De laatste tijd is het ineens een trend om schaarhaar te laten staan

Onder het motte "dat haar groeit daar niet voor niets hoor". Nu maakt iedereen zelf keuzes. Ik kies ervoor om alles weg te plukken, dat scheelt een hoop jeuk, is veel mooier als je een string ofzo aan hebt en als je dan eens naakt

moet ofzo hoef je niet te denken "had ik me maar geschoren" ofzo. Net als dat er dan geen urine of menstruatievocht in blijft zitten ofzo bah! Sommige mensen halen niets weg. Oke moeten zij weten blablabla. Maar waar ik zo van walg, is dat als iemand zich omkleed en je ziet toch een partij schaamhaar door het onderbroek heen steken of erlangs, gadverdamme. Of als iemand zich ongegenereert gaat douchen ofzo en je ziet bossen haar

Of dat iemand een enorme stinklucht om zich heen heeft doordat er van alles in blijft hangen. Ik ga volgende week een paar dagen weg met school en hou toch ook rekening met kamergenootjes door alles preventief te verwijderen en bij te houden?
Klacht: mensen die hun schaamhaar niet weghalen omdat dat haar volgens hun daar hoort en vervolgens toch een partij onverzorgd overkomen door allemaal uitstekende haartjes en die vieze lucht...