Alsof dat verschil maakt. Für immer Fisch!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:11 schreef KusjesAanRonnie het volgende:
Klacht: mensen die hun schaamhaar niet weghalen omdat dat haar volgens hun daar hoort en vervolgens toch een partij onverzorgd overkomen door allemaal uitstekende haartjes en die vieze lucht...
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:11 schreef KusjesAanRonnie het volgende:
schaarhaar laten staan![]()
naakt![]()
bossen haar![]()
Dan hou je het niet goed bij.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:16 schreef KusjesAanRonnie het volgende:
[..]
Mensen die schaarhaar hebben waar je vlechtjes van ongelijke lengte in kan maken
wat is schaarhaar precies?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:16 schreef KusjesAanRonnie het volgende:
[..]
Mensen die schaarhaar hebben waar je vlechtjes van ongelijke lengte in kan maken
Smegmadreadlocksquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:16 schreef KusjesAanRonnie het volgende:
[..]
Ik dans een flink aantal uur in de week hequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:17 schreef MultiBanaan het volgende:
Zie jij van zoveel verschillende mensen elke week hun schaamhaar dan?
Zepen jullie elkaar dan ook in?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:18 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Bossen schaamhaar overdrijf ff lekker zeg
Verder nog nooit gezien en ik douche regelmatig met vrouwen
Buikdansen?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:19 schreef KusjesAanRonnie het volgende:
[..]
Ik dans een flink aantal uur in de week he
Hahah TS is lelijk.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:21 schreef KusjesAanRonnie het volgende:
[..]
klassiek, modern, jazz, dat soort dingen
Nu nog steeds niet, maar aangezien jij je schaamt voor je gezicht moet je sowieso wel lelijk zijn.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:23 schreef KusjesAanRonnie het volgende:
[..]
Je weet niet hoe ik eruit zie
[ afbeelding ]
Dus echt wel dat jij x-Lily bent.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:23 schreef KusjesAanRonnie het volgende:
[..]
Je weet niet hoe ik eruit zie
[ afbeelding ]
Ja hallo misschien zit mijn wiskunde juf wel op Fok straks herkent ze mequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:24 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Nu nog steeds niet, maar aangezien jij je schaamt voor je gezicht moet je sowieso wel lelijk zijn.
Maar natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:26 schreef KusjesAanRonnie het volgende:
[..]
Ja hallo misschien zit mijn wiskunde juf wel op Fok straks herkent ze me
Post dan een foto met een trollface voor je gezicht geplakt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:26 schreef KusjesAanRonnie het volgende:
[..]
Ja hallo misschien zit mijn wiskunde juf wel op Fok straks herkent ze me
bijna 18 ben 2x blijven zitten en had ooit een klas over geslagenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:34 schreef Repeating het volgende:
TS is 16 / 17 ? -> Hoe staan universiteiten bekend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.^O^
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:42 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Ik heb ook een kale poesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die donshaartjes van jou tellen nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:42 schreef AppelCake het volgende:
Ik heb het een keer helemaal afgeschoren, dat doe ik nooit maar want het doet heel erge pijn.
Ik hou het nu gewoon bij.
Sommige mensen bij mijn sport knippen het helemaal niet.
Je ziet bijna alleen nog maar de eikel.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:56 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Die donshaartjes van jou tellen niet
dit inderdaad. dan lijkt het wel op een pik van een 10 jarige. en die lengte heb ik alquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:13 schreef Spouwerranger het volgende:
Of gewoon fatsoenlijk bijhouden. Alles eraf is fucking gay.
Kaal lijkt hij wel langer. Om die reden laat ik het gewoon lekker groeien, dan schrikken de vrouwtjes niet zo.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:21 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
dit inderdaad. dan lijkt het wel op een pik van een 10 jarige. en die lengte heb ik al
Behalve op je hoofd, dat wordt pittig kort en goed bij te houden?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:05 schreef Karina het volgende:
Lekker alles laten groeien, scheelt een hoop werk.
Uiteraard, zoals het mijn leeftijd betaamt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Behalve op je hoofd, dat wordt pittig kort en goed bij te houden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:05 schreef Drinky het volgende:
Ik vind harig wel geil heb een beetje een fetis daarvoor :$
Hoe weet je dat 't stinkt? Heb je je neus erin geduwd ofzo?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:11 schreef KusjesAanRonnie het volgende:
Klacht: mensen die hun schaamhaar niet weghalen omdat dat haar volgens hun daar hoort en vervolgens toch een partij onverzorgd overkomen door allemaal uitstekende haartjes en die vieze lucht...
Stel je aan zeg, maagdquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:16 schreef nowkia het volgende:
Ik zit hier half te kotsen. Hou die ranzigheid gewoon voor je.
beetje haar is niet raarquote:
Beetje ja, maar dat je het harig noemtquote:
Wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:08 schreef Teal het volgende:
[..]
Beetje ja, maar dat je het harig noemt
Grose, vind je een uur na een pleziertje nog haren op je tong
Geef mij dit maar:quote:
Veel hygiënischer en frisser.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:45 schreef LovingMe het volgende:
Stinkende kutten door heghaar? Mij niet gezien, ik scheer, was en smeer de boel daarna in met dove bodylotion...
Is ook een grap man.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:08 schreef Teal het volgende:
[..]
Geef mij dit maar:
[..]
Veel hygiënischer en frisser.
Mij teveel werk zeg en al dat spul op je kut smeren is volgens mij ook helemaal niet goed.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:45 schreef LovingMe het volgende:
Stinkende kutten door heghaar? Mij niet gezien, ik scheer, was en smeer de boel daarna in met dove bodylotion...
Ik smeer het ook niet erin gekkie :pquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Mij teveel werk zeg en al dat spul op je kut smeren is volgens mij ook helemaal niet goed.
Jaceker de dove kutquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:08 schreef Teal het volgende:
[..]
Geef mij dit maar:
[..]
Veel hygiënischer en frisser.
Nee maar het KAN er wel inkomen, eerst schuim, dan zeep en dan nog een keer bodylotion, is dat niet een beetje overdreven?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:21 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Ik smeer het ook niet erin gekkie :p
Nee nee ik zal je mijn kutroutine even uitleggen:quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee maar het KAN er wel inkomen, eerst schuim, dan zeep en dan nog een keer bodylotion, is dat niet een beetje overdreven?
Ik zal geen details geven, maar ik gebruik lauw water, meer niet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:27 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Nee nee ik zal je mijn kutroutine even uitleggen:
Ik scheer t met alleen wat water en soms wat kokosolie ( dus geen schuim), ik was/spooel de rest met water ( geen vage chemische zooi wat voor een stinkkut kan zorgen ) en daarna op Venus heuvel en de zijkanten insmeren met lotion
Beter een harige kut dan geen kut.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:28 schreef Teal het volgende:
[..]
Jaja, maar stiekem, moterboot jij die harige kut.
Scheren zonder scheergel/schuim? Auquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:27 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Nee nee ik zal je mijn kutroutine even uitleggen:
Ik scheer t met alleen wat water en soms wat kokosolie ( dus geen schuim), ik was/spooel de rest met water ( geen vage chemische zooi wat voor een stinkkut kan zorgen ) en daarna op Venus heuvel en de zijkanten insmeren met lotion
Vind ik ook ja, als je ziet wat wij 'moeten' doenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
Na al deze reacties te hebben gelezen mogen mannen maar blij zijn met een tokus eigenlijk. Gewoon rechttoe rechtaan, geen gezeik.
Nou ja, wij pissen makkelijker, houden 'm makkelijker schoon, geen gezemel over zeepjes en dergelijk en als we willen scheren doen we dat gewoon en daar houdt het mee op. Een pielemans is veel makkelijker in de onderhoud.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vind ik ook ja, als je ziet wat wij 'moeten' doen
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:36 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Vintage x-Lily opgeiltopique!
Ja dat zeg ik.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja, wij pissen makkelijker, houden 'm makkelijker schoon, geen gezemel over zeepjes en dergelijk en als we willen scheren doen we dat gewoon en daar houdt het mee op. Een pielemans is veel makkelijker in de onderhoud.
Ja, ik heb de gewoonte mensen onnodig aan te vullen.quote:
Oud nieuws.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, ik heb de gewoonte mensen onnodig aan te vullen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |