Zo, die laten er geen gras over groeien...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:30 schreef Purdey het volgende:
En Roel van Velzen wordt ook weer vader in april 2013. In februari dit jaar beviel zijn vrouw nog van zoon Laut.
[..]
Bron: Telegraaf
Februari is al helemaal ehh 7 maanden geledenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:41 schreef Melochan het volgende:
Gewoon 5 maanden na de bevalling weer zwanger
Ze is in april uitgerekend, dus sinds juli zwanger.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Februari is al helemaal ehh 7 maanden geleden
edit: het is oktober ondertussen, 8 maanden dus.
Maar de vorige bevalling was in februari.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:49 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ze is in april uitgerekend, dus sinds juli zwanger.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar de vorige bevalling was in februari.
edit: laat maar.
Ik ga even in een hoekje liggen.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar de vorige bevalling was in februari.
edit: laat maar.
Ik ga even in een hoekje liggen.
quote:
Agossie, wat een klein poppetjequote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:32 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Ik weet niet of de foto al gepost was, maarre dit is dus het pasgeboren dochtertje van Nicolette Kluijver:
Isabella Floortje Staud
[ afbeelding ]
quote:Taylor Hanson Welcomes Daughter Wilhelmina Jane
10/03/2012 AT 03:00 PM ET
Tweet
Permalink
45 Comments
PAUL ANDREW HAWTHORNE/WIREIMAGE
There’s a new baby girl in the Hanson family!
“Natalie and I are thrilled to announce the arrival of our newest family member, Wilhelmina Jane Hanson,” Taylor tells PEOPLE exclusively. “She arrived on Tuesday, Oct. 2, and was welcomed by more love than could fit in the room.”
Taylor, 29 — who is one third of the band Hanson with his brothers Isaac and Zac — and Natalie, 28, told PEOPLE in April that they were expecting again, and announced in July that baby on the way was a girl.
Wilhelmina joins siblings Ezra, who turns 10 on Oct. 31, Penelope, 7; River, 6; and Viggo, 3½.
And in a family of unique names, choosing one for her new baby girl was of the utmost importance to Natalie.
“Thinking back on all the children’s names has helped to give me a fresh perspective in choosing the name for the baby girl we are expecting in the fall,” Natalie blogged over the summer.
“It has helped to remind me how the right name seems to come at the right time and how, no matter how ‘perfect’ the choice, it will only be a part of all this little person will become.”
Hanson just completed a world tour for their album Shout It Out, with sold-out dates throughout Australia. They are now working on their sixth studio album, set for release in 2013.
Wow, dat is best veel. Ik heb er nog niet eens 1 op m'n 25e. Ik moet aan de bak denk ik!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 05:33 schreef Kings het volgende:
Zo heb je ineens vijf kids op je 28e.....
En zelfs geen tweeling ook, damnquote:Op donderdag 4 oktober 2012 05:33 schreef Kings het volgende:
Zo heb je ineens vijf kids op je 28e.....
Dat was mijn excuus voor 4 kinderen op mijn 25stequote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En zelfs geen tweeling ook, damn
quote:Zoon voor Tom Ford
AMSTERDAM - Modeontwerper Tom Ford (51) en zijn partner Richard Buckley (64), zijn vader geworden van hun eerste kind, Alexander John Buckley Ford.
Het jongetje werd op 23 september geboren, maar het nieuws kwam vrijdag pas naar buiten toen het tijdschrift Love Magazine het stel, dat 25 jaar samen is, op Twitter feliciteerde.
Ford heeft vaak gesproken over zijn kinderwens maar heeft tevens gezegd vast van plan te zijn om zijn kind buiten de pers te houden. "Als ik ooit een kind krijg zal ik het buiten de schijnwerpers houden", zei hij vorig jaar in een interview met Time Out. "Ik ben niet van plan om mijn kind te gebruiken om in het nieuws te komen, zoals sommige mensen die ik ken dat doen."
http://www.nu.nl/achterkl(...)ijk-tijd-elkaar.htmlquote:Of er binnenkort een liefdesbaby aankomt? Henk Timmer: "We zijn druk aan het oefenen."
Helemaal goed!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:13 schreef J-net het volgende:
Ik heb vorig weekend heel de wiki nog bewerkt tot wat er toen bekend was, maar als de wiki niet wordt overgenomen in de OP dan schiet het niet zo op.
alleen de geboortes van deze week stonden er nog niet in.
Ik heb geen foto van de kleine, maar wel van de gelukkige ouders. Oi...quote:
quote:Willeke Alberti weer oma
Willeke Alberti is voor de derde keer oma geworden. De vrouw van haar jongste zoon Kaj beviel afgelopen nacht van zoontje Finn.
Finn, die maandagavond om vijf voor twaalf geboren werd, is het eerste kind voor Kaj en Hannah, die vorig jaar zomer trouwden.
Op haar Facebook-pagina vertelt Willeke dat ze om twee uur 's nachts nog naar het ziekenhuis is gegaan met de ouders van Hannah om hun pasgeboren kleinzoon te bewonderen.
Kaj werd in 1984 geboren uit het derde huwelijk van Willeke, met de Deense voetballer Søren Lerby. De zangeres was al oma van Davey en Estelle, de inmiddels volwassen kinderen van haar dochter Danielle.
Hopelijk komt er nog een zusje Noor bijquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:04 schreef tombolafan het volgende:
Mmmm dan ben je deels Deens en heet je Finn
Oh god jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:08 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Hopelijk komt er nog een zusje Noor bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |