abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117577190
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 07:36 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Dit, ja!

Buiten het feit dat het níemand ook maar íets aan gaat waarom TS een bepaalde keuze voor een bepaalde school maakt, of waarom TS een bewuste keuze maakt om haar kind een mobieltje mee naar school te geven, is het ook voor de discussie ab-so-luut niet van belang.

En kom op, het is een beetje jammer dat er weer gezegd wordt dat 'we dat vroeger ook niet nodig hadden'.

Vroeger, toen kinderen vanaf hun 14e aan het werk moesten
Vroeger, toen je geluk had niet na je 50e verjaardag versleten te zijn.
Vroeger, toen we nog in berenvellen rondrenden en rauw vlees aten.

Dát waren nog eens tijden!

Grow up, people. We leven in 2012.

[..]

Buiten het feit dat elke school natuurlijk wel een post 'onvoorziene uitgaven' incalculeert, zie ik ook écht niet waarom dit een argument kan zijn om een eventuele claim op de school te laten zitten.
Dit.
En voor al diegenen die zeggen dat ze vroeger ook zonder mobieltje ergens kwamen: Vroeger was er geen Twitter, Facebook, Hyves, zoektools om naw, vriendjes en hobbies van een willekeurig kind op te sporen en chatprogramma's waar vieze mannetjes zich voordoen als 14-jarige 'vriendjes'.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_117577442
Ik vind zo'n smartphone voor een kind ook niet zo gek. Ik had er vroeger dan wel geen, omdat ze niet bestonden, maar ik zat wel nog thuis vaak op MSN te chatten en ik speelde genoeg spelletjes op de Gameboy. Zo'n smartphone weet die functies zeer redelijk over te nemen door middel van whatsapp en alle spelletjes.

Ik heb uit interesse nog het hele topic doorgelezen, maar mij lijkt het antwoord nu wel al lang gegeven. Er is alleen nog maar herhaling, wat blijkbaar saai genoeg was om na 150 posts toch eens de smartphone discussie te starten.
pi_117596703
Ik hoor net van mn oudste kinderen dat mobieltjes nog steeds ingeleverd moeten worden tijdens gymles en dat ze in datzelfde kantoortje bewaard worden. Ik vind het een tikje vreemd.
Don't you love her madly?
  donderdag 4 oktober 2012 @ 19:41:03 #179
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_117598715
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 18:52 schreef Lovechild het volgende:
Ik hoor net van mn oudste kinderen dat mobieltjes nog steeds ingeleverd moeten worden tijdens gymles en dat ze in datzelfde kantoortje bewaard worden. Ik vind het een tikje vreemd.
Iedereen weet het nu, dus je doet er verstandig aan geen mobieltje meer mee te geven naar school.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 4 oktober 2012 @ 19:45:04 #180
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_117598962
Het is erg vreemd dat ondanks dat de school aansprakelijk is (volgens jullie) hun aansprakelijksverzekering toch niet uitkeert.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 4 oktober 2012 @ 19:47:06 #181
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_117599074
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 18:52 schreef Lovechild het volgende:
De oplossing: de dag dat ie gym heeft het ding niet meegeven :)
Ook hoi !
pi_117599149
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 19:47 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

pi_117599574
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 19:45 schreef Maanvis het volgende:
Het is erg vreemd dat ondanks dat de school aansprakelijk is (volgens jullie) hun aansprakelijksverzekering toch niet uitkeert.
Kan me echt niet voorstellen dat verzekeraars binnen een week uitkeren.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 19:58:24 #184
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_117599668
Dat is in tegenspraak met wat je in de OP zei:
quote:
Inmiddels heb ik een brief gekregen waarin staat dat zowel de verzekering van de gemeente (eigenaar gymzaal) als de verzekering van de school dit niet dekken.
Als ze het niet dekken is het vreemd dat ze dat niet doen, want aansprakelijkheidsverzekeringen zijn er nou juist voor om dit wél te dekken.
Een gedicht over Maanvis
pi_117599685
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 19:47 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

Uiteraard. Maar ik vind het vreemd dat school op dezelfde voet verder gaat, het is dus voor hen geen reden het mobieltjesbeleid aan te passen.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 20:00:07 #186
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_117599754
Is ook wel raar op zich. Maar misschien let de leraar nu wel extra op dat alles ook echt dicht is.
Ook hoi !
  donderdag 4 oktober 2012 @ 20:00:28 #187
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_117599776
Dat is niet vreemd als de verzekering ze verteld dat heeft ze niet aansprakelijk zijn voor deze diefstal, dan kunnen ze dus op oude voet verder gaan.
Een gedicht over Maanvis
pi_117599791
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 19:58 schreef Maanvis het volgende:
Dat is in tegenspraak met wat je in de OP zei:

[..]

Als ze het niet dekken is het vreemd dat ze dat niet doen, want aansprakelijkheidsverzekeringen zijn er nou juist voor om dit wél te dekken.
De vraag is natuurlijk welke verzekering er is aangesproken.
pi_117599810
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 19:45 schreef Maanvis het volgende:
Het boeit totaal niet of de verzekering uitkeert. Dat is iets tussen school en verzekeraar. TS staat daar volledig buiten.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 20:01:33 #190
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_117599840
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 20:00 schreef Lovechild het volgende:

[..]

De vraag is natuurlijk welke verzekering er is aangesproken.
tja ik heb geen telefoonnr van die school dus ik kan wel met je mee speculeren maar alles in twijfel trekken met speculaties is ook niet echt de weg, dan kan je ze beter even bellen en duidelijkheid vragen.
Een gedicht over Maanvis
pi_117599936
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 20:00 schreef Inlognaam het volgende:
Is ook wel raar op zich. Maar misschien let de leraar nu wel extra op dat alles ook echt dicht is.
Dat zal ook wel. Maar wanneer school toch over de brug moet komen, kan ik me zo voorstellen dat ze geen risico meer zouden willen nemen.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 20:03:47 #192
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_117599955
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 20:01 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Het boeit totaal niet of de verzekering uitkeert. Dat is iets tussen school en verzekeraar. TS staat daar volledig buiten.
De aansprakelijkheidsverzekeraar heeft wat meer verstand van aansprakeljikheid dan jij en ik, dus als die niet uitkeren dan zal de school ook wel niet aansprakelijk zijn gok ik.
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 4 oktober 2012 @ 20:05:27 #193
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_117600063
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 20:03 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Dat zal ook wel. Maar wanneer school toch over de brug moet komen, kan ik me zo voorstellen dat ze geen risico meer zouden willen nemen.
Wat staat er eigenlijk in de voorwaarden van de school over aansprakelijkheid voor diefstal?
Een gedicht over Maanvis
pi_117600162
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 20:01 schreef Maanvis het volgende:

[..]

tja ik heb geen telefoonnr van die school dus ik kan wel met je mee speculeren maar alles in twijfel trekken met speculaties is ook niet echt de weg, dan kan je ze beter even bellen en duidelijkheid vragen.
Waar zit ik te speculeren dan? In dezelfde post als waarin je kon lezen dat ik van het feit op de hoogte was dat de mobieltjes ingeleverd moestem worden misschien?
pi_117600175
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 20:03 schreef Maanvis het volgende:
De aansprakelijkheidsverzekeraar heeft wat meer verstand van aansprakeljikheid dan jij en ik, dus als die niet uitkeren dan zal de school ook wel niet aansprakelijk zijn gok ik.
LOL
Dus als een verzekeraar niet uitkeert, is per definitie de school niet aansprakelijk? _O-

Dus een verzekerde betaalt de verzekeraar om niet uit te keren, want dan is de verzekerde niet aansprakelijk. Gaaf!
Lekker, zo'n omgekeerde wereld :D ^O^
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 20:09:02 #196
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_117600280
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 20:07 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

LOL
Dus als een verzekeraar niet uitkeert, is per definitie de school niet aansprakelijk? _O-

Dus een verzekerde betaalt de verzekeraar om niet uit te keren, want dan is de verzekerde niet aansprakelijk. Gaaf!
Lekker, zo'n omgekeerde wereld :D ^O^
Kerel een aansprakelijkheidsverzekering keert niet uit als je niet aansprakelijk bent. Dus het feit dat ze niet uitkeren zegt eigenlijk al een hoop over de aansprakelijkheid.
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 4 oktober 2012 @ 20:10:33 #197
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_117600376
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 20:07 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Waar zit ik te speculeren dan? In dezelfde post als waarin je kon lezen dat ik van het feit op de hoogte was dat de mobieltjes ingeleverd moestem worden misschien?
jij speculeert dat ze hun aansprakelijkheidsverzekering niet hebben aangesproken. Welke dan, hun brandverzekering!?
Een gedicht over Maanvis
pi_117600387
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 20:09 schreef Maanvis het volgende:
Kerel een aansprakelijkheidsverzekering keert niet uit als je niet aansprakelijk bent. Dus het feit dat ze niet uitkeren zegt eigenlijk al een hoop over de aansprakelijkheid.
:O
Zonder dat je weet wat de polisvoorwaarden zijn, zegt dat helemaal nul komma niks over de aansprakelijkheid.
En daarbij: verzekeraars doen zoveel mogelijk hun best om niet uit te keren. En ook dat zegt nul komma niks over de aansprakelijkheid.
pi_117600737
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 20:05 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Wat staat er eigenlijk in de voorwaarden van de school over aansprakelijkheid voor diefstal?
Niets.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 20:17:06 #200
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_117600767
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 20:10 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

:O
Zonder dat je weet wat de polisvoorwaarden zijn, zegt dat helemaal nul komma niks over de aansprakelijkheid.
En daarbij: verzekeraars doen zoveel mogelijk hun best om niet uit te keren. En ook dat zegt nul komma niks over de aansprakelijkheid.
Nog zoiets: is er een verzekeraar die een kantoortje met dure mobieltjes gaat verzekeren?
Een gedicht over Maanvis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')