Hij schreef letterlijk 'Ik zie geen match' ?!!!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:37 schreef From het volgende:
Net reactie van een recruiter:
'ik zie geen match'
Voldoe aan alle kwalificaties (studie, geen ervaring nodig wat ik wel heb en de branche)
belachelijk
gefeliciteerd man!!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:46 schreef Thrilled het volgende:
Na het matige aanbod van gisteren en een bezwaarmail van mijn kant zijn er vandaag weer wat ontwikkelingen..
Ik werd eerst gebeld door een ander uitzendbureau of ik nog werk zocht, daarop vertelde ik dat ik in onderhandeling was met een bedrijf maar in principe nog wel werk zocht, mits de procedure versneld doorlopen kon worden ivm tijdsdruk. Dat was geen probleem zei hij, en toen noemde hij exact hetzelfde bedrijf + functie op waar ik over aan het onderhandelen was
Ik moest lachen en vertelde dat ik dus kon concluderen dat het bedrijf niet op mijn voorstel in zou gaan en dus via uitzendbureau's al verder aan het zoeken is zonder dat ik dat weet? Toen was het even stil aan de telefoon en zei hij "Nou ehh het kan ook zo zijn dat het zó goed gaat dat ze twee werkvoorbereiders nodig hebben....?"
Anyway.. gesprek afgerond en verhip, 5 minuten later een mail van het bedrijf waarbij ze gehoor gaven aan mijn verzoek en dus het salaris + km vergoeding hebben verhoogd. Het is nog steeds niet dekkend maar ik zie het restant maar als investering van mijn kant en heb dus het bod geaccepteerd.
De persoon in kwestie was vanmiddag vrij dus heb nog geen bevestiging maar waarschijnlijk kan ik over anderhalve week beginnen
quote:De eerste gesprekken: 2 oktober. De tweede gesprekken: 12 oktober. Voor 30 september binnen zijn.
Is best te doen. Gewoon proberen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:38 schreef automatic_ het volgende:
Handig... Ik heb niets gehoord, maar de vacature staat nog op de site. Wellicht hebben ze vertraging o.i.d. en anders ga ik morgen maar even een mailtje sturen. Ik heb de tekst even een beetje aangepast, haha.
Ik zag nog een andere leuke / interessante vacature op die site, maar dat is nog vrij ver en dan moet ik (denk ik) flink te gaan geven qua reiskosten (73,1 km, 46 min). Al ben ik wel aan het twijfelen
[..]
Een uitzendkracht is vaak duurder vanwege de kosten van het uitzendbureau.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:26 schreef Viking84 het volgende:
Gefeliciteerd, Thrilled! Wel een raar verhaal idd. Klinkt alsof ze je te duur vonden en op zoek gingen naar een ander en dan toch ineens je aanbod accepteren?
Dat konden ze van tevoren toch weten? Voor ze het uitzendbureau inschakelden?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:36 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Een uitzendkracht is vaak duurder vanwege de kosten van het uitzendbureau.
Ja.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat konden ze van tevoren toch weten? Voor ze het uitzendbureau inschakelden?
De wazigheid van HR is onmeetbaarquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Conclusie: het blijft een raar verhaal.
Dan is het nog wazigerquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:36 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Een uitzendkracht is vaak duurder vanwege de kosten van het uitzendbureau.
Thuiswerkquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:16 schreef Balisto het volgende:
Weet iemand of er nog ergens betrouwbaar thuiswerk te vinden is? Als ik dit op internet probeer te zoeken kom ik eigenlijk alleen maar oplichters tegen.
Deze 2 zijn betrouwbaar:quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:16 schreef Balisto het volgende:
Weet iemand of er nog ergens betrouwbaar thuiswerk te vinden is? Als ik dit op internet probeer te zoeken kom ik eigenlijk alleen maar oplichters tegen.
Ja, maar zij willen ook iemand uit de regio. Is overigens bij dezelfde organisatie als mijn verhaaltje wat er boven staat. Even die reactie op mijn mail afwachtenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is best te doen. Gewoon proberen.
Nee, dat is niet mogelijk, dan moet je iemand zoeken die dat wel kan. En hij heeft jou, dus hij kan mooi jou gebruiken als hulpquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:37 schreef fh101 het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om je werkmap bij het UWV bij te houden zonder dat met een computer te doen?
Mijn vader is sinds september officieel ontslagen en moet nu dus 4x per maand solliciteren en dat bijhouden. Die 4 sollicitaties komt hij makkelijk aan, maar het bijhouden in die werkmap lukt hem niet omdat hij nooit met computers heeft gewerkt. Godzijdank was er deze week die storing, anders had hij ze dus niet op tijd ingevuld en was hij gekort op zn uitkering.
Ik help hem wel en laat het hem dan zelf doen, maar hij weet gewoon echt niet op welke knopjes hij moet drukken of hoe hij iets moet invullen... Het uwv is niet echt bedacht op digibeten zeg
Nou ja zeg! Hij is echt de enige niet die niets met computers kanquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:37 schreef fh101 het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om je werkmap bij het UWV bij te houden zonder dat met een computer te doen?
Mijn vader is sinds september officieel ontslagen en moet nu dus 4x per maand solliciteren en dat bijhouden. Die 4 sollicitaties komt hij makkelijk aan, maar het bijhouden in die werkmap lukt hem niet omdat hij nooit met computers heeft gewerkt. Godzijdank was er deze week die storing, anders had hij ze dus niet op tijd ingevuld en was hij gekort op zn uitkering.
Ik help hem wel en laat het hem dan zelf doen, maar hij weet gewoon echt niet op welke knopjes hij moet drukken of hoe hij iets moet invullen... Het uwv is niet echt bedacht op digibeten zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |