abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117533366

:W Van harte welkom in de nieuwe Relatie SC :W

:? Wat is er gebeurd met de oude SC's? :?
Wel, er waren iets te veel slowchat topics, dus het mes is er in gegaan. Nu zijn er nog maar twee, maar deze is het allergezelligst. Die andere mag je dus vergeten! :7

*O* Oké tof, en nu? *O*
Gewoon lekker mee posten. Stel je voor, hossel een date, kots je ex uit, alles mag! Zolang je je maar natuurlijk een beetje aan de regels houdt ;).

SC is niet meer bij te houden, dus gewoon beginnen met posten en accepteren dat als je even niet kijkt, we 2 delen verder zijn! ;)

:D Heel veel plezier :D

Hieronder wat informatie over meets of andere zaken, dit verandert vrij regelmatig, dus hou het goed in de gaten! ;)

Belangrijke mededeling:
Op vrijdag 5 oktober gaan we los in Leiden, SC Relaties presenteert met trots: Project X Leiden.
Nodig al je vriendjes uit, maak een openbaar event aan op Facebook leef je uit, een gesloopte AH en fietsenwerpbattle met de ME zijn het streefdoel.
Start: 20:00
Waar: Leiden dus

Wie komen er: even alle bazen op een rij

heloef (wat een held is dat toch, shined zo hard dat je ogen pijn doen)
Kaneel (pretty boy en tevens VVV gids van Leiden)
Captain_Maximum (neem een doos Lego mee)
Twi (Het is snel en het maakt grappen? Nou ja Twi dus)
Myraela (wat een heldin is dat toch, is zo knap dat je ogen pijn doen)
Fera (ik wacht nog even met de beoordeling)
Magnetronkoffie (wholla, die man is goed)
Muhahaha (ehm, Muhahaha mensen daar hou ik het bij)
Murdera (woorden schieten te kort)

Misschien:
Faxie (Tududududdu FAXMAN Tudududududu....)
MLIG (speachless)
flipper (Daar heb je Flipper Flipper-de-Flapper-de-Flipper Flapper-de-Flipper Wat een dolfijn)
sinterklaaskapoentje (flikker)

Niet omdat het weer eens zo ver weg is:
Joysa
kimberliedje
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_117533381
quote:
12s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 00:43 schreef Kimberliedje het volgende:

[..]

Tja ik weet niet maar als je zijn shit zou meemaken zou je ook wel anders piepen.
Je hebt het tegen magnetronkoffie hoor. :') En daarbij zitten er hier genoeg met een behoorlijk shitload aan crap, ze gaan er alleen anders mee om.
  † In Memoriam † woensdag 3 oktober 2012 @ 00:47:31 #3
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_117533390
quote:
14s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 00:45 schreef Myraela het volgende:
AD is tegelijkertijd het vaakst vals voorgeschreven medicijn. Mijn moeder kon het krijgen voor de rugpijn. Ik kreeg het aangeboden tijdens mijn therapie. :') Er word vaak te snel naar gegrepen, vanuit dokters/psychologen begrijp ik dat niet. Maar ik snap ook niet dat iedereen het maar wilt slikken.
`Vals voorgeschreven´ is een vaag begrip, antidepressiva is geen middel waarmee je een probleem direct oplost of directe resultaten zijn. De meeste zijn de serotinine heronameremmers, je kan niet meten of je serotinine te langzaam of te snel wordt opgenomen, dus dat kan je alleen maar testen door het te gebruiken. Als het niet blijkt te werken is het dus ´vals voorgeschreven´.
:')
pi_117533393
Ik mag mezelf scharen onder mensen met niet echt shit in hun leven _O_
  woensdag 3 oktober 2012 @ 00:48:36 #5
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_117533419
quote:
3s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 00:47 schreef Lokasenna het volgende:
En ik hoop voor je dat je dat nog heel lang kunt
pi_117533438
Ik kijk vanuit een hotelkamer van 300 euro naar de favela's op de berg.

Weinig shit voor mij idd.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_117533445
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 00:48 schreef Royco1 het volgende:

[..]

En ik hoop voor je dat je dat nog heel lang kunt
Ik ook. Ik heb het wel lang niet leuk gehad maar dat waren allemaal overgroeibare dingen zonder blijvende schade gelukkig. En het is nu weer leuk zonder al teveel gedane moeite O+
pi_117533458
quote:
Het kan altijd nog misgaan he :P
pi_117533463
quote:
Ik heb eigenlijk ook weinig te klagen...
pi_117533472
quote:
10s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 00:50 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Het kan altijd nog misgaan he :P
Ja maar wat noem je shit? :P
pi_117533477
Ik heb iets besteld maar heb nog geen idee of het verzonden is, heb ook geen bestelbevestiging gehad maar de status online staat op 'afgehandeld'.

Echt shit man. :(
pi_117533491
quote:
3s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 00:50 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ja maar wat noem je shit? :P
Dingen die shittig zijn :P
pi_117533504
Ik heb genoeg dingen meegemaakt, heb er lang over ingezeten. Ben naar buiten gegaan en nu hard op weg om de leuke ervaringen alles te laten overtreffen. Had ook nog langer binnen kunnen blijven zitten en medelijden met mezelf kunnen hebben. Het is maar wat je leuk lijkt.
pi_117533509
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 00:50 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik heb iets besteld maar heb nog geen idee of het verzonden is, heb ook geen bestelbevestiging gehad maar de status online staat op 'afgehandeld'.

Heeft die webwinkel wel goeie reviews?
Anders moet je even daarheen bellen morgen
  † In Memoriam † woensdag 3 oktober 2012 @ 00:52:13 #15
pi_117533512
quote:
Ik heb geen vreselijke dingen meegemaakt, maar ik heb last van angsten, en ben er veel mee bezig om er mee om te gaan. Dat bedoel ik van dat niet alles is af te leiden aan je levenssituatie. Maar het punt is hier meer denk ik dat mensen hun levenssituatie telkens de schuld geven van hun angsten of depressies. Daar bereik je geen drol mee, dat voedt het ego en maak je hem kleiner (je zelfbeeld), zodra je dat doet zoekt je ´mind´ naar steeds meer om dat ego groter te maken en denkt dat het via aandacht en zelfmedelijden.

tl;dr de vicieuse cirkel van zelfmedelijden is ernstig destructief. wat helpt is inzicht in je denkpatroon
pi_117533519
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 00:51 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dingen die shittig zijn :P
Vogelpoep op een nieuwe jas bijvoorbeeld. Het wilde er gelukkig na twee keer wassen al uit :P
pi_117533523
quote:

Pabo?

pi_117533546
Zeg ik dan dat jullie dat niet hebben? Nee.

Maargoed, ik ken benzin z'n shit. En die van jullie zal net zo kut zijn net als de mijne. Maar dat wil niet zeggen dat je die jongen nog verder de grond in moet stampen als dat ie al zit. Mag aannemen dat je dat zelf ook niet zo op prijs zou stellen.
pi_117533550
quote:

Waar heb je dat besteld? :@

Klinkt als Nelly, ik heb dat gezeik tenminste altijd met Nelly. Ik ontloop Nelly ook gewoon voortaan. :')
pi_117533552
quote:
3s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 00:52 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Vogelpoep op een nieuwe jas bijvoorbeeld. Het wilde er gelukkig na twee keer wassen al uit :P
Shit man :')
pi_117533556
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 00:52 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Heeft die webwinkel wel goeie reviews?
Anders moet je even daarheen bellen morgen
Jup, meeste mensen zeiden er ook bij dat ze 's middags bestelden, en het volgende dag al in huis was. Toen ik bestelde hoopte ik daar ook op, maar zonder bericht van verzending wordt het hem vast niet. :'(
pi_117533560
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 00:53 schreef Kimberliedje het volgende:

Maargoed, ik ken benzin z'n shit. En die van jullie zal net zo kut zijn net als de mijne. Maar dat wil niet zeggen dat je die jongen nog verder de grond in moet stampen als dat ie al zit. Mag aannemen dat je dat zelf ook niet zo op prijs zou stellen.
Wat liev, een newbie.

pi_117533579
quote:

Hij trapt zichzelf de grond in. Of voornamelijk de wereld om zich heen. Wij posten al wat langer met die jongen, na een poosje raak je het kusjekroel gedrag wel zat hoor.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 00:54:42 #24
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_117533582
Echt ga alsjeblieft praten over neuken, zelfs dat is nig leuker.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_117533585
quote:

Ken je hem persoonlijk dan?

En we stampen hem niet de grond in, we vinden het werkelijk onbegrijpelijk dat Benzin zulke oogkleppen op heeft.
pi_117533590
quote:

Thanks O+

Ik denk dat ik zo maar ga slapen, het is wel weer genoeg geweest zo voor vandaag. Welterusten iedereen!
  † In Memoriam † woensdag 3 oktober 2012 @ 00:55:12 #27
pi_117533594
quote:
10s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 00:54 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat liev, een newbie.
kloon van stevenmac26
pi_117533596
quote:

Nou het probleem is dat hij vraagt om tips, vervolgens geven we die, en dan wilt hij die niet, want we hebben geen gelijk, en hij weet het beter. De wereld moet veranderen, maar hij niet.

En zo gaat het elke keer weer...
pi_117533601
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 00:54 schreef heloef het volgende:
ik ben zo'n beetje vergeten hoe dat was :')
  † In Memoriam † woensdag 3 oktober 2012 @ 00:55:26 #30
pi_117533603
quote:
Ja hooooor, gáát het eens een keer ergens over
pi_117533611
quote:

pi_117533628
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 00:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

kloon van stevenmac26
Ik mis de sos.

pi_117533633
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 00:55 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nou het probleem is dat hij vraagt om tips, vervolgens geven we die, en dan wilt hij die niet, want we hebben geen gelijk, en hij weet het beter. De wereld moet veranderen, maar hij niet.

En zo gaat het elke keer weer...
Mooi uitgelegd Faxie, had ik niet beter gekund ^O^
pi_117533635
quote:
14s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 00:53 schreef Myraela het volgende:

[..]

Waar heb je dat besteld? :@

Klinkt als Nelly, ik heb dat gezeik tenminste altijd met Nelly. Ik ontloop Nelly ook gewoon voortaan. :')
Salon shampoo omdat ik vrees dat ik mijn haar doodgeblondeerd heb. :@

Nelly heb ik trouwens alleen goede ervaringen mee. Alleen laatste bestelling bleef maar open staan omdat de producten nog niet in het magazijn waren, maar toen alles geannuleerd (en lita's gekocht :P) en had binnen 2 dagen geld weer op mijn rekening staan. Dus dat was eigenlijk ook positief. :P
pi_117533638
quote:
Nog geneukt de laatste tijd?
  † In Memoriam † woensdag 3 oktober 2012 @ 00:56:34 #36
pi_117533640
quote:
11s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 00:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik mis de sos.
Je moet van de coke afblijven man, slecht spul
pi_117533641
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 00:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Ik heb geen vreselijke dingen meegemaakt, maar ik heb last van angsten, en ben er veel mee bezig om er mee om te gaan. Dat bedoel ik van dat niet alles is af te leiden aan je levenssituatie. Maar het punt is hier meer denk ik dat mensen hun levenssituatie telkens de schuld geven van hun angsten of depressies. Daar bereik je geen drol mee, dat voedt het ego en maak je hem kleiner (je zelfbeeld), zodra je dat doet zoekt je ´mind´ naar steeds meer om dat ego groter te maken en denkt dat het via aandacht en zelfmedelijden.

tl;dr de vicieuse cirkel van zelfmedelijden is ernstig destructief. wat helpt is inzicht in je denkpatroon
Ik zit de laatste tijd wel heel erg met dit,

Angst in het donker

Hoewel het de laatste paar weken iets beter lijkt te gaan. Maar ik ben ook te laf om er hulp voor te zoeken eigenlijk, dus echt recht op klagen heb ik niet.
pi_117533656
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 00:56 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Salon shampoo omdat ik vrees dat ik mijn haar doodgeblondeerd heb. :@

Nelly heb ik trouwens alleen goede ervaringen mee. Alleen laatste bestelling bleef maar open staan omdat de producten nog niet in het magazijn waren, maar toen alles geannuleerd (en lita's gekocht :P) en had binnen 2 dagen geld weer op mijn rekening staan. Dus dat was eigenlijk ook positief. :P
Oh, daar heb ik geen ervaringen mee. :@

Echt? Ik heb er telkens wel iets van gezeur mee. :')
pi_117533662
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 00:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Je moet van de coke afblijven man, slecht spul
Ik zit er niet aan, stevie wel.

woensdag 3 oktober 2012 @ 00:57:45 #40
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_117533674
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 00:55 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

ik ben zo'n beetje vergeten hoe dat was :')
Ik ben zo bij je terug denk er even over na.
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 00:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Ja hooooor, gáát het eens een keer ergens over
Beste neuqseks ervaring kom maar door.
C'est la vie
pi_117533683
quote:
14s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 00:54 schreef Myraela het volgende:

[..]

Hij trapt zichzelf de grond in. Of voornamelijk de wereld om zich heen. Wij posten al wat langer met die jongen, na een poosje raak je het kusjekroel gedrag wel zat hoor.
Daarmee ben ik het volkomen met je eens want dat doet ie en dat weet ie zrlf volgensmij ook verdomd goed.

Maar ik ga hier verder niet over in discussie met wie dan ook. Laat m links liggen als je je er aan ergert oid.
pi_117533685
Let's all warm up to each other at a quaint bar in Ipanema for an happy hour!

Their "petiscos" (finger-food) is extremely brazilian recipes, like pastel de angu (crunchy corn-dough pastel with beef center) or the traditional aipim frito com carne seca (manioc sticks with pulled sun-dried steak).

So that large bottled beers (600ml) will be R$6 and the brazilian recipes are really cheap.

Free entrance... you pay what you consume!

Infos:
Restaurante Brasileirinho
Rua Jangadeiros, 10 (Ipanema General Osório metro exit)

===

jup, leuker dan benzin. Een goeie avond allemaal. :W

pi_117533691
Beste ervaring, lastiglastiglastig.
pi_117533697
quote:
14s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 00:57 schreef Myraela het volgende:

[..]

Oh, daar heb ik geen ervaringen mee. :@

Echt? Ik heb er telkens wel iets van gezeur mee. :')
Jup, denk dat ik geluk heb gehad dan. Of jij pech. :P

Mijn haar is nu wel echt blondblondblond nu, even wennen. Maar als ik het eerder uitgespoeld had was het nu oranje/geel, dus daar moest het nog doorheen maar nu is het echt liiiiicht blond. First World Problems jwt.
pi_117533711
Ik heb geen beste neukervaring, want ik ben slecht in vergelijken.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 00:59:07 #46
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_117533712
quote:
14s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 00:56 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nog geneukt de laatste tijd?
Ja joh met een Spaanse die was wel goed nat zeg, kreunt ook goed mee.

Jij dan?
C'est la vie
  † In Memoriam † woensdag 3 oktober 2012 @ 00:59:12 #47
pi_117533714
quote:
14s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 00:57 schreef heloef het volgende:

[..]

[..]

Beste neuqseks ervaring kom maar door.
Beste neukseks ervaring is kontneuken denkik, dat is echt lekker
pi_117533729
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 00:58 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Jup, denk dat ik geluk heb gehad dan. Of jij pech. :P

Mijn haar is nu wel echt blondblondblond nu, even wennen. Maar als ik het eerder uitgespoeld had was het nu oranje/geel, dus daar moest het nog doorheen maar nu is het echt liiiiicht blond. First World Problems jwt.
Nog wel blond of gaat het naar dat witte?

Ik vind witblond met dipdye onwijs tof. O+ Het is dat licht mij echt niet zou staan, anders zou ik het meteen doen.
  † In Memoriam † woensdag 3 oktober 2012 @ 01:00:16 #49
pi_117533739
quote:
3s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 00:56 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Hoewel het de laatste paar weken iets beter lijkt te gaan. Maar ik ben ook te laf om er hulp voor te zoeken eigenlijk, dus echt recht op klagen heb ik niet.
Je hoeft niet per sé hulp te zoeken, je kan ook zelf aan de slag. Zijn genoeg manieren die je zelf kan proberen om er mee om te gaan. Ik heb alles al gedaan en weet wel zo'n beetje wat werkt (bij mij dan :P)
  † In Memoriam † woensdag 3 oktober 2012 @ 01:00:36 #50
pi_117533746
quote:
12s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 00:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik zit er niet aan, stevie wel.
Is dat zo :o
Steven is een cokehead :o?
pi_117533748
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 00:58 schreef Kimberliedje het volgende:

[..]

Daarmee ben ik het volkomen met je eens want dat doet ie en dat weet ie zrlf volgensmij ook verdomd goed.

Maar ik ga hier verder niet over in discussie met wie dan ook. Laat m links liggen als je je er aan ergert oid.
Dus we moeten 'm maar negeren? :')

Enig idee hoe dit topic ontstaan is? :P
pi_117533753
quote:
14s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 00:57 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik denk dat hoe langer geleden, hoe meer ik het ga vergeten. Zelfs nu lijkt het alleen nog maar als uit een droom
  woensdag 3 oktober 2012 @ 01:00:51 #53
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_117533754
quote:
11s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 00:59 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb geen beste neukervaring, want ik ben slecht in vergelijken.
Beste standje dan.
C'est la vie
  † In Memoriam † woensdag 3 oktober 2012 @ 01:01:10 #54
pi_117533760
quote:
14s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 01:00 schreef heloef het volgende:

[..]

Beste standje dan.
kontneuken terwijl ze ligt op dr buik :9
pi_117533763
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 01:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Is dat zo :o
Steven is een cokehead :o?
Ja, al is het spotgoedkoop, ik koop het niet.

Wat liev, een newbie (2). O+

pi_117533764
quote:

[..]

Beste standje dan.
Op je rug liggen en je benen in je nek.
pi_117533770
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 00:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Net kwam ik terug en zat het topic nog volop in de Benzinmodus, en nu kom ik wéér terug en zijn we inmiddels hier aanbeland. Sommige dingen veranderen nooit :D
pi_117533771
quote:
14s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 00:59 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nog wel blond of gaat het naar dat witte?

Ik vind witblond met dipdye onwijs tof. O+ Het is dat licht mij echt niet zou staan, anders zou ik het meteen doen.
Het gedeelte dat ooit enkel hightlights was neigt nu naar wit, de rest is 'gewoon' licht blond.
Zat er trouwens idd over te denken of ombre te doen ipv mijn uitgroei bij te werken, of mijn punten te dipdyen en wel mijn uitgroei weer te blonderen, laatste heb ik dus gedaan. Maar ik weet niet welke kleur en verf enzo voor een dipdye. :@
En of ik het wel aandurf.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 01:01:54 #59
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_117533774
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 00:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Aha, ja dat hoor ik vaker.
C'est la vie
  † In Memoriam † woensdag 3 oktober 2012 @ 01:01:58 #60
pi_117533777
quote:
12s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 01:01 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, al is het spotgoedkoop, ik koop het niet.

Wat liev, een newbie (2). O+
Ik sta in de fok top 100 topposters en ik fok sinds 2004 wat nou newbie :P
  † In Memoriam † woensdag 3 oktober 2012 @ 01:02:12 #61
pi_117533780
quote:
14s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 01:01 schreef Myraela het volgende:

[..]

Op je rug liggen en je benen in je nek.
En dan je kont in ?
  woensdag 3 oktober 2012 @ 01:02:27 #62
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_117533787
We hebben een nieuw onderwerp?
pi_117533792
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 01:02 schreef Royco1 het volgende:
We hebben een nieuw onderwerp?
Ik constateerde het ook :P
pi_117533799
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 01:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

En dan je kont in ?
Nee, dat heb ik al zolang niet gedaan dat ik het ben verleerd.
pi_117533800
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 01:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Je hoeft niet per sé hulp te zoeken, je kan ook zelf aan de slag. Zijn genoeg manieren die je zelf kan proberen om er mee om te gaan. Ik heb alles al gedaan en weet wel zo'n beetje wat werkt (bij mij dan :P)
De meeste dingen die in dat topic worden aangeraden heb ik wel geprobeerd. Ik zit er ook wat aan te twijfelen of het wel iets psychisch oplosbaars is, of het niet met beginnende slaap te maken kan hebben, want meestal zijn die momenten zo'n kwartier nadat ik 'weg' ben, dus ik heb er qua gedachten weinig invloed op, ik word gewoon plotseling heel bang wakker.
pi_117533805
quote:

[..]

Beste standje dan.
Ik boven natuurlijk :9
  † In Memoriam † woensdag 3 oktober 2012 @ 01:03:41 #67
pi_117533807
quote:
14s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 01:03 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nee, dat heb ik al zolang niet gedaan dat ik het ben verleerd.
Ik heb nog wel een aantal plaatjes met een goeie techniek om er weer aan te wennen, staan alleen niet op deze pc geloof ik maar ik kan ze wel voor je opzoeken morgen
pi_117533814
Ik heb 1 slechte ervaring die ik met niemand deel, en een weekje rechttoerechtaan ;(

Aan mij heb je niet veel in deze discussie ben ik bang :'(
pi_117533817
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 01:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Ik heb nog wel een aantal plaatjes met een goeie techniek om er weer aan te wennen, staan alleen niet op deze pc geloof ik maar ik kan ze wel voor je opzoeken morgen

woensdag 3 oktober 2012 @ 01:04:37 #70
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_117533821
quote:

[..]

Beste standje dan.
doggy
  woensdag 3 oktober 2012 @ 01:04:42 #71
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_117533824
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 01:00 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik denk dat hoe langer geleden, hoe meer ik het ga vergeten. Zelfs nu lijkt het alleen nog maar als uit een droom
Ik ben als maagd benieuwd hoe nerveus je was op het moment zelf bij de eerste keer en toen je doorkreeg welke kant het op ging. Ook een vraag voor de anderen.
C'est la vie
pi_117533835
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 01:04 schreef Royco1 het volgende:

[..]

doggy
Die vind ik nummer 2 denk ik.
  † In Memoriam † woensdag 3 oktober 2012 @ 01:05:21 #73
pi_117533840
quote:
3s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 01:03 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

De meeste dingen die in dat topic worden aangeraden heb ik wel geprobeerd. Ik zit er ook wat aan te twijfelen of het wel iets psychisch oplosbaars is, of het niet met beginnende slaap te maken kan hebben, want meestal zijn die momenten zo'n kwartier nadat ik 'weg' ben, dus ik heb er qua gedachten weinig invloed op, ik word gewoon plotseling heel bang wakker.
Als het zelf niet lukt gewoon psychische hulp zoeken, als je een beetje aardig verzekerd bent wordt dat gewoon vergoed. Nee heb je ja kan je krijgen. Ik zou alleen bij riagg uit de buurt blijven.
En wees niet bang dat ze medicijnen in je willen proppen, een psycholoog mag dat niet eens
pi_117533847
quote:
3s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 01:03 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik boven natuurlijk :9
Ik pretendeer nog steeds geen ervaring te hebben die met die van anderen te vergelijken is, maar persoonlijk vond ik dat ook niet zo verkeerd :P
pi_117533848
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 01:01 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Het gedeelte dat ooit enkel hightlights was neigt nu naar wit, de rest is 'gewoon' licht blond.
Zat er trouwens idd over te denken of ombre te doen ipv mijn uitgroei bij te werken, of mijn punten te dipdyen en wel mijn uitgroei weer te blonderen, laatste heb ik dus gedaan. Maar ik weet niet welke kleur en verf enzo voor een dipdye. :@
En of ik het wel aandurf.
Ik vind pastel kleurtjes erg tof bij licht haar. O+

pi_117533852
quote:
14s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 01:04 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ben als maagd benieuwd hoe nerveus je was op het moment zelf bij de eerste keer en toen je doorkreeg welke kant het op ging. Ook een vraag voor de anderen.
Niet zo nerveus, ik was er wel een soort van mentaal op voorbereid :')
  woensdag 3 oktober 2012 @ 01:05:57 #77
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_117533853
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 01:01 schreef Capstan het volgende:

[..]

Net kwam ik terug en zat het topic nog volop in de Benzinmodus, en nu kom ik wéér terug en zijn we inmiddels hier aanbeland. Sommige dingen veranderen nooit :D
Ik moest het onderwerp veranderen kon niks beters verzinnen. :')
C'est la vie
pi_117533871
quote:

[..]

Daar kan ik wat over zeggen, maar liever niet en plein public. :P
pi_117533875
quote:

[..]

Ik. Tis een lang verhaal, als je wilt kan ik het je wel vertellen komende vrijdag.

Kort antwoord: Ik was bloednerveus, we begonnen te kroelen in bed en ontdekte dat zij naakt was. TOEN wist ik wat er ging gebeuren ;)

Ik moet wel nerveus geweest zijn want na afloop had ik tintelende armen en zo.
Overigens had ik geen probleem hem omhoog te krijgen (was ze te geil voor :@ ).
pi_117533877
quote:
14s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 01:05 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik vind pastel kleurtjes erg tof bij licht haar. O+

[ afbeelding ]
Jaaaa. O+
Ik zat te denken aan een fel kleurtje die ook nog tof is als pastel, voor als hij vervaagt. Maarja vind het op plaatjes altijd tof, maar geen ideeeee of het wat voor mij is enzo.
pi_117533880
quote:

[..]

Totaal niet gek genoeg.
pi_117533901
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 01:07 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Jaaaa. O+
Ik zat te denken aan een fel kleurtje die ook nog tof is als pastel, voor als hij vervaagt. Maarja vind het op plaatjes altijd tof, maar geen ideeeee of het wat voor mij is enzo.
Je zou het in extentions een keer kunnen proberen. Alleen extentions zijn achterlijk duur. :')
pi_117533905
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 01:07 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Jaaaa. O+

en nu cerveja. :9

pi_117533913
Bedtijd. Kusjekroel.
  † In Memoriam † woensdag 3 oktober 2012 @ 01:09:06 #85
pi_117533919
quote:

[..]

Met dat meisje heb ik het maar 1x gedaan, ik was wel nerveus. ik was by the way in HOOFDDORP :')!
Die middag was ik met wat vrienden en die ene chick en ik bleef bij een van die meisjes slapen samen met dat meisje zou ik samen op de kamer gaan. Toen zei degene waar we sliepen zoiets van 'Ohja, als jullie gaan neuken, niet op die bank, die is al eens in elkaar gestort en goed opruimen". Ik dacht toen "OH FFFFFFFFFF---- GAAN WE NEUKEN WAT ALARM"
Die avond toen wisten we allebij wat er zou gebeuren. Maar er was al wat drank in gegaan en het viel allemaal wel mee. Maar door de nervositeit kon ik me minder concentreren op haar lichaam en meer de gedachte van, shit ik moet hem wel omhoog houden :P
pi_117533922
quote:
14s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 01:08 schreef Myraela het volgende:
Bedtijd. Kusjekroel.
Trusten! :)
pi_117533924
quote:

[..]

Nogal nerveus maar niet echt een negatieve nerveus, was wel nog redelijk jong misschien hielp dat niet.
Blijkbaar was ik niet de enige nerveuze, want meneer had een beetje moeite zijn bloedtoevoer constant te houden.
Eigenlijk was dat toen dus niet mijn eerste keer, maar dat terzijde. :')
pi_117533925
quote:
Bedtijd. Kusjekroel.
Welterusten!
pi_117533926
quote:
Bedtijd. Kusjekroel.
Slaap lekker Myr.

woensdag 3 oktober 2012 @ 01:09:40 #90
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_117533932
quote:
3s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 01:05 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik hoop dat het ook zo gaat. Dat ik nog een beetje tijd heb om aan het idee te wennen. Anders ga ik weer met mijn armen zwaaien van verbazing en ik denk niet dat dat een enorme turn on is.
C'est la vie
pi_117533938
quote:
14s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 01:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

en nu cerveja. :9
:9~

En drink ze.
pi_117533945
quote:
3s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 01:05 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Wel herkenbaar, trouwens. Waarschijnlijk niet op dezelfde manier, maar toch :P
pi_117533946
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 01:09 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Nogal nerveus maar niet echt een negatieve nerveus, was wel nog redelijk jong misschien hielp dat niet.
Blijkbaar was ik niet de enige nerveuze, want meneer had een beetje moeite zijn bloedtoevoer constant te houden.
Eigenlijk was dat toen dus niet mijn eerste keer, maar dat terzijde. :')
Ik zou ook flauwvallen van het gebrek aan bloed in m'n hoofd bij jou denk ik :@
  † In Memoriam † woensdag 3 oktober 2012 @ 01:10:41 #94
pi_117533949
quote:
14s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 01:09 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik hoop dat het ook zo gaat. Dat ik nog een beetje tijd heb om aan het idee te wennen. Anders ga ik weer met mijn armen zwaaien van verbazing en ik denk niet dat dat een enorme turn on is.
Na een paar keer begint het standaard chill te worden
pi_117533951
quote:

[..]

Je zou het in extentions een keer kunnen proberen. Alleen extentions zijn achterlijk duur. :')
:o
Briljant.

Heb simpele cheap ass clip ins van de action, die kan ik vast ook wel verven. :D
pi_117533952
quote:
14s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 01:09 schreef heloef het volgende:

[..]

Iemand tegenkomen op internet, eerst een tijdje porno heen en weer mailen en over seks praten, en dan is het niet echt meer zo verbazend als het dan echt gebeurt als je elkaar ziet.
pi_117533965
quote:
14s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 01:11 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Iemand tegenkomen op internet, eerst een tijdje porno heen en weer mailen en over seks praten, en dan is het niet echt meer zo verbazend als het dan echt gebeurt als je elkaar ziet.
Nee, niet op dezelfde manier, dus. Dat is me al duidelijk :P
  † In Memoriam † woensdag 3 oktober 2012 @ 01:12:02 #98
pi_117533969
quote:
14s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 01:11 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

geil
pi_117533970
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 01:10 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

:o
Briljant.

Heb simpele cheap ass clip ins van de action, die kan ik vast ook wel verven. :D
Volgens mij werkt haarverf alleen op extentions van echt haar. Maar daar zijn vast wel oplossing voor. Als je het probeert ben ik wel benieuwd naar het resultaat. :7
pi_117533971
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 01:10 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik zou ook flauwvallen van het gebrek aan bloed in m'n hoofd bij jou denk ik :@
:D
Dat zou ook wat geweest zijn zeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')