Wut? *stopt net volkoren boterham met kaas naar binnen*quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)en-maar-dikker.dhtml
Omdat we allemaal zo gezond zijn dat we knetteroud wordenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:10 schreef loveli het volgende:
Viel het maar mee, waarom denk je dat de ziektekosten zo stijgen?
We eten al langer veel brood dan de tijd dat ziektekosten stijgen..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:10 schreef loveli het volgende:
En statines met stip op 1...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:11 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Omdat we allemaal zo gezond zijn dat we knetteroud worden![]()
Is dat niet ook omdat we vroeger actievere banen hadden en dus de energie van brood meer nodig hadden?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:14 schreef the85mc het volgende:
[..]
We eten al langer veel brood dan de tijd dat ziektekosten stijgen..
Productieproces is volgens dat artikel veranderd, waardoor het minder gezond is geworden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:14 schreef the85mc het volgende:
[..]
We eten al langer veel brood dan de tijd dat ziektekosten stijgen..
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:27 schreef loveli het volgende:
Vandaag had ik opeens een 3-cilinderEn een lifter Respect voor de sprinkhaan die het 30 km op m'n koplamp heeft volgehouden, met een snelheid van rond de 100.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:38 schreef V1z0R het volgende:
ik had toch graag wat soep in huis gehad... Bruine bonen soep of zo
Zie alleen niet echt duidelijke alternatieven staan..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
voel je je weer wat beter?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:38 schreef V1z0R het volgende:
Boegievonkjes op van de 4e cilinder?
Lijstje dan maar:
O: havermoutpap met banaan en honing
T: 1/2 grapefruit
L: rozijnenbol met boter, paar plakjes schinken, kopje thee, kom warme melk met appel
T: 1/2 grapefruit, stukje droge worst, handje nootjes
D: Heb nog wat wokgroente in de vriezer liggen, daarmee wat verzinnen denk ik
T: thee met honing, warme melk met banaan, thee met honingik had toch graag wat soep in huis gehad... Bruine bonen soep of zo
Ik mag toch voor je hopen dat je wel al injectie hebtquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:42 schreef loveli het volgende:
Vastzittende vlotter, dichte sproeier of kapotte bougie.
Ja, alleen nog kopzeert, hoesten en snotteren... Misselijkheid gelukkig compleet weg en smaak lijkt ook weer normaal te wordenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:07 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
voel je je weer wat beter?
Ik ga wentelteefjes eten als lunch.met jam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*aai over den bol*quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:16 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ja, alleen nog kopzeert, hoesten en snotteren... Misselijkheid gelukkig compleet weg en smaak lijkt ook weer normaal te worden
Oeh, dat had me ook wel lekker geleken! enjoy!
Bruine bonensoep
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lololol.heerlijk...ik kreeg gistermorgen om 9 uur een email van een student, terwijl hun tentamen om 1 uur 's middags was. Ohja, ik heb dislexy. Kunnen we wat regelen zodat ik langer de tijd heb en een computer mag gebruiken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
*aai over den bol*
Bruine bonensoep![]()
Of je kraakt even mijn jaren '80 transport afquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:07 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik mag toch voor je hopen dat je wel al injectie hebtCarburateurs (met vlotter/sproeier etc) is echt jaren 70 techniek..
Als je een benzine hebt is het waarschijnlijk bougie of slechte bougiekabel. Als je diesel hebt is je brandstofsysteem kapot en dat is een dure grap.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:30 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
heerlijk...ik kreeg gistermorgen om 9 uur een email van een student, terwijl hun tentamen om 1 uur 's middags was. Ohja, ik heb dislexy. Kunnen we wat regelen zodat ik langer de tijd heb en een computer mag gebruiken?
Maar dat is ook geen auto dan of wel? Op een 4 cilinder auto was het al heel wat dat je dubbele carbs had.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Of je kraakt even mijn jaren '80 transport af
Ik heb 4 carburateurs, elke cilinder een. En waarschijnlijk hangt de vlotter van nummer 3.
dyslexiequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:34 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oeps. is het dislexie? in het engels is het dislexia, geloof ik.
Mijn geliefde vorige auto had er idd maar 1. Als het aan mij ligt heeft mijn volgende auto weer simpele (goedkope en betrouwbare) techniekquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:35 schreef the85mc het volgende:
[..]
Maar dat is ook geen auto dan of wel? Op een 4 cilinder auto was het al heel wat dat je dubbele carbs had.
Carbsquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:35 schreef the85mc het volgende:
[..]
Maar dat is ook geen auto dan of wel? Op een 4 cilinder auto was het al heel wat dat je dubbele carbs had.
O, het dus wel een auto? Ik ken zo geen type auto die 4 carbs had. Of is dat er later opgebouwd?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Mijn geliefde vorige auto had er idd maar 1. Als het aan mij ligt heeft mijn volgende auto weer simpele (goedkope en betrouwbare) techniek
Tja is zo'n uitzonderings-dinges...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:29 schreef Viking84 het volgende:
Les: duidelijke afspraken maken over wanneer iets geregeld moet zijn.
Dan nog? Ik ken de specifieke context niet, maar als iemand vraagt of je iets 'zsm' voor hem wilt regelen, dan is het toch niet zo gek om af te spreken wat 'zsm' is?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Tja is zo'n uitzonderings-dinges...Maar goeeed.
Ja ik vind auto's/techniek wel interessant, maar ik vermoed dat zo'n 90% van de mensen hier in dit topic niet zoveel met techniek hebben. Voor hen is het geneuzel..quote:
Waar heb je dat gelezen dan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:51 schreef Viking84 het volgende:
maar als iemand vraagt of je iets 'zsm' voor hem wilt regelen, dan is het toch niet zo gek om af te spreken wat 'zsm' is?.
Idd niet zsm gezegd, wel z&z (zus en zo), in de post danquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan nog? Ik ken de specifieke context niet, maar als iemand vraagt of je iets 'zsm' voor hem wilt regelen, dan is het toch niet zo gek om af te spreken wat 'zsm' is?.
Zie spoiler.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Waar heb je dat gelezen dan?
Les: voortaan beter lezen voordat je iets zegt/typt.
Niet toegezegd iddquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zie spoiler.
Iemand is boos omdat het niet voor het weekend geregeld was. Dan vraag ik me af of je had toegezegd het voor het weekend te zullen regelen, want dan is de klant terecht geïrriteerd als dat niet gebeurt of dat je niets had afgesproken.
Als gezegd: ik ken de context niet, ik vind het een wazig verhaal.
D-Day is 8 november, dus dan zou ik nog even hebbenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:14 schreef motorbloempje het volgende:
Hoi coco! Moet je al bijna werpen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
D-Day is 8 november, dus dan zou ik nog even hebben![]()
Kans bestaat dat 't eerder komt, though. Afgelopen donderdag echo gehad. Ik was toen 34 weken zwanger, buik van de beeb (dat is blijkbaar de belangrijkste indicatie voor de grootte van het kindje) zat op 39 (!) weken. Dus misschien komt 'ie wel eerder of wordt 'ie eerder gehaald. Geen idee, heb maandag gesprek met de gyn.
Zo snel al...!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En 39-weken baby! Die is dus al klaar
Uit het artikel:quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Volkoren aardappelen?quote:Het Voedingscentrum propageert al 60 jaar de Schijf van Vijf, met daarin een grote rol voor koolhydraatrijke voeding: een volwassen man wordt geacht zeven boterhammen en vijf opscheplepels pasta, rijst of aardappelen per dag te eten. Wel het liefst volkoren natuurlijk: dat is altijd goed.
quote:
SPOILER: Het After-Nuggs-effect :+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mgoed, genoeg over mijIk ga ook eens mijn broodje in de oven doen (was 'm alweer vergeten, oeps!)
Mo: hopelijk kan je schoonmoeder nog een goede tijd genieten van haar kleinkindIs dat het eerste kleinkindje? En verheugt ze zich er erg op?
![]()
Blijft natuurlijk speciaalquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:35 schreef motorbloempje het volgende:
Oei, de teringdat zou ik toch wel echt zat zijn, die arme voetjes van je!
maar gelukkig kan je er de humor van inzien!
En nee, de tweede, maar dat maakt 't niet minder speciaal natuurlijk. En dit wordt een jongetje, dus eerste kleinzoon, ook speciaal naar 't schijnt!
quote:En afgelopen zaterdag zat de schrik er ook weer goed in. Rond 9 uur onze tijd belde m'n schoonzusje snikkend en bulkend op. Wij hadden ons in de minuut die het duurde voordat ze kon zeggen wat er was al voorbereid op het allerergste nieuws, maar gelukkig was het 'maar' een epileptische aanval. Ze is naar het ziekenhuis gebracht, heeft daar twee nachtjes geslapen en nu is ze weer thuis sinds gisterenmiddag. Het is zó vervelend om niet even langs te kunnen gaanen nu heb ik ook nog een baan vanaf volgende week (wat op zich goed is) maar wat het nagenoeg onmogelijk maakt om voor de kerst nog een keer langs te gaan. Gelukkig is m'n man er deze week nog en volgende week 3 dagen voordat hij aan zijn baan hier in het VK begint, maar ondanks dat het niet het einde van de wereld is waar we zitten was in NL wonen wel een stuk makkelijker geweest.
Ze is in elk geval weer thuis en lekker in haar eigen bed
Ah, mehquote:
You have a bun in the oven!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
Anyhoooo, ik ga een croissantje in de oven doen. Gewoon, omdat het kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Omdat managers veel verdienen.. er wordt minder vergoed maar de verzekeringen worden duurder, rara waar het geld blijft hangen..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:10 schreef loveli het volgende:
dat is wel heel kort door de bocht. overhead is een deel van de kosten, maar je kunt de enorme stijging in zorgkosten niet afschuiven op management alleen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:08 schreef MarMar het volgende:
[..]
Omdat managers veel verdienen.. er wordt minder vergoed maar de verzekeringen worden duurder, rara waar het geld blijft hangen..
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aaah vriendje heeft verjaardagskadootje besteld en hij gaf 1 hint, dat ik het al een hele tijd wil maar nu weet ik niet waaaat xD En hij vertrouwt me dat ik niet zijn mailbox ga kijken voor de bestelbevestiging, doe ik ook niet maar aaaah
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aaah vriendje heeft verjaardagskadootje besteld en hij gaf 1 hint, dat ik het al een hele tijd wil maar nu weet ik niet waaaat xD En hij vertrouwt me dat ik niet zijn mailbox ga kijken voor de bestelbevestiging, doe ik ook niet maar aaaah
Duurt nog veul te langquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik wil het ook eigenlijk niet weten maar vriendje gaat altijd net zo lang door met plagend hints geven tot ik het raad![]()
Oh enneh 15e is the day!
Mwah gezien ons trackrecord verwacht ik dat ie vandaag al te ver gaat met de hints xDquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Duurt nog veul te lang. Slapeloze nachten!
Spinaziecurry met naanbrood?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:09 schreef Jagärtrut het volgende:
heeft er iemand suggesties voor het avondeten, vanavond? liefst snel, warm en zeker vegetarisch. Ik zit aan een soep ofzo te denken, maar weet niet zo goed wat. Moet nog naar de super..
Omelet met champignons en preiquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:09 schreef Jagärtrut het volgende:
heeft er iemand suggesties voor het avondeten, vanavond? liefst snel, warm en zeker vegetarisch. Ik zit aan een soep ofzo te denken, maar weet niet zo goed wat. Moet nog naar de super..
oh ja, een dikke knuffel voor Mo, vergat ik helemaal.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:10 schreef V1z0R het volgende:
Ah, zo ken ik Slank weer! Van de hak op de tak, van willekeurige topics naar lekker passief-agressieve reacties, naar schrikmomentjes.Mo, sterkte voor jou en de Mr. en zo! Niet teveel over inzitten lijkt me (al snap ik dat het best moeilijk is), waar je nu mee bezig bent is juist super voor jezelf.
Denk dat hoe graag ze je ook zou zien, ze liever ziet dat jij/jullie verder komen in het levenDie omavoetjes van Coco
![]()
![]()
Ik ga even stamppot zuurkool, rookworst en een bak bruine bonensoep scoren
De soep en stamppot zien er in ieder geval goed uit! Heb ook verse worst in de soep bespeurd, dus yeeeyquote:
Jou blijf ik toch altijd sexy vinden Cococakesquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oehhhh, verrassingscadeautjesBen benieuwd wat je krijgt, Maria
Vaiz, vind je mijn killer legs niet sexy dan?![]()
![]()
Benieuwd wat wij eten vanavond. Martijn zou wat meenemen...
Neem gewoon altijd wat fruit mee, als je een appel in stukjes op brood doet met wat kipfilet is het al stukken minder saai. Kunt ook afwisselen qua beleg, kalkoenfilet (lekker met peer), ham (lekker met ananas), rosbief(lekker met pijnboompitten, rucola en scheutje olijfolie(kun je makkelijk meenemen in zo'n busje voor fotorolletjes)), allemaal mager.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:43 schreef Governo het volgende:
Ik wil een klein beetje afvallen, nouja, buikje iets eraf. Ik ben niet echt te dik ofzo, maar ik heb een klein buikje. Nu doe ik 3x in de week aan volleybal. Is dit genoeg?
Verder had ik een vraagje. Wat kan ik het beste als lunch mee naar school nemen? Ik ben daarin nogal een zeikerd af en toe. Zo hou ik niet echt van kaas. Ik heb nu meestal een paar boterhammen met kipfilet mee, maar dit wordt op den duur ook saai. Hebben jullie andere lekkere alternatieven die gemakkelijk mee te nemen zijn?
De herfst is ook vroeg dit jaar. Dus ik geef je geen ongelijk.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:40 schreef _aurum_ het volgende:
Ik vind het gemeen als je weken geplaagd wordt met je cadeautje.
En mijn winterdepressie is vroeg dit jaarik zit serieus te overwegen om een lang weekend naar Madrid te gaan. Ticket is maar 69 euro, dus eigenlijk is het een no brainer maar voor de vorm ga ik eerst sporten voor ik een ticket boek.
Ik ook!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:40 schreef _aurum_ het volgende:
En mijn winterdepressie is vroeg dit jaarik zit serieus te overwegen om een lang weekend naar Madrid te gaan. Ticket is maar 69 euro, dus eigenlijk is het een no brainer maar voor de vorm ga ik eerst sporten voor ik een ticket boek.
Ja, daarom, dan ga ik niet lopen mutsen. Kan verder qua aantal calorieën ook wel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aww kennelijk bedoelde hij het goed GeeBeetje, wel lief
Daarom!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, daarom, dan ga ik niet lopen mutsen. Kan verder qua aantal calorieën ook wel.
Waarom die twee eiwitten zo los? Haal je de bolletjes eigeel eruit?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:19 schreef Koniomi het volgende:
Zoo
O: havermout / shake / noten / appel
T: 2 sneetjes bruin brood / 2 eiwit / 1 ei / noten
L: 2 sneetjes bruin brood / 2 eiwit / 1 ei / noten
D: rijst / kipfilet / groeten
T: shake/ banaantje
T: bakje kwark
was hem weer voor vandaag
net even kort krachttraining gedaan en daarna 20 min op de loopband
Misschien wat meer een middenweg kiezen? Volgens mij kan je best meer variatie toevoegen zonder dat het gelijk ongezonder voor je wordt, of gewoon je broodjes opleuken met wat tomaat, komkommer, paprika oid..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:35 schreef Koniomi het volgende:
Was vergeten erbij te zetten , 2 sneetjes bruin brood waren met gerookte kipfilet plakjes :p
Eitjes zijn gekookt dus bij 2 haal ik inderdaad het dooier weg :p , zullen jullie wel raar vinden hehe.
Maar ik eet niet elke dag zo , deed het vroeger wel zo maar zoals je zegt word het dan behoorlijk saai waardoor ik ook meer verlang naar slecht eten.
Love lettuce van lush. /bijleesmodusquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:25 schreef Ml-etje het volgende:
Cocoik ga hier ff niet uitleggen dat ik aan het lachen ben om babyhulksters
Iemand tips voor lekkere maskertjes enz? Ik ga zo de drogist een overvallen, droge huid!!! En iets met wallen onder mijn ogen
Ik leef nog hoor! Lees nog wel, maar even niet zo'n zin om te postenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:34 schreef Goodbye het volgende:
Waar is Nallie eigenlijk, is die op vakantie?
Fijn dat je nog leeftquote:Op woensdag 3 oktober 2012 07:51 schreef Nallie het volgende:
Mogge!
[..]
Ik leef nog hoor! Lees nog wel, maar even niet zo'n zin om te posten
Weer-goed-eten-boks.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:05 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge! Vandaag ga ik weer goed eten
Omnom witlifquote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:22 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb nog niet echt een planning voor vandaag, behalve dat ik zo lekker een boterham ga eten ondanks dat je daar dik van schijnt te worden. Vanavond witlif met ham en kaas en een varkenshaasje
.
Dat mag.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omnom witlif.
Sorry, dat moest even.
Zou het helpen, vitamine D?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:25 schreef V1z0R het volgende:
Gets, TinkWat extra vitamine D innemen?
Ik vind die Vlaamse woordjes altijd zo leuk!Kippenbil, preparé, witloof...
Had wel platte kaas verwacht i.p.v kwark
Even naar de dokter? Heb je een herfstdip?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:23 schreef Tinkepink het volgende:
Ben moe en slapLig de hele week al voor 21.00 uur in bed, probeer gezond te eten en te bewegen, maar word alleen maar slapper. Zelfs geen zin in de vakantie.
Goed gezien!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:06 schreef loveli het volgende:
Marcello
in de bocht? Wat is je trainingsdoel? Strongmenrun?
Zou het altijd kunnen proberen natuurlijk.quote:
Ja, zelfs ik was twee dagen van slag na het concert van Bon Jovi in België, terwijl er toch al niets meer te vernielen valt aan m'n orenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb tegenwoordig heel vaak oordoppen in bij concerten. Het geluid staat vaak zo ontzettend hard dat het ook gewoon niet meer mooi klinkt.
Je hebt van die speciale oordoppen speciaal voor concerten, toch? Die het geluid zo filteren dat de muziek vooral heel mooi overblijft. Of zoiets. Heb dat een hele tijd geleden eens gelezen of gezien op tv. Een hele tijd geleden...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, zelfs ik was twee dagen van slag na het concert van Bon Jovi in België, terwijl er toch al niets meer te vernielen valt aan m'n oren.
ik heb vanmorgen ontbeten met vier overheerlijke zuurdesemboterhammen. Zelf gebakken. Zoooo lekker!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:22 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb nog niet echt een planning voor vandaag, behalve dat ik zo lekker een boterham ga eten ondanks dat je daar dik van schijnt te worden. Vanavond witlof met ham en kaas en een varkenshaasje
.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
Tink, geen idee wat je daartegen kunt doen, maar klinkt niet fijn![]()
Ben vandaag lekker pas om 9u uit bed gerold. Hoef nergens heen vandaag, geen afspraken met wie dan ook. Heerlijk
Ga een beetje in huis rommelen, wat werken, beetje lummelen.... En warme chocolademelkjes drinken
quote:
Oh, leuk!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:02 schreef Jagärtrut het volgende:
ik ga vanmiddag naar Nederland! Zin in!
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]!
Nou, om eerlijk te zijn, 's ochtend spring ik nog als een jonge godin uit bed en beweeg ik me de eerste uren voort als een amazone.
Daarna verandert 't langzaam in een bejaarde pinguïn waggel
tot zondag. M'n moeder wordt zestig vandaag! Daar zal een heeeele grote bos rozen staan, dat is al jaren een onderdeel van m'n vaders kado, zoveel rozen als zo oud ze is.quote:
Zou best kunnenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Je hebt van die speciale oordoppen speciaal voor concerten, toch? Die het geluid zo filteren dat de muziek vooral heel mooi overblijft. Of zoiets. Heb dat een hele tijd geleden eens gelezen of gezien op tv. Een hele tijd geleden...Dus kan er ook naast zitten hoor
Oh, gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:06 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
tot zondag. M'n moeder wordt zestig vandaag! Daar zal een heeeele grote bos rozen staan, dat is al jaren een onderdeel van m'n vaders kado, zoveel rozen als zo oud ze is.
Groupon heeft een aanbieding met hotelkamer in Madrid. Of tenminste, dat hadden ze gister.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:40 schreef _aurum_ het volgende:
Ik lig er tegenwoordig steeds rond 22.00 in, terwijl ik eerder altijd 0:00-0:30 ging slapenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Even naar de dokter? Heb je een herfstdip?
Ik lig ook echt elke dag tussen 21.00 en 21.30 plat de laatste weken. Ben gewoon moe en ben binnen 5 minuten vertrokken. Eerder ging ik pas rond 22.00 uur slapen.
Ik heb daar de goedkope versie van. Je hoort opeens de stem ipv een intens pijnlijke bas. Heerlijk.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Je hebt van die speciale oordoppen speciaal voor concerten, toch? Die het geluid zo filteren dat de muziek vooral heel mooi overblijft. Of zoiets. Heb dat een hele tijd geleden eens gelezen of gezien op tv. Een hele tijd geleden...Dus kan er ook naast zitten hoor
Ah, nee, dat kan ik me voorstellen. Was meer een algemene opmerking omdat jullie het over oordopjes hadden. Dan komt er info over boven borrelen in mijn hoofd, en die moet ik dan kwijtquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zou best kunnen.
Aangezien ik een implantaat heb, heb ik daar niet zoveel aan.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ah, nee, dat kan ik me voorstellen. Was meer een algemene opmerking omdat jullie het over oordopjes hadden. Dan komt er info over boven borrelen in mijn hoofd, en die moet ik dan kwijtEn aangezien ik alleen thuis ben, tja. Dan is fok een ideale plek daarvoor
Ik praat tegen m'n katten met de illusie dat ze mij begrijpen en niet gewoon lopen te slijmen om een snoepje...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ah, nee, dat kan ik me voorstellen. Was meer een algemene opmerking omdat jullie het over oordopjes hadden. Dan komt er info over boven borrelen in mijn hoofd, en die moet ik dan kwijtEn aangezien ik alleen thuis ben, tja. Dan is fok een ideale plek daarvoor
Ik heb vier katten. Vier. VIER. En ze zijn allemaal ergens anders dan hierquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:11 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik praat tegen m'n katten met de illusie dat ze mij begrijpen en niet gewoon lopen te slijmen om een snoepje...
Illusie? De mijne begrijpt heus wat ik zeg.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:11 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik praat tegen m'n katten met de illusie dat ze mij begrijpen en niet gewoon lopen te slijmen om een snoepje...
De kwark heb ik al geleerd van jullie, hier kijken ze raar als ik dat zegquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:25 schreef V1z0R het volgende:
Gets, TinkWat extra vitamine D innemen?
Ik vind die Vlaamse woordjes altijd zo leuk!Kippenbil, preparé, witloof...
Had wel platte kaas verwacht i.p.v kwark
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:16 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
De kwark heb ik al geleerd van jullie, hier kijken ze raar als ik dat zeg. Zojuist cake en snoepjes weerstaan! Gewoon door aan jullie te denken!
Vrouwen willen graag niet als enige een dikke kont. Gedeelde meh of zo.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:37 schreef V1z0R het volgende:
Ook net zo harig!
[..]
Heb eigenlijk nooit moeite om dat te weerstaan...
Wat ik dan wel vaak zie (in mijn omgeving) is dat vrouwen het elkaar veel meer opdringen voor een of andere reden
Die zijn al open, maar het regenachtige weer houdt nogal wat zonlicht tegen.quote:
Dus een dikke kont maakt je gezellig?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Vrouwen willen graag niet als enige een dikke kont. Gedeelde meh of zo.
Dat je dan eerst een hele zak leeg eet en dan nog 80 gram extra afweegt!!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]Echt om door een ringetje te halen idd, Co!
.
Die hoor ik eigenlijk bijna nooit in mijn eigen omgeving!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:51 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dus een dikke kont maakt je gezellig?Hoort dan namelijk ook vaak als ze weigeren, "He, doe niet zo ongezellig!" en dan gaan ze overstag
Ik vind het knap. Als ik chips in huis haal gaat de hele zak in één keer leegquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat je dan eerst een hele zak leeg eet en dan nog 80 gram extra afweegt!!
Het afwegen en in een mooi bakje doen werkt echt. (Daarna wasknijper op de zak en diep in de kast terugduwen.) En dan heel langzaam je bakje leeg eten.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het knap. Als ik chips in huis haal gaat de hele zak in één keer leeg.
Of gewoon helemaal geen chips in huis halen, werkt ook goedquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Het afwegen en in een mooi bakje doen werkt echt. (Daarna wasknijper op de zak en diep in de kast terugduwen.) En dan heel langzaam je bakje leeg eten.
True.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Of gewoon helemaal geen chips in huis halen, werkt ook goed.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
. Romantisch weekendje geboekt.
Ik krijg enorme zin in chips door jullie.. Met zeezout en balsamico-azijn.
.
Dat dacht ik ook altijd van mezelf, tot ik een foto van mijn achterkant in bikini zag toen ik door mijn vakantiefoto's van vorig jaar aan het bladeren was.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik wil best dikke bil, het is die buik waar ik issues mee heb![]()
Is die voor drumstickNL?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:29 schreef V1z0R het volgende:
[ afbeelding ]
^ Ligt vol met boterhammen pindakaas, mueslirepen en melk!
Doet me denken aan vroeger toen ik met m'n neef in Center Parks eenden probeerde te vangen in een doos door er een spoor broodkruimels naartoe te laten lopenquote:
Heb je nog niet ontbeten?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:33 schreef drumstickNL het volgende:
Hoe wist dat; dat mijn eten voor vanmorgen is?
Ach, 1 probleem tegelijk hequote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd van mezelf, tot ik een foto van mijn achterkant in bikini zag toen ik door mijn vakantiefoto's van vorig jaar aan het bladeren was.
Precies, dit probleem kan ik toch niet zien.quote:
Daarom, is toch maar om op te zittenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Precies, dit probleem kan ik toch niet zien.En slinkt vast wel mee met de rest!
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Daarom, is toch maar om op te zitten
Ik hoef ook geen oordeel.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:38 schreef V1z0R het volgende:
Zonder die foto kunnen wij natuurlijk moeilijk oordelen
Lekker zacht!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Daarom, is toch maar om op te zitten
1x 250gr havermout met melkquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je nog niet ontbeten?. Weet je dan niet dat het ontbijt de allerbelangrijkste maaltijd van de dag is?
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:51 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
1x 250gr havermout met melk
2x volkoren met ham
8x volkoren pindakaas
4x muesli bar protein
2x 1ltr volle melk
1x 300gr volle kwark
vanmiddag nog even fruit zien te regelen ergensNou welkom dan he, niet-trol!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips mogen ook gewoon in topic lijkt me, in reactie op lijstjes bijv.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:58 schreef drumstickNL het volgende:
Bedankt, als iemand nog tips nodig heeft mijn dm staat open.
Had dat nou maar niet gezegd, nu zit je inbox in no time vol!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:58 schreef drumstickNL het volgende:
Bedankt, als iemand nog tips nodig heeft mijn dm staat open.
Is dat je daglijstje? Zo ja, waar is je groente?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:04 schreef drumstickNL het volgende:
Oh; okay. Nog tips voor mijn lijstje dan?
Volgens mij is dat alleen z'n ontbijtquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Is dat je daglijstje? Zo ja, waar is je groente?
Dat denk ik ook, anders zou ik je adviseren wat minder te eten, Drumstick!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:11 schreef the85mc het volgende:
Je doel is denk ik niet afvallen, maar aankomen? Vind dat je hoog in dierlijke (verzadigde) vetten zit.
Lolquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:07 schreef anna82 het volgende:
Het is wel een punt: sinds ik gezond(er) eet vind ik chips echt helemaal niets meer aan. Echter, ik ben wel meer fan geworden van chocolade in de vorm van chocoladerozijnen en nutella![]()
Nu ik weet dat brood ook maar een lekkernij is, ga ik vandaag eens 1 boterham icm soep / salade eten ipv 3 boterhammen. Ik typte boterhamman... Ik heb eigenlijk niet zo veel zin in soep: Tegenover mij zitten twee mannen van middelbare leeftijd hun soep te slurpen en nu zit er vermicelli in 1 snor.
Oh ja... het is dat ik geen tijd heb om 4000 kcal weg te werken, maar anders...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:27 schreef V1z0R het volgende:
Hij komt regelmatig in het BB-topic, dus neem aan dat hij bekend is met BTFFTM
En voor de gains, NallieGrote spieren krijg je niet zomaar
Deze had ik even gemist.. ik kan het vast ontdekken als ik je historie in duik, maar je doet wedstrijden dan denk ik?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:13 schreef drumstickNL het volgende:
Inderdaad mc; het is bijna weer november dus probeer wat aan te komen. Sinds augustus van 91 naar 95 gegaan.
Voor de lente/zomer ga ik weer aardig wat afvallen; richting de 88 ongeveer.
Ik geloof dat wij andere ideeën over gezond hebben.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:00 schreef drumstickNL het volgende:
Doen vrij veel mensen zo; tijdens het afvallen blijf ik ook gezond eten. Echter doordat ik aardig wat meer beweeg verbruik ik ook wat meer. Daarom eet ik nu vrij veel en kan ik zometeen met "normaal" eten nog aardig afvallen.
@mc; melk omdat er eiwit inzit inderdaad. Het is aardig wat vet maar dat zie ik niet veel terug.
Zo ielig is jouw kerel toch niet?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:55 schreef anna82 het volgende:
Ik zou soms willen dat mijn vriendje wat meer spier-aspiraties had! Zeker nu ik na 4 seizoenen True Blood een serieuze crush op Eric Northman heb ontwikkeld (en een beetje op de weerwolf wiens naam ik niet snap)
doe ik ook; maar dit is voor vandaag; vandaag is geen trainingsdag.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:06 schreef the85mc het volgende:
Als je alleen spier aan wilt komen moet je niet te veel boven verbruik eten, anders kom je ook vet aan. Mijn verbruik zal normaal op 2800 liggen. Op dagen met sport 3500-4000.
Ik eet als extra eiwit bron magere kwark, kip en/of tonijn.
Maar als je uit het BB topic komt zou je dit soort dingen wel weten lijkt me.
Je geeft geen antwoord op mn BB opmerkingquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:09 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
doe ik ook; maar dit is voor vandaag; vandaag is geen trainingsdag.morgen heb ik een ander lijstje.
6kg schommelen is niet zo heel verkeerd lijkt mequote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:02 schreef MarMar het volgende:
Dat veel mensen iets doen zegt niets over of het verstandig is en als het al iets zegt, dan meestal juist het tegenovergestelde..
op je ticket, wellicht? Ik schat zo'n 6 uur? op je ticket zal staan hoe laat je vertrekt en hoe laat je aankomt. Dan nog tijdsverschil meerekenen, en dan weet je het.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:25 schreef Viking84 het volgende:
Heeft iemand eigenlijk enig idee hoelang het vliegen is naar Amman? Staat niet bij de informatie op de site van de reisorganisatie en ik vind het toch wel leuk om te weten.
Ticket heb ik nog niet. Ik denk dat ik die ter plaatse pas krijg van de reisorganisatie. Ik ga dit weekend even alle informatie doornemen en volgende week eventuele vragen nog even doormailenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:26 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
op je ticket, wellicht? Ik schat zo'n 6 uur? op je ticket zal staan hoe laat je vertrekt en hoe laat je aankomt. Dan nog tijdsverschil meerekenen, en dan weet je het.
whey+havermout+melk (gewoon koud) vind ik lekker als ontbijt. Niets mis mee tochquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:22 schreef V1z0R het volgende:
[..]
6kg schommelen is niet zo heel verkeerd lijkt me
Maar waarom nog die whey-shake, drumstick? Biefstukje a 150gr = 30gr, 100gr ham = 20gr, 250gr kwark = 25gr, melk = 85gr. en dus totaal 160gr E op een niet-trainingsdag, lijkt me voldoende bij 88kg...
Sowieso, whey is snelle E's, hebben voornamelijk alleen nut op trainingsdagen
En dan ben ik die bacondingen nog vergeten
tvpquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Iemand interesse in een eenwieler?
Even tussendoor?
Nee hoor, maar havermout vertraagt de opname dan ook al beetje.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:27 schreef Probability het volgende:
[..]
whey+havermout+melk (gewoon koud) vind ik lekker als ontbijt. Niets mis mee toch?
nu 95, nog aan het aankomen, afvallen tot 88, ik tel er al minstens zevenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:22 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Maar waarom nog die whey-shake, drumstick? Biefstukje a 150gr = 30gr, 100gr ham = 20gr, 250gr kwark = 25gr, melk = 85gr. en dus totaal 160gr E op een niet-trainingsdag, lijkt me voldoende bij 88kg...
Heb ziek lekkere smaak whey; vanille achtig, die drink ik s'ochtends onder de douche. Ben nu geen 88 kg he. Normaal drink ik 'm alleen voor de training maar aangezien ik hem vandaag heb gedronken tel ik hem mee.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:22 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dat deed ik; tonijn en kip eet ik morgen. Heb 't gisteren opgemaakt; en ja ik weet ervan.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:20 schreef the85mc het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord op mn BB opmerking
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:32 schreef MarMar het volgende:
[..]
nu 95, nog aan het aankomen, afvallen tot 88, ik tel er al minstens zeven
Bewust jojo-en lijkt me absoluut niet handig en steeds eten en om af te vallen en aan te komen ook niet..
Daarom dat ik vroeg of Drumstick wedstrijden doet, want puur voor je gezondheid zou je denk ik andere keuzes moeten/kunnen maken.
Gooien met zn boyfriend? Da's heel niet aardig!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:44 schreef V1z0R het volgende:
Ah, whey gewoon voor de lekker dus
Ik stel me nu wel best een beer voor bij drum trouwens
[..]verkeerd gekeken, maar da's inderdaad wat veel. En te veel wil hij alleen z'n BF naar beneden gooien...
BF, VP, tomeeto, tomaatoquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:45 schreef MarMar het volgende:
[..]
Gooien met zn boyfriend? Da's heel niet aardig!
Ik denk bij BBers aan obsessieve spiegelstaardersquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:44 schreef V1z0R het volgende:
Ah, whey gewoon voor de lekker dus
Ik stel me nu wel best een beer voor bij drum trouwens
Wtf? Flappende laarsjes? Enlighten mequote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:56 schreef MarMar het volgende:
Ik heb weer kuitspierenmijn laarsjes flappen niet meer.
en mijn kuiten ook niet meer haha
Vanwege hele dunne onderbeentjes.. ik had laars over dusquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wtf? Flappende laarsjes? Enlighten me.
Beetje kuit van mij hebben? Die zijn door 't vele fietsen en hardlopen echt massivequote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:56 schreef MarMar het volgende:
Ik heb weer kuitspierenmijn laarsjes flappen niet meer.
en mijn kuiten ook niet meer haha
Nicequote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:24 schreef MarMar het volgende:
nieuw jurkje wordt straks bezorgd: http://www.esprit.nl/wome(...)NL_IC_XX_RG_40_00001
Ohhh, mooiquote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:24 schreef MarMar het volgende:
nieuw jurkje wordt straks bezorgd: http://www.esprit.nl/wome(...)NL_IC_XX_RG_40_00001
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik eet al even weer vlees!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:31 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nee hoor, maar havermout vertraagt de opname dan ook al beetje.
En jij kunt je extra E's ook wel gebruiken
Maar bedoelde in de vorm hoe drumstick het neemt, gewoon als shake met melk.
Die eerste iddquote:
Ohquote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:04 schreef V1z0R het volgende:
"There is gloom and doom while things go boom! IN DEXTER'S LAAAAB!"
Mag ik toch zelf wetenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:35 schreef V1z0R het volgende:
Kees is gewoon de man! Ik zeg hij heeft wel een biertje verdient!
Ach ik ben al blij met m'n Chinese restaurant-deur![]()
Ik zou een gokkast in m'n hal neer moeten zetten!
[..]
Oh
Hoezo de verandering?
Volgens mij vindt hij mij ook (nog) leuk.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:29 schreef Probability het volgende:
Meh ik zie iemand die ik leuk vind 3 maanden niet. Dat is best stom.
Wutquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:52 schreef Probability het volgende:
[..]
Mag ik toch zelf wetenheb mijzelf ook nooit vegetarier genoemd maar wel vier jaar geen vlees gegeten.
Ik snap niet zo goed waarom ik verantwoording moet afleggen? Of er een reden voor moet hebbenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:10 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wut
Waar zeg ik dat je dat niet zelf mag weten?
Heb ik je beledigt met die vraag? Mag ook gewoon zeggen dat je er gewoon liever niet over praat of zo...
Volgens mij was het gewoon interesse? Je moet niks lijkt me.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:13 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom ik verantwoording moet afleggen? Of er een reden voor moet hebben
Ik snap niet zo goed waarom een vraag uit interesse zo wordt beantwoord...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:13 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom ik verantwoording moet afleggen? Of er een reden voor moet hebben
Nee totaal niet. Ik vraag aan jou of er een reden of verklaring voor moet zijn. Dat mag ik dan toch ook vragen?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:19 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom een vraag uit interesse zo wordt beantwoord...
Maar blijkbaar voel je je wel aangevallen voor een of andere reden, dus laat maar.
Ja snap ik. En mijn interesse is dus of er ergens een reden of verklaring voor moet zijn.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Volgens mij was het gewoon interesse? Je moet niks lijkt me.
"ik had er gewoon weer zin inquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:27 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja snap ik. En mijn interesse is dus of er ergens een reden of verklaring voor moet zijn.
Er is hier namelijk ook al vaker door viz gevraagd waarom ik geen vlees at, en toen had ik het zelfde antwoord.
Geen specifieke reden/verklaring.
Dus nu ook niet specifiek
Iedereen zou een Kees moeten hebbenquote:
Natuurlijk mag je dat vragen, en nee dat hoeft niet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:26 schreef Probability het volgende:
[..]
Nee totaal niet. Ik vraag aan jou of er een reden of verklaring voor moet zijn. Dat mag ik dan toch ook vragen?
Nee dat was het nietquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
"ik had er gewoon weer zin in"
Tadaaa! Reden/verklaring
[..]
Iedereen zou een Kees moeten hebben![]()
Het is ook geen bewuste keuze. Nou ja dat ik misschien nu meer vitamientjes binnen krijg en vrolijker wordt. Ben wel aangekomenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:36 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je dat vragen, en nee dat hoeft niet.
Hoe dat zou kunnen is mij een raadsel want achter elke bewuste keuze zit wel een reden, maar het hoeft niet.
Alleen is de vraag "waarom zou ik een verklaring moeten afleggen" toch wat anders dan "Gewoon, geen reden"...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |