abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117529694
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:22 schreef El_Matador het volgende:
Best debiel; een hypotheek van tig keer je inkomen kreeg je zo, maar huren voor een redelijke prijs met een bescheiden inkomen, nee dat niet.

De woningmarkt in Nederland zit echt heel vreemd. Ze moesten die HRA voor nieuwe kopers gelijk stopzetten.
Maar helaasch, dat willen de VVDers niet en de VVD is de grootste partij geworden.
Ik denk niet dat de komende jaren er iets aan de HRA gaat veranderen.

Het is krom, maar het is niet anders.
Integendeel, ze gaan de huren kunstmatig verhogen
pi_117529699
quote:
Best debiel; een hypotheek van tig keer je inkomen kreeg je zo, maar huren voor een redelijke prijs met een bescheiden inkomen, nee dat niet.

De woningmarkt in Nederland zit echt heel vreemd. Ze moesten die HRA voor nieuwe kopers gelijk stopzetten.
Zeker debiel, alleen ziet er voor mijn vriend een hypotheek ook niet in omdat hij geen contract voor onbepaalde tijd heeft. }:|
Niet dat ik meteen wil kopen, maar zijn opties zijn zo wel aardig dichtgebouwd mocht hij dat wel willen.
pi_117529703
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Niet een zonde, maar wel zonde denk ik...

Maar nooit te oud om het in te halen toch? ;)
Zonde ja :@. Hm in principe niet nee :).
pi_117529713
quote:

tsja, dan word er de eerste jaren geen woning meer verkocht in de lagere prijsklasse ;) storten de prijzen nog meer in elkaar. De huizen zijn al met 8% gedaald in het afgelopen jaar, is best fors.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_117529720
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:21 schreef Myraela het volgende:

[..]

Als je het goed doet, huur je meer ruimte, voor iets meer geld. Maar omdat je dan wel zelfstandig woont krijg je huursubsidie terug en betaal je dus veel minder. Ken mensen die voor 400 euro in de maand een 3 kamer appartement hebben. Dat lukt je als student niet.
De pest is dan dat ik helemaal niet in aanmerking kom voor huursubsidie :P
pi_117529725
Ik heb niet bar veel met feesten als in uitgaan eigenlijk. Ik ben het altijd zo snel weer zat _O-
Bij iemand thuis zitten en spelletjes doen of films kijken ofzo of gewoon relaxen en praten vind ik veel leuker.
pi_117529736
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:22 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik geef toe dat ik in mijn studenten tijd ook niet heb gefeest en ik realiseer me dat dat een zonde is geweest :@.
Ach, ik was in mijn studententijd depressief en overspannen, heb er helemaal niet van kunnen genioeten. Niet eens een opleiding afgemaakt.
Het kan altijd erger ;)
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 23:24:50 #283
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_117529738
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:24 schreef PeuRac het volgende:

[..]

tsja, dan word er de eerste jaren geen woning meer verkocht in de lagere prijsklasse ;) storten de prijzen nog meer in elkaar. De huizen zijn al met 8% gedaald in het afgelopen jaar, is best fors.
Nog steeds niet genoeg
pi_117529761
quote:

[..]

Je vergeet te melden dat de prijzen daarvoor met meer dan 50% gestegen zijn in heel korte tijd
pi_117529772
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:24 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ach, ik was in mijn studententijd depressief en overspannen, heb er helemaal niet van kunnen genioeten. Niet eens een opleiding afgemaakt.
Het kan altijd erger ;)
Vind het altijd wel mooi hoe positief ik jou haast altijd zie zijn, ondanks al dat soort dingen. :)
pi_117529778
quote:
3s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:24 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb niet bar veel met feesten als in uitgaan eigenlijk. Ik ben het altijd zo snel weer zat _O-
Bij iemand thuis zitten en spelletjes doen of films kijken ofzo of gewoon relaxen en praten vind ik veel leuker.
pi_117529779
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:24 schreef Capstan het volgende:

[..]

De pest is dan dat ik helemaal niet in aanmerking kom voor huursubsidie :P
Dan zou je alsnog voor een fatsoenlijke prijs iets moeten kunnen huren. Waarom is het zo lastig dan?
pi_117529798
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:24 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Nog steeds niet genoeg
Kan best een strop zijn als je nu een huis hebt waar je van af moet. Anyway, ik kan niks huren en niks kopen op dit moment. Moet via mijn contacten bij een woningbouw mij bovenaan de wachtlijst laten zetten, waarmee ik dus eigenlijk vele anderen benadeel.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 23:26:41 #289
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_117529814
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:25 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dan zou je alsnog voor een fatsoenlijke prijs iets moeten kunnen huren. Waarom is het zo lastig dan?
Misschien de plaats.
Hier valt het ook niet mee
pi_117529815
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:25 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat red ik dus ook weer net niet met wat ik verdien. Zie de nogal overtrokken inkomenseisen die hierboven al voorbij kwamen :P
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 23:26:43 #291
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_117529816
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:22 schreef Royco1 het volgende:

[..]

You dissapoint me
Even er van uitgaand dat ik gewoon colleges heb.
Heb ik dus waarschijnlijk geen 5-dagen-in-de-week-rooster.

Weet je wel hoeveel dagen in de week er dan over blijven man. :{w
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_117529818
quote:

[..]

Kikfors, na je MFN-motor-edit. :P

Maar kijk dit nou:
http://www.funda.nl/huur/oss/appartement-47278523-heschepad-6-b/

http://www.funda.nl/huur/(...)1-stadhuisplein-192/

Ok, het moet net lukken qua werkplek, maar er is echt wel iets te vinden.

Laat die prijzen asjeblieft meer dalen; ze zijn kunstmatig hoog. En ja, dat betekent dat je je huis voor minder moet verkopen. Maar ja, een nieuw huis kopen wordt ook goedkoper.

het zou de starters veel helpen en de huisjesmelkers minder opleveren. Alleen maar goed nieuws dus.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_117529822
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:25 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je vergeet te melden dat de prijzen daarvoor met meer dan 50% gestegen zijn in heel korte tijd
Wat noem je een korte tijd? Waarop baseer je die waardes? Het huis van mijn ouders is niks meer waard geworden in de afgelopen 11 jaar.
pi_117529833
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:25 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Inderdaad ,mijn schoonouders (stom woord) kochten voor 1 ton ofzo, verbouwden, en verkochten 15 a 20 jaar (dunno) later voor 1 miljoen ofzo.
pi_117529846
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:25 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Vind het altijd wel mooi hoe positief ik jou haast altijd zie zijn, ondanks al dat soort dingen. :)
Tsja, het is ook alweer zo lang geleden, en het heeft totaal geen nut, echt to-taal niet, om me er nu nog kwaad over te maken of om er verdrietig over te zijn.

Ik wil vooruit in m'n leven en dat doe je niet door de hele tijd naar achteren te kijken ;)

En thanks voor het compliment Money :) :)
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 23:27:26 #296
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_117529852
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:26 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Kan best een strop zijn als je nu een huis hebt waar je van af moet. Anyway, ik kan niks huren en niks kopen op dit moment. Moet via mijn contacten bij een woningbouw mij bovenaan de wachtlijst laten zetten, waarmee ik dus eigenlijk vele anderen benadeel.
Ja klopt, omdat de afgelopen 10 jaar iedereen te duur gekocht heeft.
pi_117529857
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:26 schreef Capstan het volgende:

[..]

Dat red ik dus ook weer net niet met wat ik verdien. Zie de nogal overtrokken inkomenseisen die hierboven al voorbij kwamen :P
Moet je iemand regelen die voor jou garant wil staan.
pi_117529870
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:26 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Maar kijk dit nou:

Laat die prijzen asjeblieft meer dalen; ze zijn kunstmatig hoog. En ja, dat betekent dat je je huis voor minder moet verkopen. Maar ja, een nieuw huis kopen wordt ook goedkoper.

het zou de starters veel helpen en de huisjesmelkers minder opleveren. Alleen maar goed nieuws dus.
Wut, heb ik iets gemist over mijn motor? :D
pi_117529875
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:26 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Maar kijk dit nou:

Tsja, ik ben verknocht aan Utrecht, ik maak het mezelf ook niet makkelijk, dat besef ik me erg goed.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 23:28:00 #300
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_117529878
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:27 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Inderdaad ,mijn schoonouders (stom woord) kochten voor 1 ton ofzo, verbouwden, en verkochten 15 a 20 jaar (dunno) later voor 1 miljoen ofzo.
Rijke familie? Nice.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')