Klopt,mannen houden van het hamburger concept.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:39 schreef JoeyDB het volgende:
het feit om 2 vrouwen bezig te zien is voor de mannen al een hele aanwinst.
Maar tuurlijk is het de wens van bijna elke man om met 2 vrouwen bezig te zijn.
Nee, dat bedoel ikquote:Zou natuurlijk spijtig zijn want ik doe wel mijn best. Je hoeft niet gemeen te worden
Dat jij hetzelfde tegen jouw vrouw moet zeggenquote:Doe deze zin even opnieuw want ik snap echt niet wat je hier bedoelt.
Je moet mannen niet vergelijken met vrouwen. Mannen willen andere vrouwen neuken, punt. Stuk voor stuk, allemaal. Als je echt van hem houdt dan zeg je schat, ik begrijp je en gun jou al het geluk van de wereld. Vervolgens laat je hem lekker rotzooien met allemaal dames. Dát is liefde.
Heel egoïstisch van je. Meer heb ik er niet op te zeggen. Schaam je.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:00 schreef shanti83 het volgende:
Gaapp.......... Dat ik hier ook nog serieus op in ga hé :S Maargoed,,
[..]
Nee, dat bedoel ikEn jij bent niet gemeen?? Met je laat je vriend lekker grote borsten kneden die je niet hebt, en als je van hem houd mag die alles neuken wat los en vast zit?? ik heb het hier over een trio niet dat hij zoals jou elke vrouwelijk wezen wat ie pakken kan wil pakken, dan had ik hem allang gedumpt :S Als je zo iemand bent, lekker vrijgezel blijven
![]()
Dát is een ander verhaal.quote:[..]
Dat jij hetzelfde tegen jouw vrouw moet zeggenSchat ik hou van je !! Pak elke lul maar die je krijgen kan, ik gun het je !!
Hier bespeur ik duidelijk frustratie. Ik denk dat er meer speelt tussen je vriend en jij. Waarom reageer je dat af op mij?quote:Jij bent geweoon respectloos en hypocriet. Met een man als jou zou jouw vrouw zeker behoefte hebben aan andere. En dat gun ik jou...
Duidelijker....?
Uhu............. "-_-quote:Dat jij hetzelfde tegen jouw vrouw moet zeggen Schat ik hou van je !! Pak elke lul maar die je krijgen kan, ik gun het je !!
Dát is een ander verhaal.
Dit. Niet doen, daar komen alleen maar problemen van.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:57 schreef Northside het volgende:
Je bent duidelijk veel te onzeker voor dit soort dingen. Voor jullie relatie is het het beste om het hele plan gewoon te vergeten.
Hoe oud ben je? 20? 21?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:43 schreef HyperViper het volgende:
Je moet mannen niet vergelijken met vrouwen. Mannen willen andere vrouwen neuken, punt. Stuk voor stuk, allemaal. Als je echt van hem houdt dan zeg je schat, ik begrijp je en gun jou al het geluk van de wereld. Vervolgens laat je hem lekker rotzooien met allemaal dames. Dát is liefde.
Nodig voor jezelf spreken, want het ligt echt aan de relatie.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:43 schreef HyperViper het volgende:
Genoeg mannen die niet geïnteresseerd zijn in het neuken van andere vrouwen. Stuk voor stuk, allemaal, is dus zeker niet waar.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:14 schreef HyperViper het volgende:
24. Hoezo? Is het vuurtje bij jou al gedoofd?
Kamagra mi mang.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet teveel, anders doettie 't niet meer.
laat mij maar gewoon spacend in de club staan. Als ik van de kaart ben kan ik nog geen 10 seconden onthouden waar ik mee bezig ben. Neuken gaat dan echt niet werken.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:37 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Kamagra mi mang.
Anders is het kut
Gewoon in halfjes. Supergezellig, zeker als het met iemand is waar je echt gevoelens voor hebt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:37 schreef fathank het volgende:
[..]
laat mij maar gewoon spacend in de club staan. Als ik van de kaart ben kan ik nog geen 10 seconden onthouden waar ik mee bezig ben. Neuken gaat dan echt niet werken.
Misschien een beetje overdreven inderdaad. Ik hoop toch niet dat ik ooit zo word hoor. Lijkt mij verschrikkelijk.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:27 schreef Northside het volgende:
[..]
Genoeg mannen die niet geïnteresseerd zijn in het neuken van andere vrouwen. Stuk voor stuk, allemaal, is dus zeker niet waar.
En mij lijkt het vermoeiend om altijd maar op jacht te zijn. Zal wel iets met leeftijd zijn.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:41 schreef HyperViper het volgende:
Misschien een beetje overdreven inderdaad. Ik hoop toch niet dat ik ooit zo word hoor. Lijkt mij verschrikkelijk.
Op woensdag 3 oktober 2012 14:39 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Een wijze afsluiter.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:42 schreef Northside het volgende:
[..]
En mij lijkt het vermoeiend om altijd maar op jacht te zijn. Jedem das seine.
Weet je wat vermoeiend is? Instinctief op jacht zijn terwijl je er eigenlijk effe goed klaar mee bentquote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:42 schreef Northside het volgende:
[..]
En mij lijkt het vermoeiend om altijd maar op jacht te zijn. Zal wel iets met leeftijd zijn.
Zou het niet mooi zijn als ze het echt zouden geloven?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:43 schreef HyperViper het volgende:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hij is een hypocriete zak dus![]()
Ach. Je weet wat ze zeggen spekvogeltje. Je moet schieten om te scoren.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:46 schreef speknek het volgende:
[..]
Zou het niet mooi zijn als ze het echt zouden geloven?
Tjah daar had ik nou weer geen last van. Hoewel me vriend en ik beiden een genoeg hadden gehad (kristal geen pil) moet ik zeggen dat hij het goed volhield.. 13uur achter elkaar. Af en toe ging die ff hangen maar stond zo weer op. Dus het kan wel ...quote:Niet teveel, anders doettie 't niet meer
Dertien uur achter elkaar?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:50 schreef shanti83 het volgende:
[..]
Tjah daar had ik nou weer geen last van. Hoewel me vriend en ik beiden een genoeg hadden gehad (kristal geen pil) moet ik zeggen dat hij het goed volhield.. 13uur achter elkaar. Af en toe ging die ff hangen maar stond zo weer op. Dus het kan wel ...
Niet echt, seksuele dimorfiteit waarbij de man groter en sterker is dan de vrouw wijst op een vroegere samenleving waar mannen met elkaar vochten om territorium (en daardoor aantrekkelijk te zijn voor vrouwen), een zekere mate van haremvorming waarbij een man meerdere vrouwen heeft lijkt dus biologisch natuurlijk. Andersom niet. Misschien als de vrouw heel butch is.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hij is een hypocriete zak dus![]()
Euhmm.... heb jij geen weekend?quote:Dertien uur achter elkaar?
Dan zullen jullie niet echt succesvolle mensen zijn op zakelijk en sociaal gebied als je daar tijd voor hebt
Lekker sociaal om de hele dag maar liggen neuken terwijl je vrienden in huis hebt?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:59 schreef shanti83 het volgende:
[..]
Euhmm.... heb jij geen weekend?
Vrijdag 22.00 tot zaterdagochtend een uur of 11 slapen kan je toch niet dan. Ja zondag heeeel de dag en kan je maandag weer uitgerust naar je werk hoor. Ps.. vrienden lagen in kamer ernaast en beneden in de woonkamer
Oh jee, nou heb je een geheimpje verklapt, dit kan TS niet handelen. Nee shanti, je vriendje denkt tijdens de seks niet aan andere vrouwen met grote tieten, echt niet!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:59 schreef Marx1990 het volgende:
Tuurlijk, hij kan gaan fantaseren over andere vrouwen, maar dat doen mannen sowieso al
Mwahh.. hadden ze geen last van hoor. Bij hun zelfde verhaal. We waren trouwens tot zondagavond in hun huis dus genoeg tijd gehad om sociaal te zijn.. Als het zo belangrijk is voor jullie om de details te weten "-_-quote:Lekker sociaal om de hele dag maar liggen neuken terwijl je vrienden in huis hebt?
En gelijk heeft ze.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lekker sociaal om de hele dag maar liggen neuken terwijl je vrienden in huis hebt?
Als dit een geheim voor haar was, dan heeft ze geen verstand van mannen en leeft ze onder een steen. Dit is gewoon algemeen bekend. Mannen (vrouwen trouwens ook) fantaseren over andere mensen dan hun partner.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:21 schreef Northside het volgende:
[..]
Oh jee, nou heb je een geheimpje verklapt, dit kan TS niet handelen. Nee shanti, je vriendje denkt tijdens de seks niet aan andere vrouwen met grote tieten, echt niet!
Tja, het zou niet mijn keuze zijnquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:22 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
En gelijk heeft ze.
Niet zo zeiken op TS nou allemaal.
Haha nee hoor, zeker niet bang voor :pquote:Oh jee, nou heb je een geheimpje verklapt, dit kan TS niet handelen. Nee shanti, je vriendje denkt tijdens de seks niet aan andere vrouwen met grote tieten, echt niet!
Hehe dat vond ik nou ook!!quote:En gelijk heeft ze.
Niet zo zeiken op TS nou allemaal
Ze zegt net dat die vrienden ook lagen te neuken.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja, het zou niet mijn keuze zijn
Je bent ergens te gast en dan ga je 13 uur aan een stuk liggen neuken, wat een duf stelletje zijn jullie zegquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:22 schreef shanti83 het volgende:
[..]
Mwahh.. hadden ze geen last van hoor. Bij hun zelfde verhaal. We waren trouwens tot zondagavond in hun huis dus genoeg tijd gehad om sociaal te zijn.. Als het zo belangrijk is voor jullie om de details te weten "-_-
Hoezo, jij zou op 13 uur het hele feestje proberen af te werken. Wat is het verschil?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:25 schreef Ffleamig het volgende:
Je bent ergens te gast en dan ga je 13 uur aan een stuk liggen neuken, wat een duf stelletje zijn jullie zeg
Ja maar neuken ook, ouwehoeren is gezellig.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:25 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ze zegt net dat die vrienden ook lagen te neuken.
Mijn keuze zou het wel zijn. Ouwehoeren kan altijd nog.
Nou dit weer.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:25 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Je bent ergens te gast en dan ga je 13 uur aan een stuk liggen neuken, wat een duf stelletje zijn jullie zeg
Omdat je 'zeker weet dat het niet zo is', of omdat je het accepteert?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:24 schreef shanti83 het volgende:
Haha nee hoor, zeker niet bang voor :p
Een schitterend drieluik gaarnequote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Trio?
Geef mij maar een goed boek.
Uurtje neuken en daarna 12 uur lol maken met vrienden, dat is wat echte kerels doenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar neuken ook, ouwehoeren is gezellig.
Dit zou ik ook een wat nettere verdeling vindenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:28 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Uurtje neuken en daarna 12 uur lol maken met vrienden, dat is wat echte kerels doen
Ik weet dat ze zeggen datzowel mannen als vrouwen dat doen en zolang ik er geen last van heb is het prima. Aangezien meestal een lamp aan is en zijn ogen open denk ik niet dat ik me druk hoef te maken hahaquote:Omdat je 'zeker weet dat het niet zo is', of omdat je het accepteert?
Ja nu dit weer whahaha....quote:quote:
Nou dit weer.
Of 8uur lol maken, dan 13uur neuken, 16 uur lol maken, 2uur neuken,7uur slapen, en vervolgens weer 8 uur lol maken en daarna pas naar huis............quote:Uurtje neuken en daarna 12 uur lol maken met vrienden, dat is wat echte kerels doen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |