Wiens kloon ben jij?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:07 schreef Vice. het volgende:
[..]
Ik zal geen slet meer zeggen, ordinaire tokkie.
Sorry niet gezienquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:11 schreef Biogarde het volgende:
Maak jullie allemaal kapot als jullie doorgaan.
Ik hang rond.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:23 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Sorry niet gezienben niet meer gewend aan je aanwezigheid.
Seeing, but never seen.quote:
quote:
HET MAAKT MIJ GEWOON ZO BOOS HEH, IK KAN ER GEWOON GEEN WOORDEN VOOR UITDRUKKEN MAAR DIT WERKT TOCH NIET TEGEN RACISME GODVERDOMMEKANKERJAKLSJDLGJALERTHALPGAL;J Kquote:
boeiend wat jij ervan vindt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dit is zo'n typische vrouwelijke afgunst reactieIk betreur dit soort reacties elke keer weer
Waar kom jij nou weer meequote:Op zondag 7 oktober 2012 10:41 schreef Apotheose het volgende:
[..]
boeiend wat jij ervan vindt.Dat jij wel je lul op FB wil posten moet jij weten. Ik blijf bij mijn mening.
Op de kunstacademie in Rotterdam hangt met neonletters de volgende tekst: 'I have to change to stay the same'quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:14 schreef Noppie2000 het volgende:
"Niets is blijvend, behalve verandering"
Geef 's een hint welke voetballer.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Een jonge deerne op m'n Facebook kent via haar vriend een bekende Nederlandse voetballer (big deal zou je zeggen...).
Maar dat is voor haar sociale status blijkbaar zo belangrijk dat ze zichzelf en die voetballer áltijd moet taggen als ze in een groepje op het terras zitten bijvoorbeeld.
Uiteraard mag ook een foto niet ontbreken waarbij ze zich in beeld propt bij die voetballer.
Picsquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Een jonge deerne op m'n Facebook kent via haar vriend een bekende Nederlandse voetballer (big deal zou je zeggen...).
Maar dat is voor haar sociale status blijkbaar zo belangrijk dat ze zichzelf en die voetballer áltijd moet taggen als ze in een groepje op het terras zitten bijvoorbeeld.
Uiteraard mag ook een foto niet ontbreken waarbij ze zich in beeld propt bij die voetballer.
Ted van de Pavert?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Vanzelfsprekend.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die heeft wel een nice vriendinWat ben ik fan van Ted
Goed om te zien dat Ted nog niet in de vergetelheid is geraakt. Iets wat helaas wel gebeurt met Mark de Vries, maar gelukkig hebben we Angelo Cijntje nogquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |