goed hoor en met jou?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:15 schreef Leef-Mijn-Liefde het volgende:
Het is gister nog allemaal goedgekomen.
Mag nog een dag blijven
Hoe is het met iedereen hier?
Maar als hij amper op de speciale-dental-brokjes kouwt, heeft het dan nog wel effect?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Veelvoorkomende oorzaak van tandsteen bij brokkeneters is het feit dat ze brokken eten. De bestanddelen worden week als er kwijl/water bij komt en blijft plakken waardoor tandsteen wordt gevormd. In dit geval zou ik dus de brokjes die hij zo naar binnen schrokt geven omdat hij die niet zo goed kauwt waardoor er weinig aan de tanden kan blijven plakken.
Tenzij hij weer echt als een achterlijke schrokt en de brokken helemaal niet kauwt en meteen doorslikt.
Alcohol killt bacteriënquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:20 schreef fietsie het volgende:
Tamashii ik ben zelf chronisch-keelontsteking-klant en in die periodes gorgel ik met regelmaat savonds met sterke drank; dat helpt in mijn ogen -echt-.
De huisarts blijft echter maar aandringen op gorgelen met een lichte zoutoplossing.....
Just like everybody else does.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
I am human and I need to be loved lalalala
Ah, boks. Ik heb in Februari getwijfeld om mijn amandelen weg te laten halen omdat ik vaste klant bij de kno ben. Maar ze wilde er maar een weghalen omdat ik min of meer geboren ben met een soort van afwijking en dan zou het te lastig worden en weet ik veel wat voor shit. Dus ik heb het niet gedaan, bovendien vond ik het echt heel eng. Nu is het dus weer de eerste keer sinds die tijd dat ik keelpijn heb. Dus ben opzich tevreden, maar een goede oplossing heb ik nog niet gevonden. En om nou altijd maar aan de drank te gaan. Maar ik merk het eigenlijk nu al wel, 3 slokjes en ik heb geen pijn meer.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:20 schreef fietsie het volgende:
Tamashii ik ben zelf chronisch-keelontsteking-klant en in die periodes gorgel ik met regelmaat savonds met sterke drank; dat helpt in mijn ogen -echt-.
De huisarts blijft echter maar aandringen op gorgelen met een lichte zoutoplossing.....
Alles, kan me niet concentreren. Problemen thuis en niemand om ermee te praten omdat me beste vriend me godverdomme negeert door een potje fifa.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:18 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Altijd goed als jij binnenkomt wandelen toch?![]()
Wat is er kut aan deze dag behalve het weer?
Alcohol is wel weer slecht voor de stembandenquote:
Helpt het dan niet om na de koffie sochtends iets te pakken wat je langzaam op kan eten en in jehanden kunt houden, na het eten een kopje koffie, en na de seks samen lekker douchen?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:21 schreef Leef-Mijn-Liefde het volgende:
Ik kan best goed niet roken behalve;
1 s'Ochtends bij mijn bakje koffie
2 Na het eten
3 Cliché... maar na de sex.
GRRRRRRR hou me tegen
In feite wel. Ik moet eerlijk zeggen dat ik sowieso niet zo'n voorstander van die speciale dentaldingen ben omdat ze vaak beweren iets te doen maar dat niet doen, het hele probleem met brokken is de structuur wanneer deze nat wordt, vergelijk het met chips eten, dat blijft ook zo lekker aan de tanden plakken, als wij dat niet wegpoetsen hebben wij ook alle problemen van dien.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:21 schreef Cryothic het volgende:
ff Lola voor zijn...
[..]
Maar als hij amper op de speciale-dental-brokjes kouwt, heeft het dan nog wel effect?
Dan kun je er net zo goed goedkope brokken in gooien die hij amper kouwt. Toch?
Komt wel goed want jij bent oke! holle holleeee.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:22 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Alles, kan me niet concentreren. Problemen thuis en niemand om ermee te praten omdat me beste vriend me godverdomme negeert door een potje fifa.
Ik heb toen op aanraden van de huisarts royal canin oral gekocht, en hoewel ik eerst dacht dat het gewoon geldklopperij zou zijn, bleek het bij de volgende controle toch wel een heel stuk beter te zijn, en die dikke schrokte ook alles naar binnen, was niet voor niets 2 kilo te zwaarquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:21 schreef Cryothic het volgende:
ff Lola voor zijn...
[..]
Maar als hij amper op de speciale-dental-brokjes kouwt, heeft het dan nog wel effect?
Dan kun je er net zo goed goedkope brokken in gooien die hij amper kouwt. Toch?
Hoef toch geen zangeres te worden.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:23 schreef Leef-Mijn-Liefde het volgende:
[..]
Alcohol is wel weer slecht voor de stembanden
Tja, nu even niet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Komt wel goed want jij bent oke! holle holleeee.
stoppen met roken is killing moeilijk i knowquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:21 schreef Leef-Mijn-Liefde het volgende:
Ik kan best goed niet roken behalve;
1 s'Ochtends bij mijn bakje koffie
2 Na het eten
3 Cliché... maar na de sex.
GRRRRRRR hou me tegen
Gewoon overheen zetten. Die vriend is ook dom dan, dat is toch niks. Lijkt wel een girlsfight.quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoef toch geen zangeres te worden.
Tandsteen bij deze kater poetjes je niet meer zo 123 wegquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
In feite wel. Ik moet eerlijk zeggen dat ik sowieso niet zo'n voorstander van die speciale dentaldingen ben omdat ze vaak beweren iets te doen maar dat niet doen, het hele probleem met brokken is de structuur wanneer deze nat wordt, vergelijk het met chips eten, dat blijft ook zo lekker aan de tanden plakken, als wij dat niet wegpoetsen hebben wij ook alle problemen van dien.
Wat je beter kan doen is eens in de zoveel tijd de tanden poetsen met een oude tandenborstel, of overstappen op vers vlees.
Gisteravond dook het hier weer op: 2x met uur tussenpauze gegorgeld met Single-Malt en om 20:00 naar bed gegaan. Vanmorgen helaas om 5:20 op (kleine uk kon inet meer slapen) maar t is minder erg -nu- dan gister rond deze tijd.....quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ah, boks. Ik heb in Februari getwijfeld om mijn amandelen weg te laten halen omdat ik vaste klant bij de kno ben. Maar ze wilde er maar een weghalen omdat ik min of meer geboren ben met een soort van afwijking en dan zou het te lastig worden en weet ik veel wat voor shit. Dus ik heb het niet gedaan, bovendien vond ik het echt heel eng. Nu is het dus weer de eerste keer sinds die tijd dat ik keelpijn heb. Dus ben opzich tevreden, maar een goede oplossing heb ik nog niet gevonden. En om nou altijd maar aan de drank te gaan. Maar ik merk het eigenlijk nu al wel, 3 slokjes en ik heb geen pijn meer.
Kan je altijd doenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:23 schreef LovelyLady het volgende:
Oh en Samzz:
Ik kijk het wel even aan ... de DA zei: zo groot mogelijke brokken of speciale brokken voor het gebit
Liever wel ja, maar jij hebt me niet horen zingen.quote:
Ik kan het gewoon nog lezenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, half. Berichten krijg je alsnog te zien, alleen dan wazig
.
Nee, dat moet je weg laten halen. Die zal van de brokken denk ik ook niet minder worden...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:24 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tandsteen bij deze kater poetjes je niet meer zo 123 weg
Hihi... En wat bedoelde je dan met iets dat ik kan vastpakken en langzaam op kan eten... viezerikquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Helpt het dan niet om na de koffie sochtends iets te pakken wat je langzaam op kan eten en in jehanden kunt houden, na het eten een kopje koffie, en na de seks samen lekker douchen?
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Liever wel ja, maar jij hebt me niet horen zingen.
charmedquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
I am human and I need to be loved lalalala
Ik begeleid wel op de gitaarquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat wordt wel tijd ja.. mooi duetje, gewoon dronken dan eh :$
Oh, ik de drumsquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik begeleid wel op de gitaar
Een chocolade-koekje?? is niets viezerikkerigs aan toch ?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:25 schreef Leef-Mijn-Liefde het volgende:
[..]
Hihi... En wat bedoelde je dan met iets dat ik kan vastpakken en langzaam op kan eten... viezerik
Eerlijk gezegd vind ik roken gewoon zo lekker
Is whiskey dan ook goed? Want mijn vriend zei bijvoorbeeld dat je beter niet met likeur dat kon doen maar echt vet-vrije alcohol zeg maar.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gisteravond dook het hier weer op: 2x met uur tussenpauze gegorgeld met Single-Malt en om 20:00 naar bed gegaan. Vanmorgen helaas om 5:20 op (kleine uk kon inet meer slapen) maar t is minder erg -nu- dan gister rond deze tijd.....
Oké, aanbod ingetrokkenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ja hallo.. nu wil ze helemaal niet meer zo
ach voor sommige stijlen is het wel goed om een rauwe stem te hebbenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Liever wel ja, maar jij hebt me niet horen zingen.
tatu, kan ook nogquote:
Weg laten halen kost 400/500 euroquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat moet je weg laten halen. Die zal van de brokken denk ik ook niet minder worden...
Maar het principe erachter snap je wel, toch?
Ja, dat snap ikquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat moet je weg laten halen. Die zal van de brokken denk ik ook niet minder worden...
Maar het principe erachter snap je wel, toch?
OOOOOOHHHHH chocolade hmmm...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Een chocolade-koekje?? is niets viezerikkerigs aan toch ?
Ja tuurlijk; is net zo "schoon"quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is whiskey dan ook goed? Want mijn vriend zei bijvoorbeeld dat je beter niet met likeur dat kon doen maar echt vet-vrije alcohol zeg maar.
is ook zo het gaat hand in hand met mijn ochtendkoffiequote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:25 schreef Leef-Mijn-Liefde het volgende:
[..]
Hihi... En wat bedoelde je dan met iets dat ik kan vastpakken en langzaam op kan eten... viezerik
Eerlijk gezegd vind ik roken gewoon zo lekker
He jij hierquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:28 schreef Leef-Mijn-Liefde het volgende:
[..]
OOOOOOHHHHH chocolade hmmm...
Het idee is:quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:28 schreef Leef-Mijn-Liefde het volgende:
[..]
OOOOOOHHHHH chocolade hmmm...
I love the Smiths...quote:
voor zover ik weet wel ja.. dacht ikquote:
there is a light that never goes outquote:
Hahahahahaa.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik begeleid wel op de gitaar
Graag gedaanquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:29 schreef Leef-Mijn-Liefde het volgende:
[..]
I love the Smiths...
Big Mouth Strikes again,
Please, please, please...
Goeie voor spotify. bedankt kingtoppie
Dat is prijzig ja. Maar goed, het gaat ook niet vanzelf weg en ik denk niet dat die brokken er voor gaan zorgen dat het helemaal weggaat, misschien ietsje, of er komt niks bij.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weg laten halen kost 400/500 euro
Heeft poezebeest echt stukken tandsteen? Ik zweer echt bij Royal canin oral, Bij die dikke van mij met hartruis en tandsteen zijn we mooi onder een operatie uitgekomen, en tanden poetsen bij de kat.... ik ben gehecht aan mn vingersquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weg laten halen kost 400/500 euro
Die kat van mij had echt hele brokken op zn tanden zitten, en t was of opereren, maar daar waren ze geen voorstander van omdat ie een hartruisje had, en dus eerst brokken proberen, dat werkte voor hem wel, Maar dat zal ook per kat wel verschillen, Ik vond het uiteindelijk die 35 euro pmnd wel waardquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is prijzig ja. Maar goed, het gaat ook niet vanzelf weg en ik denk niet dat die brokken er voor gaan zorgen dat het helemaal weggaat, misschien ietsje, of er komt niks bij.
Maar dat is uitproberen.
Sowieso! Gewoon county of blues gaan doen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
ach voor sommige stijlen is het wel goed om een rauwe stem te hebben
of krijsende black metalquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sowieso! Gewoon county of blues gaan doen.
Royal Canin zou eventueel nog wel kunnen helpen, jaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Die kat van mij had echt hele brokken op zn tanden zitten, en t was of opereren, maar daar waren ze geen voorstander van omdat ie een hartruisje had, en dus eerst brokken proberen, dat werkte voor hem wel, Maar dat zal ook per kat wel verschillen, Ik vond het uiteindelijk die 35 euro pmnd wel waard
Ja psies .. nahja we zien wel ff hoe het is met die brokkiesquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is prijzig ja. Maar goed, het gaat ook niet vanzelf weg en ik denk niet dat die brokken er voor gaan zorgen dat het helemaal weggaat, misschien ietsje, of er komt niks bij.
Maar dat is uitproberen.
headbangende metalvorkjes bij de snackbarquote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
headbangende metalvorkjes bij de snackbar
Wij hebben al een kat op dieetvoer zitten ivm blaasgruisquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Die kat van mij had echt hele brokken op zn tanden zitten, en t was of opereren, maar daar waren ze geen voorstander van omdat ie een hartruisje had, en dus eerst brokken proberen, dat werkte voor hem wel, Maar dat zal ook per kat wel verschillen, Ik vond het uiteindelijk die 35 euro pmnd wel waard
goeie ouwe tijd.. toen ik nog jong ende vitaal was :$quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Anyway, ik ben er weg van, ga me nu echt even nuttig maken![]()
![]()
[..]
![]()
Ik geloof er heul niks van dat je nu oud bentquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
goeie ouwe tijd.. toen ik nog jong ende vitaal was :$
Waar ken ik dat vanquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Pourquoi?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:34 schreef Grijsbaard het volgende:
SJEMINEE.. de vriend van mijn broertje is ZOOO gierig!!
Pak t af en doe:quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:34 schreef Grijsbaard het volgende:
SJEMINEE.. de vriend van mijn broertje is ZOOO gierig!!
grijze haren door al die exen van me..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik geloof er heul niks van dat je nu oud bent
![]()
dat weet ik niet? wij deden dat vroegah heel vaakquote:
Hij was jarig en wat krijgt mijn broertje? euroshopper chocoladerepen en meer niet!? Dus een waarde van geeneens 3 euro..quote:
Die grijzen haren zijn dan zeker van hun hoofd afgevallenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
grijze haren door al die exen van me..
nee hoor, valt mee
Ik ken het ergens van, dat weet ik zekerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat weet ik niet? wij deden dat vroegah heel vaak
1 keer trek je de conclusiequote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:35 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Hij was jarig en wat krijgt mijn broertje? euroshopper chocoladerepen en meer niet!? Dus een waarde van geeneens 3 euro..
[..]
goeie ouwe tijd.. toen ik nog jong ende vitaal was :$
Wat is daar gierig aanquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:35 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Hij was jarig en wat krijgt mijn broertje? euroshopper chocoladerepen en meer niet!? Dus een waarde van geeneens 3 euro..
hahahahaha..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die grijzen haren zijn dan zeker van hun hoofd afgevallen
zegt de beschrijving "donderse drekbek" jou iets heel toevallig?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ken het ergens van, dat weet ik zeker
Inderdaad.. wat een sulletje!!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
1 keer trek je de conclusie
quote:
Naja, de beschrijving niet, de uitdrukking ken ik welquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hahahahaha..![]()
[..]
zegt de beschrijving "donderse drekbek" jou iets heel toevallig?![]()
Haha, dé vriend van je broertje geeft hem chocoladerepen?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:35 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Nou waarom vraag je dat? Lijkt me heel simpel.. cadeautje van niet eens 3 euro, chocolade wat niet te vreten is.. en het belangrijkste:quote:
same herequote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat weet ik niet? wij deden dat vroegah heel vaak
was wel zo'n gastje altijd die we zo noemden.. die kwam daar destijds meequote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Naja, de beschrijving niet, de uitdrukking ken ik wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |