Werkelijk?! Gruwelijk vet. Mooie bakken zijn dat. Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zo'n groen ding op 2 wielen!
Je bent te liev.quote:Iets samen met vriend huren, vorm maak niet uit zo lang het inderdaad betaalbaar is. Voor vriend moet het ook leuk blijven aangezien hij alleen in het weekend thuis is, dus wil niet dat hij dik moet betalen zodat ik doordeweeks een dak boven mijn koppie heb.
Feesten prima, maar niet als ik de volgende dag ergens op een fatsoenlijke manier moet verschijnen.quote:
Ja, en dan telt het inkomen van 1 persoon maar 100% en de rest meestal maar 50%.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is alleen bijna onrealiseerbaar omdat niemand een huis wil verhuren aan studenten, en omdat je meestal een inkomen van minstens 4 keer de kale huur moet hebben.
Heb je niet bewust genegeerd. Waarschijnlijk heb ik je vragen in het heetst van de strijd gemist; sorry.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Benzin, je komt met je praat en negeert al-mijn-vragen.
En nu moet ik poespasjelief tegen je gaan doen?
Begin dan maar vast door mij niet meer te negeren beste
Oef, jij zal het zwaar krijgen hier.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Feesten prima, maar niet als ik de volgende dag ergens op een fatsoenlijke manier moet verschijnen.
Dan kijk ik verkeerd. Dat zal het zijnquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een stuk goedkoper in ieder geval. Zeker in verhouding met de ruimte die je ervoor krijgt.
Staak de strijd en de benen van de dames openen zich voor je.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:17 schreef benzin het volgende:
[..]
Heb je niet bewust genegeerd. Waarschijnlijk heb ik je vragen in het heetst van de strijd gemist; sorry.
Haha ja dat klopt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet jij gekkie
Het ging toch over woonruimte?
Ik dacht dat jij en je vriend wel goed zaten qua woonruimte
Wij zouden het wel weten zie ik alquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oef, jij zal het zwaar krijgen hier.
Tuurlijk wel, dat is het hele idee van studeren. Daarom zijn er ook donderdagavonden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Feesten prima, maar niet als ik de volgende dag ergens op een fatsoenlijke manier moet verschijnen.
Ja dat is kut. En ik wil ook nog in Amsterdam gaan wonen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toen ik naar kamers keek schrok ik vooral telkens enorm van de prijs.500 euro voor een kamer, heb je niet eens je eigen badkamer of keuken. Afschuwelijk.
Dat is wel een optie ja, maar dat ga ik tegen die tijd allemaal uitpluizen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das alleen vrij lastig om geregeld te krijgen.
M'n neef huurde samen met 2 studiematen van hem een appartement particulier, was best te betalen geloof ik.
Misschien iets voor jou?
Hij heeft gruwelijk veel geluk gehad en had al een goed netwerkt, als je een tijdje in een stad woont, is het makkelijker om goedkope woonruimte te vinden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Werkelijk?! Gruwelijk vet. Mooie bakken zijn dat. Gefeliciteerd.
[..]
Je bent te liev.Maar dat siert je waarschijnlijk.
In NL kan je toch tegenwoordig wel een huisje met 3 kamers voor een euro of 700-800 huren? Of is het allemaal echt zo achterlijk duur geworden?
Maat van me woont in prima kamers van 200-300 euro in Amsterdam (3 plekken). Ok, een kamer, maar toch.
Waarom denk je dat ik nooit in Zuid-Amerika ga wonen?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oef, jij zal het zwaar krijgen hier.
Dat is niet zo makkelijk als je doet voorkomenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Staak de strijd en de benen van de dames openen zich voor je.
Hihi, jazeker! Ben er ook super blij mee, helaas wordt het weer nu wel minder maar dat mag de pret niet drukken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Werkelijk?! Gruwelijk vet. Mooie bakken zijn dat. Gefeliciteerd.
[..]
Je bent te liev.Maar dat siert je waarschijnlijk.
In NL kan je toch tegenwoordig wel een huisje met 3 kamers voor een euro of 700-800 huren? Of is het allemaal echt zo achterlijk duur geworden?
Maat van me woont in prima kamers van 200-300 euro in Amsterdam (3 plekken). Ok, een kamer, maar toch.
2 weken geleden gaf ik mijn eerste salsales (trots, maar wel nerveus (?!)) en nam een meid mee naar huis. We gingen om 2:30 slapen. Ik werd alleen om 4:30 opgehaald door de bedrijfstaxi naar het vliegveld. Ik zei tegen de chauf: "we brengen eerst haar naar haar hotel".quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wij zouden het wel weten zie ik al.
Dat zijn problemen voor later hahaha
Niks voor mij, ik heb mijn slaap nodig.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, dat is het hele idee van studeren. Daarom zijn er ook donderdagavonden.
Als je het goed doet, huur je meer ruimte, voor iets meer geld. Maar omdat je dan wel zelfstandig woont krijg je huursubsidie terug en betaal je dus veel minder. Ken mensen die voor 400 euro in de maand een 3 kamer appartement hebben. Dat lukt je als student niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dan kijk ik verkeerd. Dat zal het zijn
You dissapoint mequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Niks voor mij, ik heb mijn slaap nodig.
Omdat ik het thuiswonen zat ben, en graag samen zou wonen. En zo lang we nog niets hebben wil ik alsnog (tijdelijk) op mezelf omdat ik het hier zat ben en zo goed als geen ruimte heb. Wil vooral graag mijn eigen plekje dus.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar Money, je gaat verhuizen? Alleen begrijp ik niet waarom. Korte samenvatting?
Ik geef toe dat ik in mijn studenten tijd ook niet heb gefeest en ik realiseer me dat dat een zonde is geweestquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
2 weken geleden gaf ik mijn eerste salsales (trots, maar wel nerveus (?!)) en nam een meid mee naar huis. We gingen om 2:30 slapen. Ik werd alleen om 4:30 opgehaald door de bedrijfstaxi naar het vliegveld. Ik zei tegen de chauf: "we brengen eerst haar naar haar hotel".
Had die dag mijn belangrijkste presentatie ooit...
Die avond dan ook kapot om 18:00 gaan slapen, maar toch. Nee, het motto hier is Work Hard, Party Hard.
heerlijk.
Wanneer kom je langs?
Niet een zonde, maar wel zonde denk ik...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ik in mijn studenten tijd ook niet heb gefeest en ik realiseer me dat dat een zonde is geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |