abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117497679

quote:
Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.

In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*

Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.

In: ¤26.655.000

Uit: ¤6.500.000

* = per 1 januari 2013.

pi_117497731
goede tt
pi_117497757
Eriksen, beste middenvelder van Ajax. _O_
  FOK!fotograaf dinsdag 2 oktober 2012 @ 11:00:16 #4
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_117497767
Ander nieuws:

quote:
Het Ajax supporters fanzine De Meersche Helden mag niet meer worden verkocht bij de Amsterdam Arena.

Het Ajax supporters fanzine De Meersche Helden zal mogelijk verdwijnen. Na zestien jaar blijkt dat het verboden is om het blad te verkopen bij de Amsterdam Arena. De supportersgroep is druk bezig om een manier te vinden waardoor het fantijdschrift kan blijven bestaan.

In april van dit jaar beval de Milieupolitie, De Meersche Helden te stoppen met de verkoop. Dit omdat de supporters geen vergunning hebben om hun tijdschrift in de openbare ruimte aan de man te brengen. De Meersche Helden kregen een officiële waarschuwing van stadsdeel Zuidoost. In de waarschuwing staat dat de supporters het blad niet meer mogen verkopen, doen ze dit wel dan volgt een boete. De Ajacieden deden een aanvraag voor een vergunning, maar het stadsdeel geeft aan dat er geen vergunning uitgegeven kan worden.
“Er bestaat geen vergunning voor het verkopen van een blad op straat”, vertelt woordvoerder van stadsdeel Zuidoost Eric Weber. “In de Algemene Plaatselijke Verordening (APV) staat dat commercieel flyeren verboden is. Omdat De Meersche Helden geld voor hun fanzine vragen is het verboden om bij het stadion hun blad te verkopen.” Vreemd is, dat het zestien jaar wel is toegestaan dat het blad verkocht werd, waarom nu dan niet meer? Weber denkt dat het de gemeente wellicht nooit is opgevallen. “Als er zes mensen staan te verkopen in een enorme mensenmassa, is dat moeilijk te zien.”

Sandy Baars van De Meersche Helden vindt het verschrikkelijk. “We werken allemaal op vrijwillige basis en de inkomsten die worden vergaard, gaan direct naar supportersgerelateerde zaken.” Zo betaalde de stichting mee aan het standbeeld voor Bob Haarm en zorgden ze voor spandoeken in de supportersbussen. “Stoppen zullen we niet doen, we gaan nu bekijken welke opties er allemaal zijn.”
Verschillende ideeën passeren nu de revue. Zo zou het mogelijk zijn om het blad in plaats van voor de Arena, in de Arena te verkopen. Dan gaat het namelijk niet meer om verkoop in de openbare ruimte. Baars ziet dat wel als optie, maar vindt het gezelliger om buiten te staan. “Ook kijken we naar de mogelijkheid om ons blad gratis aan te bieden en dan om een vrijwillige bijdrage te vragen. We houden al onze opties open.”

Bron: Metro
We zijn al een paar maanden bezig om een oplossing te zoeken, maar helaas worden we door de gemeente tegen gewerkt. Ajax helpt wel constructief mee trouwens.
pi_117498313
Zijn er hier fans van Eriksen?
pi_117498335
quote:
5s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 11:19 schreef TIM-846 het volgende:
van wie?
pi_117498402
quote:
5s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 11:19 schreef TIM-846 het volgende:
Eriksen doet nooit beslissende dingen he. :D
pi_117498569
quote:
Sinds mei 1998 is het mogelijk om aandelen van Ajax te kopen, maar de vraag is of dit nog lang zo zal blijven. De Telegraaf, dat zich graag bemoeit met de gebeurtenissen rondom Ajax, presenteerde afgelopen weekend een plan voor Ajax om de beurs te verlaten. Jeroen Slop, financieel directeur van Ajax, sluit in gesprek met Het Financieele Dagblad niet uit dat dit zal gaan gebeuren.

Ajax ziet in de huidige situatie meer mogelijkheden voor een beursexit dan vier jaar geleden. "Het is zeker een item. Het speelt altijd, door het negatieve imago rond de beursnotering", zegt Slop. "Door emotie zijn mensen snel geneigd om te zeggen: we hebben het niet nodig. De mogelijkheid voor een beursexit is door de winstgevendheid in ieder geval dichterbij dan in het verleden. We kunnen nu ook goedkoper lenen. Dus de indicatoren zijn positiever dan vier jaar geleden."
"Aan de andere kant heeft de beursgang ons kapitaal gebracht waardoor wij niet zoals Feyenoord naar privépersonen moesten stappen", vervolgt Slop. "En het probleem van de kosten die een ­notering zou veroorzaken, zie ik niet zo. Een beursnotering brengt ook transparantie. Dat is alleen maar goed."
Slop reageert ook op een ouder verhaal uit De Telegraaf, waarin beweerd werd dat er nog enkele 'financiële lijken uit de kast zouden komen' bij Ajax: "Dat was gewoon een flauwekulverhaal en we hebben het meteen ontkend. Ik zag het als een doelbewuste poging om een bedrijf om zeep te helpen. Een van onze leveranciers, Amsterdam ArenA, werd er gelukkig niet warm of koud van. Maar ik snap niet wie dit met Ajax voorhad."
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_117498575
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 11:22 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

scoort ook nooit
pi_117498864
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 11:28 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Zoals Quattro op AN zegt is een beursexit alleen gewesnt als heel de structuur aangepast gaat worden om wel openheid te houden en de macht niet te leggen in die handjes van de 'vriendjes'.
pi_117499193
quote:
De enkelblessure van Ajacied Miralem Sulejmani valt mee. De aanvaller ligt er zeker twee weken uit.

"Ik heb al berichten gelezen dat ik dit seizoen niet meer in actie kom en transfervrij de deur uitloop, maar heb geen idee waar die vandaan komen", reageert Sulejmani aan De Telegraaf. "De blessure valt mee en ik sta er nog steeds voor open om met Ajax te praten over contractverlenging."

Sulejmani, die al enkele weken reserve is achter Tobias Sana, raakte zondag geblesseerd. Hij mist sowieso de ontmoetingen met Real Madrid (Champions League), FC Utrecht (Eredivisie) en de interlands met Servië tegen België en Macedonië.

"Ik verzwikte mijn enkel, die snel dik werd van het vocht", vertelt Sulejmani over de kwetsuur. "Er zijn foto’s gemaakt en een band bleek ingescheurd. De enkel hoefde niet in het gips en een operatie was niet nodig."

"Vandaag (maandag, red.) voelde het alweer een stuk beter dan gisteren (zondag). Ik neem nu een week rust en hoop binnen twee, uiterlijk drie weken weer terug te zijn", aldus de international van Servië.
Eerst zien, dan geloven
pi_117499389
quote:
Hoesen debuteert in Ajax-selectie voor duel met Real

Ajax-trainer Frank de Boer heeft Danny Hoesen opgenomen in de wedstrijdselectie voor het Champions League-duel met Real Madrid. De 21-jarige aanvaller vervangt Miralem Sulejmani.

Sulejmani liep zondag tijdens de training een enkelblessure op, waardoor hij weken uit de roulatie is. Hoesen profiteert van de afwezigheid van de Serviër, aangezien hij voor het eerst zijn opwachting maakt in de wedstrijdselectie. De Limburger staat sinds afgelopen zomer onder contract met Ajax.

De Amsterdammers namen Hoesen over van Fulham. 'Danny begint bij Jong Ajax', zei Marc Overmars, directeur voetbalzaken, bij zijn presentatie. 'Hij is een talent, daarom bieden we hem een meerjarig contract aan. Hij zou onze spits van de toekomst kunnen worden. We zijn in elk geval blij dat hij naar Ajax komt en we zijn benieuwd hoe hij zich gaat ontwikkelen.'
Van Emmen uit naar Real Madrid..
pi_117499456
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 11:22 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

quote:
10s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 11:20 schreef Tyron het volgende:

[..]

van wie?
Zou fijn zijn als hij dat eens wat regelmatiger deed :P
pi_117499537
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 11:59 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

[..]

hij doet het al aardig vaak alleen niet altijd met een goal, maarja de jongste speler van de opstelling hoort morgen bijvoorbeeld natuurlijk ook ajax - real madrid te beslissen, want zo hoog liggen de verwachtingen blijkbaar bij sommige
pi_117499636
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 11:59 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

[..]

Want elke 20 jarige speler speelt natuurlijk constant.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_117499670
Rio aka Black Messi gaat het verschil maken.
pi_117500008
Christiano Eriksenessi. Wordt een makkie morgen. Die gaat nu op zeker naar
Real Madrid in de winterstop.
pi_117500305
quote:
16s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 12:17 schreef Kampi1213 het volgende:
Christiano Eriksenessi. Wordt een makkie morgen. Die gaat nu op zeker naar
Real Madrid in de winterstop.
Gezien z'n contract tot 2014 zou dat het laatste verkoopmoment zijn waarop Ajax nog een redelijke prijs voor hem gaat 'beuren'.
pi_117500327
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 12:29 schreef tammepiet het volgende:

[..]

Gezien z'n contract tot 2014 zou dat het laatste verkoopmoment zijn waarop Ajax nog een redelijke prijs voor hem gaat 'beuren'.
Eriksen verlengt wel
pi_117500503
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 12:30 schreef Tyron het volgende:

[..]

Eriksen verlengt wel
Zo niet, moet je hem komende winterstop wel verkopen eigenlijk.
pi_117500590
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 12:40 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Zo niet, moet je hem komende winterstop wel verkopen eigenlijk.
nee dat wil ik niet
pi_117500909
quote:

[..]

Eriksen verlengt wel
:')
pi_117500952
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 12:54 schreef Typisch het volgende:

[..]

goed argument
pi_117501374
Volgens mij lopen er nog wel meer contracten af in 2014. O.a. Alderweireld.
Kan dus best zijn dat eind van dit seizoen er weer zooitje basisspelers vertrekken om nog een enigszins redelijk bedrag te ontvangen (er van uitgaand dat ze niet verlengen).
Gaat nu wel erg hard, 1 a 2 spelers weg per jaar is normaal maar 3 of 4 is teveel om een stabiel team op te bouwen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_117501445
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 12:56 schreef Tyron het volgende:

[..]

goed argument
Oké, waarom zou Eriksen langer dan nog 2 jaar bij Ajax willen blijven?
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 13:17:31 #27
131800 Tarado
capô de fusca
pi_117501504
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 13:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Lijkt me ook niet
pi_117501570
Deze zomer was hét moment om te verlengen met die gasten die nog tot 2014 een contract hebben. Ik ben erg benieuwd of Ajax wel alles op alles zet om dit te doen. Ik hoor er in ieder geval weinig over. Zou een absolute topprioriteit moeten zijn van de beleidsmakers.

Besprekingen met Alderweireld duren ook al 7 maanden... Wat is er gebeurd in deze 7 maanden?
pi_117501723
quote:

[..]

Eriksen verlengt wel
Denk ik ook wel.

Nog een paar jaartjes rijpen om op z'n 22e of 23e naar Barcelona of Real Madrid te gaan.
pi_117501833
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 13:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Omdat hij zijn hele leven al roept niet blind voor het geld te kiezen of zomaar te vertrekken zonder dat hij er ook echt klaar voor is, natuurlijk gaat hij niet 3 jaar verlengen, maar een jaartje of 2 jaar erbij lijkt me logisch.
  Redactie Sport dinsdag 2 oktober 2012 @ 13:47:37 #31
274204 crew  Mexicanobakker
pi_117502586
Eriksen zou bij de Duitse kampioen niet misstaan hoor, is niet minder dan bvb Gundogan, die ik best hoog heb zitten.

Barcelona is wat te hoog ja, maar je bent ook wel een enorme sukkel als je van de Nederlandse top naar Barça gaat. :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_117502795
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eriksen zou bij de Duitse kampioen niet misstaan hoor, is niet minder dan bvb Gundogan, die ik best hoog heb zitten.

Barcelona is wat te hoog ja, maar je bent ook wel een enorme sukkel als je van de Nederlandse top naar Barça gaat. :')
Gundogan is inmiddels toch wel wat verder dan Eriksen. Daarbij speelt hij wekelijks wedstrijden in de Bundesliga en Eriksen tegen Janneke en Mieke.
pi_117502898
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 13:53 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Gundogan is inmiddels toch wel wat verder dan Eriksen. Daarbij speelt hij wekelijks wedstrijden in de Bundesliga en Eriksen tegen Janneke en Mieke.
Nou vond 'm tegen Ajax niet bijzonder spelen en hij heeft er maar 3 gescoord in 30 wedstrijden.
pi_117502959
Ook had hij maar 2/3 assists vorig seizoen ofzo
  Redactie Sport dinsdag 2 oktober 2012 @ 13:58:03 #35
pi_117502963
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 13:56 schreef Tyron het volgende:

[..]

Nou vond 'm tegen Ajax niet bijzonder spelen en hij heeft er maar 3 gescoord in 30 wedstrijden.
Gundogan speelt op dezelfde positie maar is wel wat minder aanvallend ingesteld dan Eriksen. Aantal goals zegt dus niet zoveel. Gaat vooral om veldspel. En Eriksen is natuurlijk een stuk minder dan Götze.
pi_117503012
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 13:58 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Gundogan speelt op dezelfde positie maar is wel wat minder aanvallend ingesteld dan Eriksen. Aantal goals zegt dus niet zoveel. Gaat vooral om veldspel. En Eriksen is natuurlijk een stuk minder dan Götze.
Gotze _O-

Die was al helemaal niet te zien tegen Ajax
  Redactie Sport dinsdag 2 oktober 2012 @ 14:00:19 #37
pi_117503047
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 13:59 schreef Tyron het volgende:

[..]

Gotze _O-

Klopt. Maar die kan echt wel voetballen hoor, als ik Ajax ga waarderen op de wedstrijd tegen ADO kunnen ze voor het hele zooitje nog geen 10 miljoen vangen.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 14:01:03 #38
383477 DrommelsDrommels
StommelingUilskuikenFrikandel!
pi_117503073
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 13:59 schreef Tyron het volgende:

[..]

Gotze _O-

Tegen Ajax niet nee. Maar tegen oa Bayern wel .
pi_117503136
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Klopt. Maar die kan echt wel voetballen hoor, als ik Ajax ga waarderen op de wedstrijd tegen ADO kunnen ze voor het hele zooitje nog geen 10 miljoen vangen.
Oke leuk, maar ik vergelijk Eriksen en Gotze nu even in de wedstrijd waar ze tegenover elkaar stonden, dan moet ik zeggen dat er meer potentie in Eriksen zit omdat hij het beter deed in een slechter elftal. ;)
  Redactie Sport dinsdag 2 oktober 2012 @ 14:03:46 #40
pi_117503160
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 14:02 schreef Tyron het volgende:

[..]

Oke leuk, maar ik vergelijk Eriksen en Gotze nu even in de wedstrijd waar ze tegenover elkaar stonden, dan moet ik zeggen dat er meer potentie in Eriksen zit omdat hij het beter deed in een slechter elftal. ;)
Dus Toornstra is meer waard dan Eriksen?
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 14:06:55 #41
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_117503279
Verlengen gaat wel gebeuren. Overmars is niet dom. Doen ze wel bij de wintersport. Topprioriteit is Sulejmani verlengen :D
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_117503431
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dus Toornstra is meer waard dan Eriksen?
Tja als je met de vergelijking komt die ik net gaf kan je dit soort reactie's wel verwachten, maar iedereen ziet dat Eriksen een plaar klasse beter is dan de oudere Toornstra :')

Ik zal nu de statistieken vergelijken en ook die zijn in het voordeel van Eriksen tegenover Gotze :) "MAAR BUNDESLIGA IS BETERE COMPETITE!!!!!". Ja dat is zeker maar Gotze heeft ook een beter team om zich heen en had geen Ebecilio/Ozbilliz in de voorhoede, dus een assist geven als Eriksen zijnde zou eigenlijk moeilijker moeten zijn toch?

Gotze maar 8 assists ofzo.
  Redactie Sport dinsdag 2 oktober 2012 @ 14:12:52 #43
pi_117503506
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 14:10 schreef Tyron het volgende:

[..]

Tja als je met de vergelijking komt die ik net gaf kan je dit soort reactie's wel verwachten, maar iedereen ziet dat Eriksen een plaar klasse beter is dan de oudere Toornstra :')

Ik zal nu de statistieken vergelijken en ook die zijn in het voordeel van Eriksen tegenover Gotze :) "MAAR BUNDESLIGA IS BETERE COMPETITE!!!!!". Ja dat is zeker maar Gotze heeft ook een beter team om zich heen en had geen Ebecilio/Ozbilliz in de voorhoede, dus een assist geven als Eriksen zijnde zou eigenlijk moeilijker moeten zijn toch?

Gotze maar 8 assists ofzo.
Götze is er vorig jaar ook een half jaar uit geweest ofzo.
pi_117503595
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik snap ook wel dat sommige mensen denken dat Gotze beter is, aangezien hij het al bewezen heeft bij Dortmund wat europees een grotere club dan Ajax is, dus eigenlijk kunnen we pas echt oordelen als Eriksen bij een evengrote/grotere club voetbalt.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 14:27:31 #45
370890 mabo11
Bracht VIESDIK op tv
pi_117504033
Gotze is idd beter kijk maar op fifa en osm
VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016
pi_117504056
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Je zal verstand hebben, een toffe gast zijn maar alleen al door dat wijf van een Strootman in je UI doet mij je haten :r
pi_117504182
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 14:15 schreef Tyron het volgende:

[..]

Ik snap ook wel dat sommige mensen denken dat Gotze beter is, aangezien hij het al bewezen heeft bij Dortmund wat europees een grotere club dan Ajax is, dus eigenlijk kunnen we pas echt oordelen als Eriksen bij een evengrote/grotere club voetbalt.
Gotze is ook gewoon beter dan Eriksen.

Iedereen dacht ook dat Afellay wel een stapje omhoog kon. Kennelijk dus niet. En die was imho toch heel wat beslissender voor PSV dan Eriksen voor Ajax.

En ik ben trouwens alles behalve een groot fan van Afellay :r
pi_117504792
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 14:31 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Gotze is ook gewoon beter dan Eriksen.

Iedereen dacht ook dat Afellay wel een stapje omhoog kon. Kennelijk dus niet. En die was imho toch heel wat beslissender voor PSV dan Eriksen voor Ajax.

En ik ben trouwens alles behalve een groot fan van Afellay :r
Affelay beslissender voor PSV dan Eriksen voor Ajax? :D Affelay is 6 jaar ouder man _O- Hij had in zijn laatste seizoen die hij helemaal speelde dus 2010/2011 11 goals en 4 assists, slechtere statistieken dan Eriksen en hij was nog ouder ook.
pi_117504975
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 14:46 schreef Tyron het volgende:

[..]

Affelay beslissender voor PSV dan Eriksen voor Ajax? :D Affelay is 6 jaar ouder man _O- Hij had in zijn laatste seizoen die hij helemaal speelde dus 2010/2011 11 goals en 4 assists, slechtere statistieken dan Eriksen en hij was nog ouder ook.
Dat was toch een half seizoen, of niet?

En het is een feit dat ex-Ajacieden het over het algemeen beter doen in het buitenland/topclubs dan spelers van Twente en PSV
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_117505049
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 14:50 schreef wieisboos het volgende:

[..]

En het is een feit dat Ex-Ajacieden het over het algemeen beter doen in het buitenland/topclubs dan spelers van Twente en PSV
Oja tuurlijk was dat het halve seizoen, dom van mij, was ff vergeten hoelang hij al bij Barca zit.

Nouja in seizoen 09/10 maakte hij 5 goals en gaf hij 2 assists in 40 wedstrijden _O-
pi_117505094
zijn beste seizoen was 08/09 met 13 goals en 3 assists, maar nog steeds slechter dn Eriksen.
pi_117505177
Vanavond lekker koek geven aan Real Madrid _O_
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 14:58:42 #53
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_117505291
je gaat Fifa 13 spelen?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 15:01:25 #54
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_117505404
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 14:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het is morgen
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_117505611
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 14:50 schreef wieisboos het volgende:

[..]

En het is een feit dat ex-Ajacieden het over het algemeen beter doen in het buitenland/topclubs dan spelers van Twente en PSV
Dat valt volgens mij uiteindelijk nog reuze mee.

Als je de generatie Ibrahimovic pakt, spreek je over:
Ibrahimovic
Sneijder
Van der Vaart
Chivu
Maxwell

Destijds had PSV:
Van Bommel
Afellay
Kezman
Vogel
Robben

Toch ook niet de minste.
pi_117505635
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 15:01 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Het is morgen
Serie? Wat is er vanaaf dang, heel m'n avondprogramma door de war.
pi_117505796
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 15:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Serie? Wat is er vanaaf dang, heel m'n avondprogramma door de war.
BEN-BAR.
pi_117505850
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

BEN-BAR.
Meh

Trouwens dat plaatje in de OP :')

HOVERHAND :D
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 15:14:12 #59
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_117505874
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 14:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
pi_117505887
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 15:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Jaja ik ga Real koek geven vanavond :9~
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 15:16:19 #61
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_117505940
Vanavond naar de beste voetballer aller tijden kijken :)
pi_117506043
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 15:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vanavond naar de beste voetballer aller tijden kijken :)
Speelt Eriksen?
pi_117506047
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 15:06 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Dat valt volgens mij uiteindelijk nog reuze mee.

Als je de generatie Ibrahimovic pakt, spreek je over:
Ibrahimovic
Sneijder
Van der Vaart
Chivu
Maxwell

Destijds had PSV:
Van Bommel
Afellay
Kezman
Vogel
Robben

Toch ook niet de minste.
Afellay, Kezman en Vogel waren succesvol in het buitenland? Bij Ajax ook nog Nigel de Jong, Suarez, Huntelaar, Vermaelen
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 15:20:48 #64
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_117506100
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 15:19 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Speelt Eriksen?
Hehe :D
pi_117506149
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 15:19 schreef wieisboos het volgende:

[..]

Afellay, Kezman en Vogel waren succesvol in het buitenland? Bij Ajax ook nog Nigel de Jong, Suarez, Huntelaar, Vermaelen
Maxwell en Chivu kun je ook niet echt succesvol noemen toch?

Robben en van Bommel hebben tezamen net zoveel leuke clubs als Ibra en Sneijder denk ik.

Huntelaar was wat later (die speelde in Ibra's tijd zelfs nog bij PSV dacht ik), net als Suarez.
pi_117506271
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 15:19 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Speelt Eriksen?
deze man

_O_
pi_117506305
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 15:21 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Maxwell en Chivu kun je ook niet echt succesvol noemen toch?

Robben en van Bommel hebben tezamen net zoveel leuke clubs als Ibra en Sneijder denk ik.

Huntelaar was wat later (die speelde in Ibra's tijd zelfs nog bij PSV dacht ik), net als Suarez.
Maxwell 79 wedstrijden voor Inter en 57 voor Barcelona, Chivu 85 voor Roma en 107 voor Inter. Al heb ik ze niet zien spelen voor die clubs lijkt het me dat dat toch best succesvol is :P
pi_117506767
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 15:26 schreef wieisboos het volgende:

[..]

Maxwell 79 wedstrijden voor Inter en 57 voor Barcelona, Chivu 85 voor Roma en 107 voor Inter. Al heb ik ze niet zien spelen voor die clubs lijkt het me dat dat toch best succesvol is :P
Chivu is een stuk minder na zijn schedelbreuk geworden maar ook daarna gewoon de CL gewonnen. Maxwell is nooit echt een hoogvlieger geweest bij zijn verdere clubs maar als je zijn rijtje clubs + gespeelde wedstrijden ziet kan je onmogelijk spreken van een niet succesvolle carriere.
pi_117507170
Tfoe 48.000 kaarten weg tot nu.

Niet gek met die prijzen.
pi_117507682
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 13:27 schreef Tyron het volgende:

[..]

Omdat hij zijn hele leven al roept niet blind voor het geld te kiezen of zomaar te vertrekken zonder dat hij er ook echt klaar voor is, natuurlijk gaat hij niet 3 jaar verlengen, maar een jaartje of 2 jaar erbij lijkt me logisch.
Mediapraatjes van voetballers geloven :').

Maar goed, zelfs al klopt je redenatie, dan kan hij prima 2 jaar doorvoetballen zonder z'n contract te verlengen, dan kijken of hij toe is aan een nieuwe stap en zo niet, en dan eventueel alsnog verlengen. Maar ik mag toch hopen dat Eriksen na het seizoen 2013-2014 het niveau eredivisie wel ontgroeid is, en zo niet, dan is hij toch niet het toptalent dat jij in hem ziet.
pi_117509008
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 15:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Mediapraatjes van voetballers geloven :').

Maar goed, zelfs al klopt je redenatie, dan kan hij prima 2 jaar doorvoetballen zonder z'n contract te verlengen, dan kijken of hij toe is aan een nieuwe stap en zo niet, en dan eventueel alsnog verlengen. Maar ik mag toch hopen dat Eriksen na het seizoen 2013-2014 het niveau eredivisie wel ontgroeid is, en zo niet, dan is hij toch niet het toptalent dat jij in hem ziet.
Ja zo zijn denen, Eriksen had bij een grotere club dan Ajax kunnen tekenen en Fischer en Andersen ook volgens mij.

Hij is het dan misschien wel ontgroeid, maar misschien is hij wel zo sportief om te verlengen zodat Ajax geld voor hem vangt.
pi_117509248
Sana voor het eerst in de Zweedse selectie :)
pi_117509300
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 16:31 schreef Nativism het volgende:
Sana voor het eerst in de Zweedse selectie :)
Nou, die heeft al zijn dromen bereikt. Stoppen dan maar.
pi_117509315
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 16:26 schreef Tyron het volgende:

[..]

Ja zo zijn denen, Eriksen had bij een grotere club dan Ajax kunnen tekenen en Fischer en Andersen ook volgens mij.

Hij is het dan misschien wel ontgroeid, maar misschien is hij wel zo sportief om te verlengen zodat Ajax geld voor hem vangt.
Heb je eigenlijk ook al posters van Andersen en Fischer boven je bed hangen?
pi_117509376
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 16:32 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Weet jij eigenlijk al dat je over een jaar ook deze spelers gaat afkraken omdat het grote talenten zijn?
pi_117509425
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 16:34 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Weet jij eigenlijk al dat je over een jaar ook deze spelers gaat afkraken omdat het grote talenten zijn?
Nope. Die twee geef ik nog gewoon een jaar of twee de kans.
pi_117509473
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 16:35 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Nope. Die twee geef ik nog gewoon een jaar of twee de kans.
Zo, ze krijgen 2 jaar van TIM-846. _O_

Zal het even doorgeven aan Ajax.
pi_117509513
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 15:47 schreef tammepiet het volgende:

80euro ofzo :')
pi_117509563
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 16:36 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Laten we TIM tot jeugdopleiding hoofd bombarderen. Hij weet alles zo goed
pi_117509684
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 16:37 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

80euro ofzo :')
pi_117509746
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 16:36 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Ze moeten uiteraard wel flinke progressie maken in die twee jaar ;)
pi_117509803
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 16:41 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik kreeg gisteren te horen dat ze alleen nog maar van 80euro en duurder waren :r
pi_117509863
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Laten we TIM tot jeugdopleiding hoofd bombarderen. Hij weet alles zo goed
Van jeugd heb ik niet zoveel verstand. Laat mij maar bepalen welke spelers ze van het eerste elftal kunnen doorstrepen :Y

[ Bericht 1% gewijzigd door TIM-846 op 02-10-2012 16:54:36 ]
pi_117510746
quote:

[..]

[ afbeelding ]
86euro alleen nog maar :')
pi_117511015
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 15:47 schreef tammepiet het volgende:

Hmm 48.000 * 50 euro = 2.400.000 euro. Best aardig.
pi_117511332
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Dit wordt nooit bijgewerkt bij inloggen zal je zien vanaf 70 / 80 eutjes.
pi_117512944
Dat er nog kaarten zijn is goed te merken als je http://www.ajax.nl/ bezoekt :@
pi_117512959
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 17:19 schreef tammepiet het volgende:

[..]

Dit wordt nooit bijgewerkt bij inloggen zal je zien vanaf 70 / 80 eutjes.
Klopt
pi_117512968
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 16:45 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Van jeugd heb ik niet zoveel verstand. Laat mij maar bepalen welke spelers ze van het eerste elftal kunnen doorstrepen :Y
Checklist
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 18:25:16 #90
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_117513562
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 11:00 schreef Ronhui het volgende:
Ander nieuws:

[..]

We zijn al een paar maanden bezig om een oplossing te zoeken, maar helaas worden we door de gemeente tegen gewerkt. Ajax helpt wel constructief mee trouwens.
Wat een betuttelling weer. door de millieupolitie nog wel.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 18:32:23 #91
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_117513781
Die prijzen blijven ook echt zo debiel, ze zoeken 't maar lekker uit met hun CL. Kijk 'm wel op tv.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_117513979
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 16:32 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Nee? Ben alleen grote fan van Eriksen :{w
pi_117513983
Maar denen zijn wel _O_
pi_117514004
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 16:45 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Maar als een 20 jarige Eriksen met 17 assists en 9 goals etc vorig seizoen voor jou niet voldoet dan streep je dus iedereen weg? Want iedereen is ouder. :)
pi_117514163
Deze hersenloze portemonneesadist gaat gewoon weer 3x heen. :@
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 19:37:21 #96
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_117516337
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 14:52 schreef Tyron het volgende:

[..]

Oja tuurlijk was dat het halve seizoen, dom van mij, was ff vergeten hoelang hij al bij Barca zit.

Nouja in seizoen 09/10 maakte hij 5 goals en gaf hij 2 assists in 40 wedstrijden _O-
Afellay stond toen ook vaak als verdedigende middenvelder te voetballen, onder Rutten. Daar hoort hij natuurlijk nooit te staan.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 19:40:42 #97
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_117516504
De vergelijking Eriksen-Afellay vind ik trouwens niet zo heel boeiend. Djuricic-Eriksen is wat actueler, en ik denk dat ik dan persoonlijk de voorkeur geef aan Djuricic.
pi_117519027
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 19:40 schreef Yi-Long het volgende:
De vergelijking Eriksen-Afellay vind ik trouwens niet zo heel boeiend. Djuricic-Eriksen is wat actueler, en ik denk dat ik dan persoonlijk de voorkeur geef aan Djuricic.
_O-

Donder toch op man. Djuricic is een maandje ouder volgens mij en laat leuke dingen bij Heerenveen zien maar ik zie hem niet zo snel de beste speler van Ajax zijn en ja dat is Eriksen op dit moment.
pi_117519330
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 19:37 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Afellay stond toen ook vaak als verdedigende middenvelder te voetballen, onder Rutten. Daar hoort hij natuurlijk nooit te staan.
Dan moet hij maar zijn bek open trekken en blijkbaar was hij als aanvallende middenvelder niet overtuigend genoeg.
pi_117527077
Babel scoort morgen 2 keer _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')