Je hebt het tegen magnetronkoffie hoor.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:43 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Tja ik weet niet maar als je zijn shit zou meemaken zou je ook wel anders piepen.
`Vals voorgeschreven´ is een vaag begrip, antidepressiva is geen middel waarmee je een probleem direct oplost of directe resultaten zijn. De meeste zijn de serotinine heronameremmers, je kan niet meten of je serotinine te langzaam of te snel wordt opgenomen, dus dat kan je alleen maar testen door het te gebruiken. Als het niet blijkt te werken is het dus ´vals voorgeschreven´.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:45 schreef Myraela het volgende:
AD is tegelijkertijd het vaakst vals voorgeschreven medicijn. Mijn moeder kon het krijgen voor de rugpijn. Ik kreeg het aangeboden tijdens mijn therapie.Er word vaak te snel naar gegrepen, vanuit dokters/psychologen begrijp ik dat niet. Maar ik snap ook niet dat iedereen het maar wilt slikken.
En ik hoop voor je dat je dat nog heel lang kuntquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:47 schreef Lokasenna het volgende:
Ik mag mezelf scharen onder mensen met niet echt shit in hun leven
Ik ook. Ik heb het wel lang niet leuk gehad maar dat waren allemaal overgroeibare dingen zonder blijvende schade gelukkig. En het is nu weer leuk zonder al teveel gedane moeitequote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ik hoop voor je dat je dat nog heel lang kunt
Het kan altijd nog misgaan hequote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:47 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb eigenlijk ook weinig te klagen...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:47 schreef Lokasenna het volgende:
Ja maar wat noem je shit?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het kan altijd nog misgaan he
Heeft die webwinkel wel goeie reviews?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:50 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik heb iets besteld maar heb nog geen idee of het verzonden is, heb ook geen bestelbevestiging gehad maar de status online staat op 'afgehandeld'.
Echt shit man.
Ik heb geen vreselijke dingen meegemaakt, maar ik heb last van angsten, en ben er veel mee bezig om er mee om te gaan. Dat bedoel ik van dat niet alles is af te leiden aan je levenssituatie. Maar het punt is hier meer denk ik dat mensen hun levenssituatie telkens de schuld geven van hun angsten of depressies. Daar bereik je geen drol mee, dat voedt het ego en maak je hem kleiner (je zelfbeeld), zodra je dat doet zoekt je ´mind´ naar steeds meer om dat ego groter te maken en denkt dat het via aandacht en zelfmedelijden.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:47 schreef Lokasenna het volgende:
Pabo?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:50 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik heb iets besteld maar heb nog geen idee of het verzonden is, heb ook geen bestelbevestiging gehad maar de status online staat op 'afgehandeld'.
Echt shit man.
Waar heb je dat besteld?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:50 schreef moneyfornothing het volgende:
Echt shit man.
Shit manquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vogelpoep op een nieuwe jas bijvoorbeeld. Het wilde er gelukkig na twee keer wassen al uit
Jup, meeste mensen zeiden er ook bij dat ze 's middags bestelden, en het volgende dag al in huis was. Toen ik bestelde hoopte ik daar ook op, maar zonder bericht van verzending wordt het hem vast niet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heeft die webwinkel wel goeie reviews?
Anders moet je even daarheen bellen morgen
Wat liev, een newbie.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:53 schreef Kimberliedje het volgende:
Zeg ik dan dat jullie dat niet hebben? Nee.
Maargoed, ik ken benzin z'n shit. En die van jullie zal net zo kut zijn net als de mijne. Maar dat wil niet zeggen dat je die jongen nog verder de grond in moet stampen als dat ie al zit. Mag aannemen dat je dat zelf ook niet zo op prijs zou stellen.
Hij trapt zichzelf de grond in. Of voornamelijk de wereld om zich heen. Wij posten al wat langer met die jongen, na een poosje raak je het kusjekroel gedrag wel zat hoor.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:53 schreef Kimberliedje het volgende:
Maargoed, ik ken benzin z'n shit. En die van jullie zal net zo kut zijn net als de mijne. Maar dat wil niet zeggen dat je die jongen nog verder de grond in moet stampen als dat ie al zit. Mag aannemen dat je dat zelf ook niet zo op prijs zou stellen.
Ken je hem persoonlijk dan?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:53 schreef Kimberliedje het volgende:
Thanksquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:53 schreef Kimberliedje het volgende:
Nou het probleem is dat hij vraagt om tips, vervolgens geven we die, en dan wilt hij die niet, want we hebben geen gelijk, en hij weet het beter. De wereld moet veranderen, maar hij niet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:53 schreef Kimberliedje het volgende:
ik ben zo'n beetje vergeten hoe dat wasquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:54 schreef heloef het volgende:
Echt ga alsjeblieft praten over neuken, zelfs dat is nig leuker.
Ja hooooor, gáát het eens een keer ergens overquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:54 schreef heloef het volgende:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:54 schreef heloef het volgende:
Ik mis de sos.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
kloon van stevenmac26
Mooi uitgelegd Faxie, had ik niet beter gekundquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou het probleem is dat hij vraagt om tips, vervolgens geven we die, en dan wilt hij die niet, want we hebben geen gelijk, en hij weet het beter. De wereld moet veranderen, maar hij niet.
En zo gaat het elke keer weer...
Salon shampoo omdat ik vrees dat ik mijn haar doodgeblondeerd heb.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waar heb je dat besteld?![]()
Klinkt als Nelly, ik heb dat gezeik tenminste altijd met Nelly. Ik ontloop Nelly ook gewoon voortaan.
Nog geneukt de laatste tijd?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:54 schreef heloef het volgende:
Je moet van de coke afblijven man, slecht spulquote:
Ik zit de laatste tijd wel heel erg met dit,quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb geen vreselijke dingen meegemaakt, maar ik heb last van angsten, en ben er veel mee bezig om er mee om te gaan. Dat bedoel ik van dat niet alles is af te leiden aan je levenssituatie. Maar het punt is hier meer denk ik dat mensen hun levenssituatie telkens de schuld geven van hun angsten of depressies. Daar bereik je geen drol mee, dat voedt het ego en maak je hem kleiner (je zelfbeeld), zodra je dat doet zoekt je ´mind´ naar steeds meer om dat ego groter te maken en denkt dat het via aandacht en zelfmedelijden.
tl;dr de vicieuse cirkel van zelfmedelijden is ernstig destructief. wat helpt is inzicht in je denkpatroon
Oh, daar heb ik geen ervaringen mee.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Salon shampoo omdat ik vrees dat ik mijn haar doodgeblondeerd heb.![]()
Nelly heb ik trouwens alleen goede ervaringen mee. Alleen laatste bestelling bleef maar open staan omdat de producten nog niet in het magazijn waren, maar toen alles geannuleerd (en lita's gekocht) en had binnen 2 dagen geld weer op mijn rekening staan. Dus dat was eigenlijk ook positief.
Ik zit er niet aan, stevie wel.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je moet van de coke afblijven man, slecht spul
Ik ben zo bij je terug denk er even over na.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik ben zo'n beetje vergeten hoe dat was
Beste neuqseks ervaring kom maar door.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja hooooor, gáát het eens een keer ergens over
Daarmee ben ik het volkomen met je eens want dat doet ie en dat weet ie zrlf volgensmij ook verdomd goed.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij trapt zichzelf de grond in. Of voornamelijk de wereld om zich heen. Wij posten al wat langer met die jongen, na een poosje raak je het kusjekroel gedrag wel zat hoor.
Jup, denk dat ik geluk heb gehad dan. Of jij pech.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik geen ervaringen mee.
Echt? Ik heb er telkens wel iets van gezeur mee.
Ja joh met een Spaanse die was wel goed nat zeg, kreunt ook goed mee.quote:
Beste neukseks ervaring is kontneuken denkik, dat is echt lekkerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben zo bij je terug denk er even over na.
[..]
Beste neuqseks ervaring kom maar door.
Nog wel blond of gaat het naar dat witte?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:58 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jup, denk dat ik geluk heb gehad dan. Of jij pech.
Mijn haar is nu wel echt blondblondblond nu, even wennen. Maar als ik het eerder uitgespoeld had was het nu oranje/geel, dus daar moest het nog doorheen maar nu is het echt liiiiicht blond. First World Problems jwt.
Je hoeft niet per sé hulp te zoeken, je kan ook zelf aan de slag. Zijn genoeg manieren die je zelf kan proberen om er mee om te gaan. Ik heb alles al gedaan en weet wel zo'n beetje wat werkt (bij mij danquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoewel het de laatste paar weken iets beter lijkt te gaan. Maar ik ben ook te laf om er hulp voor te zoeken eigenlijk, dus echt recht op klagen heb ik niet.
Is dat zoquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zit er niet aan, stevie wel.
Dus we moeten 'm maar negeren?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:58 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Daarmee ben ik het volkomen met je eens want dat doet ie en dat weet ie zrlf volgensmij ook verdomd goed.
Maar ik ga hier verder niet over in discussie met wie dan ook. Laat m links liggen als je je er aan ergert oid.
Ik denk dat hoe langer geleden, hoe meer ik het ga vergeten. Zelfs nu lijkt het alleen nog maar als uit een droomquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben zo bij je terug denk er even over na.
Beste standje dan.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:59 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb geen beste neukervaring, want ik ben slecht in vergelijken.
Ja, al is het spotgoedkoop, ik koop het niet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is dat zo
Steven is een cokehead?
Net kwam ik terug en zat het topic nog volop in de Benzinmodus, en nu kom ik wéér terug en zijn we inmiddels hier aanbeland. Sommige dingen veranderen nooitquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Beste neukseks ervaring is kontneuken denkik, dat is echt lekker
Het gedeelte dat ooit enkel hightlights was neigt nu naar wit, de rest is 'gewoon' licht blond.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nog wel blond of gaat het naar dat witte?
Ik vind witblond met dipdye onwijs tof.Het is dat licht mij echt niet zou staan, anders zou ik het meteen doen.
Aha, ja dat hoor ik vaker.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Beste neukseks ervaring is kontneuken denkik, dat is echt lekker
Ik sta in de fok top 100 topposters en ik fok sinds 2004 wat nou newbiequote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, al is het spotgoedkoop, ik koop het niet.
Wat liev, een newbie (2).
En dan je kont in ?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Op je rug liggen en je benen in je nek.
De meeste dingen die in dat topic worden aangeraden heb ik wel geprobeerd. Ik zit er ook wat aan te twijfelen of het wel iets psychisch oplosbaars is, of het niet met beginnende slaap te maken kan hebben, want meestal zijn die momenten zo'n kwartier nadat ik 'weg' ben, dus ik heb er qua gedachten weinig invloed op, ik word gewoon plotseling heel bang wakker.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je hoeft niet per sé hulp te zoeken, je kan ook zelf aan de slag. Zijn genoeg manieren die je zelf kan proberen om er mee om te gaan. Ik heb alles al gedaan en weet wel zo'n beetje wat werkt (bij mij dan)
Ik heb nog wel een aantal plaatjes met een goeie techniek om er weer aan te wennen, staan alleen niet op deze pc geloof ik maar ik kan ze wel voor je opzoeken morgenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik al zolang niet gedaan dat ik het ben verleerd.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een aantal plaatjes met een goeie techniek om er weer aan te wennen, staan alleen niet op deze pc geloof ik maar ik kan ze wel voor je opzoeken morgen
Ik ben als maagd benieuwd hoe nerveus je was op het moment zelf bij de eerste keer en toen je doorkreeg welke kant het op ging. Ook een vraag voor de anderen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk dat hoe langer geleden, hoe meer ik het ga vergeten. Zelfs nu lijkt het alleen nog maar als uit een droom
Als het zelf niet lukt gewoon psychische hulp zoeken, als je een beetje aardig verzekerd bent wordt dat gewoon vergoed. Nee heb je ja kan je krijgen. Ik zou alleen bij riagg uit de buurt blijven.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De meeste dingen die in dat topic worden aangeraden heb ik wel geprobeerd. Ik zit er ook wat aan te twijfelen of het wel iets psychisch oplosbaars is, of het niet met beginnende slaap te maken kan hebben, want meestal zijn die momenten zo'n kwartier nadat ik 'weg' ben, dus ik heb er qua gedachten weinig invloed op, ik word gewoon plotseling heel bang wakker.
Ik pretendeer nog steeds geen ervaring te hebben die met die van anderen te vergelijken is, maar persoonlijk vond ik dat ook niet zo verkeerdquote:
Ik vind pastel kleurtjes erg tof bij licht haar.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:01 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het gedeelte dat ooit enkel hightlights was neigt nu naar wit, de rest is 'gewoon' licht blond.
Zat er trouwens idd over te denken of ombre te doen ipv mijn uitgroei bij te werken, of mijn punten te dipdyen en wel mijn uitgroei weer te blonderen, laatste heb ik dus gedaan. Maar ik weet niet welke kleur en verf enzo voor een dipdye.![]()
En of ik het wel aandurf.
Niet zo nerveus, ik was er wel een soort van mentaal op voorbereidquote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben als maagd benieuwd hoe nerveus je was op het moment zelf bij de eerste keer en toen je doorkreeg welke kant het op ging. Ook een vraag voor de anderen.
Ik moest het onderwerp veranderen kon niks beters verzinnen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:01 schreef Capstan het volgende:
[..]
Net kwam ik terug en zat het topic nog volop in de Benzinmodus, en nu kom ik wéér terug en zijn we inmiddels hier aanbeland. Sommige dingen veranderen nooit
Daar kan ik wat over zeggen, maar liever niet en plein public.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben als maagd benieuwd hoe nerveus je was op het moment zelf bij de eerste keer en toen je doorkreeg welke kant het op ging. Ook een vraag voor de anderen.
Ik. Tis een lang verhaal, als je wilt kan ik het je wel vertellen komende vrijdag.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Jaaaa.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind pastel kleurtjes erg tof bij licht haar.
[ afbeelding ]
Totaal niet gek genoeg.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Je zou het in extentions een keer kunnen proberen. Alleen extentions zijn achterlijk duur.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jaaaa.![]()
Ik zat te denken aan een fel kleurtje die ook nog tof is als pastel, voor als hij vervaagt. Maarja vind het op plaatjes altijd tof, maar geen ideeeee of het wat voor mij is enzo.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jaaaa.![]()
Ik zat te denken aan een fel kleurtje die ook nog tof is als pastel, voor als hij vervaagt. Maarja vind het op plaatjes altijd tof, maar geen ideeeee of het wat voor mij is enzo.
Met dat meisje heb ik het maar 1x gedaan, ik was wel nerveus. ik was by the way in HOOFDDORPquote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Nogal nerveus maar niet echt een negatieve nerveus, was wel nog redelijk jong misschien hielp dat niet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Slaap lekker Myr.quote:
Ik hoop dat het ook zo gaat. Dat ik nog een beetje tijd heb om aan het idee te wennen. Anders ga ik weer met mijn armen zwaaien van verbazing en ik denk niet dat dat een enorme turn on is.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet zo nerveus, ik was er wel een soort van mentaal op voorbereid
Wel herkenbaar, trouwens. Waarschijnlijk niet op dezelfde manier, maar tochquote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet zo nerveus, ik was er wel een soort van mentaal op voorbereid
Ik zou ook flauwvallen van het gebrek aan bloed in m'n hoofd bij jou denk ikquote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nogal nerveus maar niet echt een negatieve nerveus, was wel nog redelijk jong misschien hielp dat niet.
Blijkbaar was ik niet de enige nerveuze, want meneer had een beetje moeite zijn bloedtoevoer constant te houden.
Eigenlijk was dat toen dus niet mijn eerste keer, maar dat terzijde.
Na een paar keer begint het standaard chill te wordenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoop dat het ook zo gaat. Dat ik nog een beetje tijd heb om aan het idee te wennen. Anders ga ik weer met mijn armen zwaaien van verbazing en ik denk niet dat dat een enorme turn on is.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je zou het in extentions een keer kunnen proberen. Alleen extentions zijn achterlijk duur.
Iemand tegenkomen op internet, eerst een tijdje porno heen en weer mailen en over seks praten, en dan is het niet echt meer zo verbazend als het dan echt gebeurt als je elkaar ziet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoop dat het ook zo gaat. Dat ik nog een beetje tijd heb om aan het idee te wennen. Anders ga ik weer met mijn armen zwaaien van verbazing en ik denk niet dat dat een enorme turn on is.
Nee, niet op dezelfde manier, dus. Dat is me al duidelijkquote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iemand tegenkomen op internet, eerst een tijdje porno heen en weer mailen en over seks praten, en dan is het niet echt meer zo verbazend als het dan echt gebeurt als je elkaar ziet.
geilquote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iemand tegenkomen op internet, eerst een tijdje porno heen en weer mailen en over seks praten, en dan is het niet echt meer zo verbazend als het dan echt gebeurt als je elkaar ziet.
Volgens mij werkt haarverf alleen op extentions van echt haar. Maar daar zijn vast wel oplossing voor. Als je het probeert ben ik wel benieuwd naar het resultaat.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]![]()
Briljant.
Heb simpele cheap ass clip ins van de action, die kan ik vast ook wel verven.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou ook flauwvallen van het gebrek aan bloed in m'n hoofd bij jou denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |