Hoezo dat danquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:25 schreef koekii het volgende:
Idd een nachtlampje. Je gaat vast door een depressie of een stressfase heen.
Nachtlampje helpt niet, dat zorgt alleen maar voor heel veel schaduwen, wat ik eigenlijk nog erger vindt dan helemaal donker. Ik word echt enorm paranoide van schaduwenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:25 schreef koekii het volgende:
Idd een nachtlampje. Je gaat vast door een depressie of een stressfase heen.
gewoon slapen met licht aanquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nachtlampje helpt niet, dat zorgt alleen maar voor heel veel schaduwen, wat ik eigenlijk nog erger vindt dan helemaal donker. Ik word echt enorm paranoide van schaduwen
Ik dacht misschien kan ik met die angst leren leven in plaats van ontwijkenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:28 schreef Doosopwielen het volgende:
[..]
gewoon slapen met licht aan
Kan heel normaal zijn. Ik had dat ook, sliep maanden lang met licht aan in mijn kamer.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:26 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Hoezo dat dan
Dalijk ga je haar nog aanraden om naar de psycholoog te gaan
Droom je ook vaak? Nachtmerries?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik dacht misschien kan ik met die angst leren leven in plaats van ontwijken
Lijkt me een betere oplossing op den duur.
Ok het kan natuurlijk, maar om dan meteen te zeggen van je hebt vast een depressie of stress lijktme een beetje overdrevenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:30 schreef koekii het volgende:
[..]
Kan heel normaal zijn. Ik had dat ook, sliep maanden lang met licht aan in mijn kamer.
Ik zie overal gezichten in als het donker is ofzo. En ogen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:28 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Heb geen last in het donker maar soms vind ik het eng om alleen thuis te zijn, maar mijn slaapkamerdeur kan op slot dat helpt me wel goed
Maar ben je ergens bang voor dan?
Ja. Ik wordt heel vaak wakker op het moment dat ik in de droom op het punt sta vermoord te worden. Maar dat is verder niet veranderd, dat is al sinds ik me kan herinneren, niet van de laatste tijd.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |