Wut? *stopt net volkoren boterham met kaas naar binnen*quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)en-maar-dikker.dhtml
Omdat we allemaal zo gezond zijn dat we knetteroud wordenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:10 schreef loveli het volgende:
Viel het maar mee, waarom denk je dat de ziektekosten zo stijgen?
We eten al langer veel brood dan de tijd dat ziektekosten stijgen..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:10 schreef loveli het volgende:
En statines met stip op 1...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:11 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Omdat we allemaal zo gezond zijn dat we knetteroud worden![]()
Is dat niet ook omdat we vroeger actievere banen hadden en dus de energie van brood meer nodig hadden?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:14 schreef the85mc het volgende:
[..]
We eten al langer veel brood dan de tijd dat ziektekosten stijgen..
Productieproces is volgens dat artikel veranderd, waardoor het minder gezond is geworden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:14 schreef the85mc het volgende:
[..]
We eten al langer veel brood dan de tijd dat ziektekosten stijgen..
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:27 schreef loveli het volgende:
Vandaag had ik opeens een 3-cilinderEn een lifter Respect voor de sprinkhaan die het 30 km op m'n koplamp heeft volgehouden, met een snelheid van rond de 100.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:38 schreef V1z0R het volgende:
ik had toch graag wat soep in huis gehad... Bruine bonen soep of zo
Zie alleen niet echt duidelijke alternatieven staan..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
voel je je weer wat beter?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:38 schreef V1z0R het volgende:
Boegievonkjes op van de 4e cilinder?
Lijstje dan maar:
O: havermoutpap met banaan en honing
T: 1/2 grapefruit
L: rozijnenbol met boter, paar plakjes schinken, kopje thee, kom warme melk met appel
T: 1/2 grapefruit, stukje droge worst, handje nootjes
D: Heb nog wat wokgroente in de vriezer liggen, daarmee wat verzinnen denk ik
T: thee met honing, warme melk met banaan, thee met honingik had toch graag wat soep in huis gehad... Bruine bonen soep of zo
Ik mag toch voor je hopen dat je wel al injectie hebtquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:42 schreef loveli het volgende:
Vastzittende vlotter, dichte sproeier of kapotte bougie.
Ja, alleen nog kopzeert, hoesten en snotteren... Misselijkheid gelukkig compleet weg en smaak lijkt ook weer normaal te wordenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:07 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
voel je je weer wat beter?
Ik ga wentelteefjes eten als lunch.met jam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*aai over den bol*quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:16 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ja, alleen nog kopzeert, hoesten en snotteren... Misselijkheid gelukkig compleet weg en smaak lijkt ook weer normaal te worden
Oeh, dat had me ook wel lekker geleken! enjoy!
Bruine bonensoep
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lololol.heerlijk...ik kreeg gistermorgen om 9 uur een email van een student, terwijl hun tentamen om 1 uur 's middags was. Ohja, ik heb dislexy. Kunnen we wat regelen zodat ik langer de tijd heb en een computer mag gebruiken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
*aai over den bol*
Bruine bonensoep![]()
Of je kraakt even mijn jaren '80 transport afquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:07 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik mag toch voor je hopen dat je wel al injectie hebtCarburateurs (met vlotter/sproeier etc) is echt jaren 70 techniek..
Als je een benzine hebt is het waarschijnlijk bougie of slechte bougiekabel. Als je diesel hebt is je brandstofsysteem kapot en dat is een dure grap.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:30 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
heerlijk...ik kreeg gistermorgen om 9 uur een email van een student, terwijl hun tentamen om 1 uur 's middags was. Ohja, ik heb dislexy. Kunnen we wat regelen zodat ik langer de tijd heb en een computer mag gebruiken?
Maar dat is ook geen auto dan of wel? Op een 4 cilinder auto was het al heel wat dat je dubbele carbs had.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Of je kraakt even mijn jaren '80 transport af
Ik heb 4 carburateurs, elke cilinder een. En waarschijnlijk hangt de vlotter van nummer 3.
dyslexiequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:34 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oeps. is het dislexie? in het engels is het dislexia, geloof ik.
Mijn geliefde vorige auto had er idd maar 1. Als het aan mij ligt heeft mijn volgende auto weer simpele (goedkope en betrouwbare) techniekquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:35 schreef the85mc het volgende:
[..]
Maar dat is ook geen auto dan of wel? Op een 4 cilinder auto was het al heel wat dat je dubbele carbs had.
Carbsquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:35 schreef the85mc het volgende:
[..]
Maar dat is ook geen auto dan of wel? Op een 4 cilinder auto was het al heel wat dat je dubbele carbs had.
O, het dus wel een auto? Ik ken zo geen type auto die 4 carbs had. Of is dat er later opgebouwd?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Mijn geliefde vorige auto had er idd maar 1. Als het aan mij ligt heeft mijn volgende auto weer simpele (goedkope en betrouwbare) techniek
Tja is zo'n uitzonderings-dinges...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:29 schreef Viking84 het volgende:
Les: duidelijke afspraken maken over wanneer iets geregeld moet zijn.
Dan nog? Ik ken de specifieke context niet, maar als iemand vraagt of je iets 'zsm' voor hem wilt regelen, dan is het toch niet zo gek om af te spreken wat 'zsm' is?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Tja is zo'n uitzonderings-dinges...Maar goeeed.
Ja ik vind auto's/techniek wel interessant, maar ik vermoed dat zo'n 90% van de mensen hier in dit topic niet zoveel met techniek hebben. Voor hen is het geneuzel..quote:
Waar heb je dat gelezen dan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:51 schreef Viking84 het volgende:
maar als iemand vraagt of je iets 'zsm' voor hem wilt regelen, dan is het toch niet zo gek om af te spreken wat 'zsm' is?.
Idd niet zsm gezegd, wel z&z (zus en zo), in de post danquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan nog? Ik ken de specifieke context niet, maar als iemand vraagt of je iets 'zsm' voor hem wilt regelen, dan is het toch niet zo gek om af te spreken wat 'zsm' is?.
Zie spoiler.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Waar heb je dat gelezen dan?
Les: voortaan beter lezen voordat je iets zegt/typt.
Niet toegezegd iddquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zie spoiler.
Iemand is boos omdat het niet voor het weekend geregeld was. Dan vraag ik me af of je had toegezegd het voor het weekend te zullen regelen, want dan is de klant terecht geïrriteerd als dat niet gebeurt of dat je niets had afgesproken.
Als gezegd: ik ken de context niet, ik vind het een wazig verhaal.
D-Day is 8 november, dus dan zou ik nog even hebbenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:14 schreef motorbloempje het volgende:
Hoi coco! Moet je al bijna werpen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
D-Day is 8 november, dus dan zou ik nog even hebben![]()
Kans bestaat dat 't eerder komt, though. Afgelopen donderdag echo gehad. Ik was toen 34 weken zwanger, buik van de beeb (dat is blijkbaar de belangrijkste indicatie voor de grootte van het kindje) zat op 39 (!) weken. Dus misschien komt 'ie wel eerder of wordt 'ie eerder gehaald. Geen idee, heb maandag gesprek met de gyn.
Zo snel al...!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En 39-weken baby! Die is dus al klaar
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Uit het artikel:quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Volkoren aardappelen?quote:Het Voedingscentrum propageert al 60 jaar de Schijf van Vijf, met daarin een grote rol voor koolhydraatrijke voeding: een volwassen man wordt geacht zeven boterhammen en vijf opscheplepels pasta, rijst of aardappelen per dag te eten. Wel het liefst volkoren natuurlijk: dat is altijd goed.
quote:
SPOILER: Het After-Nuggs-effect :+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mgoed, genoeg over mijIk ga ook eens mijn broodje in de oven doen (was 'm alweer vergeten, oeps!)
Mo: hopelijk kan je schoonmoeder nog een goede tijd genieten van haar kleinkindIs dat het eerste kleinkindje? En verheugt ze zich er erg op?
![]()
Blijft natuurlijk speciaalquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:35 schreef motorbloempje het volgende:
Oei, de teringdat zou ik toch wel echt zat zijn, die arme voetjes van je!
maar gelukkig kan je er de humor van inzien!
En nee, de tweede, maar dat maakt 't niet minder speciaal natuurlijk. En dit wordt een jongetje, dus eerste kleinzoon, ook speciaal naar 't schijnt!
quote:En afgelopen zaterdag zat de schrik er ook weer goed in. Rond 9 uur onze tijd belde m'n schoonzusje snikkend en bulkend op. Wij hadden ons in de minuut die het duurde voordat ze kon zeggen wat er was al voorbereid op het allerergste nieuws, maar gelukkig was het 'maar' een epileptische aanval. Ze is naar het ziekenhuis gebracht, heeft daar twee nachtjes geslapen en nu is ze weer thuis sinds gisterenmiddag. Het is zó vervelend om niet even langs te kunnen gaanen nu heb ik ook nog een baan vanaf volgende week (wat op zich goed is) maar wat het nagenoeg onmogelijk maakt om voor de kerst nog een keer langs te gaan. Gelukkig is m'n man er deze week nog en volgende week 3 dagen voordat hij aan zijn baan hier in het VK begint, maar ondanks dat het niet het einde van de wereld is waar we zitten was in NL wonen wel een stuk makkelijker geweest.
Ze is in elk geval weer thuis en lekker in haar eigen bed
Ah, mehquote:
You have a bun in the oven!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
Anyhoooo, ik ga een croissantje in de oven doen. Gewoon, omdat het kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Omdat managers veel verdienen.. er wordt minder vergoed maar de verzekeringen worden duurder, rara waar het geld blijft hangen..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:10 schreef loveli het volgende:
dat is wel heel kort door de bocht. overhead is een deel van de kosten, maar je kunt de enorme stijging in zorgkosten niet afschuiven op management alleen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:08 schreef MarMar het volgende:
[..]
Omdat managers veel verdienen.. er wordt minder vergoed maar de verzekeringen worden duurder, rara waar het geld blijft hangen..
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aaah vriendje heeft verjaardagskadootje besteld en hij gaf 1 hint, dat ik het al een hele tijd wil maar nu weet ik niet waaaat xD En hij vertrouwt me dat ik niet zijn mailbox ga kijken voor de bestelbevestiging, doe ik ook niet maar aaaah
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aaah vriendje heeft verjaardagskadootje besteld en hij gaf 1 hint, dat ik het al een hele tijd wil maar nu weet ik niet waaaat xD En hij vertrouwt me dat ik niet zijn mailbox ga kijken voor de bestelbevestiging, doe ik ook niet maar aaaah
Duurt nog veul te langquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik wil het ook eigenlijk niet weten maar vriendje gaat altijd net zo lang door met plagend hints geven tot ik het raad![]()
Oh enneh 15e is the day!
Mwah gezien ons trackrecord verwacht ik dat ie vandaag al te ver gaat met de hints xDquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Duurt nog veul te lang. Slapeloze nachten!
Spinaziecurry met naanbrood?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:09 schreef Jagärtrut het volgende:
heeft er iemand suggesties voor het avondeten, vanavond? liefst snel, warm en zeker vegetarisch. Ik zit aan een soep ofzo te denken, maar weet niet zo goed wat. Moet nog naar de super..
Omelet met champignons en preiquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:09 schreef Jagärtrut het volgende:
heeft er iemand suggesties voor het avondeten, vanavond? liefst snel, warm en zeker vegetarisch. Ik zit aan een soep ofzo te denken, maar weet niet zo goed wat. Moet nog naar de super..
oh ja, een dikke knuffel voor Mo, vergat ik helemaal.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:10 schreef V1z0R het volgende:
Ah, zo ken ik Slank weer! Van de hak op de tak, van willekeurige topics naar lekker passief-agressieve reacties, naar schrikmomentjes.Mo, sterkte voor jou en de Mr. en zo! Niet teveel over inzitten lijkt me (al snap ik dat het best moeilijk is), waar je nu mee bezig bent is juist super voor jezelf.
Denk dat hoe graag ze je ook zou zien, ze liever ziet dat jij/jullie verder komen in het levenDie omavoetjes van Coco
![]()
![]()
Ik ga even stamppot zuurkool, rookworst en een bak bruine bonensoep scoren
De soep en stamppot zien er in ieder geval goed uit! Heb ook verse worst in de soep bespeurd, dus yeeeyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |