Nee, het loont om assertief te zijn. Jij verwart die dingen nogal eens heb ik de indruk.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:55 schreef benzin het volgende:
[..]
Oftewel, het loont om een complete eikel te zijn?
Neequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:55 schreef benzin het volgende:
[..]
De enige die daar verandering in kan brengen ben je zelf. Je denkt toch niet dat aaaaaal die anderen (aan wie het altijd ligt) gaan veranderen omdat jij ze niet snapt? Nogal cognitief dissonant.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik snap vrouwen inderdaad niet. Vrouwen zijn maar vreemd, lastig en moeilijk.
Het loont om assertief te zijn en gewoon te nemen wat je denkt te verdienen in plaats te wachten tot je aangeboden krijgt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:55 schreef benzin het volgende:
[..]
Nice, maar amsterdam is wat ver.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:54 schreef El_Matador het volgende:
http://www.funda.nl/huur/(...)rstraat-216-incl-pp/
http://www.funda.nl/huur/diemen/appartement-47825610-tureluurweg/
80m2 voor nog geen 800 euro in/bij Amsterdam.
Ja, wel als je het vergelijkt met zeiken dat de wereld oneerlijk is en dat je te weinig erkenning krijgt van vrouwen omdat het ze niet opvalt hoe fantastisch je bezig bent en dat ze niet komen aankloppen aan je deur.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:55 schreef benzin het volgende:
[..]
Als wat ik hier liet zien gelogen was lag ik nu waarschijnlijk bij mijn vriendin in bed.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus voor hetzelfde geld is alles wat jij vertelt (dat je mensen helpt enzo) gewoon gelogen
Waarom zou ik jou op je woord geloven?
Volgend jaar ninja, 43 en Colombiaans fruit.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:54 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb helaas recent mijn Spaanse fles opgemaakt, gelukkig heb ik nog wel Nederlandse flessen staan.![]()
Da's voor niks!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nice, maar amsterdam is wat ver.![]()
Staan in een stad hier vlakbij stad-naar-keus appartementen voor nog geen 800 euro van 120m2, helaas voldoen we niet aan de inkomenseis want ze zijn echt geweldig.
Haha nee, woon stuk centraler gelukkig. Omgeving Arnhem zegmaar.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volgend jaar ninja, 43 en Colombiaans fruit.
Je woont toch niet in een of ander gat in Drenthe? Of Haren?
Eensquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Als wat ik hier liet zien gelogen was lag ik nu waarschijnlijk bij mijn vriendin in bed.
Je hoeft het niet te geloven.
Ik help hier op Fok! inderdaad niet echt anderen, ik ben hier vooral om zelf eens gesteund en geholpen te worden.
Dus dat wordt een rondje kloon, Royco en MFN. Top. Pak ik mijn zusje erbij in Deventer...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:58 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Haha nee, woon stuk centraler gelukkig. Omgeving Arnhem zegmaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ik had het over gelogen DAT JE MENSEN HELPT, niet al het anderequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Als wat ik hier liet zien gelogen was lag ik nu waarschijnlijk bij mijn vriendin in bed.
Je hoeft het niet te geloven.
Ik help hier op Fok! inderdaad niet echt anderen, ik ben hier vooral om zelf eens gesteund en geholpen te worden.
Dat kan ik niet betalen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:54 schreef El_Matador het volgende:
http://www.funda.nl/huur/(...)rstraat-216-incl-pp/
http://www.funda.nl/huur/diemen/appartement-47825610-tureluurweg/
80m2 voor nog geen 800 euro in/bij Amsterdam.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:58 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou later wel in Flevoland willen wonen eigenlijk.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dus dat wordt een rondje kloon, Royco en MFN. Top. Pak ik mijn zusje erbij in Deventer...Je kaapt de "gatverdamme" voor m'n neus weg hier. Dat weet je wel, hè?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat die mensen wel nemen waar ze recht op hebben en jij maar een beetje aan de zijkant staat te wachten tot iemand het je aanbied zodat je overal naast de pot pist is niet hun fout, dat is de jouwe.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Wat moeten al die eikels dan met mijn bedankjes, mijn eer, mijn beloningen en mijn meisjes?
Ja echt hè, zou er echt supergraag willen wonen ookal is het in andere stad dan we eigenlijk willen. (Did I mention dat ze all over vloerverwarming hebben?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Da's voor niks!
Wow. Maar een van 60m2 voor met zijn tweetjes is ook goed te doen toch? Die zijn er niet?
Flevoland lijkt me dus echt 3dubbel niks.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:58 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou later wel in Flevoland willen wonen eigenlijk.
Je bent 18. Maar 3 kamers kan je met 2 vrienden doen (ieder een kamer en samen een woonkamer). 266 euro moet te doen zijn, toch?quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dus dat wordt een rondje kloon, Royco en MFN. Top. Pak ik mijn zusje erbij in Deventer...Die spoiler doet het hem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu nog vrienden vindenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bent 18. Maar 3 kamers kan je met 2 vrienden doen (ieder een kamer en samen een woonkamer). 266 euro moet te doen zijn, toch?
Goedkoper dan dat gaat het sowieso bijna nergens worden.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bent 18. Maar 3 kamers kan je met 2 vrienden doen (ieder een kamer en samen een woonkamer). 266 euro moet te doen zijn, toch?
Je wat?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Wat moeten al die eikels dan met mijn bedankjes, mijn eer, mijn beloningen en mijn meisjes?
Ah op die manier, niet aan gedacht.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |