Ja maar tussen veelverdieners en de grens die zij aanhouden zit volgens mij nogal een verschil.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja dan hedde gij helemaal geen probleem he
Je hoeft vaak niet naar de huisarst toe voor dit. Je belt de assistente en zegt dat je heel misschien een blaasontsteking hebt en of je even wat urine mag inleveren (of je haalt daar een plastic opvangdingetje op). Krijg je vaak ook een A4tje met vragen als: koorts? brandend gevoel bij plassen? vaker plassen? etcquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:54 schreef LieLie het volgende:
Hm, oke. Hou het even in de gaten dan vandaag. Kan ik eventueel morgenvroeg wel voor naar de ha.
Goed bezig!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:40 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, adreswijzigingen allemaal doorgevoerd. Handig, die Maastricht-checklist
Maak je maar zinquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Goed bezig!
Ik moet eigenlijk gaan inpakken maar heb nog niet heel veel zin.
Heb ik ook gedaan.quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:34 schreef borisz het volgende:
Zuid-Koraanse muziek staat op 1 in de top40. Nou FFT wanneer volg je?
VETquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:49 schreef golfer het volgende:
Zo. Even voor een kennis van ons die over een paar weken nieuwe knieėn krijgt met revalidatie daarna in Duitsland op haar verzoek 495 muzieknummers op haar I-pod gezet.
Als extra bonus heb ik voor haar (die net als wij van the Doors, Bruce, Adele, Morriset, Santana, Joe Cocker etc houdt) er tussendoor wat over-the-top Skihutnummers bijgezet.
Hahahquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:34 schreef borisz het volgende:
Zuid-Koraanse muziek staat op 1 in de top40. Nou FFT wanneer volg je?
Ik moest ook lachen. Die Koreaantjes helemaal uit hun plaat.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]![]()
Moet steeds grijnzen als ik deze versie met publiek zie![]()
Hoeveel zal dat opleveren met googleadsquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:56 schreef FutureFairytale het volgende:
Zie nu dat de clip al ruim 346 miljoen keer is bekeken, damn!En tis al zn 6e album. Wel tof voor em dat ie dan nu eindelijk een wereldhit heeft
.
Een heel stadion/park vol met FFT-tjes.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:45 schreef TAV74 het volgende:
Moet steeds grijnzen als ik deze versie met publiek zie![]()
Zet, kom je een bakkie doen? 4 km verderop... !quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:07 schreef z80 het volgende:
morgen vroeg, voor mijn doen, mijn nest uit. de hele dag rondlopen en netwerken op een beurs in Houten. waarschijnlijk ben ik tegen de middag al afgebrand.
Krijg net een bedankmailtje van haar en ja hoor: "Wat moest ik lachten om de muziek die (er ook) op staat. Meteen aanzetten natuurlijk toen Hans (haar man die het bij mij kwam ophalen) thuis kwam en kreeg Frans Duijts. Ik tegen Hans het klopt niet en die begon meteen te lachen. "quote:
1,5 miljoen als ik het net goed begreep.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoeveel zal dat opleveren met googleads![]()
als ik tot het einde blijf ben ik tot 17:00 uur onder de pannen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:11 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zet, kom je een bakkie doen? 4 km verderop... !
Hoe laat?
Ik dacht serieus: 'wat lijken ze allemaal op elkaar'quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Een heel stadion/park vol met FFT-tjes.
Ohh Frans hoort nog bij het serieuzere skigenre. Ze moesten eens Danny Panadero horen ofzoquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Krijg net een bedankmailtje van haar en ja hoor: "Wat moest ik lachten om de muziek die (er ook) op staat. Meteen aanzetten natuurlijk toen Hans (haar man die het bij mij kwam ophalen) thuis kwam en kreeg Frans Duijts. Ik tegen Hans het klopt niet en die begon meteen te lachen. "
Heb je de aflevering met Annabel Langbein bij Rudolph's Bakery al gezien? /24kitchenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:23 schreef AnneX het volgende:
Hullie bakken chocolade cookies bij de bbc en het is heet buiten de tent!
Getuigen voor of tegen wie of wat?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Slapen, morgen werken en daarna voor de eerste keer naar de rechtbank (hopelijk laatste keer). Geen zin in, ga getuigen in Breda.
Heb je ze té laat ingenomen, nu?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:13 schreef Sunnythesun het volgende:
pilletje niet geslikt vanaaf ivm college
hoor al lang in bed te liggen maar zit nog te stuiteren
Nee, niet geslikt. Was pas om half 10 thuis, dat is 1,5 uur te laat en dan kan ik het net zo goed niet doen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:15 schreef AnneX het volgende:
[..]
Heb je ze té laat ingenomen, nu?
En morgen werken?
Heb je gisteraaf NTR ge zien, al was het over middelbaar onderwijs...
Heb je er last van als je inneemt, en ondertussen " moet" luisteren / werken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, niet geslikt. Was pas om half 10 thuis, dat is 1,5 uur te laat en dan kan ik het net zo goed niet doen.
En nee niet gezien, had gister ook al college..
Ik word een half uur na inname acuut moe en duf. Niet handig dus.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:19 schreef AnneX het volgende:
[..]
Heb je er last van als je inneemt, en ondertussen " moet" luisteren / werken.
Zelf heb ik altijd mijn portie avondpillen in mijn portemonnee.
/ tijdgebonden inname om 18 en 22 uur.
Ik wel hoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb zo'n leuke avond op wow gehad![]()
Kan het hier alleen niet uitleggen, want jullie snappen het toch niet
Er zijn world bosses gekomen en 1 van hen is een enorm grote eh....manifestatie van het kwaad. Zwart-wit-paars en groot. Die moet je met 40 man doodmaken. En dat wil iedereen op de zeer drukke server. Er zijn 5 plekken waar hij kan verschijnen en op alle 5 de plekken hadden we een groep mensen staan. En die andere groepen ook allemaal. En hij verscheen op mijn plekje met heel veel herrie en stoom en rook en en en....nou ja, gaaf! En dan moet je hem dus als eerste 'taggen' anders is de kill voor een andere groep! Spannend!!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:21 schreef borisz het volgende:
Ik wel hoor. Nou ja als het nog om raiden 1.0 gaat en een monsterkop Orgrimmar binnen slepen gaat
Maar heb geen enkele uitbreiding meegemaakt.![]()
Zie een mooi stadion uit de trein vergeleken met die betonbak in 020quote:Op woensdag 3 oktober 2012 07:54 schreef TAV74 het volgende:
Gaap. Al een tijdje opweg naar steer city. Vind opleiding op vrijdag toch handiger geloof ik.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er zijn world bosses gekomen en 1 van hen is een enorm grote eh....manifestatie van het kwaad. Zwart-wit-paars en groot. Die moet je met 40 man doodmaken. En dat wil iedereen op de zeer drukke server. Er zijn 5 plekken waar hij kan verschijnen en op alle 5 de plekken hadden we een groep mensen staan. En die andere groepen ook allemaal. En hij verscheen op mijn plekje met heel veel herrie en stoom en rook en en en....nou ja, gaaf! En dan moet je hem dus als eerste 'taggen' anders is de kill voor een andere groep! Spannend!!
Ik zat als een klein kind te gillen en te wippen in m'n stoel dat hij voor (op!) mijn neus verscheen![]()
Hier staat ie zonder dat er iemand een poging waagt:
Goedemorgen
Snap er ook niks van.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er zijn world bosses gekomen en 1 van hen is een enorm grote eh....manifestatie van het kwaad. Zwart-wit-paars en groot. Die moet je met 40 man doodmaken. En dat wil iedereen op de zeer drukke server. Er zijn 5 plekken waar hij kan verschijnen en op alle 5 de plekken hadden we een groep mensen staan. En die andere groepen ook allemaal. En hij verscheen op mijn plekje met heel veel herrie en stoom en rook en en en....nou ja, gaaf! En dan moet je hem dus als eerste 'taggen' anders is de kill voor een andere groep! Spannend!!
Ik zat als een klein kind te gillen en te wippen in m'n stoel dat hij voor (op!) mijn neus verscheen![]()
Hier staat ie zonder dat er iemand een poging waagt:
Goedemorgen
Bijna-gepensioneerde mensen die puberale sexgrappen makenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Snap er ook niks van.
Sowieso, volwassen mensen die urenlang (kinder)fantasyspelletjes spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |