen haren zijn dan zeker van hun hoofd afgevallen
zegt de beschrijving "donderse drekbek" jou iets heel toevallig?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ken het ergens van, dat weet ik zeker
Inderdaad.. wat een sulletje!!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
1 keer trek je de conclusie
quote:
Naja, de beschrijving niet, de uitdrukking ken ik welquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hahahahaha..![]()
[..]
zegt de beschrijving "donderse drekbek" jou iets heel toevallig?![]()
Haha, dé vriend van je broertje geeft hem chocoladerepen?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:35 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Nou waarom vraag je dat? Lijkt me heel simpel.. cadeautje van niet eens 3 euro, chocolade wat niet te vreten is.. en het belangrijkste:quote:
same herequote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat weet ik niet? wij deden dat vroegah heel vaak
was wel zo'n gastje altijd die we zo noemden.. die kwam daar destijds meequote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Naja, de beschrijving niet, de uitdrukking ken ik wel
Je maakt het er niet beter op momenteel schatquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
"je bent zo oud als je je voelt"
Nee, een vriend.. mijn broertje valt op meiden, haha.. Had het niet goed neergezet..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Haha, dé vriend van je broertje geeft hem chocoladerepen?
als ik je broertje was zou ik dat dus ook niet meer doen gelijke monniken gelijke kappenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:37 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Nou waarom vraag je dat? Lijkt me heel simpel.. cadeautje van niet eens 3 euro, chocolade wat niet te vreten is.. en het belangrijkste:
Hij verwacht altijd van mijn broertje een cadeau van 20 euro ofzo.. :S
Oh wacht even, verkeerd begrepen. Dat is wel gierig jaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:37 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Nou waarom vraag je dat? Lijkt me heel simpel.. cadeautje van niet eens 3 euro, chocolade wat niet te vreten is.. en het belangrijkste:
Euroshopper chocolade is juist rete lekkerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:37 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.. en jij heet nog wel giertje... (je doet je naam dus geen eer aan, haha)..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
als ik je broertje was zou ik dat dus ook niet meer doen gelijke monniken gelijke kappen
Laat hij net die melk en puur hebben gekocht..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euroshopper chocolade is juist rete lekker. Vooral die met hazelnoten.
Dat is niks voor mij. Ik vind Anouk wel leuk om te zingen.quote:
[..]
mja dat soort geintjes ken ik wel en dan niks krijgenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:40 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.. en jij heet nog wel giertje... (je doet je naam dus geen eer aan, haha)..
Maar je hebt gelijk.. Dit is gewoon wel heel triest..![]()
Zegt mijn broertje er wat van en zegt die "vriend".. Je krijgt je grotere cadeau wel als je het grote feest viert...
Wij ons afvragen: Welk grote feest????
zou ik graag willen horen.....quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is niks voor mij. Ik vind Anouk wel leuk om te zingen.
Denk jij dat ik een fucking chocoladereep ga delen met een man?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh zo zit de vork dus in de steel!
Ja.. ik vind het gewoon best zielig voor mijn broertje dus heb net nog even wat voor hem gekocht..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja dat soort geintjes ken ik wel en dan niks krijgen
aah okequote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jeuj! Monteren van die dingen is pretquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:41 schreef LovelyLady het volgende:
Het toetsenbord van mijn laptop is binnen
Net nu ik aan dat externe ding gewend ben natuurlijk
Nee, dat is maar aan bepaalde personen voorbehouden. Dan moet ik je wel heeeel goed kennen of lief vinden enzo.quote:
Ahwquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:42 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ja.. ik vind het gewoon best zielig voor mijn broertje dus heb net nog even wat voor hem gekocht..
Die zijn ook lekkerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:40 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Laat hij net die melk en puur hebben gekocht..
dat is wel tof van jequote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:42 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ja.. ik vind het gewoon best zielig voor mijn broertje dus heb net nog even wat voor hem gekocht..
Nee, gewoon delen en opeten, hoeft geen seks bijquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Denk jij dat ik een fucking chocoladereep ga delen met een man?
uhmm en als ik een leuk hondje voor je maak van ballonen. ben ik dan lief genoeg?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, dat is maar aan bepaalde personen voorbehouden. Dan moet ik je wel heeeel goed kennen of lief vinden enzo.![]()
niemand krijgt mij ooit aan het zingen everquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, dat is maar aan bepaalde personen voorbehouden. Dan moet ik je wel heeeel goed kennen of lief vinden enzo.![]()
Waarom zou ik uberhaupt iets delen met een man?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, gewoon delen en opeten, hoeft geen seks bij
ik zie mijn broertje echt bijna nooitquote:
Oh, nou, dan heb je nog wel wat te verduren als je Lola nog wilt hosselenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom zou ik uberhaupt iets delen met een man?
*grijnst*quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, nou, dan heb je nog wel wat te verduren als je Lola nog wilt hosselen
Pics van je zusje.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zie mijn broertje echt bijna nooit
mijn zusje wel maar die woont dan ook paar straten verder
Doei Rokjequote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik ga ook ff keihard liedjes zingen, later![]()
dag rokjequote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ga je nu alweer?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ja hoor, als ik hem echt krijg.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:43 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
uhmm en als ik een leuk hondje voor je maak van ballonen. ben ik dan lief genoeg?
Vind je dat niet heel jammer?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zie mijn broertje echt bijna nooit
mijn zusje wel maar die woont dan ook paar straten verder
Ach, waarom niet he. Toen mijn moeder jarig was heb ik ook een liedje voor haar gemaakt. Puur omdat ik niks anders kon geven waarvan de waarde zo groot was.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
niemand krijgt mij ooit aan het zingen ever
LIEFFFFF!!!quote:
quote:
Ik dacht eerst "Awwh, lammetjequote:
Nou ben ik niet zo heel erg en ga ik je niet stalken tot ik die foto's heb. Dat scheelt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:46 schreef Giertje het volgende:
[..]ik had beter moeten weten dan zoiets te zeggen op fok
quote:
Volgens mij is het doodeenvoudigquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jeuj! Monteren van die dingen is pret
Heb net een maand ook een nieuwe
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, nou, dan heb je nog wel wat te verduren als je Lola nog wilt hosselen
oh menquote:
waar moet ik bezorgen? nog een voorkeur voor een kleurtje?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja hoor, als ik hem echt krijg.Zwak voor die dingen.
Failquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik dacht eerst "Awwh, lammetje"
Maar toen keek ik nog een keer en bleek het een kalf
soms wel maar goed we hebben allebei onze eigen leventjesquote:
Schotse Hooglander kalfquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm, beide goed eetbaar.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Okeequote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
soms wel maar goed we hebben allebei onze eigen leventjes
maar als er wat is kan ik em wel altijd bellen en dan komt ie me wel halen als het nodig is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:48 schreef LovelyLady het volgende:
Wel tof, ik ga van zilver naar zwart3 toetsenborden, wat een luxeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rood.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:47 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
waar moet ik bezorgen? nog een voorkeur voor een kleurtje?
whahahaha zij maakt gehakt van je manquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed plan, dan kan ik die hosselen zodra ik weer thuis ben.
Wel tof, ik ga van zilver naar zwartNu vraag ik me ineens af hoe de Chinezen typenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel tof, ik ga van zilver naar zwartNieuwe is anders dan oude...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Ik ken jou niet, jij kent mij nietquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
whahahaha zij maakt gehakt van je man
zij heeft een grotere bek dan ik
wacht maar tot ze een woedebui krijgtquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ken jou niet, jij kent mij niet
De entertoets is anders en nog een toetsje, als dat maar goed gaat..quote:
Zorgen dat ze die niet krijgtquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
wacht maar tot ze een woedebui krijgt
dan wil je echt niet in de buurt zijn van haar
Gaat wel goed, toetsen zitten op een eigen printplaat.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De entertoets is anders en nog een toetsje, als dat maar goed gaat..
wehehehe okequote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zorgen dat ze die niet krijgt
En als ik boos ben, ben ik ook niet te harden hoor
Oohh okquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gaat wel goed, toetsen zitten op een eigen printplaat.
Printplaat met toetsen verwissel je gewoon, zo lang de bevestigingspunten maar hetzelfde zijn.
Ohquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
wehehehe oke
nou ja je hebt hoe dan ook pech ze is verloofd
Cry heeft nog gemaild met die gast dus als het niet mogelijk was had hij het niet besteld hequote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gaat wel goed, toetsen zitten op een eigen printplaat.
Printplaat met toetsen verwissel je gewoon, zo lang de bevestigingspunten maar hetzelfde zijn.
Mijn uk was met peuterschool naar boerderij, en kwam in een hok -vol- met zwartbonte kalfjes, max 2 weken oud. "Zebra's!!!"quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze dan! Jeetje wat een muppies zijn kalfjes
.
Lijkt me logischquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Cry heeft nog gemaild met die gast dus als het niet mogelijk was had hij het niet besteld he
Ja. Verdomme.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:53 schreef Grijsbaard het volgende:
Ben ik de enige die nu al weekend heeft?
Ik denk het wel.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:53 schreef Grijsbaard het volgende:
Denk het wel.. ik hoef alleen morgen nogquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:53 schreef Grijsbaard het volgende:
Logisch iddquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Cry heeft nog gemaild met die gast dus als het niet mogelijk was had hij het niet besteld he
morgen nog een middagje werken en dan heb ik ook weekendquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:53 schreef Grijsbaard het volgende:
Ik heb midweek-weekend (pappadag). Telt dat ook ?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:53 schreef Grijsbaard het volgende:
Morgen dusquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:55 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb ook weekend, min of meer. Mss donderdag nog een keer werken ofzo.
Dat dus.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad. Cry
Maakt geen bal uit trouwens, zolang de bevestigingspunten maar hetzelfde zijn.
Vanavond is er toch ook al voetbal?quote:
WUT?! Daar kun je die gok wel voor nemen inderdaadquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:57 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat dus.
Hij heeft een andere indeling.
Maar wel gewoon querty.
En zal ik je nog wat vertellen wat anders is? De prijs.
Een vervangend toetsenbord hier kopen (durf niet eens te zeggen of het een toshiba is dan), kost 80 euro excl verzendkosten.
Deze kostte incl verzendkosten 16 euro.
Nou, die gok neem ik wel, en dan maar wat toetsen op een andere plek.
Deze heeft dezelfde indeling als het externe toetsenbord volgens mij.
Eventueel de regio-settings aanpassen.
Ik moet nog een dagjequote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:53 schreef Grijsbaard het volgende:
Ohja shit, dat is morgen he. Nouja, ik weet niet of ik ingeroosterd sta. Voel me nu behoorlijk ziek, maar misschien is dat morgen weer anders en zo niet doei dan.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Morgen dusEn dat gaat wel lukken?
Ajax - Real jaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vanavond is er toch ook al voetbal?
[..]
Gut wat klinkt dit foutquote:
Belletje doen/navragen ?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ohja shit, dat is morgen he. Nouja, ik weet niet of ik ingeroosterd sta. Voel me nu behoorlijk ziek, maar misschien is dat morgen weer anders en zo niet doei dan.
Waarom hadden ze het hier over Ajax - Barca?quote:
och kindje tochquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:55 schreef Vinniiee het volgende:
Godver de godver, maandag moet ik om 8 uur op werk zijn
Geen idee, Barça speelde gisteren tegen Benfica.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Belletje doen/navragen ?
En ja, in 1x dag kun je best opknappen. Beetje vroeg slapen en zulks
[..]
Waarom hadden ze het hier over Ajax - Barca?
Dankuquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:00 schreef Grijsbaard het volgende:
Okee.. nou werk ze allemaal nog.. Het is toch klootjesweer, dus eigenlijk zou ik nu ook liever willen werken..
Stel je voorquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
ja nu moet ik een half uur eerder op. Op fucking maandag
Maar ook een half uur eerder thuisquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jup zoiets kreeg ik al mee.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Geen idee, Barça speelde gisteren tegen Benfica.
Ja en ik ga het nog meemaken ookquote:
Waarschijnlijk nietquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:01 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Maar ook een half uur eerder thuis
wat een dramaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ga je zondag iets bijzonders doen dan dat je laat thuis bent?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jup zoiets kreeg ik al mee.
[..]
Ja en ik ga het nog meemaken ook
Hoe laat moet je er dan uit?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb ik ook een hekel aan hoor, op maandag...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar het is maandag...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga je zondag iets bijzonders doen dan dat je laat thuis bent?
een half uur guttegut
Uuuh, niet zo vroeg als jij denk ikquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoe laat moet je er dan uit?
Nou, noem je tijdquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar het is maandag...
[..]
Uuuh, niet zo vroeg als jij denk ik
Och, aansteller ben jequote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uh. 7.15 moet ik weg, dus uh. 6.30
Oh haiquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:03 schreef Leef-Mijn-Liefde het volgende:
Ik zit de tijd ook af te tellen.
Niet echt veel kunnen kletsen.
Ik denk dat ik vanavond weer een date ga zoeken
Dan ga je toch eerder naar bed? Kun je slapen zoveel je wilt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Ik hou van slapen (en seks, maar dat gaat zo lastig alleen in bed
)
lekkerquote:
Aansteller GF en gitaarman zijn dan allang opquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar het is maandag...
Ja altijdquote:
Nee, want ik kan niet vroeg slapenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan ga je toch eerder naar bed? Kun je slapen zoveel je wilt.
Hey Vinquote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:07 schreef Tamashii het volgende:
Volgende week 4 keer voor ochtenddienst. 6 uur uit bed. Want ja het is maar 1 minuut lopen dus het is 29 minuten aankleden, sigaret roken en make uppen.
Zei de persoon die zondagavond om half 10 al sliepquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, want ik kan niet vroeg slapen
Dat zijn helemaal geen tijdenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Goed bezig
Ik sta om 04:45 op als ik om 6 uur moet beginnen. Zoals deze week
Toen was ik ziekquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zei de persoon die zondagavond om half 10 al sliep
Vind het wel fijn om veel te werken, 1 keer alleen is altijd fijn. 1 keer met een collega die wel ok is en 2 keer met een collega die sowieso niet zo vroeg komt en niet zo tof is.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Goed bezig
Ik sta om 04:45 op als ik om 6 uur moet beginnen. Zoals deze week
ik meestal ookquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lekker
[..]
Aansteller GF en gitaarman zijn dan allang op
[..]
Ja altijd
Vroeg vrij, dat is dan wel weer relaxedquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vind het wel fijn, eigenlijk.
Ja druk...quote:
Hoezo denken ze dat dan?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:09 schreef Leef-Mijn-Liefde het volgende:
[..]
Ja druk...
Lijkt alsof ze hier weten dat ik zit te chatten
Behalve dat ik binnenkort ehm... de rode vlag buiten heb hangen :S
Ik ook. Waar heb je slaap nou voor nodig. Werken is geld en voldoening in een. Ik voel me tof dat ik werk EN mensen help en blabla. En ik krijg er nog salaris voor ook.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vind het wel fijn, eigenlijk.
Ik nam ook altijd suiker en melk, maar als je veel koffie drinkt zet dat nogal aan....quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je lijkt op een vriend van me, die neemt ook altijd 1 zoetje!
Dan heb je beter werk dan dat ik doequote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ook. Waar heb je slaap nou voor nodig. Werken is geld en voldoening in een. Ik voel me tof dat ik werk EN mensen help en blabla. En ik krijg er nog salaris voor ook.
Moet je maandag weer onder een brug?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet
Uitleg van de nieuwe servers.
En sowieso niet naar huis
Meer lola om seks mee te hebben van te houden toch?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik nam ook altijd suiker en melk, maar als je veel koffie drinkt zet dat nogal aan....
dat is wel zoquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ook. Waar heb je slaap nou voor nodig. Werken is geld en voldoening in een. Ik voel me tof dat ik werk EN mensen help en blabla. En ik krijg er nog salaris voor ook.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:11 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Moet je maandag weer onder een brug?
Of ga je naar je meisie toe?
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Meer lola om seks mee te hebben van te houden toch?
Hoezo?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan heb je beter werk dan dat ik doe
Dat zeker, maar ik zit nu ook niet in de zorg hoor. Horeca/huishouding.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is wel zo
ik mis de zorg wel wat dat betreft was wel enorm dankbaar
Mijn werk is niet echt uitdagend te noemen. Als je in dagcijfers kijkt zie je het resultaat (500+ posts)quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoezo?Van de week waren er mensen die uit hun huis moesten want dat was afgebrand. Die waren zo lief en hadden een hond bij zich. Heb wel effe bij die hond gezeten en geaaid.
dat is wel leuk danquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat zeker, maar ik zit nu ook niet in de zorg hoor. Horeca/huishouding.Tijdelijk, maar wel super en nostalgie en geweldig. Niet zomaar huishouding en horeca.
Nja, ik zou dan denken dat FOK! ook geen uitdaging is en ander werk te gaan zoeken. Op dit moment verkloot je je tijd gewoon door een baan aan te houden die het niet is voor je. En door te FOK!en terwijl je in die tijd wel iets zou kunnen doen wat beter is voor je. In ieder geval je hersens up to date houden en iets doen wat interessant is.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn werk is niet echt uitdagend te noemen. Als je in dagcijfers kijkt zie je het resultaat (500+ posts)
Half 5 is een lange dag jaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:18 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik ga heeeel lekker. Lange dag op school gehad nog 15min dan uit
Dat lijkt me echt geweldig.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is wel leuk dan
ik werk nu 3 middagen als vrijwilliger bij de krinloop beetje andermans troep sorteren voor de winkels
Wat een wijze woordenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nja, ik zou dan denken dat FOK! ook geen uitdaging is en ander werk te gaan zoeken. Op dit moment verkloot je je tijd gewoon door een baan aan te houden die het niet is voor je. En door te FOK!en terwijl je in die tijd wel iets zou kunnen doen wat beter is voor je. In ieder geval je hersens up to date houden en iets doen wat interessant is.
Vanaf half 10. Ben kapotquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Half 5 is een lange dag ja
Jeej zu hause
Ow, dan doe je het via de DM joh... mag ook hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een meisje, weet niet of ik het hier mag verkondigen
Heb ik gezegd dat FOK! een uitdaging is dan?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nja, ik zou dan denken dat FOK! ook geen uitdaging is en ander werk te gaan zoeken. Op dit moment verkloot je je tijd gewoon door een baan aan te houden die het niet is voor je. En door te FOK!en terwijl je in die tijd wel iets zou kunnen doen wat beter is voor je. In ieder geval je hersens up to date houden en iets doen wat interessant is.
Volgensmij mag jij bij je moeder slapen maandag..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:19 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ow, dan doe je het via de DM joh... mag ook hoor
nou sommige klanten zijn ronduit grof als je uitlegt waarom je bepaalde dingen niet kan aan nemen en dan heb ik mega vele moeite om netjes te blijvenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt geweldig.Het liefst wil ik een eigen winkel. Lekker tweedehandjes en vintage dingen enzo. <3
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgensmij mag jij bij je moeder slapen maandag..
Vraag lolaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:19 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ow, dan doe je het via de DM joh... mag ook hoor
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
quote:
Naaisquote:
Moet er wel zijn thoquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb ik gezegd dat FOK! een uitdaging is dan?
Ik ben het wel met je eens, en ik ben ook bezig met ander werk zoeken
Leg uitquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
He ik heb niks over slapen gezegdquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Cryo met de kids naar Oma en Vin slaapt maandag niet thuis![]()
Kweetniet hoor
Nou, of je nou wel of niet slaapt, je slaapt niet thuis..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
He ik heb niks over slapen gezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |