Al eens gezienquote:
quote:
uhm, hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:59 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Wel een beetje een vervelend kind
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:57 schreef Flodder450 het volgende:
Trouwens, morgne is het de Dag Des OordeelsOwhjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Neequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:11 schreef Mender het volgende:
Is FOK! bij jullie ook zo traag vandaag?
bij mij op school zetten ze de opdrachten per week open, en kun je niet verder totdat de vorige opdrachten zijn ingeleverdquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:16 schreef Lorrelies het volgende:
Op de middelbare hadden ze bij mij ook echt zowat alles geblokkeerdOp een gegeven moment zelfs hotmail, maar dat gebruikte bijna iedereen ook voor school en dus kwam er een groot protest
Ziek chill!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:18 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
bij mij op school zetten ze de opdrachten per week open, en kun je niet verder totdat de vorige opdrachten zijn ingeleverd
gevolg:
Ik werk 2 dagen per week aan mn opdrachten en zit de rest van de week te gamen
heulemaal naks, externe HDD gaat gewoon rond in de klasquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:37 schreef -Datdus- het volgende:
Hoeveel hebben jullie voor borderlands2 betaald?
Heeft toch ook die vampierserie geschreven? Die was nog best leuk om te lezen brieferquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:48 schreef MineraalWater het volgende:
Nee even serieus, Tofste boek tot nu toe vond ik toch echt eentje van Darren shan.
Demon Thief (Demonenjager in NL) was erg tof en spannend.
Vijftig ex verzend voor VHCEquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:37 schreef -Datdus- het volgende:
Hoeveel hebben jullie voor borderlands2 betaald?
ict mbo niv. ??quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:40 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
heulemaal naks, externe HDD gaat gewoon rond in de klas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |