Komt voor de bakker.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Oe, chocolade en fruit zijn allebei nice. Dus any of those is dikke prima.
Jouw wereldbeeld is niet echt realistisch Benzin. Beter ga je met een psycholoog praten of zo.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom zouden zij niet lekker slapen? Als je fout zit, zit je fout en moet je daar sowieso mee leven. Als iemand mij laat zien dat ik iets fout had, dan geef ik dat toen en neem ik dat verlies, zij het met tegenzin.
Ik ben niet depressief, ik leef in een wereld die niet goed genoeg zie wat ik beteken en die mij niet genoeg waardeert voor alle moeite die ik doe.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
je bent een watje. Dat geeft niet, maar wentel dat niet op anderen af, please.
En ik denk dat ik uit naam van heul veul vrouwen (hier) spreek.
Zeker mooi.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Komt voor de bakker.
Een ritje op een ninja, mooi.
Nu ben ik het echt met je eens.quote:
Hoe zou die wereld dat ook alweer moeten zien? Je komt nooit buiten de deurquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom zouden zij niet lekker slapen? Als je fout zit, zit je fout en moet je daar sowieso mee leven. Als iemand mij laat zien dat ik iets fout had, dan geef ik dat toen en neem ik dat verlies, zij het met tegenzin.
Ik ben niet depressief, ik leef in een wereld die niet goed genoeg zie wat ik beteken en die mij niet genoeg waardeert voor alle moeite die ik doe.
Ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoe zou die wereld dat ook alweer moeten zien? Je komt nooit buiten de deur
En welke moeite ook alweer?
Wat hebben die vrouwen nou te zeggen over mij. Ik doe keihard mijn best, met alles wat ik doe en ik doe dat goed. Ik zorg er achter de schermen voor dat veel dingen gaan zoals ze gaan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Het valt allemaal wel mee, ik ben juist wel een realist.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jouw wereldbeeld is niet echt realistisch Benzin. Beter ga je met een psycholoog praten of zo.
Zou zonde zijn als je jaren verspilt door zo over de wereld te blijven denken.
Ik ook, maar ik ben een rarequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:45 schreef PeuRac het volgende:
Ik haat automatische verlichting, zit in het donker nu
Je zou eens kijken hoe ik de afgelopen jaren studie en nu werk zaken regel. Ik zorg op de achtergrond voor briljante oplossingen, ik zorg ervoor dat ruzies worden vermeden, ik ben lopende problemen altijd een stap voor om vast uit te zoeken hoe het zit.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar
Als ik echt niks kan vinden in Amsterdam ga ik het proberen in Rotterdam.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar het is bijna niet te doen om woonruimte te vinden in Amsterdam (waar ik oorspronkelijk vandaan kom).
Vandaar dat ik nu elders woon, maar had het liefst in Amsterdam willen blijven wonen.
Maar goed, nu is nu, nu heb ik al mijn contacten hier.
Alleen jammer dat we daarvan op fok! zo weinig terug zien danquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:47 schreef benzin het volgende:
[..]
Je zou eens kijken hoe ik de afgelopen jaren studie en nu werk zaken regel. Ik zorg op de achtergrond voor briljante oplossingen, ik zorg ervoor dat ruzies worden vermeden, ik ben lopende problemen altijd een stap voor om vast uit te zoeken hoe het zit.
Ik probeer daarnaast in het algemeen in alles wat ik doe een goed en eerlijk mens te zijn die om anderen geeft.
Jij snapt vrouwen gewoon niet en daarom lukt het maar niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Wat hebben die vrouwen nou te zeggen over mij. Ik doe keihard mijn best, met alles wat ik doe en ik doe dat goed. Ik zorg er achter de schermen voor dat veel dingen gaan zoals ze gaan.
Ik heb nog maar enkele keren een vrouw ontmoet die ook maar enig besef heeft getoond van wat voor persoon ik ben. Ik vind dat vrouwen wat dat betreft geen spreekrecht over mij zouden moeten hebben.
[..]
Het valt allemaal wel mee, ik ben juist wel een realist.
Niet alleen vrouwen mijn vriend, niet alleen vrouwen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:46 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zit meestal in het donker. Met het scherm op laagste helderheid enzo
Is het minst vermoeiend voor de ogen.
Daar hoort bier bij.quote:
R'dam is een stuk goedkoper, mijn vriendin woont in een leuk flatje 10min met de bus bij het centrum vandaan voor een zéér goede prijs.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik echt niks kan vinden in Amsterdam ga ik het proberen in Rotterdam.
Mijn beste vriend gaat er wonen en ik heb er een paar kennissen.
Maar ik wil echt koste wat kost in een echte stad gaan wonen.
Jij hebt waarschijnlijk niet mijn ogen die niet zo super tegen licht kunnenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]eeuh, daar ben ik niet van overtuigd eerlijk gezegd. Volgens mij is enigszins gedimd licht of in elk geval niet over fel licht, het beste voor je ogen. Maar donker met een gedimd scherm zeker niet
Ik denk inderdaad niet dat hij jouw ogen heeft nee.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij hebt waarschijnlijk niet mijn ogen die niet zo super tegen licht kunnen
oke, had niet door dat je specifiek voor jezelf sprakquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij hebt waarschijnlijk niet mijn ogen die niet zo super tegen licht kunnen
Licor 43!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zelfs ik ben het met je eens
Amaretto please
En met een half uurtje in Amsterdam, mijn belangrijkste vriend niet meer aan de andere kant van het land. Veel meer sociale contacten dan in Amsterdam op het moment. Ik zou daar prima kunnen wonen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
R'dam is een stuk goedkoper, mijn vriendin woont in een leuk flatje 10min met de bus bij het centrum vandaan voor een zéér goede prijs.
En weet je waarom mijn leven zo devoid of meaning is? Omdat niemand me bedankt, niemand me waardeert en alle meisjes in een grote boog om me heen lopen naar complete eikels. Alles wat ik wil is gewoon eens eerlijk beloond/behandeld worden.quote:
Ze gaan iets te snel op de 'donkerstand', dat zegmaar de pupil heel groot is zodat er teveel licht binnenkomt. Soms heb ik het ook wel eens overdag, dat mensen niet kunnen zien welke oogkleur ik hebquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
oke, had niet door dat je specifiek voor jezelf sprakdat lijkt me best irritant eigenlijk.
Omdat ik hier vooral ben om mee te kletsen en te kijken waarom ik problemen heb. Ik ben hier niet om al jullie werk uit handen te nemen, want ik heb nu al nauwelijks genoeg tijd voor mijn eigen werk tussen dat voor anderen door.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alleen jammer dat we daarvan op fok! zo weinig terug zien dan
Enig idee waar dat aan ligt?
Dan moet je daar iets voor doen zodat ze je opmerkenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:52 schreef benzin het volgende:
[..]
En weet je waarom mijn leven zo devoid of meaning is? Omdat niemand me bedankt, niemand me waardeert en alle meisjes in een grote boog om me heen lopen naar complete eikels. Alles wat ik wil is gewoon eens eerlijk beloond/behandeld worden.
Wat wil je nu eigenlijk dan? Wat moeten ze tegen jou zeggen zodat jij er blij van wordt?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Omdat ik hier vooral ben om mee te kletsen en te kijken waarom ik problemen heb. Ik ben hier niet om al jullie werk uit handen te nemen, want ik heb nu al nauwelijks genoeg tijd voor mijn eigen werk tussen dat voor anderen door.
quote:
Benzin, ik ken je natuurlijk alleen van fok.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:52 schreef benzin het volgende:
[..]
En weet je waarom mijn leven zo devoid of meaning is? Omdat niemand me bedankt, niemand me waardeert en alle meisjes in een grote boog om me heen lopen naar complete eikels. Alles wat ik wil is gewoon eens eerlijk beloond/behandeld worden.
Ik snap vrouwen inderdaad niet. Vrouwen zijn maar vreemd, lastig en moeilijk.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij snapt vrouwen gewoon niet en daarom lukt het maar niet.
Nogmaals; dat is niet erg. Maar doe dan godverdomme niet zo bijdehand, zoek de verantwoordelijkheid EERST bij jezelf en train jezelf om beter te worden.
Iets anders zit er niet op. De wereld zal niet veranderen, alleen jij kan dat.
Ik heb helaas recent mijn Spaanse fles opgemaakt, gelukkig heb ik nog wel Nederlandse flessen staan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb het laten importeren uit NL. Een cruciaal ingredient van goede sangria. Elk feestje hier dus.
Dus voor hetzelfde geld is alles wat jij vertelt (dat je mensen helpt enzo) gewoon gelogenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Omdat ik hier vooral ben om mee te kletsen en te kijken waarom ik problemen heb. Ik ben hier niet om al jullie werk uit handen te nemen, want ik heb nu al nauwelijks genoeg tijd voor mijn eigen werk tussen dat voor anderen door.
Oftewel, het loont om een complete eikel te zijn?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:54 schreef Myraela het volgende:
Je krijgt niet wat je zelf geeft. Je krijgt wat je zelf neemt.
Nee, het loont om assertief te zijn. Jij verwart die dingen nogal eens heb ik de indruk.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:55 schreef benzin het volgende:
[..]
Oftewel, het loont om een complete eikel te zijn?
Neequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:55 schreef benzin het volgende:
[..]
De enige die daar verandering in kan brengen ben je zelf. Je denkt toch niet dat aaaaaal die anderen (aan wie het altijd ligt) gaan veranderen omdat jij ze niet snapt? Nogal cognitief dissonant.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik snap vrouwen inderdaad niet. Vrouwen zijn maar vreemd, lastig en moeilijk.
Het loont om assertief te zijn en gewoon te nemen wat je denkt te verdienen in plaats te wachten tot je aangeboden krijgt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:55 schreef benzin het volgende:
[..]
Nice, maar amsterdam is wat ver.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:54 schreef El_Matador het volgende:
http://www.funda.nl/huur/(...)rstraat-216-incl-pp/
http://www.funda.nl/huur/diemen/appartement-47825610-tureluurweg/
80m2 voor nog geen 800 euro in/bij Amsterdam.
Ja, wel als je het vergelijkt met zeiken dat de wereld oneerlijk is en dat je te weinig erkenning krijgt van vrouwen omdat het ze niet opvalt hoe fantastisch je bezig bent en dat ze niet komen aankloppen aan je deur.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:55 schreef benzin het volgende:
[..]
Als wat ik hier liet zien gelogen was lag ik nu waarschijnlijk bij mijn vriendin in bed.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus voor hetzelfde geld is alles wat jij vertelt (dat je mensen helpt enzo) gewoon gelogen
Waarom zou ik jou op je woord geloven?
Volgend jaar ninja, 43 en Colombiaans fruit.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:54 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb helaas recent mijn Spaanse fles opgemaakt, gelukkig heb ik nog wel Nederlandse flessen staan.![]()
Da's voor niks!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nice, maar amsterdam is wat ver.![]()
Staan in een stad hier vlakbij stad-naar-keus appartementen voor nog geen 800 euro van 120m2, helaas voldoen we niet aan de inkomenseis want ze zijn echt geweldig.
Haha nee, woon stuk centraler gelukkig. Omgeving Arnhem zegmaar.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volgend jaar ninja, 43 en Colombiaans fruit.
Je woont toch niet in een of ander gat in Drenthe? Of Haren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |