Leuk!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:47 schreef Zo-is-dat het volgende:
http://boerzoektvrouw.kro(...)llen_van_een_dochter
Een nieuwe boer zoekt vrouw baby! Marije Sophia
Marijequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:47 schreef Zo-is-dat het volgende:
http://boerzoektvrouw.kro(...)llen_van_een_dochter
Een nieuwe boer zoekt vrouw baby! Marije Sophia
Het past wel geheel op de boerderie.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:55 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Marije![]()
Die drinkt op haar derde al advocaatjes en speelt kruiswoordraadsels![]()
Ik moest vreselijk lachen toen ik zag dat de veel besproken Romke een donker jochie wasquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:11 schreef alors het volgende:
Wat is er mis met Marije? Ik vind Romke trouwens eigenlijk wel weer grappig en stoer, beter dan de zoveelste Marvin/Kelvin/Nigel/Jeremain of andere random donkere jongensnamen.
Niks, het past alleen niet bij een (2012)baby, vind ikquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:08 schreef ejiraM het volgende:
Huh, ik heb geloof ik oprecht 21 jaar lang wat gemist? Wat is er mis met de naam Marije?
Mwah, de jaren 50/60 namen zijn ook weer behoorlijk hip, dus met een jaren 80 naam zijn ze gewoon hun tijd vooruit.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:17 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Niks, het past alleen niet bij een (2012)baby, vind ik
Ik ben 26 en heb zelfs de Glee liedjes op een cd gefikt omdat ik er zo blij van wordquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:13 schreef Leandra het volgende:
Ik mag toch hopen dat de generatie die Glee kijkt niet de generatie is die nu kinderen krijgt.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:00 schreef Cee het volgende:
Pisces is gewoon diep teleurgesteld dat alweer een kans op een blanke half-friese Shaniqua Danique O'Daisyboo Unique Finezz aan deze wereld voorbij is gegaan.
Hallo, mijn naam is kvd...35, kinderloos en ook Glee kijker (eerste 2 seizoenen) en altijd keihard meezingen in de auto....heerlijkquote:
quote:Actor Misha Collins Welcomes Second Child
Supernatural star Misha Collins is a new dad.
Supernatural star mishacollins and wife Victoria Vantoch welcomed their 2nd baby into the world-and it's a girl! Congratulations!
The actor's wife, writer Victoria Vantoch, has given birth to the couple's second child, a baby girl, according to a post on the U.S. TV drama's official Twitter.com page.
A message reads, "Supernatural star mishacollins and wife Victoria Vantoch welcomed their 2nd baby into the world-and it's a girl! Congratulations!" The tot's name has not yet been revealed, but she will be a little sister for the stars' two-year-old son West Anaximander.
The couple wed in 2002.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |