bij mij op school zetten ze de opdrachten per week open, en kun je niet verder totdat de vorige opdrachten zijn ingeleverdquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:16 schreef Lorrelies het volgende:
Op de middelbare hadden ze bij mij ook echt zowat alles geblokkeerdOp een gegeven moment zelfs hotmail, maar dat gebruikte bijna iedereen ook voor school en dus kwam er een groot protest
Ziek chill!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:18 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
bij mij op school zetten ze de opdrachten per week open, en kun je niet verder totdat de vorige opdrachten zijn ingeleverd
gevolg:
Ik werk 2 dagen per week aan mn opdrachten en zit de rest van de week te gamen
heulemaal naks, externe HDD gaat gewoon rond in de klasquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:37 schreef -Datdus- het volgende:
Hoeveel hebben jullie voor borderlands2 betaald?
Heeft toch ook die vampierserie geschreven? Die was nog best leuk om te lezen brieferquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:48 schreef MineraalWater het volgende:
Nee even serieus, Tofste boek tot nu toe vond ik toch echt eentje van Darren shan.
Demon Thief (Demonenjager in NL) was erg tof en spannend.
Vijftig ex verzend voor VHCEquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:37 schreef -Datdus- het volgende:
Hoeveel hebben jullie voor borderlands2 betaald?
ict mbo niv. ??quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:40 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
heulemaal naks, externe HDD gaat gewoon rond in de klas
¤31,00 op amazon wtf?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Vijftig ex verzend voor VHCE
zoiets heb ik ook, leraren die aan het begin van het jaar flink lopen te verkondigen dat het allemaal 10x zo moeilijk gaat worden als niv 2, en dan ga ik er mee bezig, en dan valt het mee en zelfs ook nog tegenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:52 schreef Lorrelies het volgende:
Ook echt zo'n illusie wanneer je een vervolgopleiding gaat doen... Ik had echt zoiets van; iedereen is dan volwassen, iedereen studeert serieus en vind het leuk/interessant... niks is minder waarZat studenten die in een soort tweede puberteit belanden.... Er wordt alleen nog meer gezopen en gefeest
weet ik, maar dan nogquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:55 schreef Lorrelies het volgende:
Nou ja, ik denk wel dat er een verschil is tussen mbo en wo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |