Ik weet dat je het ook niet letterlijk zegt, het spat enkel van je zinnen af.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:09 schreef benzin het volgende:
[..]
Dom is iets anders dan logica niet snappen. Ik heb nooit gezegd dat je dom was, want dat ben je niet.
Andere gebieden zijn niet relevant, want het gaat puur om een logisch argument onder een bepaalde set voorwaarden.
Nogmaals; ik laat me graag (positief) verrassen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vraag het aan mensen die me hebben gesproken ofzo, ik weet eigenlijk ook niet wat ze van me denken.
Nee helaas, wel al een tijdje mee bezig.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:09 schreef Capstan het volgende:
[..]
Had jij niet allang eigen woonruimte dan? Of verwar ik je nu gewoon met iemand anders?
ik heb niet teruggelezenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:11 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jonge, daar kun je je toch niet tussen vergissen.
Wat dacht je van mee feesten?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:12 schreef heloef het volgende:
Aan de ene kant wil ik best in een studentenhuis wonen, maar dan zal je net zien dat je met aso's moet leren leven die op zondagavond nog een feest geven tot diep in de nacht terwijl je probeert te pitten en nooit afwassen.
Ik denk dat ik liever gewoon met vrienden een ruimte ga delen.
quote:
Je moet je gevoel en het grotere plaatje even loslaten, de discussie gaat over een heel klein argument. Een heel klein stukje logica. De rest moet je gewoon even vergeten.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:11 schreef moneyfornothing het volgende:
Die andere gebieden zijn wel relevant, zolang jij dat niet kan begrijpen ga je op negeerstand, meneertje-ik-denk-vet-logisch-te-redeneren-maar-eigenlijk-faal-ik-daar-jammerlijk-in.
Toen ik naar kamers keek schrok ik vooral telkens enorm van de prijs.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:12 schreef heloef het volgende:
Aan de ene kant wil ik best in een studentenhuis wonen, maar dan zal je net zien dat je met aso's moet leren leven die op zondagavond nog een feest geven tot diep in de nacht terwijl je probeert te pitten en nooit afwassen.
Das alleen vrij lastig om geregeld te krijgen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:12 schreef heloef het volgende:
Zo'n groen ding op 2 wielen!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een ninja voor de deur? Wabedoeludaarmee?
Iets samen met vrienden huren? Particulier? Dan is dat best te betalen...
Dat is alleen bijna onrealiseerbaar omdat niemand een huis wil verhuren aan studenten, en omdat je meestal een inkomen van minstens 4 keer de kale huur moet hebben.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:12 schreef heloef het volgende:
Ik heb dat allemaal wel gehad, ik wil eigenlijk het liefste alleen wonen, totdat ik iemand ontmoet waar ik mee wil samenwonen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:12 schreef heloef het volgende:
Afgelopen zaterdag maar zatquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hey Faxman, heb je nog leuke kitedames gezien?
Je weet vast precies hoe het is als je naar wat meer dan een kamer zoektquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toen ik naar kamers keek schrok ik vooral telkens enorm van de prijs.500 euro voor een kamer, heb je niet eens je eigen badkamer of keuken. Afschuwelijk.
Niet jij gekkiequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:14 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, ik hoop alleen dat ik nooit met kree verward word/zal worden.
Omdat het de sfeer verpest.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:14 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Waarom zo lelijk? Ook in die andere SC
Benzin, je komt met je praat en negeert al-mijn-vragen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:14 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Waarom zo lelijk? Ook in die andere SC
Een stuk goedkoper in ieder geval. Zeker in verhouding met de ruimte die je ervoor krijgt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:14 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je weet vast precies hoe het is als je naar wat meer dan een kamer zoekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |