Euhmm.... heb jij geen weekend?quote:Dertien uur achter elkaar?
Dan zullen jullie niet echt succesvolle mensen zijn op zakelijk en sociaal gebied als je daar tijd voor hebt
Lekker sociaal om de hele dag maar liggen neuken terwijl je vrienden in huis hebt?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:59 schreef shanti83 het volgende:
[..]
Euhmm.... heb jij geen weekend?
Vrijdag 22.00 tot zaterdagochtend een uur of 11 slapen kan je toch niet dan. Ja zondag heeeel de dag en kan je maandag weer uitgerust naar je werk hoor. Ps.. vrienden lagen in kamer ernaast en beneden in de woonkamer
Oh jee, nou heb je een geheimpje verklapt, dit kan TS niet handelen. Nee shanti, je vriendje denkt tijdens de seks niet aan andere vrouwen met grote tieten, echt niet!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:59 schreef Marx1990 het volgende:
Tuurlijk, hij kan gaan fantaseren over andere vrouwen, maar dat doen mannen sowieso al
Mwahh.. hadden ze geen last van hoor. Bij hun zelfde verhaal. We waren trouwens tot zondagavond in hun huis dus genoeg tijd gehad om sociaal te zijn.. Als het zo belangrijk is voor jullie om de details te weten "-_-quote:Lekker sociaal om de hele dag maar liggen neuken terwijl je vrienden in huis hebt?
En gelijk heeft ze.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lekker sociaal om de hele dag maar liggen neuken terwijl je vrienden in huis hebt?
Als dit een geheim voor haar was, dan heeft ze geen verstand van mannen en leeft ze onder een steen. Dit is gewoon algemeen bekend. Mannen (vrouwen trouwens ook) fantaseren over andere mensen dan hun partner.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:21 schreef Northside het volgende:
[..]
Oh jee, nou heb je een geheimpje verklapt, dit kan TS niet handelen. Nee shanti, je vriendje denkt tijdens de seks niet aan andere vrouwen met grote tieten, echt niet!
Tja, het zou niet mijn keuze zijnquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:22 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
En gelijk heeft ze.
Niet zo zeiken op TS nou allemaal.
Haha nee hoor, zeker niet bang voor :pquote:Oh jee, nou heb je een geheimpje verklapt, dit kan TS niet handelen. Nee shanti, je vriendje denkt tijdens de seks niet aan andere vrouwen met grote tieten, echt niet!
Hehe dat vond ik nou ook!!quote:En gelijk heeft ze.
Niet zo zeiken op TS nou allemaal
Ze zegt net dat die vrienden ook lagen te neuken.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja, het zou niet mijn keuze zijn
Je bent ergens te gast en dan ga je 13 uur aan een stuk liggen neuken, wat een duf stelletje zijn jullie zegquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:22 schreef shanti83 het volgende:
[..]
Mwahh.. hadden ze geen last van hoor. Bij hun zelfde verhaal. We waren trouwens tot zondagavond in hun huis dus genoeg tijd gehad om sociaal te zijn.. Als het zo belangrijk is voor jullie om de details te weten "-_-
Hoezo, jij zou op 13 uur het hele feestje proberen af te werken. Wat is het verschil?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:25 schreef Ffleamig het volgende:
Je bent ergens te gast en dan ga je 13 uur aan een stuk liggen neuken, wat een duf stelletje zijn jullie zeg
Ja maar neuken ook, ouwehoeren is gezellig.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:25 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ze zegt net dat die vrienden ook lagen te neuken.
Mijn keuze zou het wel zijn. Ouwehoeren kan altijd nog.
Nou dit weer.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:25 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Je bent ergens te gast en dan ga je 13 uur aan een stuk liggen neuken, wat een duf stelletje zijn jullie zeg
Omdat je 'zeker weet dat het niet zo is', of omdat je het accepteert?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:24 schreef shanti83 het volgende:
Haha nee hoor, zeker niet bang voor :p
Een schitterend drieluik gaarnequote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Trio?
Geef mij maar een goed boek.
Uurtje neuken en daarna 12 uur lol maken met vrienden, dat is wat echte kerels doenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar neuken ook, ouwehoeren is gezellig.
Dit zou ik ook een wat nettere verdeling vindenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:28 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Uurtje neuken en daarna 12 uur lol maken met vrienden, dat is wat echte kerels doen
Ik weet dat ze zeggen datzowel mannen als vrouwen dat doen en zolang ik er geen last van heb is het prima. Aangezien meestal een lamp aan is en zijn ogen open denk ik niet dat ik me druk hoef te maken hahaquote:Omdat je 'zeker weet dat het niet zo is', of omdat je het accepteert?
Ja nu dit weer whahaha....quote:quote:
Nou dit weer.
Of 8uur lol maken, dan 13uur neuken, 16 uur lol maken, 2uur neuken,7uur slapen, en vervolgens weer 8 uur lol maken en daarna pas naar huis............quote:Uurtje neuken en daarna 12 uur lol maken met vrienden, dat is wat echte kerels doen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |