Maar helaasch, dat willen de VVDers niet en de VVD is de grootste partij geworden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:22 schreef El_Matador het volgende:
Best debiel; een hypotheek van tig keer je inkomen kreeg je zo, maar huren voor een redelijke prijs met een bescheiden inkomen, nee dat niet.
De woningmarkt in Nederland zit echt heel vreemd. Ze moesten die HRA voor nieuwe kopers gelijk stopzetten.
Zeker debiel, alleen ziet er voor mijn vriend een hypotheek ook niet in omdat hij geen contract voor onbepaalde tijd heeft.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:22 schreef El_Matador het volgende:
Best debiel; een hypotheek van tig keer je inkomen kreeg je zo, maar huren voor een redelijke prijs met een bescheiden inkomen, nee dat niet.
De woningmarkt in Nederland zit echt heel vreemd. Ze moesten die HRA voor nieuwe kopers gelijk stopzetten.
Zonde jaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet een zonde, maar wel zonde denk ik...
Maar nooit te oud om het in te halen toch?
tsja, dan word er de eerste jaren geen woning meer verkocht in de lagere prijsklassequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:22 schreef El_Matador het volgende:
De pest is dan dat ik helemaal niet in aanmerking kom voor huursubsidiequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je het goed doet, huur je meer ruimte, voor iets meer geld. Maar omdat je dan wel zelfstandig woont krijg je huursubsidie terug en betaal je dus veel minder. Ken mensen die voor 400 euro in de maand een 3 kamer appartement hebben. Dat lukt je als student niet.
Ach, ik was in mijn studententijd depressief en overspannen, heb er helemaal niet van kunnen genioeten. Niet eens een opleiding afgemaakt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ik in mijn studenten tijd ook niet heb gefeest en ik realiseer me dat dat een zonde is geweest.
Nog steeds niet genoegquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
tsja, dan word er de eerste jaren geen woning meer verkocht in de lagere prijsklassestorten de prijzen nog meer in elkaar. De huizen zijn al met 8% gedaald in het afgelopen jaar, is best fors.
Je vergeet te melden dat de prijzen daarvoor met meer dan 50% gestegen zijn in heel korte tijdquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
tsja, dan word er de eerste jaren geen woning meer verkocht in de lagere prijsklassestorten de prijzen nog meer in elkaar. De huizen zijn al met 8% gedaald in het afgelopen jaar, is best fors.
Vind het altijd wel mooi hoe positief ik jou haast altijd zie zijn, ondanks al dat soort dingen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, ik was in mijn studententijd depressief en overspannen, heb er helemaal niet van kunnen genioeten. Niet eens een opleiding afgemaakt.
Het kan altijd erger
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:24 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb niet bar veel met feesten als in uitgaan eigenlijk. Ik ben het altijd zo snel weer zat
Bij iemand thuis zitten en spelletjes doen of films kijken ofzo of gewoon relaxen en praten vind ik veel leuker.
Dan zou je alsnog voor een fatsoenlijke prijs iets moeten kunnen huren. Waarom is het zo lastig dan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:24 schreef Capstan het volgende:
[..]
De pest is dan dat ik helemaal niet in aanmerking kom voor huursubsidie
Kan best een strop zijn als je nu een huis hebt waar je van af moet. Anyway, ik kan niks huren en niks kopen op dit moment. Moet via mijn contacten bij een woningbouw mij bovenaan de wachtlijst laten zetten, waarmee ik dus eigenlijk vele anderen benadeel.quote:
Misschien de plaats.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan zou je alsnog voor een fatsoenlijke prijs iets moeten kunnen huren. Waarom is het zo lastig dan?
Dat red ik dus ook weer net niet met wat ik verdien. Zie de nogal overtrokken inkomenseisen die hierboven al voorbij kwamenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan zou je alsnog voor een fatsoenlijke prijs iets moeten kunnen huren. Waarom is het zo lastig dan?
Even er van uitgaand dat ik gewoon colleges heb.quote:
Kikfors, na je MFN-motor-edit.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat noem je een korte tijd? Waarop baseer je die waardes? Het huis van mijn ouders is niks meer waard geworden in de afgelopen 11 jaar.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je vergeet te melden dat de prijzen daarvoor met meer dan 50% gestegen zijn in heel korte tijd
Inderdaad ,mijn schoonouders (stom woord) kochten voor 1 ton ofzo, verbouwden, en verkochten 15 a 20 jaar (dunno) later voor 1 miljoen ofzo.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je vergeet te melden dat de prijzen daarvoor met meer dan 50% gestegen zijn in heel korte tijd
Tsja, het is ook alweer zo lang geleden, en het heeft totaal geen nut, echt to-taal niet, om me er nu nog kwaad over te maken of om er verdrietig over te zijn.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Vind het altijd wel mooi hoe positief ik jou haast altijd zie zijn, ondanks al dat soort dingen.
Ja klopt, omdat de afgelopen 10 jaar iedereen te duur gekocht heeft.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan best een strop zijn als je nu een huis hebt waar je van af moet. Anyway, ik kan niks huren en niks kopen op dit moment. Moet via mijn contacten bij een woningbouw mij bovenaan de wachtlijst laten zetten, waarmee ik dus eigenlijk vele anderen benadeel.
Moet je iemand regelen die voor jou garant wil staan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:26 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat red ik dus ook weer net niet met wat ik verdien. Zie de nogal overtrokken inkomenseisen die hierboven al voorbij kwamen
Wut, heb ik iets gemist over mijn motor?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kikfors, na je MFN-motor-edit.
Maar kijk dit nou:
http://www.funda.nl/huur/oss/appartement-47278523-heschepad-6-b/
http://www.funda.nl/huur/(...)1-stadhuisplein-192/
Ok, het moet net lukken qua werkplek, maar er is echt wel iets te vinden.
Laat die prijzen asjeblieft meer dalen; ze zijn kunstmatig hoog. En ja, dat betekent dat je je huis voor minder moet verkopen. Maar ja, een nieuw huis kopen wordt ook goedkoper.
het zou de starters veel helpen en de huisjesmelkers minder opleveren. Alleen maar goed nieuws dus.
Tsja, ik ben verknocht aan Utrecht, ik maak het mezelf ook niet makkelijk, dat besef ik me erg goed.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kikfors, na je MFN-motor-edit.
Maar kijk dit nou:
http://www.funda.nl/huur/oss/appartement-47278523-heschepad-6-b/
http://www.funda.nl/huur/(...)1-stadhuisplein-192/
Ok, het moet net lukken qua werkplek, maar er is echt wel iets te vinden.
Laat die prijzen asjeblieft meer dalen; ze zijn kunstmatig hoog. En ja, dat betekent dat je je huis voor minder moet verkopen. Maar ja, een nieuw huis kopen wordt ook goedkoper.
het zou de starters veel helpen en de huisjesmelkers minder opleveren. Alleen maar goed nieuws dus.
Rijke familie? Nice.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Inderdaad ,mijn schoonouders (stom woord) kochten voor 1 ton ofzo, verbouwden, en verkochten 15 a 20 jaar (dunno) later voor 1 miljoen ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |