Je hebt gelijk, maar zijn komst was toch ook dankzij de tevredenheid van Kittel? Of zoiets in ieder geval. Hij had ook kunnen kiezen voor grotere ploegen (en waarschijnlijk meer geld).quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:02 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Degenkolb was natuurlijk gewoon goed aankoopbeleid, al genoeg laten zien voordat hij van HTC naar Argos kwam.
Klopt helemaal inderdaad. Maar vorig jaar was Tony Martin ook heel dicht bij, maar zat Specialized helaas in de weg. Dat zegt toch wel iets imo.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:05 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar zijn komst was toch ook dankzij de tevredenheid van Kittel? Of zoiets in ieder geval. Hij had ook kunnen kiezen voor grotere ploegen (en waarschijnlijk meer geld).
Naar verluidt betaald Argos juist grof voor die twee renners.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:05 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar zijn komst was toch ook dankzij de tevredenheid van Kittel? Of zoiets in ieder geval. Hij had ook kunnen kiezen voor grotere ploegen (en waarschijnlijk meer geld).
Uiteraard. Iedereen heeft het bij Argos dan wel over een leuk initiatief, een goede groep, een bewonderenswaardige werkwijze, een beloftevolle toekomst, maar uiteindelijk komen die grote namen enkel en alleen op het geld af. Niemand gaat voor minder geld bij een team rijden omdat ze 't zo "tof" vinden, in 't beste geval krijg je een uitbollende veteraan die zich daarmee wil bezig houden, geen jonge veulens.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:56 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Naar verluidt betaald Argos juist grof voor die twee renners.
3 Nederlanders in de top-5:quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:47 schreef FredWielergek het volgende:
Kittel wint maar weer eens, nu in Munsterland giro. Voor Van Hummel trouwens.
Vooral heel knap van Groenewegen. Is pas 19.quote:1 Kittel
2 Van Hummel
3 Van Staeyen
4 Groenewegen
5 Hofland
6 Brambilla
7 Fenn
8 Stallaert
9 Selig
10 Sentjens
(chroome)quote:
Ik heb dit jaar echt genoten van de grote Italiaanse wedstrijden. Milaan-San Remo was een boeiende koers die tot de laatste meters beklijfde, de Giro was tot de slottijdrit spannend. Lombardije en de Tirreno waren ook leuk.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:44 schreef baggerbaas het volgende:
Zaterdag weer de Giro dell'Emilia![]()
En van de mooiste aankomsten in het wielerjaar
Mooiste aankomsten van eendagskoersen:quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:20 schreef Drebbelman het volgende:
De aankomst van Fabian in Siena in de Strade Bianchi was ook mooi
Ik vond de Giro bijzonder saai. Ik ben niet zo'n fan van spannende klassementen die gewoon een gevolg zijn van passief rijgedrag. Een bekermatch waarin geen enkele keer op doel wordt geschoten, is in de 90e minuut ook nog spannend. Dat is een vorm van spanning die ik maar matig kan waarderen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:21 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar echt genoten van de grote Italiaanse wedstrijden. Milaan-San Remo was een boeiende koers die tot de laatste meters beklijfde, de Giro was tot de slottijdrit spannend. Lombardije en de Tirreno waren ook leuk.
Die Kessiakoff is aardig in vorm zo laat in het seizoen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:43 schreef Marcoss het volgende:
Quintana wint GP Emilia
1 Nairo Quintana (MOV)
2 Fredrik Kessiakoff (AST)
3 Franco Pellizotti (AND)
4 Domenico Pozzovivo (COG)
5 Chris Anker Srensen (STB)
6 Matteo Rabottini (FAR)
7 Giovanni Visconti (MOV)
8 Riccardo Chiarini (AND)
Parijs Roubaixquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:33 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Mooiste aankomsten van eendagskoersen:
- Waalse Pijl
- Strade Bianche
- Giro dell'Emilia
Ik mis de muur ook, maar de muur/bosberg is natuurlijk geen aankomst. De aankomst zelf van 2011 en daarvoor was ook niet bijster inspirerend.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:44 schreef thijsdetweede het volgende:
Vandaar ook de doorstreping. Ik mis de muur/bosberg finish nog steeds.
quote:Viatcheslav Ekimov wordt de nieuwe ploegmanager van Katusha. Dat maakte het Russische WorldTour-team, met onder meer Joaquim Rodriguez in de rangen, maandag bekend.
Ex-prof Ekimov volgt de Duitser Hans-Michael Holzer op. Die had in september vorig jaar de rol overgenomen van Andrei Tchmil. De 46-jarige Ekimov komt ook aan het hoofd van het jongerenteam Itera-Katusha.
Het probleem is ook dat Bos een goede stuurman voor zich moet hebben die het e.e.a. durft. Theo kan dat van nature namelijk niet. Hij is absoluut niet de persoon om in de laatste kilometer zijn eigen weg te zoeken als zijn ploeggenoten weg zijn. Dan raakt hij 99 van de 100 keer ingesloten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:55 schreef Marcoss het volgende:
Bij Rabo is het verschil tussen een trein met Renshaw en een trein zonder Renshaw veel te groot. Bol komt nu 2km voor de finish op kop, terwijl hij dan met Bos in zijn wiel in het wiel van n van de andere sprinters moet gaan zitten. Argos doet dat eigenlijk altijd wel goed, met wie ze ook rijden.
Mijn velgen liggen al zowat doordemidden als ik een beetje hard rem, dus nee ik denk het nietquote:
Yep.quote:
Nee was TJS naar wat ik net elders heb gelezen, kon het zelf niet zien. Jammer want dit was echt een aankomst voor hem om top-3 te rijden.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:00 schreef ItaloDancer het volgende:
Slagter werd helemaal van de weg gereden ofzo
of was dat een andere Rabo?
Heb het een tijd geluisterd maar weinig verrassends. Voskamp en Boogerd zaten er.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:58 schreef borisz het volgende:
Langs de Lijn gaat zo op de radio het seizoen evalueren. Met Boogie. Al zal het wellicht vooral over Armstrong gaan.
En tekent direct een tweejarig contract bij Vacansoleil.quote:
Die laatste zin is wel heerlijk naef.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:17 schreef Evertjan het volgende:
http://www.nusport.nl/wie(...)doping-gebruikt.html
moet nu trouwens denken aan Max van Heeswijk en dat interview met Nusport vorig jaar
quote:Fabian Cancellara: ‘Ik denk dat ik de Tour oversla'
‘Ik wil volgend seizoen opnieuw coureur zijn. Terug naar de basis', vertelt Fabian Cancellara aan het einde van een wielerjaar dat hij al na de olympische tijdrit afsloot in augustus. ‘Ik mik in de eerste plaats opnieuw op de Ronde en Parijs-Roubaix. De Tour? Ik denk dat ik die eens oversla.'
Na de E3 in Harelbeke, maar vooral de Ronde van Vlaanderen was hij in Londen aan zijn derde zware crash van het seizoen toe.
Hoe kijk je terug op, qua resultaten, toch wel je zwakste seizoen in jaren?
‘Tot de E3 en de Ronde zag het er fantastisch uit, maar dan kwam vooral die crash in de Ronde, waardoor ik met een verhakkeld sleutelbeen meteen een streep kon trekken door maanden voorbereidingswerk. Dan ben je machteloos. In de Tour herpakte ik me met winst in de proloog. Ik droeg toch een week de leiderstrui.'
'Ik heb die valpartijen geanalyseerd. Aan die vreselijke klap in de Ronde kon ik niets doen. In Londen was het mijn eigen fout. Ik ging te hard door de bocht. Zoals het ook vorig jaar mijn eigen schuld was in de Amstel Gold Race. Philippe Gilbert was toen nog niet klaar met mij. Het is een rare vaststelling: als ik te zeker ben van mezelf, lig ik tegen het asfalt. Alsof ik in de flow van het wenkende succes even niet alert genoeg ben of te slordig rijd in de groep. Ik was er in Londen echt van overtuigd dat ik olympisch kampioen zou worden. ‘
Een van je dromen was ooit de Tour te winnen. Denk je er nog aan, nu met Lance Armstrong het laatste Tour-icoon is gevallen?
‘Neen, sorry. Buiten Oscar Pereiro, Cadel Evans en Bradley Wiggins gingen alle Tourwinnaars voor doping voor de bijl. Ik hoop dat we nu alles hebben gehad. Ik wil ook niet zoals Wiggins of Jurgen Van den Broeck alles opofferen voor de Tour. Ik wil een ander leven hebben. Ik ben naast coureur ook nog familieman. Ik denk zelfs dat ik de volgende Tour oversla. Zeker nu er geen proloog is. Wat heb ik daar nog te bewijzen? Misschien is het interessanter om dan een break te nemen en me voor te bereiden op het tweede gedeelte van het seizoen.'
Nu je het zegt.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:19 schreef Marcoss het volgende:
Opvallend dat hij oud-ploeggenoot Sastre niet in dat rijtje noemt
Ingrijpend nieuws.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
ANP-persalarm 1:RABOBANK STOPT MET SPONSORING PROFESSIONELE WIELERPLOEGEN.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:03 schreef TheArt het volgende:
Enorm drama voor het Nederlandse wielrennen. Dit is vreselijk.
idd, dus het Nederlandse wielrennen zal niet doodgaan zo. Alleen benieuwd wat Argos en Vacansoleil bijvoorbeeld gaan doen, gaan ze massaal de renners overnemen of vinden ze het wel best zo. Als ze uberhaupt ook doorgaan natuurlijkquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:09 schreef TheArt het volgende:
Continentalteam en veldrijders blijven wel gesponsord worden, godzijdank voor dat eerste.
Ik hoop het, zou goed zijn voor de opschoning van de sport. Iedere hypocriet eruit werken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:15 schreef Slobeend het volgende:
Benieuwd of er meer sponsors gaan volgen.
denk dat de meeste ploegen toch al hun selecties rondhadden voor volgend jaar.. maar goed, ze zullen ze niet zomaar links laten liggen. Naast de twee Nederlandse ploegen (met name Argos) zie ik ook bijvoorbeeld Lotto wel als kanshebberquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:18 schreef Blik het volgende:
Benieuwd wat er met Gesink, Mollema, Kruijswijk, ten Dam, etc. gaat gebeuren
Nibali wilde hem als als knecht halen (althans volgens de geruchten). er zullen wel meer hem zien rijden.quote:
Tja, als de ploeg ook opgeheven wordt (geen nieuwe sponsor dus), zullen mannen als Gesink toch ergens aan de bak moeten, en ik denk dat er genoeg kleine ploegen zijn die daar toch wel een plekje voor vrij willen makenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:19 schreef franklop het volgende:
[..]
denk dat de meeste ploegen toch al hun selecties rondhadden voor volgend jaar.. maar goed, ze zullen ze niet zomaar links laten liggen. Naast de twee Nederlandse ploegen (met name Argos) zie ik ook bijvoorbeeld Lotto wel als kanshebber
Precies. Top 10 Vuelta. Die komt echt wel bij een mooie ploeg terecht.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Nibali wilde hem als als knecht halen (althans volgens de geruchten). er zullen wel meer hem zien rijden.
Nou ben benieuwd. De renners zullen niet te lang willen wachten lijkt me.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kans is toch best groot dat er wel een nieuwe sponsor wordt gevonden? Rabo is redelijk goed uit dat rapport gekomen. Niet 1 van de huidige Nederlandse renners wordt genoemd. Ik denk best dat er nog wel bedrijven zijn die willen instappen.
Die nare vent moet zn klep houdenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:21 schreef Slobeend het volgende:
De ploeg gaat verder onder white label volgens Kerckhofs.
Blijkbaar wordt er volgend jaar rondgereden met hetzelfde team, alleen een blanco shirt zonder Rabobankquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:19 schreef franklop het volgende:
[..]
denk dat de meeste ploegen toch al hun selecties rondhadden voor volgend jaar.. maar goed, ze zullen ze niet zomaar links laten liggen. Naast de twee Nederlandse ploegen (met name Argos) zie ik ook bijvoorbeeld Lotto wel als kanshebber
En volgens Renaat Schotte, maar weet niet of hij het van Kerckhofs heeftquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:21 schreef Slobeend het volgende:
De ploeg gaat verder onder white label volgens Kerckhofs.
Klopt dus. Gaan door in 2013, maar zonder sponsornaam.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En volgens Renaat Schotte, maar weet niet of hij het van Kerckhofs heeft
Klinkt goed, maar dan moet er toch alsnog ergens geld vandaan komen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Klopt dus. Gaan door in 2013, maar zonder sponsornaam.
Gewoon vanuit Rabobank. Blijven aan hun verplichtingen voldoen, maar zonder hun naam er meer aan te verbinden.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Klinkt goed, maar dan moet er toch alsnog ergens geld vandaan komen?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:26 schreef franklop het volgende:
Netjes van Rabo dan, dat ze dat wel geregeld hebben
Oh, dat is wel netjes en sportief van Rabo danquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
Gewoon vanuit Rabobank. Blijven aan hun verplichtingen voldoen, maar zonder hun naam er meer aan te verbinden.
Dat is wel super inderdaad.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:26 schreef franklop het volgende:
Contract tot 2016 toch?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:26 schreef franklop het volgende:
Als ze net zoveel gaan winnen als Highroad komt het helemaal goed.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:29 schreef TheArt het volgende:
Het wordt inderdaad een soort heruitgave van het stoppen van T-Mobile. Die stopten op dezelfde manier en daarna ging de ploeg via Stapleton verder als Highroad.
Ja ook, maar als geldschieter hadden ze dat ook kunnen afkopenquote:
Hypocriet idd.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:36 schreef TheArt het volgende:
Wat flauw, Rabo wil waarschijnlijk wel aanblijven als persoonlijke sponsor van Vos t/m Rio 2016
twitter:Sander_Slager twitterde op vrijdag 19-10-2012 om 09:41:32Bevestigd: ProTeam n jaar verder, voor Continentale ploeg 'is goede oplossing gevonden'. (NOS) reageer retweet
Idd, ze wint alles. Dat kan geen zuivere koffie zijn.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:45 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Idd. Als er iemand stijf staat van de dope...
Tijd dat die gepakt wordt vanwege doping.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:36 schreef TheArt het volgende:
Wat flauw, Rabo wil waarschijnlijk wel aanblijven als persoonlijke sponsor van Vos t/m Rio 2016
Inderdaad, wat triesttwitter:AnnavdBreggen twitterde op vrijdag 19-10-2012 om 09:49:23En ineens wordt het vrouwenwielrennen wel gelijk getrokken aan het mannenwielrennen?! #oneerlijk #rabobank reageer retweet
Als er nou 1 gepakt was met doping daar (ook al was het in 2002)....maar zelfs dat nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:52 schreef TheArt het volgende:
Inderdaad, wat triesttwitter:AnnavdBreggen twitterde op vrijdag 19-10-2012 om 09:49:23En ineens wordt het vrouwenwielrennen wel gelijk getrokken aan het mannenwielrennen?! #oneerlijk #rabobank reageer retweet
Vrouwenploeg kost geen drol. De vrouwen worden constant achtergesteld en nu moeten ze wel op dezelfde manier behandeld worden
Be-la-che-lijk!
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:19 schreef Blik het volgende:
De tweet van David Millar vat het wat mij betreft allemaal goed samen (kan even niet embedden, twitter geeft foutmelding)
Thanks, de tweede tweet bedoel ik. Vind het redelijk hypotcriet om weg te lopen van de huidige (hopelijk) cleane wielrenners met veel potentiequote:
Verbaasd over hypocriete bankiers?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:44 schreef TheArt het volgende:
Ja hoor, ondersteuning Marianne Vos, rot toch een eind op
Tsja, wat moeten ze dan? Nog tot 1 januari 2014 en dan stoppen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:28 schreef Blik het volgende:
[..]
Thanks, de tweede tweet bedoel ik. Vind het redelijk hypotcriet om weg te lopen van de huidige (hopelijk) cleane wielrenners met veel potentie
Ze hadden veel eerder moeten stoppen als het een issue was. Nu is het wielrennen naar alle waarschijnlijkheid schoon en dan gaan ze ermee kappen omdat er een onderzoek naar buiten komt over hoe het 15 tot 5 jaar geleden in zijn werk ging.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Tsja, wat moeten ze dan? Nog tot 1 januari 2014 en dan stoppen?
Of zegt deze stap veel over wat we straks te horen krijgen in het Rasmussen proces?
Wielrennen is niet schoon. Maar als er een ploeg is waarvan de (ok, nederlandsequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:53 schreef Blik het volgende:
[..]
Ze hadden veel eerder moeten stoppen als het een issue was. Nu is het wielrennen naar alle waarschijnlijkheid schoon en dan gaan ze ermee kappen omdat er een onderzoek naar buiten komt over hoe het 15 tot 5 jaar geleden in zijn werk ging.
In zo'n contract zit natuurlijk wel allerlei conclusies over beeindigen van het contract als er bepaalde zaken gebeuren! Dus kennelijk is het nu een jaar lang doorbetalen, maar geen naam op het shirt, als compromis.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Rabo kan dus helemaal niet stopen per 1 januari 2014Zitten gewoon vast tot 2016.
Werd dus letterlijk gevraagd maar verder dan "er eindigen dan een aantal contracten van een aantal renners" kwam hij niet. Zitten dus gewoon vast.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:56 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
In zo'n contract zit natuurlijk wel allerlei conclusies over beeindigen van het contract als er bepaalde zaken gebeuren! Dus kennelijk is het nu een jaar lang doorbetalen, maar geen naam op het shirt, als compromis.
Inderdaad behoorlijk ironisch, door bankiers beschuldigt worden van onethisch gedragquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:02 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Moah, iedereen ligt nu aan een muilkorf, opgedaan door de juridische afdeling van de bank natuurlijk. bankiers die de waarheid spreken, is natuurlijk wat teveel gevraagd
Onder de grond ja...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:11 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Wel benieuwd of ze mensen die weg willen, laten gaan. Maar de meeste ploegen zitten denk ik al aardig vol. Al zou een Geesink natuurlijk wat makkelijker een plekje vind als ie zou willen.
twitter:merijnzeeman twitterde op vrijdag 19-10-2012 om 11:55:44Here are my PERSONAL reactions #rabobank reageer retweet
twitter:merijnzeeman twitterde op vrijdag 19-10-2012 om 11:56:13Losing Rabobank as sponsor is a result of the sick, hypocrit cycling-world we work in #rabobank reageer retweet
twitter:merijnzeeman twitterde op vrijdag 19-10-2012 om 11:56:37Cycling need a total culture change. There is still too much hypocrisy all around cycling, all people involved in cycling #rabobank reageer retweet
twitter:merijnzeeman twitterde op vrijdag 19-10-2012 om 11:58:16Cycling nowadays: Points-system, ex-dopers welcome in WT, rewarding teams with invitations and worldtour spot despite doping investigations reageer retweet
twitter:merijnzeeman twitterde op vrijdag 19-10-2012 om 11:58:26Teams led and owned by people who were responsible in the black days #rabobank reageer retweet
twitter:merijnzeeman twitterde op vrijdag 19-10-2012 om 11:58:49Teams who want to change, who have a total new philosophy are not supported at all #rabobank reageer retweet
twitter:merijnzeeman twitterde op vrijdag 19-10-2012 om 11:59:10And look what’s happening now. Harold Knebel leaves the sport, while he is a manager who really wants to change the sport #rabobank reageer retweet
twitter:merijnzeeman twitterde op vrijdag 19-10-2012 om 11:59:31He was hit by Dutch media from so many sides. They wanted an old-school manager with cycling knowledge…. #rabobank reageer retweet
twitter:merijnzeeman twitterde op vrijdag 19-10-2012 om 12:00:02The reason I choose Rabobank is the absolute doping free culture of the team nowadays #rabobank reageer retweet
twitter:merijnzeeman twitterde op vrijdag 19-10-2012 om 12:00:57This Rabo stands for a new future and modern philosophy based on topsport-terms: ethics, innovation, coaching,training, teamspirit #rabobank reageer retweet
twitter:merijnzeeman twitterde op vrijdag 19-10-2012 om 12:01:51I will not give up on this dream and this philosophy! I will not give up on the new generation! #rabobank reageer retweet
Kan het voor een groot deel alleen maar beamentwitter:merijnzeeman twitterde op vrijdag 19-10-2012 om 12:02:57Guys like Gesink,Mollema,Bos,Boom and many others need a future in cycling with trustable people around. I will be one of them! #rabobank reageer retweet
Leuk dit, maar oh zo moeilijk te geloven.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:06 schreef TheArt het volgende:
Zeeman met een riedeltje op twitter:twitter:merijnzeeman twitterde op vrijdag 19-10-2012 om 11:55:44Here are my PERSONAL reactions #rabobank reageer retweet
twitter:merijnzeeman twitterde op vrijdag 19-10-2012 om 11:56:13Losing Rabobank as sponsor is a result of the sick, hypocrit cycling-world we work in #rabobank reageer retweet
twitter:merijnzeeman twitterde op vrijdag 19-10-2012 om 11:56:37Cycling need a total culture change. There is still too much hypocrisy all around cycling, all people involved in cycling #rabobank reageer retweet
twitter:merijnzeeman twitterde op vrijdag 19-10-2012 om 11:58:16Cycling nowadays: Points-system, ex-dopers welcome in WT, rewarding teams with invitations and worldtour spot despite doping investigations reageer retweet
twitter:merijnzeeman twitterde op vrijdag 19-10-2012 om 11:58:26Teams led and owned by people who were responsible in the black days #rabobank reageer retweet
twitter:merijnzeeman twitterde op vrijdag 19-10-2012 om 11:58:49Teams who want to change, who have a total new philosophy are not supported at all #rabobank reageer retweet
twitter:merijnzeeman twitterde op vrijdag 19-10-2012 om 11:59:10And look what’s happening now. Harold Knebel leaves the sport, while he is a manager who really wants to change the sport #rabobank reageer retweet
twitter:merijnzeeman twitterde op vrijdag 19-10-2012 om 11:59:31He was hit by Dutch media from so many sides. They wanted an old-school manager with cycling knowledge…. #rabobank reageer retweet
twitter:merijnzeeman twitterde op vrijdag 19-10-2012 om 12:00:02The reason I choose Rabobank is the absolute doping free culture of the team nowadays #rabobank reageer retweet
twitter:merijnzeeman twitterde op vrijdag 19-10-2012 om 12:00:57This Rabo stands for a new future and modern philosophy based on topsport-terms: ethics, innovation, coaching,training, teamspirit #rabobank reageer retweet
twitter:merijnzeeman twitterde op vrijdag 19-10-2012 om 12:01:51I will not give up on this dream and this philosophy! I will not give up on the new generation! #rabobank reageer retweet
Kan het voor een groot deel alleen maar beamentwitter:merijnzeeman twitterde op vrijdag 19-10-2012 om 12:02:57Guys like Gesink,Mollema,Bos,Boom and many others need a future in cycling with trustable people around. I will be one of them! #rabobank reageer retweet
Heb er Nederlandse profploeg bijgezet, dus zal het wel gaan om een Nederlandse multinational ja.quote:
Glorix? Voor een schone wielersport?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:52 schreef TheArt het volgende:
Volgens Kerckhoffs () schijnt er een multinational zijn die gesprekken voert over het opstarten van een nieuwe Nederlandse profploeg.
Daar had ik even overheen gelezen. Maar die kunnen dan mooi de licentie van de Raboploeg overnemen, die toch een nieuwe start willen maken. Dan hoeft het allemaal nog niet slecht te zijn voor het Nederlandse wielrennen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Heb er Nederlandse profploeg bijgezet, dus zal het wel gaan om een Nederlandse multinational ja.
Shell, immers werken die altijd schoonquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Heb er Nederlandse profploeg bijgezet, dus zal het wel gaan om een Nederlandse multinational ja.
Hoe durft iemand die jarenlang zo vuistdiep bij Armstrong heeft gezeten zoiets te tweeten, of hij nou gelijk heeft of niettwitter:grahamwatson10 twitterde op vrijdag 19-10-2012 om 11:33:43From the ashes of Rabo' comes chance for so many lazy, yet talented, cyclists to find true destiny - in a team where they have to perform... reageer retweet
Ja dg.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:36 schreef TheArt het volgende:
Mooi ook dat ik net heb gelezen dat Vos zelf wil dat ze de hele ploeg blijven sponsoren of anders doet ze het niet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:10 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ja dg.Hoe hypocriet wil je het hebben.
Ok, nu is het zeker. Zodra ik mijn rekeningen kan opzeggen, ben ik weg bij ze.
Als klassementsrenner naar Argos gaan is carriremoord.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:19 schreef franklop het volgende:
Naast de twee Nederlandse ploegen (met name Argos)
Dat zou echt ontzettend dapper zijn mocht ze dat doorzetten!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mooi ook dat ik net heb gelezen dat Vos zelf wil dat ze de hele ploeg blijven sponsoren of anders doet ze het niet.
Organonquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:20 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Als je een beetje schoonmaakbedrijf met ballen bent, wordt je nu wielersponsor
Of Calv: 'bij ons rijden ze op een bruine boterham met pindakaas.'quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:20 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Als je een beetje schoonmaakbedrijf met ballen bent, wordt je nu wielersponsor
Begint al behoorlijk concreet te worden met Giant + multinational die het overnemenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Nou ben benieuwd. De renners zullen niet te lang willen wachten lijkt me.
Ze hebben opzich een jaar om te zoeken naar eventueel co sponsor, met alleen de mannenprofs wordt de ploeg natuurlijk veel goedkoper dan het gehele wielerproject van Rabo nu is.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:41 schreef TheArt het volgende:
Giant overweegt de sponsoring over te nemen.
twitter:MichielElijzen twitterde op vrijdag 19-10-2012 om 17:15:24Ik ben goddomme 4 dagen in dienst en ze kappen ermee! Schitterende tijd gehad, dat wel. reageer retweet
prachtig figuur blijft dat ookquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:17 schreef TheArt het volgende:
twitter:MichielElijzen twitterde op vrijdag 19-10-2012 om 17:15:24Ik ben goddomme 4 dagen in dienst en ze kappen ermee! Schitterende tijd gehad, dat wel. reageer retweet
Heldquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:17 schreef TheArt het volgende:
Gewoon omdat ze de omvang van nu niet hadden zien aankomen. Ik ook niet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ben hier echt goed ziek van. Ontzettend hypocriet en laf besluit van Rabo.
Jaar geleden nog met het volle verstand verlengen tot 2016. Alsof ze toen niet alles wist van Armstrong en zijn ploeg. Dat komt toch niet uit de lucht vallen?
Of het moet aan Leipheimer en Barredo liggen, maar als dat de reden is, hadden ze in ieder willekeurig jaar kunnen stoppen. Waarom dan nu pas? Ze hadden dan berhaupt niet hoeven te beginnen. Begonnen in '96, na Gewiss en het begin van het EPO-tijdperk.
Hopelijk komt er een mooie Nederlandse sponsor om de hoek, maar anders gaat het Nederlandse wielrennen en nog slechtere periode tegemoet.
Voor n keer is deze reactie gepast: Rabo
De omvang? Er zijn niet echt dingen naar buiten gekomen waar ik van sta te kijken. De meeste dingen had ik je ook wel kunnen vertellen. Als je dat als directie van Rabo niet had verwacht heb je best wel onder een steen gelegen of ben je naef. Naef zijn is niet echt een goede eigenschap voor de directeur van een bank.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gewoon omdat ze de omvang van nu niet hadden zien aankomen. Ik ook niet.
Uiteindelijk gaat het ze om imago. Als de media ze kapot maken is dat een gegeven. En daar kan je conclusies uit trekken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De omvang? Er zijn niet echt dingen naar buiten gekomen waar ik van sta te kijken. De meeste dingen had ik je ook wel kunnen vertellen. Als je dat als directie van Rabo niet had verwacht heb je best wel onder een steen gelegen of ben je naef. Naef zijn is niet echt een goede eigenschap voor de directeur van een bank.
Ze zijn bezweken door de druk van de media. Dat maakt het laf. Heb gewoon schijt aan de NOS en aan die debiele josti van een Kerckhofs of hoe die droeftoeter ook heet. Om over figuren als Johan Derksen en Tour du Jour-popie jopie tv nog maar te zwijgen.
Imago ga je hier bij veel mensen niet mee redden. Daar zal het om te doen zijn geweest, maar ik betwijfel of ze dan nu een goede stap hebben gemaakt.
Volgend jaar gewoon geen Rabobank meer... Hoe surreel is dat? Sinds de eerste keer dat ik naar wielrennen keek deed Rabo mee. Bizarre gewaarwording.
Dalijk onthuld Tankink dat hij ook doping gebruikt heeft.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:05 schreef Felagund het volgende:
Martijn Zeeman en Bram Tankink zitten vanavond samen bij DWDD. Zal wel een standaardverhaaltje worden, maar toch interessant wat er gezegd wordt.
Ik gok van niet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:06 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Dalijk onthuld Tanking dat hij ook doping gebruikt heeft.
Die bedoelde ik idd.quote:
Ditquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ben hier echt goed ziek van. Ontzettend hypocriet en laf besluit van Rabo.
Jaar geleden nog met het volle verstand verlengen tot 2016. Alsof ze toen niet alles wist van Armstrong en zijn ploeg. Dat komt toch niet uit de lucht vallen?
Of het moet aan Leipheimer en Barredo liggen, maar als dat de reden is, hadden ze in ieder willekeurig jaar kunnen stoppen. Waarom dan nu pas? Ze hadden dan berhaupt niet hoeven te beginnen. Begonnen in '96, na Gewiss en het begin van het EPO-tijdperk.
Hopelijk komt er een mooie Nederlandse sponsor om de hoek, maar anders gaat het Nederlandse wielrennen en nog slechtere periode tegemoet.
Voor n keer is deze reactie gepast: Rabo
2 jaar geledn alweer afegelopen weekquote:Ja, ik had klasse. Ja, ik was geboren om te koersen en om te winnen. In 1994 won ik als 19-jarige de koninginnerit van de Ronde van de Middellandse Zee, op de Mont Faron, voor Davide Cassani en Yevgeni Berzin. Die gasten hadden toen een hematocrietwaarde van 60. Die van mij was 42! Dat ik daar toen won... Ma joeng toch, ongelooflijk! Mijn grootste prestatie was niet die overwinning in Luik-Bastenaken-Luik, maar die op de Mont Faron. Omdat ik toen met ongelijke middelen streed. Zij waren geprepareerd tot en met, door dopingdokters Michele Ferrari en Luigi Cecchini. Terwijl ik... Ik reed bij wijze van spreken rond op water en brood.
Amstel is Heineken. Dus zitten ze eigenlijk al beetje in wielrennen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:45 schreef Pedroso het volgende:
Heineken zou een mooie sponsor zijn. Ze doen normaliter niet aan sponsoring van clubs maar zijn meer van de evenementen. Maar een wielerploeg is niet echt een club en geeft veel internationale exposure. Het bedrag is voor een bedrijf als Heineken ook makkelijk op te brengen.
Het zal wel wishful thinking blijven.
Heineken heeft ook een flinke Mexicaanse divisie, die connectie schijnt het altijd goed te doen bij die ploeg.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:45 schreef Pedroso het volgende:
Heineken zou een mooie sponsor zijn. Ze doen normaliter niet aan sponsoring van clubs maar zijn meer van de evenementen. Maar een wielerploeg is niet echt een club en geeft veel internationale exposure. Het bedrag is voor een bedrijf als Heineken ook makkelijk op te brengen.
Het zal wel wishful thinking blijven.
Amstel is meer een nationaal merk, Heineken is veel internationaler.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:06 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Amstel is Heineken. Dus zitten ze eigenlijk al beetje in wielrennen.
Lekker opzuipen met hun relatiesquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:29 schreef Sheepcidus het volgende:
Ben benieuwd wat Rabobank nu gaat doen met de vrijgekomen sponsorgelden.
twitter:MichielElijzen twitterde op zaterdag 20-10-2012 om 15:19:56Beste meneer Leipheimer, na uw weergaloze auditie delen wij u bij deze mede dat u de rol van Mini-Me krijgt in de nieuwe Austin Powers film. reageer retweet
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:21 schreef TheArt het volgende:
twitter:MichielElijzen twitterde op zaterdag 20-10-2012 om 15:19:56Beste meneer Leipheimer, na uw weergaloze auditie delen wij u bij deze mede dat u de rol van Mini-Me krijgt in de nieuwe Austin Powers film. reageer retweet
twitter:MichielElijzen twitterde op zaterdag 20-10-2012 om 15:31:16Leipheimer is jarenlang door de mazen van het net gekropen. Is ook niet moeilijk als je 1.23m bent. reageer retweet
twitter:MichielElijzen twitterde op zaterdag 20-10-2012 om 15:38:18Leipheimer kijkt uit naar zijn comeback. Tot die tijd staat ie met een puntmuts en een kruiwagen in mijn voortuin. reageer retweet
Voor een tamelijk matige ex-wielrenner heeft hij wel een tamelijk grote bek ja.quote:
Als niemand doping had gebruikt, had hij in Peking de tijdrit gewonnenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Voor een tamelijk matige ex-wielrenner heeft hij wel een tamelijk grote bek ja.
Proloog Eneco Tour gewonnen dacht ik.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Toch nog een keer Nederlands kampioen als ik me goed herinner
Omdat hij ongeveer als enige op een droger parcours reedquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:13 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Proloog Eneco Tour gewonnen dacht ik.
Zowat de laatste dominosteen die niet om mocht vallen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:15 schreef debeterebob het volgende:
Damn, zelfs Bassons hangt een schorsing boven het hoofd![]()
http://wielrennen.startpa(...)schorst#msg-16018805quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:17 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Zowat de laatste dominosteen die niet om mocht vallen.
Dat wil niet zeggen dat je dan grappig bent.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Toch nog een keer Nederlands kampioen als ik me goed herinner
Dan zal ie wel meer gemiste testen hebben.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:17 schreef debeterebob het volgende:
[..]
http://wielrennen.startpa(...)schorst#msg-16018805
Z'n prestaties in het verleden maken mij niet zoveel uit, hij heeft wel humor en is niet saai.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Voor een tamelijk matige ex-wielrenner heeft hij wel een tamelijk grote bek ja.
Dit was een test na een wedstrijd, niet eentje buiten competitie. In het eerste geval ben je volgens mij meteen de klos, in het tweede geval ben je pas de klos als je binnen een bepaalde periode 3 controles mist.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:05 schreef Zelva het volgende:
[..]
Dan zal ie wel meer gemiste testen hebben.
Tenzij je voetbalt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:42 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dit was een test na een wedstrijd, niet eentje buiten competitie. In het eerste geval ben je volgens mij meteen de klos, in het tweede geval ben je pas de klos als je binnen een bepaalde periode 3 controles mist.
quote:De 37-jarige Braziliaanse voetbalvedette Juninho hoeft zijn schoenen nog niet op te bergen. De hoogste Braziliaanse sportrechtbank besliste hem geen schorsing op te leggen voor een incident met dopinginspecteurs dat vorige maand plaatsvond na een competitiewedstrijd met zijn club Vasco da Gama. De middenvelder krijgt alleen een waarschuwing.
Juninho was op 23 september uitgeloot om zich na de match tegen Ponte Preta aan te bieden voor de dopingcontrole. Tegen de regels in, ging hij na de wedstrijd eerst naar de kleedkamer alvorens de dopingcontrole af te leggen. De test bleek later negatief.
Volgens de Braziliaanse regelgeving riskeerde Juninho tot twee jaar schorsing, wat zeker het einde van zijn carrire zou hebben betekend. De sportrechter gaf de ex-speler van Lyon enkel een waarschuwing.
Een andere Braziliaanse speler, Ricardo Bema van Fluminense, moest zich voor gelijkaardige feiten eveneens verantwoorden en kreeg dezelfde ‘straf’.
LBLquote:Op zondag 21 oktober 2012 13:33 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik zal ze niet missen, je ziet ze buiten de Tour nog niet.
Doe je Frnk toch tekort mee hoor.quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:33 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik zal ze niet missen, je ziet ze buiten de Tour nog niet.
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:14 schreef marcodej het volgende:
Bevestigd voor Tour '13: Ventoux, 2x Alpe in dezelfde etappe, finish in Parijs om half tien 's avonds.
Dat laatste lijkt me wel apart, hopelijk is het geen sfeerdoderquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:14 schreef marcodej het volgende:
Bevestigd voor Tour '13: Ventoux, 2x Alpe in dezelfde etappe, finish in Parijs om half tien 's avonds.
Enig idee waar dat vandaan komt? Lijkt wel wat op Shimano Nunspeet volgens mij, waar ik gewerkt hebquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:45 schreef TheArt het volgende:
Ziet eruit dat ze aan het testen zijn:
[ afbeelding ]
Dan gaan in Florence alle dopeurs dus definitief voor de bijl.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:35 schreef marcodej het volgende:
Mascotte voor WK 2013 is... Pinocchio.
Geen geintje, komt uit de streek.
Oeh, wetenschappelijke benadering, dat wordt wat komende Tour!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:45 schreef TheArt het volgende:
Ziet eruit dat ze aan het testen zijn:
[ afbeelding ]
Het nieuwe wielrennen en allesquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Oeh, wetenschappelijke benadering, dat wordt wat komende Tour!
quote:Mannen
Robert Gesink, Bauke Mollema en Niki Terpstra
quote:Vrouwen
Anna van der Breggen, Annemiek van Vleuten en Marianne Vos
Gesink en Mollema de voorkeur geven t.o.v. Boomquote:Talent
Michiel van der Heijden, Moreno Hofland en Daan Olivier
Ik zou zeggen: Terpstra, Ten Dam en Boom.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:26 schreef TheArt het volgende:
Nominaties wielrenner van het jaar
[..]
[..]
[..]
Gesink en Mollema de voorkeur geven t.o.v. BoomEcht, die Club van 48 is gestoord.
Terpstra, Boom en Gesink lijkt mij het meest logisch. Wat heeft Ten Dam meer gepresteerd dan Gesink dit jaar?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: Terpstra, Ten Dam en Boom.
Beste Nederlander in de Tourquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Terpstra, Boom en Gesink lijkt mij het meest logisch. Wat heeft Ten Dam meer gepresteerd dan Gesink dit jaar?
Van Baarle heeft een heel goed seizoen gehad (4 zeges, nog 9e in de Poitou Charantes tussen de profs, 7e in de Kreiz Breizh, 9e in Triptyque, 10e in Normandi, winst in Arno Wallaard Memorial), maar vlak voor het doel van dit jaar naast OT, het WK, brak hij zijn heupkom, waardoor hij de laatste 2 maanden van het seizoen moest missen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:31 schreef Sjoerd102 het volgende:
Mis bij talenten ook veldrijder Mike Theunissen.
Dylan van Baarle won olypia's tour (weet niet wat hij verder dit seizoen bij elkaar heeft gefietst)
Meer dan verwacht in ieder geval. Of mag je dat niet meenemen? Goede Vuelta onder andere.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Terpstra, Boom en Gesink lijkt mij het meest logisch. Wat heeft Ten Dam meer gepresteerd dan Gesink dit jaar?
Gesink eindigde hoger in de Vuelta, en heeft tenminste iets gewonnen (Tour of California).quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Meer dan verwacht in ieder geval. Of mag je dat niet meenemen? Goede Vuelta onder andere.
Maar ik zou op Niki stemmenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gesink eindigde hoger in de Vuelta, en heeft tenminste iets gewonnen (Tour of California).
Boom heeft een WT-ronde gewonnen, Terpstra niet. In voorjaarsklassiekers redelijk gelijkwaardig.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:36 schreef vivelafete het volgende:
Alsof Boom daadwerkelijk iets gepresteerd heeft dit jaar. Doe dan Westra ofzo. Maar goed, het maakt niet zo gek veel uit want Terpstra gaat hem toch terecht winnen.
Boom wint Eneco Tour, wint etappe ZLM Tour, wordt 5e op het WK, 6e in P-R en 11e op de Spelen. Dat noem ik wel iets presteren ja.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:36 schreef vivelafete het volgende:
Alsof Boom daadwerkelijk iets gepresteerd heeft dit jaar. Doe dan Westra ofzo. Maar goed, het maakt niet zo gek veel uit want Terpstra gaat hem toch terecht winnen.
Er moet een waarheidscommisie komen, vind ik.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:26 schreef TheArt het volgende:
Nominaties wielrenner van het jaar
[..]
[..]
[..]
Gesink en Mollema de voorkeur geven t.o.v. BoomEcht, die Club van 48 is gestoord.
Die heb je van Steven Daleboutquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:53 schreef marcodej het volgende:
[..]
Er moet een waarheidscommisie komen, vind ik.
Terpstra n, Boom twee, Westra drie, Gesink vier, Ten Dam vijf. Zoiets zou mijn top vijf dan zijn. Maar er valt best wat voor te zeggen om Westra en Gesink om te ruilen in die top vijf.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
Boom heeft een WT-ronde gewonnen, Terpstra niet. In voorjaarsklassiekers redelijk gelijkwaardig.
Maar het zal, terecht, wel Terpstra worden.
Eerder van der Haar, tenzij veldrijden niet meegenomen wordt voor deze prijs.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:31 schreef Sjoerd102 het volgende:
Mis bij talenten ook veldrijder Mike Theunissen.
Dylan van Baarle won olypia's tour (weet niet wat hij verder dit seizoen bij elkaar heeft gefietst)
Ik zou Boom en Terpstra omruilenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:59 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Terpstra n, Boom twee, Westra drie, Gesink vier, Ten Dam vijf. Zoiets zou mijn top vijf dan zijn. Maar er valt best wat voor te zeggen om Westra en Gesink om te ruilen in die top vijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |