abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117542945
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 13:39 schreef JoeyDB het volgende:
het feit om 2 vrouwen bezig te zien is voor de mannen al een hele aanwinst.

Maar tuurlijk is het de wens van bijna elke man om met 2 vrouwen bezig te zijn.

Klopt,mannen houden van het hamburger concept. :D
pi_117542947
Gaapp.......... Dat ik hier ook nog serieus op in ga hé :S Maargoed,,

quote:
Zou natuurlijk spijtig zijn want ik doe wel mijn best. Je hoeft niet gemeen te worden
Nee, dat bedoel ik ;) En jij bent niet gemeen?? Met je laat je vriend lekker grote borsten kneden die je niet hebt, en als je van hem houd mag die alles neuken wat los en vast zit?? ik heb het hier over een trio niet dat hij zoals jou elke vrouwelijk wezen wat ie pakken kan wil pakken, dan had ik hem allang gedumpt :S Als je zo iemand bent, lekker vrijgezel blijven ;)

quote:
Doe deze zin even opnieuw want ik snap echt niet wat je hier bedoelt.

Je moet mannen niet vergelijken met vrouwen. Mannen willen andere vrouwen neuken, punt. Stuk voor stuk, allemaal. Als je echt van hem houdt dan zeg je schat, ik begrijp je en gun jou al het geluk van de wereld. Vervolgens laat je hem lekker rotzooien met allemaal dames. Dát is liefde.
Dat jij hetzelfde tegen jouw vrouw moet zeggen ;) Schat ik hou van je !! Pak elke lul maar die je krijgen kan, ik gun het je !!

Jij bent geweoon respectloos en hypocriet. Met een man als jou zou jouw vrouw zeker behoefte hebben aan andere. En dat gun ik jou...

Duidelijker....?
pi_117543053
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 13:00 schreef shanti83 het volgende:
Gaapp.......... Dat ik hier ook nog serieus op in ga hé :S Maargoed,,

[..]

Nee, dat bedoel ik ;) En jij bent niet gemeen?? Met je laat je vriend lekker grote borsten kneden die je niet hebt, en als je van hem houd mag die alles neuken wat los en vast zit?? ik heb het hier over een trio niet dat hij zoals jou elke vrouwelijk wezen wat ie pakken kan wil pakken, dan had ik hem allang gedumpt :S Als je zo iemand bent, lekker vrijgezel blijven ;)
Heel egoïstisch van je. Meer heb ik er niet op te zeggen. Schaam je.
quote:
[..]

Dat jij hetzelfde tegen jouw vrouw moet zeggen ;) Schat ik hou van je !! Pak elke lul maar die je krijgen kan, ik gun het je !!
Dát is een ander verhaal.
quote:
Jij bent geweoon respectloos en hypocriet. Met een man als jou zou jouw vrouw zeker behoefte hebben aan andere. En dat gun ik jou...

Duidelijker....?
Hier bespeur ik duidelijk frustratie. Ik denk dat er meer speelt tussen je vriend en jij. Waarom reageer je dat af op mij?
pi_117543328
quote:
Dat jij hetzelfde tegen jouw vrouw moet zeggen Schat ik hou van je !! Pak elke lul maar die je krijgen kan, ik gun het je !!

Dát is een ander verhaal.
Uhu............. "-_-
  woensdag 3 oktober 2012 @ 13:42:42 #55
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_117544457
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 13:57 schreef Northside het volgende:
Je bent duidelijk veel te onzeker voor dit soort dingen. Voor jullie relatie is het het beste om het hele plan gewoon te vergeten.
Dit. Niet doen, daar komen alleen maar problemen van.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_117544902
quote:
4s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 12:43 schreef HyperViper het volgende:
Je moet mannen niet vergelijken met vrouwen. Mannen willen andere vrouwen neuken, punt. Stuk voor stuk, allemaal. Als je echt van hem houdt dan zeg je schat, ik begrijp je en gun jou al het geluk van de wereld. Vervolgens laat je hem lekker rotzooien met allemaal dames. Dát is liefde.
Hoe oud ben je? 20? 21?
Ja, ik generaliseer.
pi_117545695
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 13:53 schreef Northside het volgende:

[..]

Hoe oud ben je? 20? 21?
24. Hoezo? Is het vuurtje bij jou al gedoofd?
pi_117545866
quote:
Nodig voor jezelf spreken, want het ligt echt aan de relatie.

Hebben we het over een 30 jarig huwelijk, ander verhaal.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_117546264
quote:
9s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 14:14 schreef HyperViper het volgende:
24. Hoezo? Is het vuurtje bij jou al gedoofd?
Genoeg mannen die niet geïnteresseerd zijn in het neuken van andere vrouwen. Stuk voor stuk, allemaal, is dus zeker niet waar.
Ja, ik generaliseer.
pi_117546533
Kijk en dat zijn de echte mannen :D
pi_117546681
quote:
14s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 14:35 schreef fathank het volgende:

[..]

Niet teveel, anders doettie 't niet meer.
Kamagra mi mang.

Anders is het kut :')
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
  woensdag 3 oktober 2012 @ 14:37:56 #62
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_117546715
quote:
7s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 14:37 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Kamagra mi mang.

Anders is het kut :')
laat mij maar gewoon spacend in de club staan. Als ik van de kaart ben kan ik nog geen 10 seconden onthouden waar ik mee bezig ben. Neuken gaat dan echt niet werken.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_117546791
quote:
14s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 14:37 schreef fathank het volgende:

[..]

laat mij maar gewoon spacend in de club staan. Als ik van de kaart ben kan ik nog geen 10 seconden onthouden waar ik mee bezig ben. Neuken gaat dan echt niet werken.
Gewoon in halfjes. Supergezellig, zeker als het met iemand is waar je echt gevoelens voor hebt.
pi_117546842
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 14:27 schreef Northside het volgende:

[..]

Genoeg mannen die niet geïnteresseerd zijn in het neuken van andere vrouwen. Stuk voor stuk, allemaal, is dus zeker niet waar.
Misschien een beetje overdreven inderdaad. Ik hoop toch niet dat ik ooit zo word hoor. Lijkt mij verschrikkelijk.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 14:41:34 #65
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_117546862
Twee vrouwen die hij kan/mag neuken zonder schuldgevoel en tegelijk
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_117546899
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 14:41 schreef HyperViper het volgende:
Misschien een beetje overdreven inderdaad. Ik hoop toch niet dat ik ooit zo word hoor. Lijkt mij verschrikkelijk.
En mij lijkt het vermoeiend om altijd maar op jacht te zijn. Zal wel iets met leeftijd zijn.
Ja, ik generaliseer.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 14:43:06 #67
157922 fathank
pi_117546917
[quote]0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 14:39 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Gewoon in halfjes. Supergezellig, zeker als het met iemand is waar je echt gevoelens voor hebt.
[/quote]

Dat is niet meer dus wordt lastig :P
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_117546936
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 14:42 schreef Northside het volgende:

[..]

En mij lijkt het vermoeiend om altijd maar op jacht te zijn. Jedem das seine.
Een wijze afsluiter.
pi_117546978
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 14:42 schreef Northside het volgende:

[..]

En mij lijkt het vermoeiend om altijd maar op jacht te zijn. Zal wel iets met leeftijd zijn.
Weet je wat vermoeiend is? Instinctief op jacht zijn terwijl je er eigenlijk effe goed klaar mee bent :')
  woensdag 3 oktober 2012 @ 14:46:31 #70
8369 speknek
Another day another slay
pi_117547050
quote:
Zou het niet mooi zijn als ze het echt zouden geloven?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_117547060
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 12:19 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

hij is een hypocriete zak dus :X :@
Haters gonna hate.
pi_117547072
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 14:46 schreef speknek het volgende:

[..]

Zou het niet mooi zijn als ze het echt zouden geloven?
Ach. Je weet wat ze zeggen spekvogeltje. Je moet schieten om te scoren.
pi_117547215
quote:
Niet teveel, anders doettie 't niet meer
Tjah daar had ik nou weer geen last van. Hoewel me vriend en ik beiden een genoeg hadden gehad (kristal geen pil) moet ik zeggen dat hij het goed volhield.. 13uur achter elkaar. Af en toe ging die ff hangen maar stond zo weer op. Dus het kan wel ...
pi_117547371
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 14:50 schreef shanti83 het volgende:

[..]

Tjah daar had ik nou weer geen last van. Hoewel me vriend en ik beiden een genoeg hadden gehad (kristal geen pil) moet ik zeggen dat hij het goed volhield.. 13uur achter elkaar. Af en toe ging die ff hangen maar stond zo weer op. Dus het kan wel ...
Dertien uur achter elkaar? _O-
Dan zullen jullie niet echt succesvolle mensen zijn op zakelijk en sociaal gebied als je daar tijd voor hebt _O-
  woensdag 3 oktober 2012 @ 14:58:19 #75
8369 speknek
Another day another slay
pi_117547459
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 12:19 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

hij is een hypocriete zak dus :X :@
Niet echt, seksuele dimorfiteit waarbij de man groter en sterker is dan de vrouw wijst op een vroegere samenleving waar mannen met elkaar vochten om territorium (en daardoor aantrekkelijk te zijn voor vrouwen), een zekere mate van haremvorming waarbij een man meerdere vrouwen heeft lijkt dus biologisch natuurlijk. Andersom niet. Misschien als de vrouw heel butch is.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_117547501
quote:
Dertien uur achter elkaar?
Dan zullen jullie niet echt succesvolle mensen zijn op zakelijk en sociaal gebied als je daar tijd voor hebt
Euhmm.... heb jij geen weekend?
Vrijdag 22.00 tot zaterdagochtend een uur of 11 slapen kan je toch niet dan. Ja zondag heeeel de dag en kan je maandag weer uitgerust naar je werk hoor. Ps.. vrienden lagen in kamer ernaast en beneden in de woonkamer
pi_117547515
De vraag is: vertrouw jij je vriend? Is het antwoord op die vraag ja, dan zal er geen groot probleem zijn. Tuurlijk, hij kan gaan fantaseren over andere vrouwen, maar dat doen mannen sowieso al, en het is niet alsof hij dan ook echt seks met andere vrouwen wilt hebben. Als hij van jou houdt, dan wilt hij jou en niet een ander, hoe leuk zo'n trio ook kan zijn.
pi_117548121
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 14:59 schreef shanti83 het volgende:

[..]

Euhmm.... heb jij geen weekend?
Vrijdag 22.00 tot zaterdagochtend een uur of 11 slapen kan je toch niet dan. Ja zondag heeeel de dag en kan je maandag weer uitgerust naar je werk hoor. Ps.. vrienden lagen in kamer ernaast en beneden in de woonkamer
Lekker sociaal om de hele dag maar liggen neuken terwijl je vrienden in huis hebt?
pi_117548326
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 14:59 schreef Marx1990 het volgende:
Tuurlijk, hij kan gaan fantaseren over andere vrouwen, maar dat doen mannen sowieso al
Oh jee, nou heb je een geheimpje verklapt, dit kan TS niet handelen. Nee shanti, je vriendje denkt tijdens de seks niet aan andere vrouwen met grote tieten, echt niet!
Ja, ik generaliseer.
pi_117548370
quote:
Lekker sociaal om de hele dag maar liggen neuken terwijl je vrienden in huis hebt?
Mwahh.. hadden ze geen last van hoor. Bij hun zelfde verhaal. We waren trouwens tot zondagavond in hun huis dus genoeg tijd gehad om sociaal te zijn.. Als het zo belangrijk is voor jullie om de details te weten "-_-
pi_117548400
quote:
3s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 15:15 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

En gelijk heeft ze.

Niet zo zeiken op TS nou allemaal.
pi_117548466
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 15:21 schreef Northside het volgende:

[..]

Oh jee, nou heb je een geheimpje verklapt, dit kan TS niet handelen. Nee shanti, je vriendje denkt tijdens de seks niet aan andere vrouwen met grote tieten, echt niet!
Als dit een geheim voor haar was, dan heeft ze geen verstand van mannen en leeft ze onder een steen. Dit is gewoon algemeen bekend. Mannen (vrouwen trouwens ook) fantaseren over andere mensen dan hun partner.

Fantasie is goed, want het houdt de boel levendig. Beter fantaseren wat leidt tot nieuwe dingen uitproberen, dan elke keer dezelfde routine matige seks.
pi_117548477
quote:
8s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 15:22 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

En gelijk heeft ze.

Niet zo zeiken op TS nou allemaal.
Tja, het zou niet mijn keuze zijn :@
Maar het mag best hoor TS. Als je vrienden het oké vonden :P
pi_117548482
quote:
Haha nee hoor, zeker niet bang voor :p

quote:
En gelijk heeft ze.

Niet zo zeiken op TS nou allemaal
Hehe dat vond ik nou ook!! :*
pi_117548504
quote:
3s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 15:24 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Tja, het zou niet mijn keuze zijn :@
Ze zegt net dat die vrienden ook lagen te neuken.

Mijn keuze zou het wel zijn. Ouwehoeren kan altijd nog.
pi_117548522
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 15:22 schreef shanti83 het volgende:

[..]

Mwahh.. hadden ze geen last van hoor. Bij hun zelfde verhaal. We waren trouwens tot zondagavond in hun huis dus genoeg tijd gehad om sociaal te zijn.. Als het zo belangrijk is voor jullie om de details te weten "-_-
Je bent ergens te gast en dan ga je 13 uur aan een stuk liggen neuken, wat een duf stelletje zijn jullie zeg :O
pi_117548562
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 15:25 schreef Ffleamig het volgende:
Je bent ergens te gast en dan ga je 13 uur aan een stuk liggen neuken, wat een duf stelletje zijn jullie zeg :O
Hoezo, jij zou op 13 uur het hele feestje proberen af te werken. Wat is het verschil?
Ja, ik generaliseer.
pi_117548568
quote:
7s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 15:25 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Ze zegt net dat die vrienden ook lagen te neuken.

Mijn keuze zou het wel zijn. Ouwehoeren kan altijd nog.
Ja maar neuken ook, ouwehoeren is gezellig.
pi_117548571
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 15:25 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Nou dit weer.
pi_117548608
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 15:24 schreef shanti83 het volgende:
Haha nee hoor, zeker niet bang voor :p
Omdat je 'zeker weet dat het niet zo is', of omdat je het accepteert? :)
Ja, ik generaliseer.
pi_117548621
Trio?
Geef mij maar een goed boek.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_117548642
quote:
13s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 15:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Trio?
Geef mij maar een goed boek.
Een schitterend drieluik gaarne :@
pi_117548653
quote:
14s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 15:27 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ja maar neuken ook, ouwehoeren is gezellig.
Uurtje neuken en daarna 12 uur lol maken met vrienden, dat is wat echte kerels doen :{w
pi_117548673
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 15:28 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Uurtje neuken en daarna 12 uur lol maken met vrienden, dat is wat echte kerels doen :{w
Dit zou ik ook een wat nettere verdeling vinden :P
pi_117548909
quote:
Omdat je 'zeker weet dat het niet zo is', of omdat je het accepteert?
Ik weet dat ze zeggen datzowel mannen als vrouwen dat doen en zolang ik er geen last van heb is het prima. Aangezien meestal een lamp aan is en zijn ogen open denk ik niet dat ik me druk hoef te maken haha

quote:
quote:
Je bent ergens te gast en dan ga je 13 uur aan een stuk liggen neuken, wat een duf stelletje zijn jullie zeg

Nou dit weer.
Ja nu dit weer whahaha....
alsof neuken suf is pffffff
pi_117549133
quote:
Uurtje neuken en daarna 12 uur lol maken met vrienden, dat is wat echte kerels doen
Of 8uur lol maken, dan 13uur neuken, 16 uur lol maken, 2uur neuken,7uur slapen, en vervolgens weer 8 uur lol maken en daarna pas naar huis............

[ Bericht 41% gewijzigd door stbabylon op 03-10-2012 19:26:01 ]
pi_117549962
13 uur neuken :') Hoe fucking saai.....
pi_117557634
Tijdelijk opruimslotje

edit: zo, he he, weer klaar

Drugs bespreken doen we in UVT in het drugs topic, daar wordt het gedoogd, hier mag het gewoon niet.

Wil men ophouden met happen op Fflaeming, die jongen krijgt er een stijve van, en dat wil niemand.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 22:05:10 #99
383870 hardcore-gabberr
JWZ hardcore gabber
pi_117567258
2 vrouwen is gewoon de bom
daaadadadada
  woensdag 3 oktober 2012 @ 22:29:43 #100
157922 fathank
pi_117568932
Legit vreemdgaan...