waarom kun je niet gewoon aan nemen dat dat is wat hij wil?quote:Hij zegt nu dat het ook goed is als ik en die vrouw alleen maar met elkaar bezig zijn. Want het lijkt hem heel geil om te zien dat een vrouw en ik elkaar verwennen, en daarna mij neukt. Daar heb ik opzich geen problemen mee en dat lijkt me ook wel lekker. Maar ik kan me niet voorstellen dat dat alles is wat hij wilt.
Dat komt eigenlijk omdat hij het voor die tijd over had hoe lekker het hem leek met een andere vrouw erbij inclusief met de andere vrouw bezig te zijn. Daardoor heb ik nu het idee gekregen dat dat is wat hij eigenlijk wilt, maar nu maar genoegen neemt met minder om nog maar iets te krijgen.quote:waarom kun je niet gewoon aan nemen dat dat is wat hij wil?
dat jij er niet in kunt verplaatsen wil niet zeggen dat het niet zijn gevoel is
Ik gok dat het hem allebei wel geil lijktquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:51 schreef shanti83 het volgende:
[..]
Dat komt eigenlijk omdat hij het voor die tijd over had hoe lekker het hem leek met een andere vrouw erbij inclusief met de andere vrouw bezig te zijn. Daardoor heb ik nu het idee gekregen dat dat is wat hij eigenlijk wilt, maar nu maar genoegen neemt met minder om nog maar iets te krijgen.
Wat betreft communicatie ben ik het zeker met je eens. Deze is slecht verlopen mede door de mdma wat het eigenlijk een beetje verpest heeft. Binnenkort maar weer eens een nieuw (GOED) gesprek aangaan, want dat is al stap1 van de trio
Dat wil ik dus ook weer niet haha........moeilijke vrouw he :Squote:Je bent duidelijk veel te onzeker voor dit soort dingen. Voor jullie relatie is het het beste om het hele plan gewoon te vergeten
Regel het dan zo dat jij de andere vrouw mag uitkiezen. Dan nog denk ik dat je jezelf naderhand gek gaat maken met je 'zou hij nog steeds aan haar denken?'-gedoe, maar misschien iets minder.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:59 schreef shanti83 het volgende:
Dat wil ik dus ook weer niet haha........moeilijke vrouw he :S
Dat gaat dan - op de één of andere manier - geheid verkeerd.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:59 schreef shanti83 het volgende:
[..]
Dat wil ik dus ook weer niet haha........moeilijke vrouw he :S
Dankje voor je duidelijke antwoord!!quote:Het lijkt inderdaad alsof je veel te onzeker bent om hieraan te beginnen. Als je nu al bang bent om jaloers te worden en hem mogelijk kwijt te raken, zou ik de stap niet zetten.
Je relatie moet wel stevig genoeg zijn om er tegen te kunnen dat er een derde of vierde in het spel is. En ook is het wel erg belangrijk om liefde en lust onafhankelijk van elkaar te kunnen zien.
Uit ervaring kan ik vertellen dat een relatie best een (of meerdere) trio's kan overleven, maar je moet wel met elkaar blijven praten.
Het is nogal lastig om aan te geven wat het leukst is. zowel gepijpt worden door 2 vrouwen tegelijk is erg leuk (naar beneden kijken en 2 paar ogen je uitdagend aan zien kijken ).
Het met een andere vrouw bezig zijn deed me minder, het is juist het leuke dat je met z'n 3en bezig bent. Als het me speciaal om een andere vrouw ging, had ik niet aan de relatie moeten beginnen.
2 vrouwen met elkaar bezig zien vergeet je nooit meer
Natuurlijk word je ook geil van de andere vrouw. Het gaat toch om lust.
Phwoaaaaah, ik ben echt zo blij dat ik homo ben.quote:
Soms denk ik ook wel eens dat het wel handig zou zijn om homo te zijn.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:48 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Phwoaaaaah, ik ben echt zo blij dat ik homo ben.
Als een homo aan een andere homo vraagt of 'ie wil neuken, dan is het of "ja" of "nee" en in het geval van nee, nou dan zoek je iemand anders. Sim-pel. Vrouwen kunnen overal zoooo 'n probleem van maken. Trio's zijn lekker omdat het gewoon meer is van hetzelfde. En meer lekker is dus nog lekkerder.
Het is gewoon een simpele oerdrift van primaten het hebben van een roedel, zodat men het gevoel krijgt een alpha mannentje te zijn! Jij word daarvoor gebruikt als 13 in een dozijn sletjequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:34 schreef shanti83 het volgende:
Een tijdje geleden hadden mijn vriend en ik heftige seks onder invloed van mdma. We hadden dus sowieso al minder remmingen en je je zegt al gauw alles. Toen vroeg mijn vriend of ik niet eens een trio zou willen met een vrouw erbij. Aangezien ik af en toe momenten heb waarbij ik er aan denk dat het me ontzettend geil lijk een vrouw te beffen, heb ik gezegd dat me dat wel een x wat lijkt zo'n trio. En zo spraken we nog even verder erover. Hem leek het lekker om zowel mij met een andere vrouw te zien als voor zichzelf. Daarna ging het ineens te snel voor mij, hij was zo enthousiast (voor mij iets te enthousiast) dat hij meteen begon te zoeken op internet, en toen begon ik een beetje wakker te worden. En ik ben hier eigenlijk ook veel te jaloers voor denk ik. Het lijkt mij vreselijk om hem een ander te zien neuken!!! Daarnaast zou ik erg onzeker zijn over mezelf en bang zijn dat hij alleen nog oog zou hebben voor de andere vrouw en haar misschien veel mooiere lichaam en grote borsten (dat laatste heb ik dus niet en houd hij wel van) Bovendien mij kent hij al. Toen hij in de gaten kreeg dat ik wat onzeker er van werd, gaf hij aan dat hij alleen maar zou doen wat ik goed vond. Ik zei nee maar je wilt wel een ander neuken he. Toen zei hij haar niet hoefde te neuken. Daarvoor gaf hij wel aan dat het hem heerlijk leek als twee vrouwen hem pijpten en dat leek me eerst niet erg. Maar dan schrok me de gedachte dat hij geniet van zijn lul in een andere mond als de mijne me weer af. Eigenlijk ben ik dus veels te jaloers en onzeker...En ik zei hem ook eigenlijk wil ik helemaal niet dat je wat doet met een andere vrouw, ik zou al gek worden als je haar aanraakt!! Of op haar loopt te geilen ipv op mij.. Toen zei hij kom we vergeten alles ik had er niet over moeten beginnen, ik wil onze relatie niet kapotmaken en die zal alleen maar kapot gaan erdoor.
Toch hebben we het erna nog een paar x over gehad en ik weet dat hij echt ontzettend graag wil..
Hij zegt nu dat het ook goed is als ik en die vrouw alleen maar met elkaar bezig zijn. Want het lijkt hem heel geil om te zien dat een vrouw en ik elkaar verwennen, en daarna mij neukt. Daar heb ik opzich geen problemen mee en dat lijkt me ook wel lekker. Maar ik kan me niet voorstellen dat dat alles is wat hij wilt. Ik vroeg hem ook dat is toch niet waarom mannen een trio willen?! Jullie lijkt het toch ontzettend geil dat twee vrouwen met jou bezig zijn?? Maar mijn vriend durft niet meer echt goed antwoord te geven en is naar mijn mening ook niet meer eerlijk.
Ik wil echt best wel graag een trio,, en ik denk dat het van mij ook nog wel verder mag gaan. (geen penetratie) Heb er een paar keer aan gedacht en ik zou het ook wel kunnen en zou daar niet zoveel moeite mee hebben...Maar ik wil eerst graag alles goed besproken hebben en wat vragen beantwoord hebben voor ik het kan en wil. Maar ik krijg van hem dus niet echt antwoorden meer.
Nu mijn vraag dus aan de heren hier:
Waarom willen jullie graag een trio MVV
Wat lijkt jullie het lekkerste eraan? Gepijpt worden door twee vrouwen? Een andere vrouw neuken? Twee vrouwen met elkaar bezig zien?
Geil je alleen op het idee trio zelf, of zou je ook erg geil worden van de andere vrouw (niet je vriendin)
Zou je je eigen vriendin uit oog verliezen, en alleen nog maar naar de ander kijken?
En hoe zou alles na de trio zijn? Heb je dan nog genoeg aan je vriendin alleen? Of zou je dan vaker behoefte hebben aan een andere vrouw? Is je vriendin nog mooi/aantrekkelijk genoeg voor je (mssn had de andere vrouw een veel mooier lichaam en vind je je vriendin nu niet mooi meer en fantaseer je nu steeds over een ander lichaam)
Ik hoop dat jullie antwoorden kunnen geven op mijn vragen. En ik verwacht dat veel mensen zeggen dat als ik twijfel het niet moet doen, maar daar gaat het niet om. Ik wil echt wel maar wil gewoon antwoord op deze vragen. Omdat ik wil weten hoe het voor mannen werkt.
Het is gewoon een oerdrift van een primaat, het hebben van een zogenaamde roedel zodat hij zich een alpha mannentje waant, jij word hiervoor gebruikt als 13 in een dozijn sletje .....quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:34 schreef shanti83 het volgende:
Een tijdje geleden hadden mijn vriend en ik heftige seks onder invloed van mdma. We hadden dus sowieso al minder remmingen en je je zegt al gauw alles. Toen vroeg mijn vriend of ik niet eens een trio zou willen met een vrouw erbij. Aangezien ik af en toe momenten heb waarbij ik er aan denk dat het me ontzettend geil lijk een vrouw te beffen, heb ik gezegd dat me dat wel een x wat lijkt zo'n trio. En zo spraken we nog even verder erover. Hem leek het lekker om zowel mij met een andere vrouw te zien als voor zichzelf. Daarna ging het ineens te snel voor mij, hij was zo enthousiast (voor mij iets te enthousiast) dat hij meteen begon te zoeken op internet, en toen begon ik een beetje wakker te worden. En ik ben hier eigenlijk ook veel te jaloers voor denk ik. Het lijkt mij vreselijk om hem een ander te zien neuken!!! Daarnaast zou ik erg onzeker zijn over mezelf en bang zijn dat hij alleen nog oog zou hebben voor de andere vrouw en haar misschien veel mooiere lichaam en grote borsten (dat laatste heb ik dus niet en houd hij wel van) Bovendien mij kent hij al. Toen hij in de gaten kreeg dat ik wat onzeker er van werd, gaf hij aan dat hij alleen maar zou doen wat ik goed vond. Ik zei nee maar je wilt wel een ander neuken he. Toen zei hij haar niet hoefde te neuken. Daarvoor gaf hij wel aan dat het hem heerlijk leek als twee vrouwen hem pijpten en dat leek me eerst niet erg. Maar dan schrok me de gedachte dat hij geniet van zijn lul in een andere mond als de mijne me weer af. Eigenlijk ben ik dus veels te jaloers en onzeker...En ik zei hem ook eigenlijk wil ik helemaal niet dat je wat doet met een andere vrouw, ik zou al gek worden als je haar aanraakt!! Of op haar loopt te geilen ipv op mij.. Toen zei hij kom we vergeten alles ik had er niet over moeten beginnen, ik wil onze relatie niet kapotmaken en die zal alleen maar kapot gaan erdoor.
Toch hebben we het erna nog een paar x over gehad en ik weet dat hij echt ontzettend graag wil..
Hij zegt nu dat het ook goed is als ik en die vrouw alleen maar met elkaar bezig zijn. Want het lijkt hem heel geil om te zien dat een vrouw en ik elkaar verwennen, en daarna mij neukt. Daar heb ik opzich geen problemen mee en dat lijkt me ook wel lekker. Maar ik kan me niet voorstellen dat dat alles is wat hij wilt. Ik vroeg hem ook dat is toch niet waarom mannen een trio willen?! Jullie lijkt het toch ontzettend geil dat twee vrouwen met jou bezig zijn?? Maar mijn vriend durft niet meer echt goed antwoord te geven en is naar mijn mening ook niet meer eerlijk.
Ik wil echt best wel graag een trio,, en ik denk dat het van mij ook nog wel verder mag gaan. (geen penetratie) Heb er een paar keer aan gedacht en ik zou het ook wel kunnen en zou daar niet zoveel moeite mee hebben...Maar ik wil eerst graag alles goed besproken hebben en wat vragen beantwoord hebben voor ik het kan en wil. Maar ik krijg van hem dus niet echt antwoorden meer.
Nu mijn vraag dus aan de heren hier:
Waarom willen jullie graag een trio MVV
Wat lijkt jullie het lekkerste eraan? Gepijpt worden door twee vrouwen? Een andere vrouw neuken? Twee vrouwen met elkaar bezig zien?
Geil je alleen op het idee trio zelf, of zou je ook erg geil worden van de andere vrouw (niet je vriendin)
Zou je je eigen vriendin uit oog verliezen, en alleen nog maar naar de ander kijken?
En hoe zou alles na de trio zijn? Heb je dan nog genoeg aan je vriendin alleen? Of zou je dan vaker behoefte hebben aan een andere vrouw? Is je vriendin nog mooi/aantrekkelijk genoeg voor je (mssn had de andere vrouw een veel mooier lichaam en vind je je vriendin nu niet mooi meer en fantaseer je nu steeds over een ander lichaam)
Ik hoop dat jullie antwoorden kunnen geven op mijn vragen. En ik verwacht dat veel mensen zeggen dat als ik twijfel het niet moet doen, maar daar gaat het niet om. Ik wil echt wel maar wil gewoon antwoord op deze vragen. Omdat ik wil weten hoe het voor mannen werkt.
Dat hebben we een paar keer tegen elkaar gezegd maar op een of andere manier kunnen we allebei het idee niet los laten en komt het steeds weer naar boven. Het is ook niet zo dat ik het op korte termijn wil, want daar zijn we nog niet klaar voor. Denk dat we het er eerst nog maar eens goed over moeten praten en dan over een tijdje kijken of we het nog steeds willen..........of niet.......quote:Ik vind trio's niks aan. Het idee is leuk maar in de praktijk is het maar een geklungel is mijn ervaring.
Waarom wil je het hele idee niet gewoon laten varen? Dit word alleen maar een teleurstelling als ik het zo lees
Neem aan dat je geen relatie hebt.........? Anders kan het inderdaad zo simpel zijn jaquote:Als een homo aan een andere homo vraagt of 'ie wil neuken, dan is het of "ja" of "nee" en in het geval van nee, nou dan zoek je iemand anders. Sim-pel
Alleen onzekere drommels geven daar iets om. Het gaat vooral om de seks, seks met een nieuw, vreemd iemand, de spanning. Begrijpelijk natuurlijk, altijd dezelfde vrouw is boooooooring.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:52 schreef TigerXtrm het volgende:
Omdat het voor mannen ego strelend is als een vrouw interesse in hem heeft. Dus hoe meer vrouwen hoe meer ego streling. Het is zo simpel soms.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |