quote:Nog niet geboren hoor, maar het geslacht is bekend!
Zoontje voor Shakira
LOS ANGELES - Shakira krijgt een jongetje. De zangeres die onlangs bekendmaakte dat ze zwanger is, heeft dat zelf onthuld.
"Ja, het wordt een jongen!", zei ze. Shakira zet zich op dit moment in voor de bouw van een nieuwe school in Colombia.
Ze hoopt dat haar zoon zich ook gaat hardmaken voor een betere wereld. "Als de baby is geboren wil ik hem laten weten dat hij de wereld helpt te veranderen. Hij kan echt de wereld veranderen!"
De Colombiaanse heeft sinds vorig jaar maart een relatie met Gerard Piqué, profvoetballer bij FC Barcelona. Ze zijn sinds twee jaar samen. Shakira noemt Gerard het beste dat haar ooit is overkomen, tot ze zwanger werd.
In augustus ontstonden de eerste geruchten dat Shakira zwanger zou zijn, nadat het Spaanse tijdschrift Qué me dices foto's had gepubliceerd waarop een klein buikje te zien was.
http://www.nu.nl/achterklap/2924092/zoontje-shakira.html
quote:Anne-Marie Jung bevallen van dochter
HILVERSUM - Anne-Marie Jung is maandag bevallen van een dochtertje, Sue.
Dat heeft ze laten weten aan RTL Boulevard.
Het is het eerste kindje voor Anne-Marie en haar vriend Burt Rutteman. "Ze is superschattig en superknap", laat Jung weten. De actrice is in een bad bevallen in het ziekenhuis.
De 35-jarige Jung is onder meer bekend als mol in Wie is de mol? van afgelopen seizoen. Jung en Rutteman zijn zes jaar samen.
http://www.nu.nl/achterkl(...)len-van-dochter.html
quote:Nicolette Kluijver bevalt van dochter
AMSTERDAM - BNN-presentatrice Nicolette Kluijver is maandagmiddag bevallen van een dochter. Het meisje heet Isabella Floortje Staudt.
Bekijk video
Dat meldt Shownieuws op zijn website.
Moeder en kind maken het beiden goed. In augustus trouwde Kluijver in het geheim met haar man Joost Staudt.
http://www.nu.nl/achterkl(...)alt-van-dochter.html
Of oer-Hollands, of achterlijk hip (Tenessee-achtig). Maar ik denk het eerstequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:39 schreef Pisces29 het volgende:
Bettina Holweda en Jim Bakkum, wat denken jullie wat voor naam er uit gaat rollen?
Ik denk ook het eerste.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Of oer-Hollands, of achterlijk hip (Tenessee-achtig). Maar ik denk het eerste
Ineens schiet Elvis mij te binnenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Of oer-Hollands, of achterlijk hip (Tenessee-achtig). Maar ik denk het eerste
Jim en Bettina hebben toch een relatie sinds die musical Grease (dacht ik iig?), wie weet kiezen ze voor John (Travolta). Uitspraak Sjon, ala Jjjjjimquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh jee, dan maar liever 'Mees' he?![]()
Of gewoon 'Jon'. Oh myquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jim en Bettina hebben toch een relatie sinds die musical Grease (dacht ik iig?), wie weet kiezen ze voor John (Travolta). Uitspraak Sjon, ala Jjjjjim
Jon en Jim, mooi themaquote:
Ja! Ik zie ze wel voor Mees aanquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:53 schreef oh-oh het volgende:
Elvis vind ik al veel te leuk voor die twee boern
Dat heb ik met Naomi en Sven.....quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja! Ik zie ze wel voor Mees aan![]()
Ik vind Bettina echt vréselijk, ik vind het ook zo'n moeke-zoon stelletje. Kan er niks aan doen
Schelen die ook zoveel in leeftijd?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat heb ik met Naomi en Sven.....
Pisces! Dit was je kans om als OP-er die ellendige 'of al bevallen?' weg te halen!!!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:36 schreef Pisces29 het volgende:
Maand verder sinds de laatste discussie over 2 banners, inmiddels staan ze er nog allebei
Nee, zij is maar 3 jaar ouder, maar toch krijg ik die vibesquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Schelen die ook zoveel in leeftijd?
• Sienna Miller – 8 juli 2012 (dochter, Marlowe?)quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:44 schreef CherryLips het volgende:
Dat lijstje van 'datum onbekend' loopt een beetje achter
Even kijken wat ik kan vinden.
Die banner irriteert me al zoveel langerquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:58 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Pisces! Dit was je kans om als OP-er die ellendige 'of al bevallen?' weg te halen!!!
Dan moet het even in de wiki gezet worden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
• Sienna Miller – 8 juli 2012 (dochter, Marlowe?)
• Caterina Scorsone (Private Practice) – 6 juni 2012 (dochter, Eliza)
• Uma Thurman - 15 juli 2012 (dochter, naam onbekend?)
• Adriana Lima (Victoria's Secret) – 12 september 2012 (dochter, Sienna)
• Snooki (jongetje) – 26 augustus 2012 (zoon, Lorenzo)
• Neve Campbell – begin augustus 2012? (zoon, Caspian)
• Tori Spelling – 31 augustus 2012 (zoon, Finn)
• Robbie Williams & vrouw – 18 september 2012 (dochter, Theodora Rose)
• Reese Witherspoon – 27 september 2012 (zoon, Tennessee James)
• Drew Barrymore – 26 september 2012 (dochter, Olive)
• Sarah Michelle Gellar & Freddie Prinze Jr. – september 2012 (zoon, ?)
• Kourtney Kardashian – 8 juli 2012 (dochter, Penelope Scotland)
• Melissa Joan Hart – september 2012 (zoon, Tucker)
• Vanessa Minnillo & Nick Lachey – 12 september 2012 (zoon, Camden John)
Ik ook. Jim is te leuk voor haarquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja! Ik zie ze wel voor Mees aan![]()
Ik vind Bettina echt vréselijk, ik vind het ook zo'n moeke-zoon stelletje. Kan er niks aan doen
quote:AMSTERDAM - Tim Akkerman en zijn vrouw krijgen volgend jaar hun derde kind. Stephanie is drie maanden in verwachting.
"Het klopt, word voor de derde keer vader", twitterde de 32-jarige zanger dinsdagavond.
Was dat wat ik net bij RTL Boulevard zag ? Dat mama vertelde dat ze een kindje kreeg en dat dochtertje spontaan begon te huilen van blijdschap??quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:46 schreef Cee het volgende:
En weer een naam erbij:
Tim Akkerman voor derde keer vader
[..]
Bron: Telegraafquote:Roel van Velzen, bekend onder zijn artiestennaam VanVelzen, wordt voor de tweede keer vader. "Leuk nieuws! In april '13 verwachten wij een tweede kind. Zeer blijde verwachting kan ik u verzekeren!", twitterde de artiest woensdag.
Roel en zijn vrouw Marloes hebben de smaak te pakken. In februari van dit jaar werd hun eerste kindje, zoon Laut, geboren. De Voice of Holland-coach en zijn Marloes zijn sinds 1 januari 2011 getrouwd.
Zo, die laten er geen gras over groeien...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:30 schreef Purdey het volgende:
En Roel van Velzen wordt ook weer vader in april 2013. In februari dit jaar beviel zijn vrouw nog van zoon Laut.
[..]
Bron: Telegraaf
Februari is al helemaal ehh 7 maanden geledenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:41 schreef Melochan het volgende:
Gewoon 5 maanden na de bevalling weer zwanger
Ze is in april uitgerekend, dus sinds juli zwanger.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Februari is al helemaal ehh 7 maanden geleden
edit: het is oktober ondertussen, 8 maanden dus.
Maar de vorige bevalling was in februari.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:49 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ze is in april uitgerekend, dus sinds juli zwanger.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar de vorige bevalling was in februari.
edit: laat maar.
Ik ga even in een hoekje liggen.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar de vorige bevalling was in februari.
edit: laat maar.
Ik ga even in een hoekje liggen.
quote:
Agossie, wat een klein poppetjequote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:32 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Ik weet niet of de foto al gepost was, maarre dit is dus het pasgeboren dochtertje van Nicolette Kluijver:
Isabella Floortje Staud
[ afbeelding ]
quote:Taylor Hanson Welcomes Daughter Wilhelmina Jane
10/03/2012 AT 03:00 PM ET
Tweet
Permalink
45 Comments
PAUL ANDREW HAWTHORNE/WIREIMAGE
There’s a new baby girl in the Hanson family!
“Natalie and I are thrilled to announce the arrival of our newest family member, Wilhelmina Jane Hanson,” Taylor tells PEOPLE exclusively. “She arrived on Tuesday, Oct. 2, and was welcomed by more love than could fit in the room.”
Taylor, 29 — who is one third of the band Hanson with his brothers Isaac and Zac — and Natalie, 28, told PEOPLE in April that they were expecting again, and announced in July that baby on the way was a girl.
Wilhelmina joins siblings Ezra, who turns 10 on Oct. 31, Penelope, 7; River, 6; and Viggo, 3½.
And in a family of unique names, choosing one for her new baby girl was of the utmost importance to Natalie.
“Thinking back on all the children’s names has helped to give me a fresh perspective in choosing the name for the baby girl we are expecting in the fall,” Natalie blogged over the summer.
“It has helped to remind me how the right name seems to come at the right time and how, no matter how ‘perfect’ the choice, it will only be a part of all this little person will become.”
Hanson just completed a world tour for their album Shout It Out, with sold-out dates throughout Australia. They are now working on their sixth studio album, set for release in 2013.
Wow, dat is best veel. Ik heb er nog niet eens 1 op m'n 25e. Ik moet aan de bak denk ik!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 05:33 schreef Kings het volgende:
Zo heb je ineens vijf kids op je 28e.....
En zelfs geen tweeling ook, damnquote:Op donderdag 4 oktober 2012 05:33 schreef Kings het volgende:
Zo heb je ineens vijf kids op je 28e.....
Dat was mijn excuus voor 4 kinderen op mijn 25stequote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En zelfs geen tweeling ook, damn
quote:Zoon voor Tom Ford
AMSTERDAM - Modeontwerper Tom Ford (51) en zijn partner Richard Buckley (64), zijn vader geworden van hun eerste kind, Alexander John Buckley Ford.
Het jongetje werd op 23 september geboren, maar het nieuws kwam vrijdag pas naar buiten toen het tijdschrift Love Magazine het stel, dat 25 jaar samen is, op Twitter feliciteerde.
Ford heeft vaak gesproken over zijn kinderwens maar heeft tevens gezegd vast van plan te zijn om zijn kind buiten de pers te houden. "Als ik ooit een kind krijg zal ik het buiten de schijnwerpers houden", zei hij vorig jaar in een interview met Time Out. "Ik ben niet van plan om mijn kind te gebruiken om in het nieuws te komen, zoals sommige mensen die ik ken dat doen."
http://www.nu.nl/achterkl(...)ijk-tijd-elkaar.htmlquote:Of er binnenkort een liefdesbaby aankomt? Henk Timmer: "We zijn druk aan het oefenen."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |