Ja maar tussen veelverdieners en de grens die zij aanhouden zit volgens mij nogal een verschil.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja dan hedde gij helemaal geen probleem he
Je hoeft vaak niet naar de huisarst toe voor dit. Je belt de assistente en zegt dat je heel misschien een blaasontsteking hebt en of je even wat urine mag inleveren (of je haalt daar een plastic opvangdingetje op). Krijg je vaak ook een A4tje met vragen als: koorts? brandend gevoel bij plassen? vaker plassen? etcquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:54 schreef LieLie het volgende:
Hm, oke. Hou het even in de gaten dan vandaag. Kan ik eventueel morgenvroeg wel voor naar de ha.
Goed bezig!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:40 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, adreswijzigingen allemaal doorgevoerd. Handig, die Maastricht-checklist
Maak je maar zinquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Goed bezig!
Ik moet eigenlijk gaan inpakken maar heb nog niet heel veel zin.
Heb ik ook gedaan.quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:34 schreef borisz het volgende:
Zuid-Koraanse muziek staat op 1 in de top40. Nou FFT wanneer volg je?
VETquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:49 schreef golfer het volgende:
Zo. Even voor een kennis van ons die over een paar weken nieuwe knieën krijgt met revalidatie daarna in Duitsland op haar verzoek 495 muzieknummers op haar I-pod gezet.
Als extra bonus heb ik voor haar (die net als wij van the Doors, Bruce, Adele, Morriset, Santana, Joe Cocker etc houdt) er tussendoor wat over-the-top Skihutnummers bijgezet.
Hahahquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:34 schreef borisz het volgende:
Zuid-Koraanse muziek staat op 1 in de top40. Nou FFT wanneer volg je?
Ik moest ook lachen. Die Koreaantjes helemaal uit hun plaat.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]![]()
Moet steeds grijnzen als ik deze versie met publiek zie![]()
Hoeveel zal dat opleveren met googleadsquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:56 schreef FutureFairytale het volgende:
Zie nu dat de clip al ruim 346 miljoen keer is bekeken, damn!En tis al zn 6e album. Wel tof voor em dat ie dan nu eindelijk een wereldhit heeft
.
Een heel stadion/park vol met FFT-tjes.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:45 schreef TAV74 het volgende:
Moet steeds grijnzen als ik deze versie met publiek zie![]()
Zet, kom je een bakkie doen? 4 km verderop... !quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:07 schreef z80 het volgende:
morgen vroeg, voor mijn doen, mijn nest uit. de hele dag rondlopen en netwerken op een beurs in Houten. waarschijnlijk ben ik tegen de middag al afgebrand.
Krijg net een bedankmailtje van haar en ja hoor: "Wat moest ik lachten om de muziek die (er ook) op staat. Meteen aanzetten natuurlijk toen Hans (haar man die het bij mij kwam ophalen) thuis kwam en kreeg Frans Duijts. Ik tegen Hans het klopt niet en die begon meteen te lachen. "quote:
1,5 miljoen als ik het net goed begreep.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoeveel zal dat opleveren met googleads![]()
als ik tot het einde blijf ben ik tot 17:00 uur onder de pannen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:11 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zet, kom je een bakkie doen? 4 km verderop... !
Hoe laat?
Ik dacht serieus: 'wat lijken ze allemaal op elkaar'quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Een heel stadion/park vol met FFT-tjes.
Ohh Frans hoort nog bij het serieuzere skigenre. Ze moesten eens Danny Panadero horen ofzoquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Krijg net een bedankmailtje van haar en ja hoor: "Wat moest ik lachten om de muziek die (er ook) op staat. Meteen aanzetten natuurlijk toen Hans (haar man die het bij mij kwam ophalen) thuis kwam en kreeg Frans Duijts. Ik tegen Hans het klopt niet en die begon meteen te lachen. "
Heb je de aflevering met Annabel Langbein bij Rudolph's Bakery al gezien? /24kitchenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:23 schreef AnneX het volgende:
Hullie bakken chocolade cookies bij de bbc en het is heet buiten de tent!
Getuigen voor of tegen wie of wat?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Slapen, morgen werken en daarna voor de eerste keer naar de rechtbank (hopelijk laatste keer). Geen zin in, ga getuigen in Breda.
Heb je ze té laat ingenomen, nu?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:13 schreef Sunnythesun het volgende:
pilletje niet geslikt vanaaf ivm college
hoor al lang in bed te liggen maar zit nog te stuiteren
Nee, niet geslikt. Was pas om half 10 thuis, dat is 1,5 uur te laat en dan kan ik het net zo goed niet doen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:15 schreef AnneX het volgende:
[..]
Heb je ze té laat ingenomen, nu?
En morgen werken?
Heb je gisteraaf NTR ge zien, al was het over middelbaar onderwijs...
Heb je er last van als je inneemt, en ondertussen " moet" luisteren / werken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, niet geslikt. Was pas om half 10 thuis, dat is 1,5 uur te laat en dan kan ik het net zo goed niet doen.
En nee niet gezien, had gister ook al college..
Ik word een half uur na inname acuut moe en duf. Niet handig dus.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:19 schreef AnneX het volgende:
[..]
Heb je er last van als je inneemt, en ondertussen " moet" luisteren / werken.
Zelf heb ik altijd mijn portie avondpillen in mijn portemonnee.
/ tijdgebonden inname om 18 en 22 uur.
Ik wel hoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb zo'n leuke avond op wow gehad![]()
Kan het hier alleen niet uitleggen, want jullie snappen het toch niet
Er zijn world bosses gekomen en 1 van hen is een enorm grote eh....manifestatie van het kwaad. Zwart-wit-paars en groot. Die moet je met 40 man doodmaken. En dat wil iedereen op de zeer drukke server. Er zijn 5 plekken waar hij kan verschijnen en op alle 5 de plekken hadden we een groep mensen staan. En die andere groepen ook allemaal. En hij verscheen op mijn plekje met heel veel herrie en stoom en rook en en en....nou ja, gaaf! En dan moet je hem dus als eerste 'taggen' anders is de kill voor een andere groep! Spannend!!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:21 schreef borisz het volgende:
Ik wel hoor. Nou ja als het nog om raiden 1.0 gaat en een monsterkop Orgrimmar binnen slepen gaat
Maar heb geen enkele uitbreiding meegemaakt.![]()
Zie een mooi stadion uit de trein vergeleken met die betonbak in 020quote:Op woensdag 3 oktober 2012 07:54 schreef TAV74 het volgende:
Gaap. Al een tijdje opweg naar steer city. Vind opleiding op vrijdag toch handiger geloof ik.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er zijn world bosses gekomen en 1 van hen is een enorm grote eh....manifestatie van het kwaad. Zwart-wit-paars en groot. Die moet je met 40 man doodmaken. En dat wil iedereen op de zeer drukke server. Er zijn 5 plekken waar hij kan verschijnen en op alle 5 de plekken hadden we een groep mensen staan. En die andere groepen ook allemaal. En hij verscheen op mijn plekje met heel veel herrie en stoom en rook en en en....nou ja, gaaf! En dan moet je hem dus als eerste 'taggen' anders is de kill voor een andere groep! Spannend!!
Ik zat als een klein kind te gillen en te wippen in m'n stoel dat hij voor (op!) mijn neus verscheen![]()
Hier staat ie zonder dat er iemand een poging waagt:
Goedemorgen
Snap er ook niks van.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er zijn world bosses gekomen en 1 van hen is een enorm grote eh....manifestatie van het kwaad. Zwart-wit-paars en groot. Die moet je met 40 man doodmaken. En dat wil iedereen op de zeer drukke server. Er zijn 5 plekken waar hij kan verschijnen en op alle 5 de plekken hadden we een groep mensen staan. En die andere groepen ook allemaal. En hij verscheen op mijn plekje met heel veel herrie en stoom en rook en en en....nou ja, gaaf! En dan moet je hem dus als eerste 'taggen' anders is de kill voor een andere groep! Spannend!!
Ik zat als een klein kind te gillen en te wippen in m'n stoel dat hij voor (op!) mijn neus verscheen![]()
Hier staat ie zonder dat er iemand een poging waagt:
Goedemorgen
Bijna-gepensioneerde mensen die puberale sexgrappen makenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Snap er ook niks van.
Sowieso, volwassen mensen die urenlang (kinder)fantasyspelletjes spelen.
Snap ik ook niks van. Behoor gelukkig lang nog niet tot die groep.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:31 schreef Stereotomy het volgende:
Bijna-gepensioneerde mensen die puberale sexgrappen maken![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:29 schreef golfer het volgende:
Snap er ook niks van.
Gekkigheid is het, zin in een stevig potje bridge?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Snap er ook niks van.
Kan je dat ook al uren online spelen?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:58 schreef kaasplankje het volgende:
Gekkigheid is het, zin in een stevig potje bridge?
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:34 schreef Sarabi het volgende:
Maandag krijgen we de sleutel
Sorry dat ik steeds even snel tussendoor kom maar het is echt te druk op dit moment.
Gisteren ook al weer tot 23.00 bezig eweest met dozen inpakken en verhuizen.
Per se niet maar een maand dubbele huur betalen is niet grappig als van een de huur 1000euro is.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vanwaar het hoge tempo? Moeten jullie per se voor een bepaalde datum je huis uit?
1000 EUR huurquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Per se niet maar een maand dubbele huur betalen is niet grappig als van een de huur 1000euro is.
Heb het geld hard genoeg nodig voor de verhuizing.
Snap ik, het houdt helaas ook niet op met de huur alleen, qua dubbele lasten.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:36 schreef Sarabi het volgende:
Per se niet maar een maand dubbele huur betalen is niet grappig als van een de huur 1000euro is.
Heb het geld hard genoeg nodig voor de verhuizing.
Villa niet maar wel hugequote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
1000 EUR huurVilla?
Maar jullie hadden jullie huidige huis dus al opgezegd? Ik heb een maand opzegtermijn...
Mag ook wel voor 2000quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:40 schreef kaasplankje het volgende:
Ik kende iemand die woonde in de grafzerken, 2 zwarte torenflats naast de Erasmusbrug. Hij betaalde 2000.- kale huur. Wel mooi uitzicht.
Wat een leuke bijnaam, de grafzerken.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:40 schreef kaasplankje het volgende:
Ik kende iemand die woonde in de grafzerken, 2 zwarte torenflats naast de Erasmusbrug. Hij betaalde 2000.- kale huur. Wel mooi uitzicht.
Hoeveel ga je kaal betalen? 400-500? Da's een flinke mep wat je kunt sparen in een keer dan.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:42 schreef Sarabi het volgende:
Maar dan zit je wel midden in de stad, ik in een klein dorp
Achja nu kunnen we lekker veel gaan sparen nu de huur minder wordt.
400quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoeveel ga je kaal betalen? 400-500? Da's een flinke mep wat je kunt sparen in een keer dan.
Aan de Puntegaalstraat staat het oude belastingkantoor, echt een kolos. Oude Rotterdammers noemen dat de Plukmekaalstraat.quote:
quote:
Geen idee of dat bij konijnen zo zichtbaar is?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Miko is dood
Ik vind het echt heel erg. Ik ga Polly weer naar het asiel brengen en dan moeten ze maar een ander huisje + vriendje voor haar zoeken, bij ons gaan alle konijnen dood
![]()
Bah, voel me echt zo schuldig, had ik gister al moeten opmerken dat er iets was? Ik weet het niet.. zijn hele buikje is opgeblazen, dus of hij had gas of een verstopping. En dat is dus dodelijk als er niets aan gedaan wordt..
Ja, als er wat aan gedaan kan worden dan ga ik naar een dierenarts. Ze worden sowieso ieder jaar gecheckt en geënt. Hoort bij mijn verantwoordelijkheid als verzorger. Maar het punt is dat je bij konijnen die buiten leven vaak pas te laat in de gaten hebt dat er iets mis is.. Maar misschien had ik het gister kunnen ontdekken als ik goed had opgelet en daar voel ik me nu dus erg rot bij.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:57 schreef kaasplankje het volgende:
Sun wat rot voor je.
Vind jij dat je met een konijn naar de dierenarts moet als dat ziek wordt?
Niet doen, je bent een echte dierenvriend en hebt altijd het beste met je beesten voor.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, als er wat aan gedaan kan worden dan ga ik naar een dierenarts. Ze worden sowieso ieder jaar gecheckt en geënt. Hoort bij mijn verantwoordelijkheid als verzorger. Maar het punt is dat je bij konijnen die buiten leven vaak pas te laat in de gaten hebt dat er iets mis is.. Maar misschien had ik het gister kunnen ontdekken als ik goed had opgelet en daar voel ik me nu dus erg rot bij.
Ik had een ehbo-bakje voor dit soort noodgevallen omdat ze er idd heel snel aan doodgaanquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Miko is dood
Ik vind het echt heel erg. Ik ga Polly weer naar het asiel brengen en dan moeten ze maar een ander huisje + vriendje voor haar zoeken, bij ons gaan alle konijnen dood
![]()
Bah, voel me echt zo schuldig, had ik gister al moeten opmerken dat er iets was? Ik weet het niet.. zijn hele buikje is opgeblazen, dus of hij had gas of een verstopping. En dat is dus dodelijk als er niets aan gedaan wordt..
Voorlopig staan we nog gelijk. Niet vragen hoe.:-)quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:01 schreef TAV74 het volgende:
Dit wordt weer een kansloze avond voor Ajax.
Vind het gewoon nauwelijks leuk om naar te kijken. Verschillen zijn gewoon te groot geworden.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Voorlopig staan we nog gelijk. Niet vragen hoe.:-)
Mijn oordeelsvorming kwam niet voor niets als uitstekend uit de busquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:26 schreef Stereotomy het volgende:
Zeg TAVKAPhebben ze bij je assessment ook gezegd dat je altijd behoorlijk negatief over Ajax bent voordat er ook maar gescoord is?
Man, 0-0 is een reden voor een feestjequote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Mijn oordeelsvorming kwam niet voor niets als uitstekend uit de bus. Het is toch gewoon duidelijk dat ze zwaar tekort komen vandaag? Geen schande, maar dodelijk voor de amusementswaarde.
Ik ben nog van de verwende generatie denk ik. Ik vind 0-0 vooral saaiquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Man, 0-0 is een reden voor een feestje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |