Ik ben geen sletje. Volgensmij ben jij meer slet dan mij.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:24 schreef Vice. het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent dan ook zo'n 'sletje' die dat zou doen. Alleen al die inkijk-foto's in US.Sad.
Verder eens met VeerEli.
*dan ikquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:12 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik ben geen sletje. Volgensmij ben jij meer slet dan mij.
Dat ligt eraan vind ik.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:24 schreef MTV_ampuh het volgende:
[..]
heeft niks met gay zijn te maken
je bent gwn een goedkope vieze slet als je op fb bikini foto's of inkijk foto's hebt
ja ok. Eens. Maar al die uitdagende pics inclusief duckface op FB oid vind ik ook beetje erg sletterig overkomenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:55 schreef DjinN het volgende:
[..]
Dat ligt eraan vind ik.
Als jij een normale leuke vakantiefoto plaatst van jezelf in bikini, hoeft dat toch niet te betekenen dat je meteen een slet bent![]()
Je reactie komt bijna over alsof je geitenwollen sokken draagt en elke zondag naar de kerk gaat ofzo
dat heb ik ook. Ik ben dan meer van het linkdumpen en vooral lurkenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:21 schreef Lastpost het volgende:
Heb gewoon niet zoveel behoefte om dagelijks steeds te plaatsen wat ik eet, waar ik ben, wat ik doe, wat ik zie en hoe ik dingen ervaar, dat is gewoon totaal niet interessant 9/10 keer en mogelijk ook niet die keren dat ik het wel doe.
Moet dat dan? Heb namen al verborgenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:42 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Moet je de fotos niet even bedekken?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ook mooi, ik kreeg een keer een foto te zien van een meisje. Dikke tieten pontificaal in beeld en ze vroeg me wat ik er van vond. "Goeie tieten!" antwoordde ik. Daarna kreeg ik te horen dat ik een puberale klootzak was omdat ze blijkbaar haar nieuwe schoenen showde.
Gaat ook niet zozeer om die meid met die baby maar om die commentquote:
Dat bedoelde ik ookquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gaat ook niet zozeer om die meid met die baby maar om die comment
Dit posten is al een klacht op zich waard...Maar als je dan ook nog iemand erin gaat taggen die net zijn vrouw kwijt is na een aantal jaar ziektebed...quote:"Every successful person has a painful story. Every painful story has a successful ending"
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:01 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Dit posten is al een klacht op zich waard...Maar als je dan ook nog iemand erin gaat taggen die net zijn vrouw kwijt is na een aantal jaar ziektebed...
En dan nog hopen dat het goed bedoeld is en diegene gewoon ontzettend dom isquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:01 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Dit posten is al een klacht op zich waard...Maar als je dan ook nog iemand erin gaat taggen die net zijn vrouw kwijt is na een aantal jaar ziektebed...
Het was denk ik meer een poging doen tot slim overkomen met een slecht citaat of tegelwijsheid. Er waren ook meer mensen in getagd. Maar waarom je überhaupt mensen erin gaat taggen is mij een raadsel. En als je dat dan toch doet, en daarmee zo slim wil overkomen zou het geen probleem moeten zijn om even die grijze cellen langer dan 2 seconden te gebruiken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:12 schreef padlarf het volgende:
[..]
En dan nog hopen dat het goed bedoeld is en diegene gewoon ontzettend dom is
You make me cry.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:12 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik ben geen sletje. Volgensmij ben jij meer slet dan mij.
Ik zal geen slet meer zeggen, ordinaire tokkie.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:04 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Vind het onredelijk dat je daar op baseert dat ik een slet ben meid
Wiens kloon ben jij?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:07 schreef Vice. het volgende:
[..]
Ik zal geen slet meer zeggen, ordinaire tokkie.
Sorry niet gezienquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:11 schreef Biogarde het volgende:
Maak jullie allemaal kapot als jullie doorgaan.
Ik hang rond.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:23 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Sorry niet gezienben niet meer gewend aan je aanwezigheid.
Seeing, but never seen.quote:
quote:
HET MAAKT MIJ GEWOON ZO BOOS HEH, IK KAN ER GEWOON GEEN WOORDEN VOOR UITDRUKKEN MAAR DIT WERKT TOCH NIET TEGEN RACISME GODVERDOMMEKANKERJAKLSJDLGJALERTHALPGAL;J Kquote:
boeiend wat jij ervan vindt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dit is zo'n typische vrouwelijke afgunst reactieIk betreur dit soort reacties elke keer weer
Waar kom jij nou weer meequote:Op zondag 7 oktober 2012 10:41 schreef Apotheose het volgende:
[..]
boeiend wat jij ervan vindt.Dat jij wel je lul op FB wil posten moet jij weten. Ik blijf bij mijn mening.
Op de kunstacademie in Rotterdam hangt met neonletters de volgende tekst: 'I have to change to stay the same'quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:14 schreef Noppie2000 het volgende:
"Niets is blijvend, behalve verandering"
Geef 's een hint welke voetballer.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Een jonge deerne op m'n Facebook kent via haar vriend een bekende Nederlandse voetballer (big deal zou je zeggen...).
Maar dat is voor haar sociale status blijkbaar zo belangrijk dat ze zichzelf en die voetballer áltijd moet taggen als ze in een groepje op het terras zitten bijvoorbeeld.
Uiteraard mag ook een foto niet ontbreken waarbij ze zich in beeld propt bij die voetballer.
Picsquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Een jonge deerne op m'n Facebook kent via haar vriend een bekende Nederlandse voetballer (big deal zou je zeggen...).
Maar dat is voor haar sociale status blijkbaar zo belangrijk dat ze zichzelf en die voetballer áltijd moet taggen als ze in een groepje op het terras zitten bijvoorbeeld.
Uiteraard mag ook een foto niet ontbreken waarbij ze zich in beeld propt bij die voetballer.
Ted van de Pavert?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Vanzelfsprekend.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die heeft wel een nice vriendinWat ben ik fan van Ted
Goed om te zien dat Ted nog niet in de vergetelheid is geraakt. Iets wat helaas wel gebeurt met Mark de Vries, maar gelukkig hebben we Angelo Cijntje nogquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |